Mag ik even kwijt #30

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Mag ik even kwijt #30

Bericht door STF »

Vervolg van deel #29

Geen idee wat er vannacht in de straat aan de hand was, maar er stond een ambulance, auto van een dokter en een politieauto hier schuin tegenover geparkeerd. De politieauto heeft meer dan 2,5 uur op de stoep gestaan met de zwaailichten aan.

Het valt me nu na een week pas op dat de nieuwe router helemaal geen WLAN 108 Mb verbinding is maar een 300 Mb, wist geen eens dat de techniek al zo ver was. :shock: Vroeger volgde ik het op de voet, tegenwoordig totaal niet meer.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Justin »

was jij ook niet een keer midden in de nacht ondervraagd door diezelfde politie enige tijd terug? Of was dat iemand anders :P. :lol:
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door STF »

Ja dat was ik, een aantal weken geleden toen met die dronken man die een raampje had ingeslagen bij het Chinese restaurant hier tegenover.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Daan »

Volgens mij is er daar bij jou ook altijd wel iets aan de hand he? :lol:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Fles »

Daan schreef:Volgens mij is er daar bij jou ook altijd wel iets aan de hand he? :lol:
En vergeet de grasmaaier niet :pos: :lol:
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door JWM »

Ik stel voor dat er in navolging van het nieuws uit Luxemburg topic ook hier een eigen Luxemburg topic komt waarin je alle camping avonturen kwijt kunt :lol:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door STF »

Fles; Grasmaaier? Ik heb helemaal geen grasmaaier! (Hij is verkocht en de nieuwe komt pas over over vier maanden.)

JWM; Campingnieuws? Straatnieuws zul je bedoelen. :wink:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Fles »

STF schreef:Fles; Grasmaaier? Ik heb helemaal geen grasmaaier! (Hij is verkocht en de nieuwe komt pas over over vier maanden.)
:shock: Vandaar maar deze politieberichten :idea: Het is komkommertijd, ik snap het :mrgreen: :pos:
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door htm_tram »

Reisdorf na 19.00 is gewoon gevaarlijk. :lol:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Justin »

Holy m....

Nederland-Letland 57-3... Supermooie wedstrijd, supermooie tries en conversion goals gezien van Nederland... Grappige mensen allemaal die ik in Amsterdam op de sportvelden tegen kwam, overigens :).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Oud forumgebruiker »

En ja, dat sportveld ligt op het randje van Geuzenveld, dat is niet te lopen vanaf Sloterdijk :lol:, zoals ik al voorzichtig waar probeerde te schuwen. Maar heb je het alsnog gelopen of niet? :P
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Justin »

Uh ik nam lijn 21 vanaf Centraal naar Freule dinges op de Bok de Korverweg. Had het alleen pas door nadat een meneer die in Oranje uitgedost was aldaar uitstapte en ik pas de volgende halte (Willem Dreesplantsoen) uitstapte. Gelukkig was die halte maar 300 meter verderop en had ik op de tribune nog wel een leuk plekje :P. Ritje duurde wel 40 minuten.

Teruggaande met de 192 naar Schiphol Plaza gegaan. Alleen wel dik in de file totdat we Baden Powell in Osdorp voorbij waren. Jeetje wat een rij met auto's. Kwam om 16:50 op Schiphol aan, dus zo'n 3 minuten later maar dan gedacht. Blijkbaar is de file er in gecalculeerd.

En de voorste stoel achter de chauf in zo'n Schiphol sternet bus zit eigenlijk net niet lekker, omdat je niet tegen het raampje kan leunen... :P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Suus »

Probleem van de volledige serie Jonckheer bussen.

(Eigenlijk was die Testa een ijdeltuit, een hele busserie naar hem laten vernoemen :shock: )
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Justin »

Hmmmm... Oke, naja ach. Volgende keer maar een stoel achterin zoeken. Gelukkig was het toen nog niet zo druk, maar even later...

Eigenlijk vond ik een klapstoel van een Mat 64 hoge 800/lage 900 nog beter zitten :P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Suus »

Laat het ziggy maar niet horen :twisted:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Justin »

Ach, dan heeft ie bij deze pech gehad ;).

Maar like I said before: was allang blij dat ik een zitplek had :).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Suus »

Ik was trouwens een beetje aan het opruimen, en heb alle Donald Duck Extra's (waar ik al sinds heel lange tijd abonnee van ben) maar eens bij elkaar verzameld, en heb ik twee van die 2500 A4'tjes-dozen vol ondertussen, en heb ze nog lang niet allemaal bij elkaar.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door STF »

Ik ben sinds 1989 lid van de gewone Donald Duck en sinds 1995 van de Donald Duck Extra, heb ligt opzich wel netjes in een kast maar sinds dit jaar begin ik problemen te krijgen om wekelijks de nieuwe Donald Duck erbij te stoppen. :wink:
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Ardan »

Aaight ik ben dus niet de enige Donald Duck-lezer hier :D
Sinds 1996 lid, en ik schaf ook met regelmaat een pocket aan. Spul slingerde overal rond. Heb inmiddels een toren gebouwd van pockets die nog maar net boven mijn bed uitkomt, dus ik heb het kastje en bankje weer vrij én ik kan weer een tijdje vooruit :mrgreen:
Ik doe ook maar wat
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Fles »

Aaight ik ben dus niet de enige hier met opslagproblemen :D

Al gaat het bij mij dan niet om Donald Ducks. Ik ben wel op zoek naar een mooi systeem met heel veel kleine laatjes. Waarvoor? Technisch Lego :mrgreen:

Iets dergelijks moet het gaan worden:

Afbeelding

Maar dan het liefst met NOG meer laatjes :P
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Suus »

STF schreef:Ik ben sinds 1989 lid van de gewone Donald Duck en sinds 1995 van de Donald Duck Extra, heb ligt opzich wel netjes in een kast maar sinds dit jaar begin ik problemen te krijgen om wekelijks de nieuwe Donald Duck erbij te stoppen. :wink:
Het schijnt dat je ook niet eerder dan in 1995 abonnee kon worden, maar ik ben inderdaad ook sinds 1995 abonnee, ik geloof vanaf nummer 13 van dat jaar, maar nummer 5, 7, 8 en 10 van dat jaar heb ik ook, en ook nog een aantal nummers uit 1994 (mijn oudste nummer: 1, en verder 3, 7 en 10)

@Fles: Klinkt alsof je zo'n ijzerwaren afdeling uit de bouwmarkt voor je LEGO nodig hebt :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door STF »

Je kon vanaf nummer 1 (1995) lid worden, ik ben het vanaf nummer 3 (1995).
Mijn oudste Donald Duck Extra is uit 1989, net zoals de gewone Donald Duck.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Fles »

Bee schreef:@Fles: Klinkt alsof je zo'n ijzerwaren afdeling uit de bouwmarkt voor je LEGO nodig hebt :P
Guess so inderdaad. Morgen maar eens even bij de Gamma kijken :)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Suus »

Van dezelfde site vind ik nog deze:
Afbeelding
50 laatjes :shock:

(is ook het grootste kastje dat ze hebben volgens mij)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Fles »

Ja, en al die laatjes kunnen nog in 4 vakjes verdeeld worden. EN dat zal nodig zijn ook 8-)

Hier: 60 laatjes

Alleen leveren die niet aan particulieren :|
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 72 gasten