Mag ik even kwijt #32

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Daantje »

Shit, vergeten :shock: En het zou de laatste keer worden dit jaar, toch :( Deed voorgaande jaren wel altijd mee.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50853
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Suus »

Nou, de NS doet in ieder geval niet mee

Afbeelding

:lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door tsov »

Wat een kutdictee :lol: Heel venijnig, weinig tot geen onbekende woorden, maar heel veel gevallen "moet dit nou aan elkaar of los..." Nu de uitslag afwachten ;)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door tsov »

18 fout! Het gemiddelde van de deelnemers op tv was 29, dus ik voel me goed :) Ik ben zelfs beter dan de beste Bekende Nederlander (Anniko van Santen, 22 fout)!
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50853
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Suus »

Nou, het is het weekje weer, het aantal overlijdensgevallen staat alweer op twee in 5 dagen :roll:

Eerst de hond en nu een achteroom. Nu heb ik het wel weer even gehad :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door htm_tram »

NS zet kleinere treinen in ;)

Afbeelding
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Oud forumgebruiker »

Wat woon ik toch in een heerlijke buurt. Ik belde gisterenavond aan bij mijn onderbuurmeisje voor een flesopener te lenen. Het duurde eerst een kwartier, en ik hoorde zo erachter: ik durf niet open te doen hoor! Toen zei ik dat ik het was, en toen deed ze open. Komt ze met een verhaal dat een jongen (die jongens die hier vooral wonen zijn van buitenlandse afkomst ;)) al eerder bij haar aangebeld had, en dat aan andere jongen toen haar laptop uit het raam had gestolen :lol: :lol: :lol:. Toen vanochtend maar naar de andere buren (net als de jongens van buitenlandse afkomst) om een koffietrechtertje te lenen, komt die aardige vrouw aan met een heel koffiezetappapraat: Jou hou hem maar, wij gebruiken hem niet. Wat een heerlijke mensen in deze buurt! :D
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door STF »

Komen er ook keerlussen op het eindpunt om te kunnen keren met de trein, htm-tram?
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door STF »

NS-Reiziger schreef:Zolang de grasmaaiert het nog maar doet toch. :D
Je begint toevallig over de grasmaaier (in het 14 januari 2030 topic), een goed voorbeeld van traagheid is het volgende; deze week is de investeringssubsidie op onze rekening gestort i.v.m. de aanschaf van een grasmaaier en de aanschaf van muntautomaten voor de douches. Klein detail; die bewuste grasmaaier heeft van juli 2005 tot oktober 2009 dienst gedaan en de muntautomaten bij de douches van september 2005 tot vorige week zaterdag. We dachten eerst dat ze super snel waren met die subsidie verstrekken aangezien onze boekhouder in november alvast het subsidieverzoek had ingediend voor een nieuwe grasmaaier en nieuwe muntautomaten, hahaha. :mrgreen:
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Ruben »

Ambtenarij is dus overal sloom als het ze geld kost. :P
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Vinny »

waldo79 schreef:
Fles schreef:
waldo79 schreef:^^Het zal eerder ten opzichte van een auto zijn. Vanuit Tiel lukt het met de auto om in 5 uur in Parijs te zijn. Dat gaat met de Thalys misschien net lukken :roll:

Met een 1.20 uur ben ik al bij Antwerpen en dan ben ik met de trein nog niet eens in Rotterdam :x
Ja, zo zijn er altijd wel duizend man die hun eigen situatie naar voren schuiven om een trein de grond in te boren. Beetje onzinnig dat ik hier eigenlijk nog op reageer
Wat niet wil zeggen dat het niet grappig is om met 300 km/h door het verder saaie landschap te suizen :lol:
DIe HSL's blijven toch vooral handige speeltjes voor degenen die dichtbij een station wonen, dat valt niet te ontkennen :x
De HSL is een verbinding tussen Amsterdam en Parijs, niet tussen Tiel en Rennes :twisted:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Fles »

Vinny schreef:De HSL is een verbinding tussen Amsterdam en Parijs, niet tussen Tiel en Rennes :twisted:
Is dat nijpende probleem op de vitale hoofd-as Gorinchem - Nijmegen nou al aangepakt? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Daniel »

De hoogste baas bij mij op 't werk had vanmorgen al gezegd tegen iedereen: maak 't niet te laat vandaag (gezien 't weer). Dus tja, had zowiezo al het idee om maar 'n half uurtje eerder te vertrekken gezien de te verwachten extra reistijd. Werd uiteindelijk zelfs drie kwartier eerder, zo rond kwart voor vier, want kon toch niet gek veel meer doen: rond dat tijdstip viel de spanning weg van de groep waarop mijn PC en die van m'n collega op het lab ernaast zijn aangesloten, ook in de rest van het gebouw bleken wat stopcontacten ineens stroomloos te zijn. Echter bleek de sleutel van de meterkast waarin het probleem optrad nergens te vinden te zijn...

Hopelijk doet die het morgen weer, anders toch maar eens zien of er ergens een verlengsnoer te vinden is... de rest van m'n lab is namelijk een andere groep, dus dat probleem zou simpel oplosbaar moeten zijn.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Daan »

Het leven in het noorden was toch al ontregeld, dus dit kon er ook nog wel bij: http://www.112groningen.nl/Groningen/ni ... ingen.html
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50853
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Suus »

Het was al sinds 2006 niet meer gebeurt, maar de DB heeft de "Bahnhofskategorieliste der DB RegioNetz Infrastruktur GmbH" eindelijk weer eens bijgewerkt: http://www.deutschebahn.com/site/shared ... ionetz.pdf
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door STF »

Daan schreef:Het leven in het noorden was toch al ontregeld, dus dit kon er ook nog wel bij: http://www.112groningen.nl/Groningen/ni ... ingen.html
Hmm de spullen uit de vriezer kun je in de achtertuin zetten maar zie dan de elektrische ontsteking en pompen van je verwarmingsketel maar eens te laten functioneren...
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Justin »

Ik neem morgen wel lucifers mee
En een thermobroek
Extra sokken
Extra shirts...

...

:D

Hoera, mn ISIC-kaart is ook binnen.

Overigens vreemd dat Kilroy Travels Etihad Airlines niet weergeeft voor m'n tripjes volgend jaar. Scheelt toch zeker bijna 300 euro aan vliegtickets vanaf Brussel...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Daniel »

Fijn die vorst... denk ik net ontvangen chemicaliën nog te kunnen gebruiken voor m'n kerstvakantie, zijn ze bevroren :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door STF »

Maffe droom heb ik gehad; ik zat samen met een aantal andere reizigers in een SLT opweg naar Alkmaar, we reden bij Alkmaar door een tunnel en die hield opeens op. Eerst ramden we een stootblok en daarna kwamen we met een grote klap tot stilstand tegen het einde van de tunnelbuis. Iedereen had wel wat last van zijn nek, maar kon nog gewoon uitstappen en naar het station van Alkmaar lopen. :mrgreen:
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Stefan »

En ze leefden nog lang en gelukkig.... :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Daantje »

Reiziger Ddrs schreef:Fijn die vorst... denk ik net ontvangen chemicaliën nog te kunnen gebruiken voor m'n kerstvakantie, zijn ze bevroren :mrgreen:
Waterbad op kamertemperatuur (of als het er tegen kan 37 graden) doet wonderen :)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Daniel »

Wachten tot 4 januari werkt ook prima :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
waldo79
Berichten: 7603
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door waldo79 »

--Stefan-- schreef:De snelte reistijd van Groningen naar Paris-Nord is 5:49.
Dat is echt veel sneller dan de auto hoor ;)
^^Vanuit Groningen is het ook 700 km rijden (auto is in het nadeel )en met 2 overstaps en zonder omreizen.
^^Vanuit Tiel is het maar 475 km rijden, wat op zich in 4.30 uur kan :o

Met een paar relatief krappe overstaps (Geldermalsen, Dordrecht en Rotterdam) zou het in 4.13 uur kunnen vanuit hier. Maar om het veilig te houden moet je eigenlijk een overstap van minstens een half uur incalculeren in Rotterdam Centraal.

Verder houd ik erover op :wink:
Woepje
Berichten: 280
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36
Locatie: Groningen

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Woepje »

Kreeg vandaag op mijn werk te horen dat ze niet blij waren dat ik er eind januari uit moet. Twee vulploegleiders c.q. teamleiders van de AH zouden daarom ook proberen om iets te kunnen bereiken bij het management. Ik wens ze veel succes want volgens mij krijg ik nooit een vast contract :P Maar wel leuk dat ze tevreden over me zijn.

De assistent supermarktmanager heet hier trouwens dhr. Pijper. En wat wordt er dus regelmatig door de winkel omgeroepen? "Dhr. Pijper, toestel 12203 alstublieft. Dhr. Pijper, toestel 12203"

Regelmatig klanten met wazige ogen langs zien komen :P
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door --Stefan-- »

Misschien beter als ze hem bij de voornaam oproepen :P
3 0 7 9
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten