Mag ik even kwijt #32

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Geert »

Haha ja idd :P. Maar dat is al een oude strip stiekem. Vandaag staat de rest op de site :mrgreen:
|Pim|
Berichten: 430
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 16:53
Locatie: Breda

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door |Pim| »

Volgens mij is mijn teen gebroken :<.

Gister avond zonder schoenen keihard tegen de bank gestoten.

Nu alleen thuis.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Stefan »

Blegh.. Ik ben sinds lange tijd weer eens ziek. Ik had vanochtend even gegeten, maar dat kwam er met de zelfde noodgang weer uit. :roll: Gelukkig gaat het nu al wat beter, ik heb het niet de hele tijd óf bloedheet óf ijskoud meer en ik hou m'n bouillon al even binnen. :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
|Pim|
Berichten: 430
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 16:53
Locatie: Breda

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door |Pim| »

Veel beterschap dan maar he.

Morgen vroeg met men teen naar de dokter, man wat een tering pijn.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Stefan »

Ja, bedankt. :)

Ennehh.. Neem je de rest ook mee naar de dokter? :lol:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
|Pim|
Berichten: 430
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 16:53
Locatie: Breda

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door |Pim| »

Dat is nog eens niet zon gek idee.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Justin »

Geert schreef:Haha ja idd :P. Maar dat is al een oude strip stiekem. Vandaag staat de rest op de site :mrgreen:
Lol. Ze stappen in een ICMm, interieur is van een DD-AR, stappen uit op Hvsp, waarbij ze de VIRM uitzwaaien. Heuh... :P.

Maar wel grappige afloop haha!

Beterschap pim en stefan ;).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
waldo79
Berichten: 7603
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door waldo79 »

Fles schreef:
waldo79 schreef:^^Het zal eerder ten opzichte van een auto zijn. Vanuit Tiel lukt het met de auto om in 5 uur in Parijs te zijn. Dat gaat met de Thalys misschien net lukken :roll:

Met een 1.20 uur ben ik al bij Antwerpen en dan ben ik met de trein nog niet eens in Rotterdam :x
Ja, zo zijn er altijd wel duizend man die hun eigen situatie naar voren schuiven om een trein de grond in te boren. Beetje onzinnig dat ik hier eigenlijk nog op reageer
Wat niet wil zeggen dat het niet grappig is om met 300 km/h door het verder saaie landschap te suizen :lol:
DIe HSL's blijven toch vooral handige speeltjes voor degenen die dichtbij een station wonen, dat valt niet te ontkennen :x
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Geert »

Ja, zo kun je ook wel redeneren dat auto's leuke speeltjes zijn voor mensen die niet dicht bij een station wonen. Beetje kansloos argument dit.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Suus »

Zelfs dan valt het wel mee hoor.

Ik ben in april vanaf het alleraardigste station Boskoop naar Londen St. Pancras gegaan met de trein, omdat:
a.) Het goedkoper was met de trein
b.) Het sneller was dan het vliegtuig
c.) Het natransport in Londen vele malen korter was

Maar aangezien op dat moment het dichtsbijzijnde HSL-station nog Brussel-Zuid was, moest er nog een flink stuk afgelegd worden met lightrail (s9500), stoptrein (s4000), intercity (s9200). De tijd die je daarmee verliest haal je wel weer in op een HSL-lijn (s9100, maar die zal wel niet in het systeem staan), die slechts 1 tussenstop maakt (Lille-Europe).

Brussel-Antwerpen is nu het grootste probleem, omdat Belgen nog niet helemaal de logica in het spoorwegennet hebben verwerkt die wij in Nederland wel hebben. Maar een reiziger Groningen - Parijs zal waarschijnlijk net zo snel met de trein zijn als met de auto, misschien nog wel sneller met de trein.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door --Stefan-- »

De snelte reistijd van Groningen naar Paris-Nord is 5:49.
Dat is echt veel sneller dan de auto hoor ;)
3 0 7 9
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Oud forumgebruiker »

Caspar schreef:^^^Volgens mij heeft dat sportcomplex ook betere tijden gekend daar. Zit die snackbar er nog op dat hoekje naast de Chinees? Dat vond ik al helemaal een smoezelig zaakje.
Mr. Makkie? :P Ja, dat is nog even smoezelig als altijd... met een stel chinezen achter de toonbank :P. Die hele buurt heeft sowieso betere tijden gekend, ooit zat in het AH-complex (waar nu de Chinahof zit) de eerste McDonald's van Europa! Maarja, het is Zaanstad... ze hebben altijd een nieuw plan om de boel op de pimpen, maar laten het dan net zo lang verloederen totdat je Zaandam weer terugherkent: één pauperarmoebende. Wat is dta nieuwe lelijke project ook alweer? Inverdan? Dat ziet er ook niet uit... allemaal Zaanse gevels op één groot lelijk gebouw. Die nieuwe Megabioscoop ziet er dan wel weer goed uit. Maar het past niet bij de stad vind ik... Zaandam delft het onderspit.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Suus »

Geopend in 1971, franchise van Ahold. Dat heb ik allemaal nog uit mijn hoofd moeten leren voor mijn theorie-examen crewtrainer. Gelukkig waren dat soort nutteloze feitjes niet nodig bij het praktijkexamen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Oud forumgebruiker »

1971 klopt inderdaad wel. De Supermarktmanager (SM) die er nu zit, heeft dat ding destijds ook geopend, vertelde ie me. Wel geinig om na al die tijd weer terug te komen bij zo'n winkel. Begin januari gaat hele hele managementteam er weer weg, en komt er een nieuw team, die de zoveelste poging gaat wagen om die winkel van een 7 naar een 9 te krijgen. Ach, we zijn al van een 5 naar een 7 gegaan in de afgelopen 2 jaar... :roll:. Maarja, dat ga ik niet meemaken, ik ben over een week of 2 weg :D
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door webguy »

Ach ja, in de 4 maanden dat ik bij een Dirk werkte heb ik ook oh, manager of 4 gezien, waarbij er een steeds terugkwam...
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door STF »

Dit was toch het kerstbomen-fototopic? Hierbij de boom van het café - restaurant (in het woonhuis staat er ook nog eentje).

Afbeelding

(Het lijkt net alsof de boom helemaal rechtsboven geen lampjes heeft maar dat is groen voorwerp dat aan de muur boven het raam hangt.)
|Pim|
Berichten: 430
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 16:53
Locatie: Breda

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door |Pim| »

Net terug van de dokter, Of men teen is zwaar gekneusd of gebroken :( .
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Fles »

Waar heb je een teen nou bij nodig man :D Intapen die handel, klaar. Mietje :P
|Pim|
Berichten: 430
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 16:53
Locatie: Breda

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door |Pim| »

Hij is nu ook ingetapet hoor.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Daan »

Pfff, sinds maandagavond even geveld door een griepje of zo. Dikke fuck :neg:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door deadlock »

Hey jongens, beterschap allemaal zeg!

Vraagje; Waarom raakt in Nederland alles zo van slag bij een paar centimeter sneeuw en rijden bijvoorbeeld de Duitsers gewoon door met hun materieel? Heeft dat iets te maken met een vertiefde spoorstroomloop ofzo?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Suus »

Over een minuut of 5~6 komt er een real-life soap van twee GVB-medewerkers op AT5. Misschien leuk als je de komende twintig minuten niets te doen hebt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Daantje »

Mijn treinen hebben al de hele week vertraging (en dan niet een half uur ofzo, nee tien minuutjes ofzo) waardoor ik steeds net m'n bus mis want door de nieuwe dienstregeling zijn bij Veolia blijkbaar de diensten veranderd waardoor m'n bus nu steeds te vroeg vertrekt ipv te laat (n) en als je dan nog aan komt rennen kijkt de chauffeur je echt zo aan van 'je had eerder van huis moeten vertrekken' ja, ho ff een week geleden waren jullie nog altijd te laat en heb ik uren staan wachten.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Daniel »

Hmm, bij mij rijdt het allemaal heel aardig op tijd. Moet alleen m'n zitplaats op weg naar Utrecht nog even wat optimaliseren... dat ding rijdt wat verder door nu 'ie moet combineren (en het hele Rtd-deel van de NoordOost via één roltrap naar de hal is geen succes). Maar vandaag weer m'n gebruikelijke lijn 74 gehaald (wel op 't nippertje), dus ik boek al vooruitgang :)
Alleen wat langer wachten op de bus op de terugweg, want de overstap van (op papier) 1 minuut heb ik nog niet weten te halen. Zal ook wel nooit gaan gebeuren: zoals ik al zo'n beetje voorspeld had rijdt lijn 3 in Dordt continu veel te vroeg nu 'ie extra rijtijd heeft gekregen. Vanavond kwam 'ie ook al met -5 bij de halte aan.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door tsov »

Klaar voor het groot dictee? Ik wel! Ben benieuwd hoeveel fouten ik ga maken :P
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 43 gasten