Mag ik even kwijt #29

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Fles »

Ardan schreef:Als je per trein vanaf Deventer richting oost of zuid gaat, dan zie je rechts Saxion en het emplacement, maar als je links kijkt dan zie je de Karwei en meteen daarna een terrein die nu bouwrijp wordt gemaakt. Heeft gigantisch lang een fabriek gestaan met een grote overhangende kap aan de spoorkant. Zo vervallen, het zag er niet uit.
Oh dat ja, dat weet ik wel. Maar dat is niet waar ik kom te wonen dus ;)
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Daantje »

Fles schreef:Ik heb een huis gekocht in Deventer, vlakbij het station. Het wachten is alleen nog op de bouwvergunning. EN dat duurt al heel lang.
Dus je bord hangt ook nog steeds niet :|
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Fles »

Nee. Het staat nu op zn kant. Een beetje de hoofdmoot van mijn binnenhuisverlichting te vormen :o
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door tsov »

Net voor de tweede maal Das Leben der Anderen gezien. Wat blijft dat toch een mooie en indrukwekkende film!
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Ruben »

Zat hem ook half te kijken, was de derde keer. :P Erg mooie muziek ook :pos:
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Caspar »

Vandaag voor het eerst eens in een rondvaartboot over de grachten van Amsterdam gevaren, dit in verband met een uitje van het werk. :D
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door STF »

Afgelopen zondag eens een truckje geprobeerd bij een cafebezoeker die hier af en toe eens komt. Het is gerust een aardige man maar elk onderwerp vertelt hij honderd keer achter elkaar, het raam van de brandweerkazerne stond gisteren op een kier, het raam van de brandweerkazerne stond gisteren op een kier, het raam van de brandwee.....................................
Als hij een hele avond bij ons gezeten heeft heb je maar vijf onderwerpen voorbij horen komen.

Dus toen hij te lang over de brandweerkazerne liep te kletsen, heb ik hem de brochure van de nieuwe grasmaaier in zijn handen gedrukt, ja dat werkte goed, hij bekeek het met aandacht, stelde wat vragen en na een minuut of tien begon hij aan een nieuw herhaal-onderwerp over een afgebroken schroevendraaier te vertellen. Toen maaar eens het krantje van de bouwmarkt in zijn handen gedrukt, de pagina met kerstbomen. En wederom werkte het goed, een aantal minuten over de kerst gepraat en toen begon hij weer aan een herhaal-onderwerp over accu boormachines.

Komisch dat je hem met een foldertje zo op een ander onderwerp krijgt, terwijl als je al pratend over een ander onderwerp begint, hij telkens weer terugkomt op het oorspronkelijke herhaal-onderwerp. :lol:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door STF »

Fles schreef:Nee. Het staat nu op zn kant. Een beetje de hoofdmoot van mijn binnenhuisverlichting te vormen :o
Waarom hang je hem niet aan de buitengevel? Blanco dienstregeling ernaast en het is helemaal af! 8-)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Fles »

Ik woon niet in een stationsgebouw he :lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Suus »

Starbucks gaat morgen open op Amsterdam Centraal, waarschijnlijk op dezelfde dag ook nog parfumerie Mooi, die er naast zit.

Op 16 december gaat ook in Leiden Centraal de Starbucks open.

Wordt volgens mij tijd voor een Stationscommercie topic :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Caspar »

Volgens mij zal de klandizie niet bijster hoog zijn, de meeste reizigers komen helemaal niet in die loze hal die oost- en westzijde verbindt met elkaar. Ik kom minstens 5 dagen in de week op Amsterdam centraal, en zag vorige week voor het eerst de Hema op centraal station :oops: Meeste reizigers komen alleen in de westtunnel, en een kleiner aantal ook in de oosttunnel.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door STF »

Wel bizar: Ik ging vandaag met een aantal brandblussers naar de jaarlijkse controle toe, zegt die monteur; twee poederblussers zijn nog nooit open geweest sinds hun bouwjaar (2004). En dat terwijl ik ze jaarlijks laat keuren, elk jaar bij een andere firma. Wat een prutswerk van die andere firma's, ik vond ze ook altijd zo snel klaar... :? (Veel meer dan gekeken hoe mooi rood ze zijn hebben ze vast niet gedaan...)
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door tsov »

Ik weet dat het niet hoort op een OV-forum, maar ik ben apetrots op dit 26 jaar oude gebakje! 8-)
Afbeelding
:pos:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Fles »

Goed hoor :D Hoef je niet meer zo te sprinten om achterop een railfiets te springen :P
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door tsov »

:lol:
Die-hard info is trouwens hier en hier te vinden ;)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Vinny »

Caspar schreef:Volgens mij zal de klandizie niet bijster hoog zijn, de meeste reizigers komen helemaal niet in die loze hal die oost- en westzijde verbindt met elkaar. Ik kom minstens 5 dagen in de week op Amsterdam centraal, en zag vorige week voor het eerst de Hema op centraal station :oops: Meeste reizigers komen alleen in de westtunnel, en een kleiner aantal ook in de oosttunnel.
De Hema is populair hoor: goedkoop en lekker. Ik haal er regelmatig mijn lunch :oops: :)
- Kwalitatiet veel hoger dan bijv. de AH-Haarlemmerstraat :mrgreen:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Chauf21 »

tsov schreef:Ik weet dat het niet hoort op een OV-forum, maar ik ben apetrots op dit 26 jaar oude gebakje! 8-)
:pos:
Leuk wagentje, tsov!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Suus »

Het moge duidelijk zijn dat tsov de rest van zijn leven in een Citroën zal gaan rijden :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door STF »

Zit er ook centrale deurvergrendeling met afstandsbediening op? :wink:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Suus »

Caspar schreef:Volgens mij zal de klandizie niet bijster hoog zijn, de meeste reizigers komen helemaal niet in die loze hal die oost- en westzijde verbindt met elkaar. Ik kom minstens 5 dagen in de week op Amsterdam centraal, en zag vorige week voor het eerst de Hema op centraal station :oops: Meeste reizigers komen alleen in de westtunnel, en een kleiner aantal ook in de oosttunnel.
Het is vandaag bij de Starbucks stervensdruk.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Fles »

Kom, doe eens creatief als je je verveelt :)

http://www.olahelland.net/giraffes/

:pos: Ik heb er 2 ingestuurd :mrgreen:
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Mark »

Ik zal eens gaan tekenen... :mrgreen:
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Ardan »

Best wel balen, ik ben van de ene op de andere dag snipverkouden geworden. Ik slaap vannacht beneden, ons huis is heel gehorig en ik wil mijn huisgenote niet wakker houden met mijn hoesten.. Morgen blijf ik lekker thuis. Ga ik mooie giraffes tekenen.
Ik doe ook maar wat
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Oud forumgebruiker »

Prachtig ding tsov! Maar over niet al te lange tijd mag je er Amsterdam niet meer mee in, als de berichten mag geloven :P. In elk geval wel lekker belastingvrij (>25 jaar was het toch?).
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Suus »

Dan heb je de berichten niet helemaal gevolgd, want de milieuzone voor personenauto's gaat niet door, mede doordat de wethouder Marijke Vos een grote prutser is :neg:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 46 gasten