Mag ik even kwijt #45

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door webguy »

Ah bitmasks :)
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door Daantje »

Dexter schreef:Ik ben gisteren met hardlopen begonnen (want bij NS groei je alleen maar in de breedte) maar dat valt nog niet mee zeg... Het was meer: 50 meter rennen, 200 meter uithijgen, 50 meter rennen, 300 meter uithijgen. Maar ik was gezellig samen met een vriendin, alleen was zij niet voorzien van een sport-BH dus die had weer andere problemen. 2 zelfs.
Ik heb ook een paar keer een poging gedaan om weer te gaan hardlopen maar heb het telkens niet lang volgehouden. Met flinke astma valt het toch niet mee om weer wat conditie op te bouwen hoe graag ik het wil. En hou vaker het niet lukt hoe meer het desmotiveert.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door Fles »

Geert schreef:Uiteindelijk vermenigvuldig je dus gewoon met 1010101. Klinkt gelijk minder leuk dan ;)
7 x 11 x 13 is trouwens 1001. Dat gaat dus ook werken voor mensen ouder dan 99 :P :idea:
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door Stefan »

Ik heb net even m'n auto bij m'n buurman gebracht die een garagebedrijf heeft, m'n auto moet gekeurd worden morgen. Kreeg een leenautootje mee, een Twingo uit '95 zonder stuurbekrachtiging.. Afzien. :shock: :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door tsov »

Een Twingo zonder stuurbekrachtiging? Dat merk je toch niet eens :P Ik heb eens in zo'n grote jaren '80-Volvo gereden zonder stuurbekrachtiging, dat merk je pas 8-)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door Fles »

De Suzuki ALto van mijn moeder had ook geen stuurverkrachting :lol: en een vierbak, echt een mannen-auto :D Moest je echt in werken gewoon :lol:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door STF »

Mijn moeders auto, een Suzuki Jimny stuurt bijna net zo soepel als normaal op momenten dat de motor (en stuurbekrachtiging) niet loopt maar het stuur van de bestelbus is echt totaal niet om te krijgen, nog geen millimeter draait ie als de motor niet loopt... (nee hij staat niet op het stuurslot, voordat iemand dat gaat opmerken :wink: ).

Als het goed is heb ik vanaf komende dinsdag een grasmaaier met stuurbekrachtiging. :Y De oude heeft dat er niet op zitten, is ook niet echt nodig behalve als je heel langzaam rijdend moet manoevreren tussen caravans door.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door Geert »

Beuh, vandaag bijna de hele dag storingen op zitten lossen op kantoor. En bijna iedereen was weg naar een congres, dus zoek alles maar lekker uit :?

Nou ja, wel gelukt allemaal :)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door Fles »

Ik moet evende planning voor mijn komende weekend opnieuw gan doen. Heb er niet echt zin in, naja aan dat plannen dan. Wel aan het weekend zelf natuurlijk :P Moet nu de zondag nog. Marburg - Kassel - Hannover - Amersfoort met dikke ICE's en de Pimpel vanaf Hannover wordt iets te prijzig vermoedelijk :P
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39167
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door Daniel »

Ik zat vanmiddag op 't werk een verzonden pakketje te traceren om te zien of het al was aangekomen en verbaasde me elke regel weer meer over de route die het afgelegd had... van Utrecht via Amsterdam, Brussel, Leipzig en East-Midlands naar Amerika :P

En owja... heel veel tabellen met resultaten maken is niet handig als je al niet helemaal wakker bent. Wordt je niet wakkerder van, vooral niet als je een groot bestand moet openen dat op een server in de VS staat. Dat duurt wel even voor 'ie dat geopend heeft.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door Fles »

Fles schreef:Ik moet evende planning voor mijn komende weekend opnieuw gan doen. Heb er niet echt zin in, naja aan dat plannen dan. Wel aan het weekend zelf natuurlijk :P Moet nu de zondag nog. Marburg - Kassel - Hannover - Amersfoort met dikke ICE's en de Pimpel vanaf Hannover wordt iets te prijzig vermoedelijk :P
Hagen - Bielefeld met de ICE en dan kijken of er tijd overschiet voor de slagjes naar Lemgo en Lage-Herford, en dan Altenbeken - Paderborn - Brackwede - Rhede-Wiedenbrück - Münster - Enschede - Utrecht. Morgenmiddag maar eens kijken of dat allemaal past qua tijd. EIGENLIJK wil ik ook nog wel heel even zwemmen in het hotel in Hagen, als daar tijd voor is. Misschien zaterdagavond. Zaterdag maak ik lijntjes naar Dortmund, Winterberg en Warburg vol. Misschien moet de zaterdag ook wel op de schop nog :| Moet er morgenmiddag eens heel goed naar kijken.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door Justin »

Zo, heb weer drie tickets geboekt, 199 Euro armer...
Sydney-Brisbane, Brisbane-Mackay en Mackay-Brisbane... jammer dat die koers echt superongunstig is, anders had ik toch wel stukken minder betaald -O-
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door Dexter »

Fles schreef:
Fles schreef:Marburg - Kassel - Hannover - Amersfoort met dikke ICE's en de Pimpel vanaf Hannover wordt iets te prijzig vermoedelijk :P
Hagen - Bielefeld met de ICE en dan kijken of er tijd overschiet voor de slagjes naar Lemgo en Lage-Herford, en dan Altenbeken - Paderborn - Brackwede - Rhede-Wiedenbrück - Münster - Enschede - Utrecht.
Dat worden weer héél véél nieuwe bordjes... :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door Fles »

Dexter schreef:Dat worden weer héél véél nieuwe bordjes... :mrgreen:
Da's wel de bedoeling ja :)
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door Dexter »

Daantje schreef:Ik heb ook een paar keer een poging gedaan om weer te gaan hardlopen maar heb het telkens niet lang volgehouden. Met flinke astma valt het toch niet mee om weer wat conditie op te bouwen hoe graag ik het wil. En hou vaker het niet lukt hoe meer het desmotiveert.
@Daantje: Ik heb echt diep respect voor mensen die om medische redenen eigenlijk niet (goed) kunnen sporten, maar het toch proberen. Probeer eens iets wat minder intensief is, zoals wandelen of fietsen. Misschien gaat dat beter en kan je het daarna stukje bij beetje opbouwen. Laat je niet uit het veld slaan!

Vandaag trouwens weer een stuk gerend voor ik aan m'n dienst begon en in vergelijking met gisteren en eergisteren viel het reuze mee. Althans, we waren veel sneller uitgehijgt dan de vorige 2 dagen. :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door STF »

Kan Fles niet even een bordje maken met behulp van zijn vingerverfset? Er moet op komen te staan "Nog slechts 4 plaatsen vrij!"
(Dat is namelijk het aantal dat we nog vrij hebben met Pinksteren.)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door Suus »

Af en toe wordt je blij van blauwe enveloppen. Want vandaag kreeg ik er een met een bericht dat er een voor mij groot bedrag aan geld teruggestort gaat worden *O*

Alleen weten ze mijn giro niet, dus moet ik wachten tot ik een formulier ontvang en nadat ik het op de bus heb gedaan moet ik nog eens twee weken wachten -O-
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door Caspar »

Ik heb ook een lekker bedrag teruggekregen, ik ben mijn badkamer aan het opknappen, en heb een badmeubel van Bruynzeel ervan gekocht, maar de kraan alleen al was 150 euro, dus dan gaat het hard. Het is al op. Van het vakantie geld wil ik de vloer en de wanden laten betegelen. Zoek er iemand voor die dat kan, tegen betaling, maar dat is nog best lastig.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door tsov »

Het logo van Google is vandaag een Pacman-spelletje dat ook echt werkt! :lol: :mrgreen: *O* :pos:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door Stefan »

Ik had gehoopt dat ik vandaag om 5 uur naar huis zou kunnen.. Om 16.50u kreeg ik te horen dat er nog een order kwam waar nog een uitvoerdocument voor opgemaakt moest worden, wist al dat 't wat later werd. Maar dat het 18.45u zou worden, dat had ik niet verwacht. -O-
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39167
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door Daniel »

Hier nog een die blij kan gaan worden van zo'n blauwe envelop, al moet ik er nog even op wachten... als starter kan je het een en ander aan kosten voor het verkrijgen van een hypotheek aftrekken van de belasting en dat gaat toch aardig hard.
In mijn geval nog wat extra hard aangezien er net een stukje van m'n inkomen in de 42%-schijf valt, maar na aftrek niet meer (en volledig op slechts 10,8% uitkomen scheelt toch ook wel).
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door Gekko123 »

Weer een nieuwe update van mij over de eindexamens: vandaag natuurkunde gemaakt na twee dagen (leer)vrij. Vond het zelf redelijk goed gaan, heb denk ik wel een voldoende. Veel klasgenoten dachten er alleen heel anders over. Ik zal toch niet iets fout hebben gedaan -O-
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door Suus »

Je kan de antwoorden bekijken op www.havovwo.nl

En als je denkt van: Op welk belachelijk tijdstip ben jij nu weer wakker. Nou, het zit zo. We hadden een heel gezellig feest, en het zou tot kwart over vier duren, totdat een van de feestgangers flauw viel in het toilet en op zijn achterhoofd terecht kwam in de badkamer. Hij heeft een aardige snee in zijn achterhoofd en na wat bellen met de Huisartsenpost op de Amsterdamse Wibautstraat maar besloten dat hij er heen moest. Omdat we maar één telefoonnummer wisten hebben we TCA maar gebeld en nu zijn hij en twee van zijn vrienden dus op weg naar de Huisartsenpost :?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door tsov »

Hmm, lekker dan... Alles goed afgelopen?
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door Daantje »

Dexter schreef:
Daantje schreef:Ik heb ook een paar keer een poging gedaan om weer te gaan hardlopen maar heb het telkens niet lang volgehouden. Met flinke astma valt het toch niet mee om weer wat conditie op te bouwen hoe graag ik het wil. En hou vaker het niet lukt hoe meer het desmotiveert.
@Daantje: Ik heb echt diep respect voor mensen die om medische redenen eigenlijk niet (goed) kunnen sporten, maar het toch proberen. Probeer eens iets wat minder intensief is, zoals wandelen of fietsen. Misschien gaat dat beter en kan je het daarna stukje bij beetje opbouwen. Laat je niet uit het veld slaan!

Vandaag trouwens weer een stuk gerend voor ik aan m'n dienst begon en in vergelijking met gisteren en eergisteren viel het reuze mee. Althans, we waren veel sneller uitgehijgt dan de vorige 2 dagen. :lol:
Wandelen en fietsen doe ik wel zo veel als mogelijk. Is nu alleen lastig met alle pollen. Ik probeer wel lekker in beweging te blijven. De trap over de sporen in Delft is ook mijn conditietraining :p Wil eigenlijk binnenkort proberen of ik ook weer kan gaan zwemmen, dat gaat misschien beter.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten