Mag ik even kwijt #39

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Mark »

MdJ schreef:Ik mocht op dezelfde dag als dat verhaal met dat achteruitrijden van een vrachtwagen ook de snelweg was.
Que?

Anyway, ik rijd ook twee keer per week... gaat me redelijk goed af tot nu toe, hoop in de loop van volgende maand af te kunnen rijden. :)
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Oud forumgebruiker »

MdJ schreef:@Ziggy: wat mocht je doen? sturen, schakelen, kijken...?
Sturen en gassen :wink:. Maar het liep allemaal op rolletjes dus volgende les komen schakelen en remmen ook om de hoek kijken :wink:.
Maik
Berichten: 552
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:50
Locatie: Aalten

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Maik »

Ardan schreef:Nou, fijn om te lezen dat het goed ging :D En jij mocht de snelweg meteen al op... wil ik ook :( en treintjes inhalen...
Troost je, ik heb tijdens m'n lessen niet één keer op de snelweg gereden...
Pommes.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Daantje »

Ik ook pas na een paar lessen.

M'n weekend is begonnen gelijk goed, ik kwam thuis en had een brief van de belastingdienst dat ik ruim €600 terug krijg *O*
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Fles »

Kijk eens even wat ik in Japan ga bestellen :lol: 8-)

Afbeelding
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Mark »

Wat kan je er mee? :lol:
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Fles »

Het is een lichtbak van een stationsnaambordje. Wat je ermee kan? De spiegel in de badkamer verlichten op originele ende stijlvolle wijze :P
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door MdJ »

Mark schreef:
MdJ schreef:Ik mocht op dezelfde dag als dat verhaal met dat achteruitrijden van een vrachtwagen ook de snelweg was.
Que?
:oops: Moest zijn "Op de dag van het verhaal met assiociale_vrachtwagenchauffeur (zie http://ovinnederland.nl/viewtopic.php?f ... 100#p80662) mocht ik ook op de snelweg rijden...

Ik zal het voortaan beter formuleren, Herr. den Koninghe.
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Suus »

Het lijkt mij een bordje van de Yamanote Line met de klok mee. Want op station Tokyo is dan het vorige station Kanda en de volgende Yurakucho.

Hmm, er is op het werk een berucht doorstuurmailtje... Er worden spullen via een eigen postbedrijf naar andere locaties van de bibliotheek overgebracht, en dat gebeurt in bruine enveloppen die worden dichtgemaakt met een soort tiewraps of plakbank. Sommige mensen jagen er nietjes door, en om te voorkomen dat dat gebeurt stuurt de ontvanger van een envelop met nietjes het doorstuurmailtje naar de verzender van de envelop. En nu de inhoud van het mailtje: Foto's van bebloede handen die zijn opengehaald aan nietjes :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Mark »

MdJ schreef:
Mark schreef:
MdJ schreef:Ik mocht op dezelfde dag als dat verhaal met dat achteruitrijden van een vrachtwagen ook de snelweg was.
Que?
:oops: Moest zijn "Op de dag van het verhaal met assiociale_vrachtwagenchauffeur (zie http://ovinnederland.nl/viewtopic.php?f ... 100#p80662) mocht ik ook op de snelweg rijden...

Ik zal het voortaan beter formuleren, Herr. den Koninghe.
Goed zo. :6
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Fles »

Bee schreef:Hmm, er is op het werk een berucht doorstuurmailtje... Er worden spullen via een eigen postbedrijf naar andere locaties van de bibliotheek overgebracht, en dat gebeurt in bruine enveloppen die worden dichtgemaakt met een soort tiewraps of plakbank. Sommige mensen jagen er nietjes door, en om te voorkomen dat dat gebeurt stuurt de ontvanger van een envelop met nietjes het doorstuurmailtje naar de verzender van de envelop. En nu de inhoud van het mailtje: Foto's van bebloede handen die zijn opengehaald aan nietjes :X
What do we learn from this? :P
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door STF »

Aan deze hulpdiensten heb je echt wat, ze maken het alleen maar erger door over de voeten van het slachtoffer heen te rijden...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QNA0cU5p0ps[/youtube]
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Stefan »

Ik zag aan het begin van de middag, net onder Dordrecht, deze colonne voorbij komen overigens:
Afbeelding

(Ik weet het, 't is een baggerplaat.. Maar goed, ik stond aan de andere kant van de A16 even van de zon en van m'n milkshake te genieten. :P )
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Justin »

Oeh, wat voor milkshake? :P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Stefan »

Vanille. :lol:

En ach, omdat ik toch in de buurt was:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2pvuOs3Pp_8[/youtube]

Ik heb vanochtend een kleine 20 minuten op Lage Zwaluwe gestaan, ik wou wel wat langer blijven en wat meer filmen, maar goed door de gure wind heb ik 't niet veel langer uitgehouden.. :X
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Fles »

Wat een HOERENdorp is dat Veenendaal hier ook zeg niet te geloven :x

Staat er op een NS info bord: Wilt u een taxi? Bel dan 0900-9292

Dus ik bel 0900-9292, sta vrolijk vijf minuten in de wacht voor 70 ct per minuut goddomme :neg:

Wat krijg ik? Geen taxi. Nee. Een nummer van een taxicentrale die hier rijdt.

Dus ik bel dat nummer, nummer niet in gebruik.

Bel nogeens dat nummer... Oh er leeft iemand. Wauw. Nee meneer wij hebben geen ruimte :N Ik heb wel een vervangend nummer voor u.

Ik ben maar gaan lopen.

Heb altijd al gezegd dat ik hier nog niet dood gevonden zou willen worden, en ik heb gewoon gelijk. Kutzooi.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Daniel »

Hmm, jij mocht dus zelf bellen... heb zoiets ook een keer via 9292 geprobeert en toen werd ik doorverbonden met Connexxion Taxi Services die overigens ook toen (toeval?) geen plek hadden.

Luie eenden zwemmen er hier in de vijver trouwens... onze "huis-eend" (ze komt vaker langs) landde net op 't terras, keek naar binnen en zag ongetwijfeld de zak voer. Dat beest bleef vervolgens ook net zo lang heen en weer lopen voor de terrasdeur tot ik met die zak voer naar buiten kwam. En inmiddels zijn we zover gevorderd dat ze met me meeliep naar 't voerbakje, normaal gaat ze er vandoor om terug te komen nadat het bakje gevuld is.
Viel nog mee dat ze dit keer niet kwam aankloppen :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Justin »

Dat suckt fles. Lopen is inderdaad dan veel sneller. Moest je veel kilometers maken of viel dat wel mee?

Ik dacht vandaag: ik ga effe joggen op een grasveldje waar ik altijd kom... Lukt haast niet zonder dat ik tig keer op m'n bek zou gaan, dus ik hield het vandaag maar bij fietstraining :).

Afbeelding
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Caspar »

Nadat ik in oktober de reportage had gemaakt over Clichy-sous-bois http://www.ovinnederland.nl/viewtopic.php?f=8&t=3116, is het tijd om weer eens opnieuw te gaan kijken daar. Over 8 dagen heb ik tijd over om 2 daagjes die kant op te gaan, maar ik zit een beetje te kijken wat de goedkoopste manier is qua treinen. Thalys is loei duur dan. Mischien via Antwerpen en Lille eens proberen, heb wel 50% korting in het buitenland :D Bestaat het last-minute tarief nog van Thalys of is dat een beetje het principe 'Blij maken met een dooie mus'?
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Ardan »

Zooooo, ik ga nu bier drinken bij Wout87..... mag wel haast maken anders mis ik de bus nog. En ik heb bij gebrek aan bier al een paar wijntjes op, dus de wandelweg naar de bushalte wordt twee keer zo lang...
Ik doe ook maar wat
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Oud forumgebruiker »

Ardan schreef:al een paar wijntjes op
Dat is juist goed spul. Flessie Mooi Kaap van 1,99 bij appie heijn en je bent al sneller in fijne sferen dan bij bier :wink:
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Oud forumgebruiker »

Hee, mn bolide staat op het net :lol:
Afbeelding
Echt een prima wagentje, soortgelijke wagen wil ik wel kopen als ik het heb gehaald, geen klachten over dat ding :)
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Stefan »

Ik heb met zowel een Golf 5 als een Golf 6 gelest. Ik gaf toch een voorkeur aan de 6, maar goed.. Dat kwam omdat er een 1.6 TDI motor in lag. :) In de Golf 5 van mijn rijschool lag een ongeblazen 1.9 SDI die niet vooruit te branden was. :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Oud forumgebruiker »

Ik heb geen idee wat voor type het precies is, ik zal het eens vragen :wink:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Suus »

Ik ben wel eens bij een bruiloft van een Golf V geweest trouwens :lol:

Dat gebeurt elke minuut in de VW-fabriek in Wolfsburg, en de bruiloft is de samenkomst van chassis en motor.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 gasten