Mag ik even kwijt #36

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Justin »

Geen tijd morgen. Morgen om 6:10 de 5100 in, en dan naar Ed tot 12:00, dan naar Ut van 13:00 tot 17:00 en dan naar Asd en weer naar huis. Weekend festiviteiten. Zou dinsdag pas weer kunnen, aangezien ik juist zin had in mn training maandag -O-

Ondertussen maar reflexgel (soort van vloeibare tijgerbalsem) en coldpack uit de kast gehaald... Nu maar slapen....
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door STF »

door STF op 3 juli 2009, 02:00 schreef:We zijn tot de ontdekking gekomen dat onze elektrameter al maandenlang in de nachtstroom loopt, de relaiskast schakelt keurig naar nachtstroom om 22.00 uur en schakelt om 7.00 uur terug naar dagstroom alleen doet de meter er niks mee want het derde tarief (1 = piekstroom, 2 = dagstroom, 3 = nachtstroom) blijft 24 uur per dag tellen.

Het energiebedrijf zal de tellerstand aan het einde van het jaar wel ongeloofwaardig vinden, maar dan zien we dan wel weer.
Haha vandaag kwam de meteropnemer langs die gelijk doorhad dat onze meter permanent in het nachttarief blijft tellen. :mrgreen:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Fles »

Wij hadden net 2 maanden geleden een afrekening van Eneco gehad waarin we per persoon € 44 nogwat terugkregen en waarbij ons maandbedrag omlaag ging van 128 € naar 95 €. Krijgen we nu ineens een rekening waarbij we € 153 nogwat moeten nabetalen WTF?? Geklier heel de tijd ook :neg:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Fles »

Zo, het kostte wat moeite, maar ik heb in januari toch EEN OV-foto kunnen maken :Y Liggend ingesnoerd op de bijrijdersstoel op de terugweg van een controle in het UMC Utrecht. Connexxion T4261 als lijn 50 bij station Driebergen-Zeist :)

Afbeelding

Hopelijk in februari meer footage :mrgreen:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Suus »

T :? Ah, een Tunnelbus voor Veenendaal :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Daantje »

Waren ze wel tevreden over het herstel in het ziekenhuis, Fles?

Zo, tandarts weer overleefd vanmorgen, ben er weer een half jaar vanaf voorlopig, lekker :) Nu lekker een dagje vrij dus lekker allemaal dingetjes in huis doen op m'n gemakje :)
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Stefan »

Ik wou dat ik over een half jaar pas weer moest, ik moet 8 en 25 februari weer. Hopelijk herstelt het ontstekingkje bij de wortel van 1 van m'n voortanden goed, dan ben ik er voorlopig ook vanaf.
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Fles »

Bee schreef:T :? Ah, een Tunnelbus voor Veenendaal :P
Bestaat zoiets ja? :D Een bus die speciaal gebouwd is voor het tunneltje onder station Klp door? :lol:

(of wat bedoel je anders? :oops: )
Daantje schreef:Waren ze wel tevreden over het herstel in het ziekenhuis, Fles?
Mwoa het zag er allemaal goed uit, waren wat hormoonwaardes en vitamine D aan de lage kant. Mja, moet je net bloedmonsters gaan afnemen als ik de klok van de muur lig te kotsen van de morfine, en dan denken dat je met iets representatiefs bezig bent hmm :? Dus volgende week weer bloed tappen en over een maand weer terug voor de uitslag daarvan. Dan ga ik er vanuit dat iig wat dat betreft wel alles in orde zal zijn. Oh en ik heb GEEN osteoporose *O* Weten we dat ook weer :)
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21266
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Meltrain »

Fles schreef:
KM46 schreef:Hoe lang moet je nog?
Minstens 6 weken.
Oke, dat is ook lang. :shock:
Mijn moeder is waarschijnlijk in totaal 6 weken zoet en kan momenteel (bijna) alles weer.

Was het bij jou toevallig een instabiele breuk?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Daniel »

Fles schreef:
Bee schreef:T :? Ah, een Tunnelbus voor Veenendaal :P
Bestaat zoiets ja? :D Een bus die speciaal gebouwd is voor het tunneltje onder station Klp door? :lol:
Nouja, speciaal gebouwd is ook weer overdreven... ze zijn 'tzelfde als alle andere bussen in de Provincie Utrecht, alleen hebben ze bij deze bussen geen airco op 't dak gemonteerd waardoor ze net wel door het bewuste tunneltje passen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Daantje »

Fles schreef:Mwoa het zag er allemaal goed uit, waren wat hormoonwaardes en vitamine D aan de lage kant. Mja, moet je net bloedmonsters gaan afnemen als ik de klok van de muur lig te kotsen van de morfine, en dan denken dat je met iets representatiefs bezig bent hmm :? Dus volgende week weer bloed tappen en over een maand weer terug voor de uitslag daarvan. Dan ga ik er vanuit dat iig wat dat betreft wel alles in orde zal zijn. Oh en ik heb GEEN osteoporose *O* Weten we dat ook weer :)
Vitamine D is ook niet zo gek. Dat wordt aangemaakt onder invloed van zonlicht en als je als je al een tijdje in een ziekenhuis of thuis vooral binnen bent, vind ik het niet zo gek dat die wat verlaagd is.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Fles »

meltrain schreef:Was het bij jou toevallig een instabiele breuk?
Klopt ja. Whatever dat mag betekenen. Wervel was gewoon als een beschuitje in elkaar gecrushed. Dat stuk is nu aangevuld met cement alvorens die hele schroevenkermis erin ging.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Fles »

Daantje schreef:Vitamine D is ook niet zo gek. Dat wordt aangemaakt onder invloed van zonlicht en als je als je al een tijdje in een ziekenhuis of thuis vooral binnen bent, vind ik het niet zo gek dat die wat verlaagd is.
Ja, bovendien is het winter en kutweer. En zijn IT-ers sowieso allergisch voor daglicht :P
Reiziger Ddrs schreef:Nouja, speciaal gebouwd is ook weer overdreven... ze zijn 'tzelfde als alle andere bussen in de Provincie Utrecht, alleen hebben ze bij deze bussen geen airco op 't dak gemonteerd waardoor ze net wel door het bewuste tunneltje passen.
Oh okee. Toch wel enigszins bijzonder dus :)
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Caspar »

Morgen naar Nice :D Maar hopen dat alles goed gaat met 2 uur en 10 minuten overstaptijd in Parijs.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Daantje »

Daar is het vast beter weer dan hier :)

Net ff een blik geworpen op m'n belastingaangifte. Als ik het goed gezien heb krijg ik toch nog 115 euro terug en dat heb ik te danken aan het feit dat ik met de trein naar m'n werk ga :)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Daniel »

Leuk he, die OV-aftrek :P Ben benieuwd, waarschijnlijk heb ik 'm dit jaar ook weer... vorig jaar had ik zo'n goeie reiskostenvergoeding gedurende de helft van 2008 dat er niks meer overbleef van het vast aftrekbare bedrag.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Geert »

Bij mij stuurde de belastingdienst op mijn verjaardag een rekening van € 148,-. Gelukkig krijg ik twee euro korting als ik in één keer betaal :|
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door STF »

Wat kan dat toch plaatselijk verschillen; in Reisdorf ligt geen enkele vlok sneeuw, me ouders gingen vanmorgen opweg naar het APK keuringsstation maar konden er nauwelijks komen van het pak sneeuw dat in het noorden van Luxemburg nog gewoon op de weg lag. (De strooiwagen reed precies achter hun, en nergens mogelijkheid tot uitwijken om hem voorbij te laten gaan.) Aan alle kanten wegglijdend en tegensturend waren ze dan eindelijk bij de keuring aangekomen, zegt die medewerker: nee nieuwe aanhangers keuren we hier niet, daarvoor moet u naar het keuringstation in het zuiden van Luxemburg. Ook de auto wilde hij niet keuren dat moesten we dan maar gelijk in het zuiden doen. Me ouders ontploften zowat; kom je daar vroeg je bed voor uit, glijdend over dichtgesneeuwde wegen en waarom hebben die lui tijdens de van te voren gemaakte controle afspraak niet direct gemeld dat nieuwe aanhangers niet terecht kunnen in het noorden...
Na zondag mag de auto officieel de weg niet meer op omdat de voorgaande keuring verstreken is, dus je moet ook nog eens illegaal naar de keuring in het zuiden rijden...
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door --Stefan-- »

Verwarming kapot :(
Dus nu moet ik het hele huis maar eventjes verwarmen met het gasfornuis en een staalkacheltje :P
3 0 7 9
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Karl »

De NS Hispeedsite berekent de reistijd door de vertrektijd van de aankomsttijd af te trekken, klinkt logisch, maar dat gebeurt ook voor de UK en daar zit wel een uur tijdsverschil tussen met Nederland (wordt niet meegenomen in de berekening)!
Het is een spectrum.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Fles »

Bahn.de :idea:
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Karl »

Ticket naar Londen geboekt voor eind deze maand. 88 euro retour. :pos:

Edit, volgende maand.
Laatst gewijzigd door Karl op vr 29 jan 2010, 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is een spectrum.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Caspar »

Dat is al snel, morgen of overmorgen :wink:
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Stefan »

Fles schreef:Bahn.de :idea:
Volgens mij doet die precies 't zelfde. :p
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #36

Bericht door Ardan »

Waauuw de line-up van Fantasy Island is gooeeddd :D :D :D :D
Was het vorig jaar nog een gezellig kleinschalig festivalletje, dit jaar gaan ze enorm groeien. Wordt een knalfeest 15 mei te Oldenzaal :D
Ik doe ook maar wat
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten