Mag ik even kwijt #38

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door STF »

Wijk ik vanmiddag wel uit voor een plastic cola flesje wat op de weg lag, zodat de banden er niet overheen zouden rijden maar een paar kilometer verder rij ik gewoon over een een gigantische steen... Flinke klap onder de rechter voorband. Vraagt me moeder verbaasd waarom ik nou niet uitweek; joh ik had het helemaal niet gezien dat het een steen was, ik dacht een hoopje bladeren. Maargoed een band kan wel wat hebben hoor, zolang het maar op het loopvlak is.

Hmm de tijd gaat snel, ben vandaag alweer een jaar de forumbeheerder bij SGL. Gaat er vrij rustig daar aan toe aangezien je lid moet zijn van de vereniging, wil je toegang kunnen krijgen tot het forum dus er zitten niet van die jochies onder vijf verschillende gebruikersnamen op, etc. Al heb ik jaren geleden toen ik nog geen lid was van die vereniging maandenlang toegang tot het forum gehad doordat ik tijdens de testperiode van de forumsoftware toegang kreeg als testpersoon (voor de test hoefde je geen lid te zijn) maar toen eenmaal de fouten uit de software waren ben ik door een onoverzichtelijke administratie nooit van het forum gezet. Maanden later kwamen ze erachter. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Suus »

SGL? Scholengemeenschap Lelystad? Stichting Gedragscode Leidinggevenden? Studenten Groepering Leiden? Stichting Geloofsovertuiging en Levensbeschouwing? (wat hits van de eerste pagina van Google)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Wubbo »

Ik ga voor Spoorgroep Luxemburg gezien de woonplaats van STF :)
Etienne
Donateur
Berichten: 7909
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Etienne »

Ardan schreef:
Pijnackerbus schreef:Fijn, ik ben weer eens ziek :N
Ook al, ik ben gisteren ook ziek geworden.. Goed verkouden in ieder geval. En een avondspitstrein Charleroi-Liège, een rit van 5 kwartier, die ook nog slechts 4 2e-klasbakken heeft helpt dan niet bepaald. Het was warm en ik kreeg het behoorlijk benauwd, hoesten alom.
Pijnackerbus: goed slapen, rustig aan doen, en beterschap hè :wink:
Dank :Y
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Suus »

Maandag verschijnen zowel FC Knudde als Heinz voor het eerst in de Metro, en vandaag sloot Scribbly af met een plaatje dat zeer duidelijk een verhaal afsluit (probeert spoilers te voorkomen). Dit is toch niet het einde van Scribbly toch :cry:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Ardan »

Scribbly houdt ermee op? Heel jammer :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: maar ik zag het al aankomen door dit verhaal... FC Knudde vind ik dus niks aan, een achteruitgang! Weg dagelijkse lach bij het lezen van Metro...
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Vinny »

Bee schreef:Maandag verschijnen zowel FC Knudde als Heinz voor het eerst in de Metro, en vandaag sloot Scribbly af met een plaatje dat zeer duidelijk een verhaal afsluit (probeert spoilers te voorkomen). Dit is toch niet het einde van Scribbly toch :cry:
Nou de humor was al een aantal maanden ver te zoeken. De parodie op een SF-verhaal begon ik echt een beetje zat te worden. En het einde is een regelrechte aanfluiting. Blij dat er wat anders komt. Ik moet zeggen: ik vond de Bielzenblues destijds de leukste metro-strip.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Suus »

Maar dit soort dingen

Afbeelding

Dat is toch gewoon geweldig?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Ardan »

27 maart ga ik naar Knock Out! Net door Vriend 1 opgebeld, 'ga je mee?' okeeuuj! Het is in de Silverdome in Zoetermeer, nooit van gehoord :s is dat een stadion, beurscomplex of evenementenhal of zo?
Ik doe ook maar wat
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Daan »

STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door STF »

Bee schreef:SGL? Scholengemeenschap Lelystad? Stichting Gedragscode Leidinggevenden? Studenten Groepering Leiden? Stichting Geloofsovertuiging en Levensbeschouwing? (wat hits van de eerste pagina van Google)
Whaha, daar wil ik van me leven geen forumbezoeker bij zijn, laat staan beheerder. Wubbo heeft inderdaad gelijk.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Ardan »

Ik sprak net even met Vriendin 1. Ze snapte helemaal niks van de ovc, zei ze. 'Kon ik eindelijk inbiepen in de bus, werd er geld afgeschreven! En nu sta ik 4 euro in de min!' 'Heb je wel uitgecheckt dan?' 'Ja, dat doe ik altijd!' 'Nou dan klopt het gewoon.. die 4 euro is een soort borg die min je ritprijs weer wordt teruggestort als je uitcheckt..' 'Ooh echt waar? Dat wist ik helemaal niet!'
Ik doe ook maar wat
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door htm_tram »

Ik wil ff kwijt dat ik een sov chipkaart heb met de klasse 3, waar zou ik dan moeten zitten? Er schijnen ook studenten met 1e klas te zijn door een grote fout bij de ib. Ik heb dus 3e klas. zo las de railpocket het...
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Fles »

Ardan schreef:Ik sprak net even met Vriendin 1. Ze snapte helemaal niks van de ovc, zei ze. 'Kon ik eindelijk inbiepen in de bus, werd er geld afgeschreven! En nu sta ik 4 euro in de min!' 'Heb je wel uitgecheckt dan?' 'Ja, dat doe ik altijd!' 'Nou dan klopt het gewoon.. die 4 euro is een soort borg die min je ritprijs weer wordt teruggestort als je uitcheckt..' 'Ooh echt waar? Dat wist ik helemaal niet!'
Ik durf het bijna niet te vragen, maar hoeveel vriendinnen heb je? :?: :D
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Suus »

Ardan schreef:27 maart ga ik naar Knock Out! Net door Vriend 1 opgebeld, 'ga je mee?' okeeuuj! Het is in de Silverdome in Zoetermeer, nooit van gehoord :s is dat een stadion, beurscomplex of evenementenhal of zo?
Een ijsbaan.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Ardan »

Een ijsbaan?
Hmmm, kan ik niet echt linken met dit:
Afbeelding
Al helemaal niet omdat het na een paar uur al een graadje of 30 is daarbinnen....

@Fles: over dat soort dingen doe ik geen uitspraken.... ik houd altijd wijselijk mijn mond :wink:
Ik doe ook maar wat
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Oud forumgebruiker »

Laat die Citea's hier maar komen! Ik ben wel benieuwd met ons primeurtje in Nederland! :wink:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Suus »

In Groningen heeft er al eentje gereden :P

@Ardan: Tot 24 maart ligt er ijs in de hal, daarna wordt het geschikt gemaakt voor feesten. 7 mei wordt er nieuw ijs in gelegd voor het zomerseizoen van de schaatsbond (????)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Oud forumgebruiker »

Bee schreef:In Groningen heeft er al eentje gereden :P
Ja oke, maar de echte serie-invoering ervan dan :wink:. Aan de andere kant ook ruk natuurlijk, omdat het proto-bussen zijn. Die eerste serie Ambassadors (81xx) en Citaro's (28xx) is ook kwaliteit van likmevessie. Hopelijk is dat bij de Citea anders, maar dat zal wel niet. In elk geval kan VDL lekker in haar handen wrijven met een order van tussen de 50 en 70 bussen voor Connexxion (zowel Ambassador als Citea). :roll:
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Oud forumgebruiker »

Hee. over een ruime week is OVNL 2 jaar! *O*
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Ardan »

Daar moet op gedronken worden, hi ha ho *O* *O*

Overigens ziggy... is het voor jou nou heel erg vroeg, of heel erg laat? :lol: Gezien de tijd die tussen die twee berichten zit en de plaatsingstijd....
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Suus »

ziggy schreef:Hopelijk is dat bij de Citea anders, maar dat zal wel niet. In elk geval kan VDL lekker in haar handen wrijven met een order van tussen de 50 en 70 bussen voor Connexxion (zowel Ambassador als Citea). :roll:
Van de Citea zijn er al zo'n 500 bussen geleverd, dan moet er toch al een hoop verbeterd kunnen zijn :wink:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Daan »

Waar rijden die dingen dan al?
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Justin »

Grrr... Zit hier op locatie waar ze geen kabeltv hebben, maar wel digitale tv van KPN.
Echter, ik wil BBC1 kijken (Six Nations Cup), maar dat hebben ze dus alleen via de kabel. BBC1 komt niet bij KPN voor (wel WORLD en PRIME). Frappant genoeg hebben m'n ouders thuis wel UPC en daar komt BBC1 weer wel voor...

Damn it, en ik kan nergens streamen, ook bij BBC zelf niet (area not offered), en op justin.tv kom ik ook niet ver :(. Huuuu...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door webguy »

http://nl.wikipedia.org/wiki/Berkhof_Citea
Dubai dus :) Daar hebben ze 530 besteld..
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten