Mag ik even kwijt #44

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door tsov »

Er staat niets over grasmaaiers, dus STF, grijp je kans :mrgreen:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Fles »

tsov schreef:Er staat niets over grasmaaiers, dus STF, grijp je kans :mrgreen:
Als hij toch maar niet met afgeknipte spijkerbroek op de zitmaaier plaatsneemt :shock:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Suus »

Nou, de moeder van de nieuwe buurvrouw die mag blijven *O*

Heeft vanavond de hele keuken staan boenen, en daarbij heeft ze ook meteen maar even mijn afwas gedaan, zonder het te vragen :shock:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Fles »

Pics van die MILF?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Suus »

Helaas is ze niet 's lands mooiste (kleine mollige vrouw met hamsterwangetjes) maar dat doet er niet toe, mijn afwas is gedaan :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Suus op vr 07 mei 2010, 23:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Fles »

Nou, tot zover deze verovering van Bee :D
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Oud forumgebruiker »

Fles schreef:Nou volgens mij is normaal doen in alle smaken volstrekt legitiem hoor :)
En daar is dan ook alles mee gezegd. Als ik op vakantie ben, ben ik niet vies van een pislje in of aan het zwembad :), maar nee... ook dat mag niet.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Oud forumgebruiker »

Fles schreef:Als hij toch maar niet met afgeknipte spijkerbroek op de zitmaaier plaatsneemt :shock:
Desnoods kan hij er nog 10 minuutjes achter liggen, als de motor warm loopt ;). Gras ligt toch wat fijner dan de Diemense straattegels denk ik.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Fles »

ziggy schreef:
Fles schreef:Nou volgens mij is normaal doen in alle smaken volstrekt legitiem hoor :)
En daar is dan ook alles mee gezegd. Als ik op vakantie ben, ben ik niet vies van een pislje in of aan het zwembad :), maar nee... ook dat mag niet.

Pisljes zijn foei, dat weet je van tevoren.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door STF »

Bee schreef:Nou, de moeder van de nieuwe buurvrouw die mag blijven *O*

Heeft vanavond de hele keuken staan boenen, en daarbij heeft ze ook meteen maar even mijn afwas gedaan, zonder het te vragen :shock:
Dus je hebt nu aangifte gedaan bij de politie; "het zonder toestemming reinigen van servies" ?
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door STF »

Een auto is op de vlucht geslagen voor de politie en bij een café in Hesperange (vlakbij Luxemburg-stad) naar binnen gereden....

Foto's: http://www.wort.lu/wort/web/fotogalerie ... /index.php
Gebruikersavatar
Cookie
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1671
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 17:06

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Cookie »

Onderdelen over door bijv. renovatie? DB verkoopt ze gewoon: http://www.deutschebahn.com/site/bahn/d ... ilter.html :P .
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Ardan »

Waarom doet NS dat niet? :shock:

Na 7 jaar van trouwe dienst heeft de rechterdraagband van mijn goeie ouwe rugzakje het begeven, hij is afgescheurd :cry: Tsja, wat nu?
-Alleen de linkerband over de linkerschouder dragen, en de rechter vasthouden? Niet lang vol te houden.
-De linkerband over de rechterschouder dragen? Loopt niet fijn op lange afstanden.
-De linkerband over de linkerschouder dragen, verder niet? Ook niet lang vol te houden omdat ik gewend ben óf allebei de schouders te gebruiken óf alleen de rechter.
-Een lus knopen in de rechterband, zodat ik hem toch kan dragen? Loopt prima, alleen is het een enorm gepriegel om mijn arm daardoor te krijgen, en de rugzak hangt gigantisch scheef dan dus dat ziet er niet uit.
Na nog meer van dit soort pogingen de oplossing gevonden: de rechterband schuin over mijn borst dragen en aan de linkerband knopen :D loopt zeker op afstanden nog het beste :D

Toch binnenkort maar een nieuwe rugzak kopen. Heb al een leuke gezien bij de ScoutShop.

En ik kom vanavond in Winterswijk bij het clubhuis... staat er een step tegen de muur, zonder eigenaar :shock: Dus die heb ik geclaimd, en ben nu de trotse eigenaar van een mooie step :D
Okee, met mijn 20,5 jaar ben ik dan misschien te oud voor steppen, maar dit is echt een mooie.. inclusief standaard en draagband.. en ik scheur alle voetgangers met een noodgang voorbij!
Ik kwam om 23 48 weer terug op station Deventer.
Lopend zou ik om 00 10 weer thuis zijn.
Met de bus om 00 05.
En nu, met de step... 23 56 al! Ideaal, 2-3 keer zo snel zijn als normaal. Nooit meer takke-einden lopen! :D

Alleen... wat is nu mijn plaats op de weg? Aan het Singel heb je de autorijbaan, en een vrijliggend fietspad, en een vrijliggend voetpad. Ik ben geen fietser, dus hoor ik op het voetpad. Maar ik ben wel net zo snel als een fietser, en ik verplaats mij op twee wielen! (hetgeen ideaal is, want de step kan ik overal mee naartoe nemen.. geen fietstoeslag en toch de verplaatsingssnelheid van een fiets :D )
Ik doe ook maar wat
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Joshua »

Dan koop je bij de NS Ticket & Service winkel toch een NS rugzak. En dan haal je er meteen zo broodtrommel bij.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door find_your_spot »

Ardan schreef:Waarom doet NS dat niet? :shock:

Toch binnenkort maar een nieuwe rugzak kopen. Heb al een leuke gezien bij de ScoutShop.
Kun je net zo goed bij mij een rugzak komen uitzoeken, heb ze in alle soorten en maten en merken. *O*
For Your Railroad Adventures
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Stefan »

Ardan schreef:Alleen... wat is nu mijn plaats op de weg? Aan het Singel heb je de autorijbaan, en een vrijliggend fietspad, en een vrijliggend voetpad. Ik ben geen fietser, dus hoor ik op het voetpad. Maar ik ben wel net zo snel als een fietser, en ik verplaats mij op twee wielen! (hetgeen ideaal is, want de step kan ik overal mee naartoe nemen.. geen fietstoeslag en toch de verplaatsingssnelheid van een fiets :D )
Ik zeg fietspad. :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Suus »

Op rugzakken van Eastpak krijg je 15 jaar garantie :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Caspar »

Maar niet op de ritsen en hengsels ervan geloof ik, zei het nou net dat die doorgaans net even wat eerder afbreken.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Daantje »

Bee schreef:Op rugzakken van Eastpak krijg je 15 jaar garantie :)
30 jaar, toch? :) Heb mijne sinds 3vwo, toen was ik dus 15 ofzo dus heb hem nu al bijna tien jaar :)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Suus »

Ik kon mij bij 15 jaar al weinig voorstellen, maar 30 jaar is wel heel lang :P

Zo, en vandaag ga ik maar eens naar de Giro d'Italia :D
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Oud forumgebruiker »

Oh ja, dat is vandaag... Gisteren had ik een bestuurder van lijn 4, die was errug blij met de route die van RAI -> Amstelstation wél via de Pres. Kennedylaan gaat en van Amstel naar RAI niet (puur vanwege een gebrek aan wissels op het Victorieplein).
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Ardan »

Hmmm, het is dus RAI -> Kennedylaan -> Amstel -> RAI? Lekker handig.
Maandag wil ik ook Giro kijken :D
Ik doe ook maar wat
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Joshua »

15 of 30 jaar garantie?
Mijn Eastpack rugzak was naar 4 jaar trouwe dienst op me middelbare school toch echt op. En ik geloof dat mijn lieve ouders er toen nog 80 euro voor hebben neer gelegt. Maar ik zou en moest die rugzak hebben.

Ik zit zonet even te kijken op de site van Stadler. Ik wil een Dosto op het nederlandse spoornet :D
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door STF »

Ik had de allerduurste (en grootste) Kipling rugzak, die eigenlijk na vier jaar middelbare school al flink versleten was maar heeft drie jaar MBO ook nog wel volgehouden, er zaten nog net geen gaten in de bodem na zeven jaar. De draagbanden zien er overigens nog uit als nieuw.
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Joshua »

Maar ach de meeste leerlingen/studenten willen niet 7 jaar lang dezelfde tas hebben. Ik teminste niet.
Van me huidige 3 schoudertassen heb ik er 1 ook alweer 3 jaar, dus die mag vervangen worden :D
Deze keer denk ik toch weer een rugtas van Eastpack.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 gasten