Avatar/onderschrift

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Avatar/onderschrift

Bericht door STF »

Fles, waarom zet je niet gewoon de onderschrift functie uit?
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Avatar/onderschrift

Bericht door Ruben »

Het idee erachter is om niet voor elke pixel van het forum een eigen regel te hebben, dus het geheel aan regelgeving beperkt te houden. De gebruikers met de grote onderschriften, al dan niet die waar klachten over kwamen, zijn per PB gevraagd de onderschriften te verkleinen. Ook hebben we in die gevallen zelf gewoon de afbeelding verkleind en de gebruiker daarvan ingelicht. Kennelijk dus toch liever een maximale pixelhoogte?
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Avatar/onderschrift

Bericht door Fles »

STF schreef:Fles, waarom zet je niet gewoon de onderschrift functie uit?
Ja, dat kan ook. Ik kan ook gewoon weg gaan van dit forum, of zo.

Maar hey, dat zou wel een beetje de wereld op zijn kop zijn he :) 3 of 4 of 5 man nemen een irritante sig en iedereen die er last van heeft moet maar ALLE signatures uitzetten? Ik zou een groot aantal parrallellen kunnen trekken met de echte wereld, maar je begrijpt toch zelf ook wel dat dat een beetje een onzinnig voorstel is, nietwaar? Al zou het, strikt genomen, het betreffende probleem inderdaad oplossen ja, dat klopt :Y
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Avatar/onderschrift

Bericht door Fles »

NS-Reiziger schreef:Kennelijk dus toch liever een maximale pixelhoogte?
Een pixel of 50 zou een goede middenweg kunnen zijn dan. Het lijkt me redelijk dat in "de gemiddelde post" de inhoud zelf meer ruimte inneemt dan de signature, die eigenlijk onder alle omstandigheden een ondergeschikte positie zou moeten innemen. Tuurlijk post je ook weleens een oneliner en dan is je sig even wat groter dan je post. Maar een post van een regel of 3-4 zou wat mij betreft groter moeten zijn dan elke sig. Ik geloof niet dat ik daarmee iets onredelijks wens.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Avatar/onderschrift

Bericht door find_your_spot »

STF schreef:Ik heb geprobeerd find_your_spot te bereiken, maar niet gelukt.
Moeder lief heeft hier de hele box overhoop getrokken om een paar verfrollers te zoeken om vervolgens NU 22:00 het toilet te gaan verfen....

Ben nu even onbereikbaar druk bezig om het oorlogsgebied weer enigzings beleefbaar te maken.


Mensen die mij al wat langer dan vandaag kennen, kennen mijn handschriften niet anders als:

Afbeelding

of

Afbeelding
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Avatar/onderschrift

Bericht door Suus »

Misschien heb ik een verkeerd soort humor, maar ik vind ze niet grappig.

*op het boodschappenlijstje zet*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Avatar/onderschrift

Bericht door Fles »

find_your_spot schreef:
STF schreef:Ik heb geprobeerd find_your_spot te bereiken, maar niet gelukt.
Moeder lief heeft hier de hele box overhoop getrokken om een paar verfrollers te zoeken om vervolgens NU 22:00 het toilet te gaan verfen....

Ben nu even onbereikbaar druk bezig om het oorlogsgebied weer enigzings beleefbaar te maken.


Mensen die mij al wat langer dan vandaag kennen, kennen mijn handschriften niet anders als:

Afbeelding

of

Afbeelding
Wat is je punt? We mogen nog blij zijn met die domme citaro van je onder elke post want het kon nog veel erger?

Als je niet zo'n high-profile user was, was het ook niet zo'n probleem geweest. Maar het voegt werkelijk niets toe. We weten inmiddels wel dat jij alles met iedereen verbindt, zelfs al is dat in het echt verre van waar. Daar hoeven we echt niet 30 keer per dag mee geconfronteerd te worden, in de hoop ertussendoor ook nog een zinnige tekstuele bijdrage van je tegen te komen.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21229
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Avatar/onderschrift

Bericht door Meltrain »

Die eerste vind ik nog wel leuk. :P
Maar find_your_spot: het feit dat je dat soort onderschriften tot op heden altijd hebt gebruikt, wil niet zeggen dat je zo ook nog steeds moet gebruiken. :?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Avatar/onderschrift

Bericht door find_your_spot »

Fles schreef:Daar hoeven we echt niet 30 keer per dag mee geconfronteerd te worden, in de hoop ertussendoor ook nog een zinnige tekstuele bijdrage van je tegen te komen.
Zal vanavond wat nieuws voor je maken.

Lijkt mij dat de moderators bepalen of het zinnig is.
For Your Railroad Adventures
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Avatar/onderschrift

Bericht door Fles »

find_your_spot schreef:
Fles schreef:Daar hoeven we echt niet 30 keer per dag mee geconfronteerd te worden, in de hoop ertussendoor ook nog een zinnige tekstuele bijdrage van je tegen te komen.
Zal vanavond wat nieuws voor je maken.

Lijkt mij dat de moderators bepalen of het zinnig is.
Je hoeft niks "voor mij" te maken beste vriend.

En dat de moderators bepalen wat zinnig is of niet, daar ben ik het helemaal mee eens. Maar voorlopig bepalen ze niks. En dat wordt misschien toch wel eens zoetjesaan tijd.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Avatar/onderschrift

Bericht door Geert »

Fles schreef:En dat de moderators bepalen wat zinnig is of niet, daar ben ik het helemaal mee eens. Maar voorlopig bepalen ze niks. En dat wordt misschien toch wel eens zoetjesaan tijd.
Wij voelen niets voor het vaststellen van een vast maximumformaat van banners, maar te grote onderschriften worden wel degelijk verkleind en gebruikers worden daar wel degelijk op aangesproken. Maar uiteraard zullen we de overwegingen in dit meenemen in het beheerdersoverleg.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Avatar/onderschrift

Bericht door Fles »

Geert schreef:
Fles schreef:En dat de moderators bepalen wat zinnig is of niet, daar ben ik het helemaal mee eens. Maar voorlopig bepalen ze niks. En dat wordt misschien toch wel eens zoetjesaan tijd.
Wij voelen niets voor het vaststellen van een vast maximumformaat van banners, maar te grote onderschriften worden wel degelijk verkleind en gebruikers worden daar wel degelijk op aangesproken. Maar uiteraard zullen we de overwegingen in dit meenemen in het beheerdersoverleg.
OKee cool :pos: We zien het wel :) Voorlopig heb ik mijn zegje wel even gedaan :)
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Avatar/onderschrift

Bericht door find_your_spot »

Fles schreef: Voorlopig heb ik mijn zegje wel even gedaan :)
Gefeliciteerd met je overwinning! *O*
For Your Railroad Adventures
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Avatar/onderschrift

Bericht door Fles »

Dank je *O*


Ook een slokje champagne? :lol:
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Avatar/onderschrift

Bericht door find_your_spot »

Fles schreef: Ook een slokje champagne? :lol:
Nee dankje, moet over 8 uur namelijk alweer achter het stuur kruipen.

De vorige keer was het niet zo'n succes...
Afbeelding
For Your Railroad Adventures
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Avatar/onderschrift

Bericht door Fles »

Net of jij ooit van je leven aan de oostkant van de IJssel geweest bent :lol:
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Avatar/onderschrift

Bericht door find_your_spot »

Fles schreef:Net of jij ooit van je leven aan de oostkant van de IJssel geweest bent :lol:
Ik heb geen idee waar jij allemaal geweest bent, maar ik heb in mijn 20 jarige bestaan het volgende gezien:

http://static.travbuddy.com/flash/count ... id=4860370


(Alsof Nederland zo boeiend is...)
For Your Railroad Adventures
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Avatar/onderschrift

Bericht door Fles »

Zo zo, dat is nogal wat :Y

Okee daar heb ik je wat onderschat, mijn excuses.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Avatar/onderschrift

Bericht door Caspar »

Fles heeft de landen die hij bezocht heeft, net even wat grondiger gezien dan jij denk ik, dat ter compensatie? :lol:
Er blijft dan bijna geen tijd meer over voor je baan bij het GVB lijkt me? :lol:
Enne, wat heb je in Wit Rusland gedaan?
Oud forumgebruiker

Re: Avatar/onderschrift

Bericht door Oud forumgebruiker »

Werkt hij bij het GVB dan?
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Avatar/onderschrift

Bericht door Caspar »

Bij FYS staat metrobestuurder als beroep op z'n profiel zo te zien.
Oud forumgebruiker

Re: Avatar/onderschrift

Bericht door Oud forumgebruiker »

Dat staat er ja... ;)
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Avatar/onderschrift

Bericht door Ruben »

Alsmede een link naar een niet meer bestaande site, dus hoe actueel is het geheel? :D
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Avatar/onderschrift

Bericht door STF »

De server waarop die website draaide bleek niet op groene stroom te draaien, een reden voor find_your_spot om het contract direct te ontbinden.

Ik zie een maas in de wet...er is geen verbod op Youtube filmpjes als onderschrift. :Y
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Avatar/onderschrift

Bericht door find_your_spot »

Caspar schreef:Bij FYS staat metrobestuurder als beroep op z'n profiel zo te zien.
Ja, wat is daarmee? Eens in de zoveel tijd rij ik vrolijk heen en weer tussen Gaasperplas - CS - Gein.
NS-Reiziger schreef:Alsmede een link naar een niet meer bestaande site, dus hoe actueel is het geheel? :D
Website is toevallig sinds 20 uur vrij gegeven bij de nieuwe hosting. Website wordt opnieuw opgebouwd.

Benieuwd geworden wat er stond? http://web.archive.org/web/200709161806 ... orting.php
For Your Railroad Adventures
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 22 gasten