Mag ik even kwijt #32

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Daan »

Pffff, eindelijk even wat rust na vier vreselijk drukke dagen bij de AH :shock: 8-)
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Caspar »

Vandaag las ik dit testje:
http://www.delifrance.nl/upload/files/K ... jan-10.pdf
Het prijsverschil is ook best groot van de C'est du pain ten opzichte van de croissants die er beter uit komen.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39191
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Daniel »

Weinig verrassend dit resultaat... de C'est du Pain biedt vooral erg weinig kwaliteit voor veel geld. Het te lang in de oven gelegen hebben is ook al zo herkenbaar: 'tis meest al een droge harde hap geworden.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50906
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Suus »

En anders liggen ze wel warmtelampen of een warmteplaat. Overigens verkochten we op de middelbare school ook alle croissantjes direct uit de oven aan de leerlingen, het kwaliteitsverschil is wel merkbaar maar het is wel dubbel zo praktisch.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Daan »

Jemig zeg, de straat hier is nu een grote bak met sneeuwdrap. Niet door te komen, voordat ik de straat uit was daarnet al drie keer vastgezeten met de auto. En als gemeente zijnde ga je natuurlijk ook niet de hele zooi schoon schuiven, stel je voor zeg :o Paupergemeente :neg:
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13667
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Vinny »

Reiziger Ddrs schreef:Weinig verrassend dit resultaat... de C'est du Pain biedt vooral erg weinig kwaliteit voor veel geld. Het te lang in de oven gelegen hebben is ook al zo herkenbaar: 'tis meest al een droge harde hap geworden.
Zo slecht is een croissant bij CdP toch niet? Overigens vind ik de broodstengels die ze aan het assortiment hebben toegevoegd een prima uitvinding. Samen met de snack van de maand bij de Smullers een goedkope en lekkere lunch :wink:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
waldo79
Berichten: 7638
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door waldo79 »

^^Ik koop doorgaans van die belegde broodjes bij CdP; daar ben ik best wel over te spreken.
Een croissant zie je mij niet te snel kopen: ben er überhaupt niet dol op 8-)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50906
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Suus »

Vinny schreef:
Reiziger Ddrs schreef:Weinig verrassend dit resultaat... de C'est du Pain biedt vooral erg weinig kwaliteit voor veel geld. Het te lang in de oven gelegen hebben is ook al zo herkenbaar: 'tis meest al een droge harde hap geworden.
Zo slecht is een croissant bij CdP toch niet? Overigens vind ik de broodstengels die ze aan het assortiment hebben toegevoegd een prima uitvinding. Samen met de snack van de maand bij de Smullers een goedkope en lekkere lunch :wink:
De trage C'est du Pain wordt nu echter steeds sneller vervangen door de nog duurdere Brooodzaak.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39191
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Daniel »

@ Vinny: prijs-kwaliteit verhouding is wel zoek bij CdP... vindt de ham/kaascroissants van CdP echt de bijna 2 euro die ze kosten niet waard.
Dan koop ik liever zo'n ding bij de AH to Go: die zijn tenminste niet te ver doorbakken en 70 cent goedkoper (al heb ik ook al een aantal keer iemand achter de kassa getroffen die ze niet van de naturel croissants kon onderscheiden, dus werd 't met 1 euro nog goedkoper :P )
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Fles »

zo, net terug van kerstdiner bij familie. Familie woont in het bos. In het bos zijn de wegen.... kijkt u zelf maar :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Familie in het bos had gelukkig een enorme 4x4 Amerikaan boot, en die heeft ons eruit getrokken :P Zou hou je nogeens een verhaal over aan zo'n avond, niewaar :D
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door --Stefan-- »

Een keertje wat anders dan een kerstavondje op de bank zitten :lol:
3 0 7 9
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door STF »

En ik ben net klaar met de afwas van het kerstdiner, het is al bijna bedtijd... :?
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door deadlock »

Een goedenmorgen allen *O*
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door --Stefan-- »

Morrrguuuhhhh :mrgreen:
3 0 7 9
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Ardan »

De buren hebben ook een fijne kerst... vannacht om 5 30 werd ik wakker door een hoop geschreeuw buiten, was er ruzie. En ik kon woord voor woord horen waar het over ging. Vooral de man schreeuwde nogal. 'jij.. jij.. HOERR!!!! Wou je me neerschiete? Hier, pak aan, heb je me pistool, schiet me maar door me kop heen!' Ging 20 minuten zo door.

Gezélligg :roll:
Ik doe ook maar wat
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door STF »

Ook goedemorgen, ben net wakker. :D
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Ardan »

Moet jij niet afwassen? Grasmaaien?
In ieder geval een fijne tweede kerstdag, wat er nog van over is :wink:
Ik doe ook maar wat
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door mb90 »

En ik heb vandaag weer lekker gewerkt bij de Esso. Het leek niet alleen qua gesloten winkels een zondag, want ook de drukte was net zoals op een zondag. Het was chaotisch druk, vooral omdat de auto's na de vorst van de afgelopen week weer gewassen konden worden...
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Oud forumgebruiker »

Bee schreef:
ziggy schreef:Wat een heerlijke mensen...
http://www.matadorrecords.com/matablog/ ... small1.jpg
I WISH I HAD A PIZZA AND A BOTTLE OF WINE, OH I WISH I HAD A BEACH HOUSE SO WE CAN MAKE A BIG FIRE EVERY NIGHT.


er staat weer een fijn concertje in de agenda in maart :)
Moet ik die kennen?
Geen idee of je ze kent :D. Zijn in ieder geval Girls. Die sfeertjes, en die stemmingen... echt heerlijk.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50906
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Suus »

Wat een hoop mannen dan.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Oud forumgebruiker »

Ja, girls is een band die bestaat uit 2 mannen. Maar het gaat om de fijne hipstermeisjes in de clip, en om het bourgondische sfeertje. en ik dacht dat die zanger bi was, dat verklaart die ene gayscene in dat clipje :( :wink:
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Oud forumgebruiker »

Vanmiddag moest ik effe van de Postjesweg naar mijn halte, de Sneevlietweg, met metro-lijn 50. Bij één van de deurpartijen stond gedurende de metrorit een jongen constant de hele metro af te turen, geen idee. Hij moest er ook uit bij de Sneevlietweg en met een flinke pas liep hij de trap af richting de poortjes. Hij keek nog veelbelovend achter zich, en ik wist al hoe laat het was, wéér een meelifter. Dát denk ik dus niet, dacht ik, dus ik ga express een stuk langzamer de trap af. Het duurde hem te lang, dus hij pakte het hekje beet, zette zich af en *krak* met een karatekick heeft ie toch het hekje open gekregen. Beter, dan hoeft ie in elk geval niet op mijn pas mee :pos:. Maar hij had een klein beetje pech, beneden stond een busje van de Vialis (was dat niet de fabrikant van die poortjes?) en de chauffeur was al uitgestapt. Dus hij zet het op een sprintje en rijdt de eerste de beste dwarsstraat in, de Maassluisstraat. Even later kwam ik bij mijn eigen deurportiek, drie keer raden wie ik tegenkwam met zn sleutels in zn hand? Ja, het was m'n buurjongen :lol:. Een lichtpuntje op deze tweede kerstdag.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Ardan »

Haha grappig, weet je meteen wat voor buurjongen je hebt :lol:
Ik zie dat ook zooo vaak, van die paupers die bij elk station hun deur opendoen en het hele perron afscannen of er geen controleur staat toevallig. Er zijn ook heel veel lui die vlak achter me gaan lopen om op mijn pasje de poortjes door te willen, ik ga dan altijd expres heeel langzaam door het poortje lopen in de hoop dat hij vast komt te zitten.. Maar er is geen enkele metrostationtoezichthouder die er wat van zegt als hij ziet als er iemand meelift. Waarom staan die lui er dan in godsnaam?
Laatst checkte ik op Centraal uit, en er kwam een klein jochie aanrennen, door mijn poortje heen waar ik juist doorheen liep. Expres een beetje breed gaan lopen om hem de weg te versperren, lukte niet. Zijn moeder liep nog in de hal, het jochie riep 'Kijk mama, ik ben hier!' Volgens mij wilde mama helemaal niet met de metro maar liep ze alleen door de hal heen, ik vraag me af hoe ze het jochie weer terug heeft gekregen.
Ik doe ook maar wat
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Oud forumgebruiker »

Ardan schreef:Ik zie dat ook zooo vaak, van die paupers die bij elk station hun deur opendoen en het hele perron afscannen of er geen controleur staat toevallig. Er zijn ook heel veel lui die vlak achter me gaan lopen om op mijn pasje de poortjes door te willen, ik ga dan altijd expres heeel langzaam door het poortje lopen in de hoop dat hij vast komt te zitten.. Maar er is geen enkele metrostationtoezichthouder die er wat van zegt als hij ziet als er iemand meelift. Waarom staan die lui er dan in godsnaam?
Nou inderdaad... zo is zwartrijden nog steeds een piece of cookie. Ik dacht dat die hekjes daar juist iets tegen gingen doen... :roll:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50906
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Suus »

Ardan schreef:Maar er is geen enkele metrostationtoezichthouder die er wat van zegt als hij ziet als er iemand meelift. Waarom staan die lui er dan in godsnaam?
De bevoegdheid voor kaartcontrole is enkele weken voor de afschaffing van de strippenkaart ingetrokken door een gewelddadig incident en het in dienst nemen van tientallen toezichthouders die niet alle vervoersbewijzen kenden. Officieël moeten ze met de portofoon contact opnemen met metrozorg.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 gasten