Net een berichtje van Fles gehad, wat ik wel even met jullie wil delen: "Op mijn bek gegaan in de bus. Met gebroken ruggewervel in ziekenhuis veel pijn"
Fles, jongen als je dit leest: heel veel beterschap! Laat je lekker vertroetelen daar en ik hoop dat je gauw weer thuis of iig uit het ziekenhuis bent!
Ik lig nu aan de morfine. Waarschijnlijk morgen of overmorgen word ik geopereerd. Met een plaat en 4 schroeven gaan ze het dan proberen te fixen. Daarna nog een week hier in het UMCU blijven en 6-8 weken revalideren met een corset om
Het was een GVU-bus trouwens. En complimenten voor de chauf, die heeft nog meegeholpen om mij in de ambulance te krijgen. Bovendien heeft hij wat fotoś gemaakt, maar dat komt later wel.
Je hebt in ieder geval internet [/ultrapositief modus uit]. Beterschap en dan horen we graag nog een keer hoe en wat, want we blijven (nieuwsgierige) mensen, natuurlijk!
Ja ik was dus idd op weg naar Amsterdam Science Park en Nijverdal west... Ben benieuwd wanneer ik sowieso weer in een trein zit, kan wel februari worden.... Anyway, heb mń Gitmo-suit al aan (Oranje OK hemd). Waarschijnlijk vandaag onder t mes.