Mag ik even kwijt #33

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door --Stefan-- »

Das inderdaad wel redelijk laat :O
Ben ik blij dat ik bij ons niet hoef te vullen na 10 uur (A)
Wij hebben een vulploeg die om 5/6 uur! al begint
3 0 7 9
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Oud forumgebruiker »

Tja hier wordt gevuld van'8.00 tot 23.00, dat heb je met een kleine winkel + klein magazijn = veel (kleine) leveringen. :wink:
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door tsov »

Je weet dat een film met en over Hans Teeuwen vaag wordt, maar zo vaag :O Wel goed, ofzo...
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Suus »

Wat is een Pieces voor een winkel en waarom neemt dat meteen een kwart van de stationshal van Leiden Centraal in :?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door --Stefan-- »

Een wat?
Zal natuurlijk ook wel weer een testje zijn he, net als het hele station :roll:
3 0 7 9
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door STF »

Dus als we de camping nog eens zouden verkopen, moet ik ook maar bij de supermarkt gaan werken waar ziggy in dienst is i.v.m. de late werktijden. :wink:
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Oud forumgebruiker »

Ach ja, ik dnek dat het ook niet zo heel gek lang meer gaat duren voordat er (in Amsterdam) een AH komt die 24/7 open is.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Justin »

Word jij dan filiaalleider :D?
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Oud forumgebruiker »

Hahah nee, zo groot zijn mijn ambities niet in de supermarktwereld. Het is wel geinig voor erbij ;)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39178
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Daniel »

Zow, de oliebollen zijn weer binnen... slechts 35 wachtenden voor me en na 20 minuten liep ik alweer naar de bus terug dus dat viel wel mee :P Scheelde dat nummer 39 spoorloos was... ik had 40 :)

Zal later vandaag nog wel drukker worden...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Stefan »

Ik ga straks samen met m'n moeder even wat oliebollen bakken. Scheelt weer wat wachten. :P

Verder werd ik wakker met de veronderstelling dat m'n vader gewoon thuis zou zijn, maar die zit nu dus gewoon op z'n werk, heerlijk.. ambtenaar zijn, lol. :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39178
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Daniel »

Tja, dan moet je weer wachten tot ze gaar zijn he :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15343
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door ODRAIL »

Stefan schreef:Verder werd ik wakker met de veronderstelling dat m'n vader gewoon thuis zou zijn, maar die zit nu dus gewoon op z'n werk, heerlijk.. ambtenaar zijn, lol. :mrgreen:
De afgelopen week was het bij ons op het werk ook erg rustig. En dat voor verpleeghuis :).
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door deadlock »

Ik heb zaterdag een reisje van Kopenhagen terug naar Zwolle. Van Kopenhagen tot Hamburg zal het allemaal wel goed gaan, maar vanaf daar wordt het zoals het er nu naar uitziet allemaal vrij onprettig. Er rijdt maar weinig of veel te laat, afgelopen dinsdag hadden we een omleiding tussen Osnabrück en Hamburg via Verden over allemaal enkelsporige lijntjes waardoor we er een uur langer over gedaan hebben. Op de terugweg hebben we die luxe niet want we hebben Zugbindung voor de laatste verbinding vanaf Hamburg naar Deventer en een minuut of twintig overstaptijd in Osnabrück.

Dus hopelijk komen we überhaupt in Nederland.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Chauf21 »

Bee schreef:Wat is een Pieces voor een winkel en waarom neemt dat meteen een kwart van de stationshal van Leiden Centraal in :?
Dat is toch die kleding/modewinkel? De omvang viel mij ook al op :mrgreen:
Daarnaast zijn ze wel aardig bezig met nieuwe winkeltjes daarzo :pos:
Reiziger Ddrs schreef:Zow, de oliebollen zijn weer binnen... slechts 35 wachtenden voor me en na 20 minuten liep ik alweer naar de bus terug dus dat viel wel mee :P Scheelde dat nummer 39 spoorloos was... ik had 40 :)

Zal later vandaag nog wel drukker worden...
Gelukkig had ik een kraam waar ik direct geholpen werd :pos: En lekker zijn ze :mrgreen:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door STF »

Whahaha, gemeente Reisdorf doet daarnet een brief in de bus; "het is verboden om vuurwerk af te steken in Reisdorf wegens brandgevaar". Haha zo'n brief bezorg je ook echt een paar uur van te voren, iedereen heeft al vuurwerk gekocht...
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Vinny »

Wordt er in Luxemburg veel vuurwerk afgestoken?
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door STF »

Er zit weinig verschil tussen Nederland en Luxemburg qua vuurwerk afsteken.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Daan »

--Stefan-- schreef:Wij hebben een vulploeg die om 5/6 uur! al begint
Praat me er niet over, ik stond vanmorgen ook om 4.15 naast m'n bed om om 5 uur bij de Appie te beginnen... Zaterdag ook nog, daarna gelukkig gewoon weer 6.00.
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door --Stefan-- »

Respect :pos:

En ik al klagen als ik een enkele zaterdag om 7 uur moest beginnen (A)
3 0 7 9
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Daan »

Tja, drukke weken dit... Er blijft weinig van m'n kerstvakantie over zo, ik werk bijna iedere dag. Wel vooral 's middags gelukkig, en het is gezellig :-)
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door --Stefan-- »

Ik heb juist gezegd dat ik nu een keertje echt vakantie wilde hebben :P
Al is dat nog niet helemaal gelukt, want ik werk vanaf 1 november t/m 3 januari elke zondag (geen idee wie zoveel koopzondagen achter mekaar wilt xD) maar dan krijg ik 300% loon, dus dan kom ik graag werken :mrgreen:
3 0 7 9
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door Suus »

--Stefan-- schreef:Respect :pos:

En ik al klagen als ik een enkele zaterdag om 7 uur moest beginnen (A)
Bij de McDonald's waar ik werkte werd elke dag om 7 uur begonnen. Gewoon omdat de vrachtwagen dan al voor de deur stond aangezien die de rest van de dag de Drive-in zou blokkeren. De mensen een restaurant verderop waren daar niet blij mee, want die moesten sinds die dag ook vroeg op :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #32

Bericht door --Stefan-- »

Ging jullie mac dan ook al om 9 uur open?
Die bij ons in Beuningen wel in ieder geval
Ik moet er gewoon echt niet aan denken om tond die tijd al bij de mac te gaan eten :O
3 0 7 9
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Mag ik even kwijt #33

Bericht door Suus »

Ja, de Mac was bij ons op een klein aantal uitzonderingen na elke dag van 9:00 tot 23:00 (binnen)/24:00 (drive) open. Op vrijdag en zaterdag was de drive zelfs nog een half uur langer open, behalve als het de laatste dag van de maand was. Eerste kerstdag was de enige dag in het jaar dat de Mac gesloten was.

's ochtends waren we open voor het ontbijt. Mensen die het kennen vinden het het lekkerste wat de Mac verkoopt, mensen die het niet kennen moeten er niet aan denken tot ze het een keer proberen :wink: Oja, en voor de Polen natuurlijk, want die kwamen altijd voor Big Tasty's. Al heb ik ook een keer gehad dat ik met een grapjas set-up had, en opeens om 10:00 door de headset hoorde dat hij zogenaamd een grote bestelling had opgenomen (was de vriezer aan het schoonmaken omdat een collega bedacht had dat je daar wel kon gaan dweilen). Bleek een bouwvakker 15 Big Tasty's besteld te hebben om te tracteren op zijn verjaardag. Kwam de schoonmaker binnen toen er nog eentje over was, en die wou de andere gerust oppeuzelen :shock:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 24 gasten