Voorsteltopic

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Voorsteltopic

Bericht door Ardan »

Aha, dus jij houdt je ook bezig met de zogenaamde herrie van de HSL? Zeg dan eens tegen die lui die klagen dat het allemaal wel meevalt, horen ze het eens van een beroeps ;)
In ieder geval, welkom!
Ik doe ook maar wat
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Voorsteltopic

Bericht door Joshua »

Hallo OVers...
Nou ik ben Joshua, 19 jaar en woon in het mooie Nijmegen.

Heb verschillende hobby's waarvan 1 dus ook OV is. Vind het altijd zeer interessant wat er waar rijdt en zo. En dat is dan ook de reden dat ik hier lid ben.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Voorsteltopic

Bericht door Justin »

Hai :)

@ Hanno: Oh, ik doe nu een project op de uni over spoorweglawaai in Delft :p. Bezig met ruimtelijke modellering daarvan, valt niet mee :P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Voorsteltopic

Bericht door Ruben »

OT: Justin, is dat nog relevant als de boel daar ondertunneld wordt, of heeft het juist daarmee te maken (vergelijking en maatschappelijke baten oid)? :)
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Voorsteltopic

Bericht door Justin »

Heeft daar juist mee te maken ;).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
|Pim|
Berichten: 430
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 16:53
Locatie: Breda

Re: Voorsteltopic

Bericht door |Pim| »

Welkom op dit forum :).

Zit je toevallig op spoortechniek?
Iceman
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 13 dec 2009, 04:25
Locatie: Grootebroek

Re: Voorsteltopic

Bericht door Iceman »

Hoi! Ik ben Iceman, en ik heb besloten me hier toch maar is te registeren :P . Ik ken dit forum via MdJ *O* . Rede voor registratie is mijn hobby voor het OV (vooral afwijkingen van de NS). Verder ben ik Ajacied, iemand met verstand van voetbal dus :wink: .
ICR: Oost, West, 800 best:).
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Voorsteltopic

Bericht door Ardan »

Ajax4life! Ik geef niet heel veel om voetbal, maar ik vind het wel leuk om de stand bij te houden. Doet Ajax of de GA Eagles het goed, verschijnt er een grote glimlach on my face :D iig: welkom! en we hebben er zo te zien weer iemand bij in de ploeg van forummers die in de laatavond/nacht actief is :wink:
Ik doe ook maar wat
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Voorsteltopic

Bericht door Justin »

Zo Iceman... werd eens tijd kerel ;).

Stiekemerd!!!
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Voorsteltopic

Bericht door MdJ »

Iceman schreef:Ik ken dit forum via MdJ *O* .
Eeh... ik heb jou sinds mensenheugenis niet meer gesproken...?
Bij twijfel: gebruik beton.
Iceman
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 13 dec 2009, 04:25
Locatie: Grootebroek

Re: Voorsteltopic

Bericht door Iceman »

Het is een tijdje geleden, ja. De herinnering kwam opeens boven toen ik in het ICR naar Maastricht zat :D.
ICR: Oost, West, 800 best:).
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Voorsteltopic

Bericht door MdJ »

Heel vaag... Ik weet meestal wel met wie ik over wat praat, maar nu heb ik geen idee waarover ik het met jou over OVNL gehad moet hebben ...
Bij twijfel: gebruik beton.
Iceman
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 13 dec 2009, 04:25
Locatie: Grootebroek

Re: Voorsteltopic

Bericht door Iceman »

Tsja je kan als mens niet alles onthouden :wink: . Ik weet heel zeker dat we het er is over hebben gehad.
ICR: Oost, West, 800 best:).
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Voorsteltopic

Bericht door Mark »

Welkom Ice :P
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Oud forumgebruiker

Re: Voorsteltopic

Bericht door Oud forumgebruiker »

ey ;)
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Voorsteltopic

Bericht door tsov »

ziggy schreef:ey ;)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Voorsteltopic

Bericht door Suus »

Ik kom er gewoon achter dat ik na 3333 berichten gewoon nog nooit de moeite heb genomen mijzelf voor te stellen :oops:

Nouja, dan nu toch maar he :P

Ik ben Bas Veerman, ik kom niet uit Volendam en kan ook niet goed zingen :N

Ik ben ooit in 1989 geboren in Rotterdam maar heb daar niet erg lang gewoond, want al voor mijn eerste verjaardag verhuisden mijn ouders naar Boskoop. Hoeveel spullen ik ook uit de verhuisdozen haalde, het mocht niet baten, en ik verhuisde vrolijk mee. Tegenwoordig woon ik in Diemen en studeer ik in Amsterdam. Helemaal alleen woon ik niet, want ik kom bijna elke dag wel een aantal (buur)vrouwen tegen in de keuken (A).

Mijn studie heeft helemaal niets te maken iets van vervoer, of het moet gaan om de lichtsignalen in een glasvezelkabel, want ik studeer Culturele Informatiewetenschappen, vooral veel over de omgang met informatie en informatietechnologie. Maar de laatste tijd vraagt ook Mediastudies/Nieuwe Media een hoop aandacht :Y Maar ach, met sociale applicaties spelen is nooit verkeerd natuurlijk :pos:

Verder heb ik nog wel een hoop rare eigenschappen die naar voren zouden komen als ik zo'n CU2-lijstje zou invullen, maar daar heb ik geen zin in, dus misschien een andere keer :6

Oja, wie een keer naar DWDD of P&W wil moet maar roepen, altijd leuk om die opnames bij te wonen :D
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Voorsteltopic

Bericht door Mark »

Ik zou daar volgende week vrijdag heen gaan, ware het niet dat ik die middag theorie-examen voor mijn rijbewijs heb. ;)
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Voorsteltopic

Bericht door Justin »

Nou ja, 3333 berichten is een mooie gelegenheid, nietwaar ;)?
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Voorsteltopic

Bericht door webguy »

Bee schreef: Maar de laatste tijd vraagt ook Mediastudies/Nieuwe Media een hoop aandacht Maar ach, met sociale applicaties spelen is nooit verkeerd natuurlijk.
Ah ja :P Zo eentje dus ;) K heb ooit een keer de promo voor de Major "Digitale Communicatie" gehoord, wat geloof ik daar op lijkt op het HBO, maar dat was een ramp, er kwam o.a. Twitter, Hyves, Flickr enzo in voor, maar totaal verkeerd gebruikt. Maar boeiend veld ;) T is dat ik technische informatica doe en dat dat aan de andere kant van het andere spectrum ligt wat informatica betreft...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Voorsteltopic

Bericht door Suus »

Het gaat vooral om de analyse de van: hoe werkt het, welke theorieën zijn er op van toepassing, welk nut heeft het voor het bedrijf om zo'n dienst te maken.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Voorsteltopic

Bericht door webguy »

Hmm jah, 't probleem is soms dat het virale aspect in mijn ogen uit een rare hoek komt en niet bepaald voorspelbaar is ;)
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Voorsteltopic

Bericht door Ardan »

find_your_spot schreef:Ondanks dat ik al erg lang lid ben van dit forum en een aantal berichten heb gepost is misschien het goede moment om mij even voor te stellen.

Ik ben Tim , 20 jaar... bla bla bla bla bla bla
Hoi Tim!
*gooit een container gebruikte wegwerpchipkaartjes door je brievenbus*
Ik doe ook maar wat
Oud forumgebruiker

Re: Voorsteltopic

Bericht door Oud forumgebruiker »

Bee schreef: Maar de laatste tijd vraagt ook Mediastudies/Nieuwe Media een hoop aandacht :Y Maar ach, met sociale applicaties spelen is nooit verkeerd natuurlijk :pos:
Mijn huisgenoot doet Media & Cultuur, die heeft ook Nieuwe Media dacht ik... :D en P&W en DWDD is toch gratis voor studenten? Ik ga daar ook weleens heen :') Vooral met Patty Brard was een goeie timing om te gaan.
Oud forumgebruiker

Re: Voorsteltopic

Bericht door Oud forumgebruiker »

Mijn dingetje die ik hie rooit geplaatst heb is ook alweer behoorlijk oud.

Ik ben Niels, woon al sinds jaar en dag in Amsterdam, hoewel ik in een grijs verleden 1 jaar in Zaandam heb gewoond. Ik studeer momenteel niet meer :N, maar vanaf spetember ga ik weer een studie volgen. Als gevolg hiervan ben ik per 1 februari mijn OV-kaart kwijt, helaas. Maar ja, de overheid was niet veel kwijt aan mij, want dat ding gebruik ik vrijwel alleen voor korte ritjes binnen de stad of net erbuiten. Wat ik er wel aan over heb gehouden is dat ik sinds augustus op mijzelf woon, ook in Amsterdam, alleen dan wel in de pracht-/krachtwijk Slotervaart. Hoewel Oud-Zuid toch slechts een goeie 5 minuten lopen is, het Hoofddorpplein. Maar ja, het is toch iets anders dan de Kinkerbuurt. Ik werk alweer bijna 4 jaar bij Albert Heijn en heb inmiddels een leidinggevende functie in een filiaal t.h.v. het Vondelpark. Ik ben op termijn van plan om in het buitenland te gaan wonen, het liefst in Berlijn. In een andere stad zou ik liever niet willen wonen, zie daar geen voordeel in, in het buiteland absoluut wel. Dus dan blijft dat over ;).
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 154 gasten