Mag ik even kwijt #42

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Fles »

Freek schreef:......dat de helft van dit forum niet genoeg heeft aan dit forum en elkaar met alle prive info ook twittert.

Twitter is kut *O*
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Caspar »

AH is kut, vandaag zowel een zakje geraspte jong belegen kaas met schimmel in mijn mandje als pittabroodjes met schimmel plekken in mijn mandje. Gelukkig zag ik het bij de kassa nog, maar van zo'n dure winkel verwacht je op zijn minst wel dat de producten O.K. zijn.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Suus »

Pitabroodjes met schimmel, dan zijn ze wel heel oud. Die dingen blijven twee maanden goed ofzo :?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Freek »

Tenzij de verpakking een klein scheurtje heeft, dan is het binnen no-time kapot.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Oud forumgebruiker »

Bee schreef:Spot the Ziggy:

Vandaag als conducteur op lijn 3 (MP-station - Zoutkeetsgracht), en dan de rit die vandaag om half 9 wegging bij het MP-station? :wink:
Nee, dat was niet ik, had op dat moment lijn 10 onder m'n hoede ;). Volgens mij had ik al een keer een foto van je voorbij zien komen (3FM-actie?), dus mocht ik je rit hebben zal ik je wel aanspreken ;) (mits geldig vervoersbwijs :twisted:).
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Suus »

Ik ga net zo lang door met conducteurs spotten die jij kan zijn totdat ik de juiste gevonden heb. Had vandaag alleen twee Surinaamse vrouwen (leve lijn 9 8-) ) en een Surinaamse man, dus deze jeugdige man met wat langer haar was de enige optie :P

Ik weet niet hoe de conducteursdiensten werken, maar het zal waarschijnlijk realistischer zijn dat ik je op de Havenstraatlijnen kan spotten dan op de Lekstraatlijnen :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Oud forumgebruiker »

Ik ben multi-inzetbaar, dus doe zowel de Haven- als de Lekstraat :wink:. Een jeugdige met wat langer haar had ik op zich wel kunnen zijn, geef niet op! :wink:
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Geert »

Grrm, en toen zat ik tegen wil en dank de hele avond te spenderen aan het installeren van een of andere oude gare baggercomputer :? :neg:. En denk maar niet dat ik er onderuit kon komen :roll:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Fles »

Geert schreef:Grrm, en toen zat ik tegen wil en dank de hele avond te spenderen aan het installeren van een of andere oude gare baggercomputer :? :neg:. En denk maar niet dat ik er onderuit kon komen :roll:
Kun je niet iets "definitief overleden" verklaren en de eigenaar adviseren iets eigentijds aan te schaffen?
Maik
Berichten: 552
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:50
Locatie: Aalten

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Maik »

Top1toys heeft het hier snel gezien. In december ging de winkel open en vanavond zag ik dat ze de hele zooi weer aan het inpakken waren :lol: .
Pommes.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door htm_tram »

En je wilt graag weten warom, ik weet het wel (A)

Te weinig klanten in het oosten :lol:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Maik
Berichten: 552
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:50
Locatie: Aalten

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Maik »

Ha-ha-ha, heb je ook nog wat nuttigs te melden? :roll:
Pommes.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Stefan »

Hier in het 'westen' was de Top1Toys ook vrij snel weg hoor.. :X
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door --Stefan-- »

Hier in het pietoreske Ewijk zit de Top1Toys al jaren :mrgreen:
3 0 7 9
Maik
Berichten: 552
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:50
Locatie: Aalten

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Maik »

Hier zit de Intertoys al zolang ik me kan herinneren. Blijkbaar zijn ze hier zo eigenwijs dat ze daar ook naartoe blijven gaan 8-) .
Pommes.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Suus »

Ooit in Boskoop had je alleen speelgoedwinkel de Bas. Meneer de Bas was een knorrige man in een volgepropte speelgoedwinkel met een gaskachel en grijs tapijt op de vloer. Later kwam er ook nog een Intertoys. Meneer de Bas werd te oud, en zijn dochter werd lerares op mijn basisschool, dus de winkel werd opgenomen in de keten Top1Toys. Tegenwoordig zit er geloof ik een winkel in luxe massageartikelen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Ardan »

Vind je het heel gek dat ze in Aalten de toko gaan sluiten, dat dorp is veel te dood :wink:
Iedereen gaat naar Winty :D
Ik doe ook maar wat
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door STF »

Bee schreef:Tegenwoordig zit er geloof ik een winkel in luxe massageartikelen.
De hofleverancier van find your spot zijn massagesalon, neem ik aan?
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Geert »

Fles schreef:
Geert schreef:Grrm, en toen zat ik tegen wil en dank de hele avond te spenderen aan het installeren van een of andere oude gare baggercomputer :? :neg:. En denk maar niet dat ik er onderuit kon komen :roll:
Kun je niet iets "definitief overleden" verklaren en de eigenaar adviseren iets eigentijds aan te schaffen?
Dat is dus het probleem, ze hebben iets nieuws* geregeld en alle troep van de oude pc moest naar de nieuwe. Oude pc werkte met Windows 98 (fijn, die herkent dus standaard geen USB sticks) en er stond nog wat vage software op die naar de nieuwe moest. Ondertussen had ik het briljante idee om SP3 te installeren op de nieuwe pc, dat kostte me uiteindelijk de meeste tijd (> 2 uur omdat het ding zo traag was en je kunt niet annuleren). Fijn, hele avond dus weer naar de knoppen, as usual met zulk soort problemen. :roll:

* Nou ja, nieuw: iets waar wél Windows XP op kon draaien. :lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Suus »

Oja, Windows 98 had nog helemaal geen USB-ondersteuning, dat kwam pas met Windows 98 SE :lol: Dat ik het tot 2006 heb volgehouden met Windows 98 is achteraf gezien een echt wonder :lol:

En plug-'n-play ondersteuning voor USB-sticks kwam pas met Windows ME (het slechtste besturingssysteem ooit).
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door STF »

"Iets waar wel XP op kan draaien"

Pentium II, 300 Mhz, 128 Mb RAM, 10 Gb schijf, zoiets ongeveer?
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door STF »

Bee schreef:Oja, Windows 98 had nog helemaal geen USB-ondersteuning, dat kwam pas met Windows 98 SE
Fout! Onze Dell PC werd geleverd met Windows 95 en beschikte over 2 USB poorten (die ook echt werkten, want de speakerset was USB gestuurd).

Ik heb de CD-Rom hier nog liggen, USB ondersteuning staat als speciale aanbeveling op de cover van de CD-Rom gedrukt.
Laatst gewijzigd door STF op vr 09 apr 2010, 00:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Geert »

@Bee: Windows 98 (niet SE) had toch ook al USB-support? In Second Edition was het alleen wel wat verbeterd. Win'98 SE pretendeerde trouwens ook al plug-and-play-ondersteuning te hebben, maar dat werkte niet echt vlekkeloos (zie onderstaand filmpje) :mrgreen:. De bijnaam ervan was dan ook niet voor niets 'plug and pray'...
@STF: Pentium 1, 1 GHz, 256 mb geloof ik. Duurde een eeuwigheid om alles op te starten in ieder geval...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Suus »

Een USB-speakerset. Dat is toch wel een beetje zonde, want waarvoor zou je anders plugs voor de geluidskaart hebben :wink:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door STF »

Geluid liep via geluidskaart, volumeregeling en andere instellingen via USB. De speakers hadden dus eigenlijk geen echte volumeknop maar de knop stuurde via de USB kabel gewoon de volumeregeling van Windows aan.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door STF op vr 09 apr 2010, 00:35, 2 keer totaal gewijzigd.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten