Mag ik even kwijt #41

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Caspar »

Wout87 schreef:Vanmorgen in Deventer aangekomen van Trance energy. Ik had de (omgeleide) intercity Utrecht-Deventer (normaal vanaf Schiphol). Was vrijwel verlaten!!. Ik heb van Utrecht tot Deventer in de trein geslapen. En was om half 10 thuis
Ontzettend veel brakke/gebroken mensen op Utrecht CS vanmorgen rond 7 uur uur. Helaas was ah to go ook nog eens gesloten.

Geweldige avond gehad!!! :D :D . Veel hardtrance gehoord. 9 uur lang mooie muziek gehoord.. :D
lekker zweven.
Volgend jaar weer!! :D
De eerste IC's naar Amsterdam waren wel afgeladen vol met brakke mensen. Na Amsterdam zat ik met nog 2 andere feestgangers in een rijtuig. Was inderdaad een mooi feest, was mijn 5e keer alweer daar. Kamui vond ik het meest mijn smaak daar.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door deadlock »

Wout87 schreef:Vanmorgen in Deventer aangekomen van Trance energy. Ik had de (omgeleide) intercity Utrecht-Deventer (normaal vanaf Schiphol). Was vrijwel verlaten!!. Ik heb van Utrecht tot Deventer in de trein geslapen. En was om half 10 thuis
Ontzettend veel brakke/gebroken mensen op Utrecht CS vanmorgen rond 7 uur uur. Helaas was ah to go ook nog eens gesloten.

Geweldige avond gehad!!! :D :D . Veel hardtrance gehoord. 9 uur lang mooie muziek gehoord.. :D
lekker zweven.
Volgend jaar weer!! :D
De AH2Go ging pas om 8 uur open :D
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Mark »

Vannacht een geweldig tentfeest in Bentelo gehad... 5.000 mensen, feestmuziek, iedereen die met bier gooit, tot je enkels in de modder staan omdat het regent, dames die al aan je mond hangen als je met ze danst... het was mooi *O*
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Caspar »

Voor alle liefhebbers van goedkope Duitse treinkaartjes:
http://www.bahn.de/p/view/angebot/aktio ... ezial_LZ01
Ik heb een retourtje Stuttgart gekocht voor 2x 22€ vanaf Emmerich. Voor het weekend van 24 op 25 april :D

Nog een hoop andere bestemmingen ook ingevuld, en telkens vond ik die goedkope tickets nog. Zo kan je bv ook voor 22 euro vanaf Bad Bentheim naar Munchen, Berlijn, Dresden etc reizen. En dat ook met ICE dus geen SWT toestanden met trage treinen.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Fles »

Zou graag willen, maar iets te kort dag voor mij :) Goed initiatief wel :Y
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Ardan »

deadlock schreef:
Wout87 schreef:Vanmorgen in Deventer aangekomen van Trance energy. Ik had de (omgeleide) intercity Utrecht-Deventer (normaal vanaf Schiphol). Was vrijwel verlaten!!. Ik heb van Utrecht tot Deventer in de trein geslapen. En was om half 10 thuis
Ontzettend veel brakke/gebroken mensen op Utrecht CS vanmorgen rond 7 uur uur. Helaas was ah to go ook nog eens gesloten.

Geweldige avond gehad!!! :D :D . Veel hardtrance gehoord. 9 uur lang mooie muziek gehoord.. :D
lekker zweven.
Volgend jaar weer!! :D
De AH2Go ging pas om 8 uur open :D
Ik hoor het al, was een fijn feestje :wink: *gaat youtube maar eens even afstruinen*
Maar wel vreemd dat de Happie zo laat open ging... Na Sensation gooiden ze die van Bijlmer wel al om 7 uur open terwijl 8 uur normaal is. 's Hertogenbosch na Thrillogy idem dito. Weet je hoeveel er dan gekocht wordt? Iedereen haalt dan lekker een ontbijtje...
Ik doe ook maar wat
Maik
Berichten: 552
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:50
Locatie: Aalten

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Maik »

Mark schreef:iedereen die met bier gooit
Vrijdagavond naar Normaal geweest, ik ging doorweekt van het bier naar huis :lol: .
Pommes.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Ardan »

Blij dat ik niet meer in de Achterhoek woon, heb daar nooit echt de humor van gesnapt :|
Zonde van het bier toch? Betaal je 1,70 om ermee te gaan smiet'n..
Ik doe ook maar wat
Maik
Berichten: 552
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:50
Locatie: Aalten

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Maik »

Ik doe het normaal ook nooit, maar bij Normaal hoort het er gewoon bij 8-) .
Pommes.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Mark »

Bij de Paasparty ook. :mrgreen:
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Jurjen »

Ardan schreef: Maar wel vreemd dat de Happie zo laat open ging... Na Sensation gooiden ze die van Bijlmer wel al om 7 uur open terwijl 8 uur normaal is. 's Hertogenbosch na Thrillogy idem dito. Weet je hoeveel er dan gekocht wordt? Iedereen haalt dan lekker een ontbijtje...
Tsja, to go Utrecht gaat dan normaal juist om 7 uur open en nu (i.v.m. 1e Paasdag) pas om 8 uur. Ik weet niet precies waarom er geen rekening met Trance Energy is gehouden though.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Oud forumgebruiker »

Maik schreef:Ik doe het normaal ook nooit, maar bij Normaal hoort het er gewoon bij 8-) .
Is dat met oehoehr'nd hard? Had me dan ingelicht :cry: Dan had ik ook bij dit festijn geweest :cry:
Maik
Berichten: 552
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:50
Locatie: Aalten

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Maik »

Helaas, ik heb ook donderdag pas een kaartje weten te bemachtigen...
Pommes.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Oud forumgebruiker »

Jammer, ik moet nog altijd naar een knalfuif op het platteland!! Daar kunnen ze goed tanken heb ik gehoord ;)
Maik
Berichten: 552
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:50
Locatie: Aalten

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Maik »

Zoiets? Nee, ik ga daar zelf niet heen :wink: .
Pommes.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Caspar »

Die was hier vrijdag :D Ben daar uiteraard niet heen gegaan. Als het gratis was misschien even kijken, maar anders niet.
Na zo'n feestje, zal voor een aantal feestgangers hier in Hoorn dit wel de eindbestemming geweest zijn:
http://www.hoorngids.nl/createsite/news ... s_id=78041
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Oud forumgebruiker »

Maik schreef:Zoiets? Nee, ik ga daar zelf niet heen :wink: .
Ok, 1 mei ga ik naar Zelhem!! meteen door na koninginnedag!!

@Caspar: haha, geweldig... dat doet me denken aan deze: http://www.vivantes.de/web/einrichtungen/wbk.htm - berlijnse parties... goeie oude tijd. :wink:
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21229
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Meltrain »

Pff, vanaf morgen vier dagen lang tentamens en de week erna op donderdag en vrijdag nog één (per dag). :(
Ik heb redelijk goed geleerd (ligt een beetje aan het vak), maar eiegnlijk moet ik nu nog beter leren, maar heb niet zo'n zin. :(
:mrgreen:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Mark »

ziggy schreef:Jammer, ik moet nog altijd naar een knalfuif op het platteland!! Daar kunnen ze goed tanken heb ik gehoord ;)
Gezellig naar de Radstake! *O* *O*
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Ardan »

Pfff jaa Radstake, ben ik al iets van een half jaar niet meer geweest, wordt hoog tijd... Ik vind het een leuke tent :D Ligt er alleen aan met wie ik daarheen ga. Vriendenreeks 1 wil alleen maar in die apres-ski-zaal en de dreutelende-bandjes-zaal zitten tanken, tsja, dat is niks voor mij. En maar vragen of ik echt niet meega naar de Oktoberfeesten. Nee, alsjeblieft zeg... Met Vriendenreeks 2 duiken we lekker die trancezaal in en komen er de hele avond niet meer uit :D Vriendenreeks 3 wil de hele avond rondjes lopen, ja, dat is ook niet je-van-het.

Wat dat betreft ben ik een beetje een raar figuur: ik ben niet van het uitgaan-op-zijn-boers, maar ik kan wel tanken als een malle XD
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15321
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door ODRAIL »

Ik zocht me net op de site van een bekende telefoonaanbieder de tandjes om een paar instellingen te kunnen wijzigen. Het uiteindelijk gelukt.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door webguy »

Justin schreef:@Webguy, @Geert: Ziet er goed uit :). Mijn mobiel is alleen nog niet zo slim dat ie locaties ontdekt :).
Je hebt toch Windows Mobile? Je moet dan eerst nog "Google Gears" installeren, hier. Als het goed is werkt het dan.
Nokia werkt overigens totaal niet verder, kan alleen dus met de meer "smartphones"
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Justin »

Ja heb gears erop geïnstalleerd, doet ie het alleen alsnog niet..

EDIT 20:23: het werkt nu!
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Ardan »

Tijdens een wandelingetje langs de rivier zag ik een dikke rookpluim opstijgen ter hoogte van Wilp. Paasvuur! En dat is te ruiken ook. Zowel mijn wijk als de binnenstad zijn in nevelen gehuld. Met op de achtergrond de muziek van de kermis, anderhalve kilometer verderop.
Ik doe ook maar wat
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Oud forumgebruiker »

Is dat zoiets?

Afbeelding
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 28 gasten