Mag ik even kwijt #36

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Fles »

:D :lol: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Geert »

Hoera! Sinds vanmiddag mag ik mijzelf Bachelor of Science noemen! *O*
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Suus »

Gefeliciteerd. En dan nu op vakantie :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Geert »

Dank je! :D
En nee, morgen nog twee papers inleveren en dan maandag weer met een nieuwe periode beginnen. Was het maar vakantie :)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Daniel »

Gefeliciteerd!
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Vinny »

Vinny, o dear, hellup!
Is ze Turks? 8-)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Justin »

Gefeliciteerd Geertje :)!

Ik heb vandaag met m'n zwager en diens ouders, zussen, en mijn moeder Hachiko gezien. Damn, heb in bijna een decade niet meer gehuild om een film. Zo erg dat mn lenzen eruit sprongen :( :cry:
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Karl »

Toch al tien dagen niet? Nounou.
Het is een spectrum.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Justin »

Ik ben niet helemaal wakker.

Decennium ;). Dat krijg je er van als je eigenlijk 75% van de tijd alleen in het Engels communiceert...

Nu maar naar bed :).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door STF »

Vorig jaar troffen me ouders iemand voor hun bij de APK keuring die na het commando "gas geven" vol gas vooruit wegreed tegen de garagedeur van de hal aan, vandaag voor hun iemand die tijdens de lampentest na het commando "achteruitrijlicht" achteruit begon te rijden, op onze auto af. (Hij stopte gelukkig optijd met verder achteruitrijden.) Wel humor als je bedenkt dat me vader wel het commando "vol gas achteruitrijden" kreeg i.v.m. het testen van de aanhanger remmen (en die man voor hun uiteraard niet aangezien er geen aanhanger achter zijn auto hing).

Wat een werk maken ze van zo'n aanhangertje; op de weegbrug (bleek 4 kilo zwaarder te wegen dan de fabrikant opgaf), opmeten met een meetlat (bleek een centimeter kleiner te zijn in de breedte en lengte dan de fabrikant opgaf) en nog allerlei testen, drie uur later waren me ouders klaar. Maarja in Nederland gaat het er wat dat betreft veel te makkelijk aan toe met aanhangers en caravans. Het aantal Nederlandse caravans en aanhangers waarbij de lampen, remmen en banden in orde zijn, kun je zowat op 1 hand tellen...
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door tsov »

Het was weer bal hier vannacht. Ik schrok rond 4.30 wakker van gestommel en geschreeuw hiernaast. Het klonk allemaal nogal agressief, dus besloot niet naar buiten te gaan. Even later hoorde ik ineens de stem van de buurman van buiten komen, aan zijn toon te horen was hij met z'n zatte kop 112 aan het bellen en scheet hij bagger. Het was een nogal warrig verhaal en hij schreeuwde de hele tijd "het is een zaak van leven of dood" in die hoorn, maar ik maakte eruit op dat hij of iemand die binnen was bedreigd werd met een mes en een pistool :shock: Op dat moment besloot ik helemaal maar binnen te blijven, hoe onrustig het ook zou worden... Gelukkig zag ik nog geen twee minuten later blauwe zwaailichten en klonk er hondengeblaf, waardoor nu het hele complex wakker werd. Met z'n allen stonden we dus te kijken hoe er twee mannetjes achterin een politieauto werden gestopt...
Wat een nacht :neg:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Suus »

He, gezellig is het daar :|

Misschien moeten ze daar die buurtregisseurs die de hele tijd bij de veerponten staan eens naar toe sturen :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Ardan »

Aaargh klote zeg, een vriend belt net op dat hij een kaartje voor Hardbass, dat dit weekend in het Gelredome gehouden wordt, overheeft omdat iemand anders niet kan, maar ik heb helaas al wat anders te doen -O-
Is overigens ook leuk: VSW-Winterhike, morgen 20 kilometer lopen, geen idee nog waar, 's avonds tanken als een malle, waarschijnlijk weer buiten slapen of in ieder geval op een zo idioot mogelijke plek, en dan weer 20 kilometer lopen en je volvreten bij het eindpunt :D
Ik doe ook maar wat
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Joshua »

Pff wat is dat eigenlijk voor kut rooster dat ik voor school heb. Maar 4 uur les vandaag, maar de dag begint wel pas om 12:30
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Meltrain »

Gefeliciteerd Geert. :D Ga je gelijk aan je Master beginnen?

@Reiziger Ddrs: die ' -O- ' was omdat we je dan gaan missen in Dordrecht (e.o.). :(
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Daniel »

Tja, da's natuurlijk het einde van het Dordrecht - Utrecht v.v. topic... wil wel vast een Amf-Ut topic starten hoor :mrgreen: (Maar 't gaat er nu op lijken dat ik in Amf geen aansluitende bus kan missen dus dat scheelt)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Fles »

Reiziger Ddrs schreef:wil wel vast een Amf-Ut topic starten hoor :mrgreen: (Maar 't gaat er nu op lijken dat ik in Amf geen aansluitende bus kan missen dus dat scheelt)
Wat een gemis zal dat zijn, die literaire orgasmes van je :cry:

:mrgreen:
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Stefan »

@Fles: Lol! :lol:

Zo, ik heb m'n eerste stageweek overleefd. Het is goed bevallen, leuke collega's en zo. Alleen jammer dat het douane systeem deze week compleet overhoop lag, waardoor het een vrij stressvol weekje is geweest. :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door tsov »

Ik liep vanmiddag rond 18u de AH achter de Dam uit toen daar ineens allemaal dikke Audi's en veel politieagenten stonden. Korte tijd later kwamen ook Pieter van Vollenhove en Margriet uit het paleis en stapten in de auto. Toch geinig ;)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Suus »

Reiziger Ddrs schreef:Tja, da's natuurlijk het einde van het Dordrecht - Utrecht v.v. topic... wil wel vast een Amf-Ut topic starten hoor :mrgreen: (Maar 't gaat er nu op lijken dat ik in Amf geen aansluitende bus kan missen dus dat scheelt)
Nou, we wachten vol spanning op een MAXX Amersfoort topic :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Daniel »

Wees gerust, zal de eerste jaren ongetwijfeld wat minder gebonden aan en vertrouwd met de stad zijn dan nu het geval is met Dordrecht na 27 jaar :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Oud forumgebruiker »

In ieder geval een vooruitgang qua vervoerder dan (en qua stad ook naar mijn mening :wink:).
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Daniel »

Slechter als Arriva kan inderdaad niet nee :mrgreen: Stad moet ik nog zien, maar 'tis in ieder geval een vooruitgang voor wat betreft 't woon-werkverkeer met 8 treinen per uur in combinatie met de 24 bussen in 't uur van Utrecht Centraal naar het werk en een reistijd die ruim 'n uur korter is :)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Suus »

Bij McAfee zit iemand op de marketingafdeling die waarschijnlijk haar rekenmachine niet heeft gebruikt :|

1 jaar abo is 29,97
2 jaar abo is 77,97
3 jaar abo is 134,96

Dan is het toch veel goedkoper om elk jaar gewoon dat 1 jaar abo te kopen (A)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
|Pim|
Berichten: 430
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 16:53
Locatie: Breda

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door |Pim| »

in b4 lock.

Mwa proefwerk mee punten vallen mee, heb een 8.2 voor engels terwijl ik daar vorig jaar dikke onvoldoendes voor haalde *O* .
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten