Mag ik even kwijt #36

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Mag ik even kwijt #36

Bericht door STF »

Zelf gemaakte OV chipkaart reclame (met in de hoofdrol find your spot en htm tram):

Afbeelding
REIST U AL MET DE OV CHIPKAART? HIJ WEL!

---

Afbeelding
VERLAAT U HET VOERTUIG? VERGEET NIET UIT TE STEMPELEN MET UW OV CHIPKAART!

:lol:
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Caspar »

Vrijdagochtend check ik in in de bus naar station Hoorn, zegt apparaat: Goede Reis. 10 minuten later check ik uit op station Hoorn, zegt apparaat: Overstappen OK, ik denk huh, een uurtje geleden stond ik nog te douchen, hoe kan ik nu al overstappen... Ik ga naar de chauffeur en haal mijn pas er nog eens langs, zegt het automaat dan dat ik heb uitgecheckt -51 cent. Dat was de eerste rit van de dag. Geen opstap tarief berekend dus, chipkaart totaal van slag, terwijl ik niet iets raars heb gedaan. :roll:
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Oud forumgebruiker »

Vinny schreef:(maar je kunt haar ook vertellen dat ze de sprinter naar Almere kan nemen in in Weesp cross-platform kan overstappen op de stoptrein Leiden - Schiphol - Utrecht)
Of met stadsvervoer naar station Diemen Zuid, waar je genoemde stoptrein direct kunt pakken. Wel eventjs 10 minuten stilstaan op Weesp ;)

@foto's hierboven: what the..? :P
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Ardan »

Hahaha, geniaal. FYS kan nooit normaal op de foto staan. Helaas heeft één of andere zatladder vorige week alle 3000 foto's van mijn camera gewist, anders had ik nog wel een vervolg kunnen maken, met een foto die ik van hem nam in de VIRM Rotterdam-Gouda waarin hij heel dreigend op de camera afkomt. 'Oh wee als u vergeet uit te stempelen!'
Volgens mij is die foto al een tijdje terug genomen, maar hij moet hoognodig naar de kapper zo te zien. Zijn haar is veel te lang.
Ik doe ook maar wat
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door STF »

Hier staan ze anders toch heel normaal bij de halte te wachten op de tram naar het centraal station:
Afbeelding

En hier duwen ze heel normaal de spitstram naar Utrecht:
Afbeelding

Nee ik begrijp echt niet waarom jij van mening bent dat find your spot altijd raar op foto's staat... :wink:
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Ardan »

Ik neem alles terug..
Ik doe ook maar wat
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Stefan »

Gisteren ben ik nog naar de (weekend)tandarts geweest. Het is gelukkig 'maar' ontstoken tandvlees of iets dergelijks. Zit nu zwaar aan de paracetamol en de pijn trekt wel langzaam weg, alleen nu is m'n gehemelte zwaar opgezet. :neg: -O-

Edit: Overigens, de reden dat ik zo vroeg wakker ben, is omdat ik gisteren tegen half 8 ben gaan slapen, dusja.. Ik ben nu wel 'uitgeslapen'. :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Joshua »

Bah nou heb ik gewoon weer eens om half 9 school en nog 5 dagen in de les inplaats van 3 ook. Bevalt me totaal niet. Ik wil me vrije maandag terug :oops:
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door --Stefan-- »

Welke lettertype is er eigenlijk voor BRENG gebruikt? Kan het nergens terug vinden...
3 0 7 9
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Justin »

Zucht, ScienceDirect ligt er uit, kan nu niets zoeken bij die wetenschapsgezeur. Zit maar op allerlei andere dingen te zoeken die niks met mn opleiding te maken hebben :P.

En Firefox doet nu irritant, die blokkeert ineens alle pop-ups van de UU/Omega zoekmachine...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door --Stefan-- »

Maar gelukkig is OVinNL er dan nog :mrgreen:
3 0 7 9
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Fles »

Ardan schreef:Helaas heeft één of andere zatladder vorige week alle 3000 foto's van mijn camera gewist,
En die staan nergens anders? Dan doe je echt iets verkeerd :N Of die 3000 is wel erg royaal overdreven :6
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Stefan »

Stefan schreef:Gisteren ben ik nog naar de (weekend)tandarts geweest. Het is gelukkig 'maar' ontstoken tandvlees of iets dergelijks. Zit nu zwaar aan de paracetamol en de pijn trekt wel langzaam weg, alleen nu is m'n gehemelte zwaar opgezet. :neg: -O-

Edit: Overigens, de reden dat ik zo vroeg wakker ben, is omdat ik gisteren tegen half 8 ben gaan slapen, dusja.. Ik ben nu wel 'uitgeslapen'. :P
Goed.. Niet alleen meer m'n gehemelte is op gezet, nu is ook mijn tandvlees bij m'n bovenkaak aardig op aan het zetten en loop ik nu met een bolle kop rond. :') Over een kleine 2 uur ga ik maar weer eens naar de tandarts, hopelijk is het gauw over. -O-
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Geert »

--Stefan-- schreef:Welke lettertype is er eigenlijk voor BRENG gebruikt? Kan het nergens terug vinden...
Deze? :P
Tip: met WhatTheFont kun je heel gemakkelijk een lettertype terugvinden :)
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door --Stefan-- »

Dankje :)

En dat kan je natuurlijk weer nergens gratis krijgen xD
Wat durven ze daar belachelijk veel geld voor te vragen :O
3 0 7 9
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door STF »

Ik moet volgende week maandag naar de tandarts, ben jarenlang niet meer geweest dus ben benieuwd of ze gelijk met een kunstgebit-catalogus aan komt lopen. :wink:
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door ODRAIL »

Zo, vandaag weer eens infromatie aangevraagd bij Prorail (voor mijn website), eens kijken hoe lang het nu duurt voordat ik je gevraagde afbeeldingen in mijn bezit krijg. Bij mijn vorige aanvraag duurde het ruim 15 maanden :roll:.

Edit: de leesbevestiging is binnen gekomen om 14:55. Nu kijken hoe lang de rest van de aanvraag nog gaat duren.
Etienne
Donateur
Berichten: 7910
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Etienne »

M'n nieuwe rooster voor school is weer goed beroerd -O- 3 dagen per week om 08.15 beginnen en 4 dagen in de week tot 16.20 les. :X
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Stefan »

Zo, ik heb de tandarts overleefd.. De tandarts heeft de bulten op m'n gehemelte en m'n tandvlees opengesneden en (bijna) helemaal weggehaald. Het 'leuke' is alleen dat de tandarts geen idee heeft waar de onsteking vandaan komt. Maar goed.. Heb vervolgens bij de dokter medicijnen gekregen die ik de komende week moet innemen, dus in principe zou 't langzaam aan beter moeten gaan. Woensdag moet ik in ieder geval weer terug naar de tandarts voor controle.

To be continued...
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door webguy »

Ik ben ook weer veilig op Nederlands grondgebied. Vanmorgen rond 10:00 kwam ik aan, en heb mooi de zon zien opkomen in t vliegveld. Moet nog even kijken, maar heb geloof ik wat foto's van t mooie wolkendek...
Verder was het heerlijk om weer in een trein te stappen, de s3500 lukte prima met 2 koffers en V-IRM...
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Daan »

Nou, welkom terug :-)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Suus »

Ik schijn een buurman te hebben :shock:

Het zit zo: Ik woon in een onzelfstandig studentencomplex. In een afdeling (huisnummer) zitten zes kamers, waarvan er vijf de keuken delen, en één een zelfstandige woning is. Van deze kamers kende ik van vier kamers de bewoners (twee zijn er als eens vervangen, vrouw door vrouw), en van eentje was het een groot mysterie wie er woonde, aangezien er post voor verschillende namen voor wordt bezorgd. De meeste post was wel voor een man geadresseerd, maar heb ook wel eens post voor een vrouw gezien. Een van de buurvrouwen had ook wel eens een vrouwenstem gehoord toen de woningstichting twee bodybuilders had ingezet om de huurachterstand te innen. Maar nu liep ik vandaag naar de keuken, en ik zag gewoon een man uit die kamer komen :shock: . Later, toen de buurvrouw een Lasagne aan het maken was, geloofde ze niet dat er werkelijk een man zo lang verstopt was in die kamer. Nee, ik ook niet :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Geert »

Wonen er niet toevallig twee mensen op één adres? :P
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Suus »

Zou wel erg krap zijn in een ruimte van 13 vierkante meter :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #35

Bericht door Ardan »

Ik rij er regelmatig langs, nooit gedacht dat er zoveel afspeelde in die gekleurde torentjes.. Zijn het allemaal studentenflats, en in welk kleurtje zit jij dan?

Webguy: welkom terug! Hoe was het om weer eens in een Hollandsche potkachel te zitten?
Ik doe ook maar wat
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 52 gasten