Weerberichten-gekwek #9

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Weerberichten-gekwek #9

Bericht door STF »

Afgelopen twee dagen bezig geweest met de trimmer (bosmaaier) bij een temperatuur van 31 graden in een overall, bosbouwlaarzen en werkhandschoenen aan, veiligheidsbril, gehoorbescherming en vizier op, pff je druipt dan van het zweet.

Nee dan hebben reizigers in Breng bussen het zo slecht nog niet... :lol:

Veel auto's hebben het ook heet; ik hoor bijna elke auto die over de camping rijdt, voorbij komen met de hulp-koelvin aan. (Onze auto heeft het niet zo snel heet, die moet je 90 minuten in de brandende zon stationair laten draaien voordat de gewone koelvin een iets hoger toerental begint te lopen.)
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Weerberichten-gekwek #9

Bericht door Mark »

Justin schreef:Potverrrrrrr.... Hele weken goed weer en precies het tijdstip waarop ik m'n b-day vier a.s. zaterdagmiddag moet het weer gaan regenen... Alles eromheen zonnig, en dan weer regenen -_-" En ik vier het juist in een open veld -_-". Damn you weather Gods -o- :neg:
Ik denk ook, ik ga van het weekend mooi chillen op de camping, maar dat gaat gaat hem niet worden denk ik.
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Weerberichten-gekwek #9

Bericht door Michael »

Morgen 37 graden dat word als ik niet hoef te werken lekker naar het zwembad denk ik
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Weerberichten-gekwek #9

Bericht door Suus »

Het is van dat klamme weer zodat het zweet met straaltjes over mijn gezicht blijft lopen en echt afkoelen doet het ook niet :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Weerberichten-gekwek #9

Bericht door Oud forumgebruiker »

Na een douche heb ik hier altijd een stuk minder last van. Morgenochtend maar eens kijken wat voor weer het in Diemen is :p
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Weerberichten-gekwek #9

Bericht door Daantje »

Ik vind het eigenlijk nog steeds wel goed te doen. Vanmiddag zelfs nog in de zon gezeten omdat ik het koud vond in de schaduw :oops: Vrees wel een beetje voor morgen.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Weerberichten-gekwek #9

Bericht door Dexter »

Ja hier nog een. Wat dacht je van 37 graden en dan in een uniform moeten werken? Persoonlijk werk ik liever als het -12 is buiten dan als het +30 is. Want als je het koud hebt, kan je altijd een extra truitje aantrekken, maar als het warm is moet je nog steeds minstens een pantalon en een overhemd aan. (En ergens is dat natuurlijk maar goed ook) :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Weerberichten-gekwek #9

Bericht door Suus »

Maar vrouwen zijn soms ook net omgekeerde ijsberen. Komen ze met jas en trui en top binnenlopen en dan klagen ze dat ze het koud hebben, terwijl de temperatuur naast de deur tot de 28 graden komt...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Weerberichten-gekwek #9

Bericht door Stefan »

Dexter schreef:Ja hier nog een. Wat dacht je van 37 graden en dan in een uniform moeten werken? Persoonlijk werk ik liever als het -12 is buiten dan als het +30 is. Want als je het koud hebt, kan je altijd een extra truitje aantrekken, maar als het warm is moet je nog steeds minstens een pantalon en een overhemd aan. (En ergens is dat natuurlijk maar goed ook) :lol:
Zou inderdaad wel lachen zijn, een machinist die met z'n slippers, zwembroek en zwemband de cabine instapt. :lol: :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Weerberichten-gekwek #9

Bericht door Justin »

Bee schreef:Maar vrouwen zijn soms ook net omgekeerde ijsberen. Komen ze met jas en trui en top binnenlopen en dan klagen ze dat ze het koud hebben, terwijl de temperatuur naast de deur tot de 28 graden komt...
Ik heb tropisch bloed, dus ik heb het ook altijd koud :P. Als je die ene 5% aan Fries bloed niet meerekend :P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Weerberichten-gekwek #9

Bericht door Ardan »

Vandaag ook nog weer de nodige mensen met jasjes en lange mouwen gezien. Moet er toch niet aan denken.. Sowieso heb ik het erg snel warm. Heeft als voordeel dat ik het in de winter niet snel koud heb, maar met dit weer gutst het aan alle kanten van mijn lijf en heb ik minimaal één reserveshirt mee. Ik loop alleen niet graag in een korte broek aangezien mijn kledingsmaak casual én netjes is, wil er wel beschaafd bij lopen. Maar morgen is uitzondering.. hemdje en zwembroek!
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Weerberichten-gekwek #9

Bericht door Daniel »

Ah, ben ik niet de enige die 't snel warm heeft :P Zal er wel deels in zitten dat de winter '82/'83 een koude schijnt te zijn geweest, zodat ik vanaf januari 1983 gelijk aan kou gewend ben geraakt...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Weerberichten-gekwek #9

Bericht door Daantje »

Bij ons op het werk was het binnen met 26 graden ook wel iets teveel van het goede, vond onze apparatuur ook niet meer leuk. Met normale kleding (driekwartbroek en shirtje) nog wel te doen maar dan met een labjas aan, pfff. Vandaag ben ik vrij en probeer ik m'n huis zo goed en zo kwaad als het kan zo koel mogelijk te houden. Tis hier binnen nu 24 graden maar ik moet zo gaan strijken :neg:
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Weerberichten-gekwek #9

Bericht door Daniel »

Daantje schreef:Met normale kleding (driekwartbroek en shirtje) nog wel te doen maar dan met een labjas aan, pfff.
Ken 't probleem, en nu is 't vandaag precies op mijn lab 't heetst van 't hele gebouw zo'n beetje... dat wordt maar gewoon heel rustig aan doen, gelukkig heb ik 't niet extreem druk ofzo.
Voordeel is wel dat normaal dikke producten nu gieten alsof 't water is :mrgreen: (En nu maar weer eventjes richting klimaatkamer, bij deze temperaturen is 23 graden toch wel heel lekker koel)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Weerberichten-gekwek #9

Bericht door Daniel »

Aldus nu.nl is de ijsbaan Thialf momenteel gesloten omdat de koelmachines deze hoge temperaturen niet aankunnen waardoor het ijs gaat smelten...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Weerberichten-gekwek #9

Bericht door Gekko123 »

Vandaag had ik een verkeerde dag wat betreft het weer om ingewerkt te worden bij de Railcatering. Wat was ik blij dat sommige treinen die ik (en degene die mij in heeft gewerkt) airco hadden :lol:
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Weerberichten-gekwek #9

Bericht door Daniel »

Vanmiddag was 't op m'n werk binnen maarliefst 32,5 °C in de middag aan de, op dat moment, schaduwkant. Ruimtes wat meer in het hart van het gebouw waren aangenamer met "slechts" 31,6 °C :P (En eentje constant 23 °C, heerlijk)

Maargoed, gelukkig hebben ze bij de receptie aan het begin van de warme periode een mega-order aan ventilatoren geplaatst voor de ruimtes die er nog geen hadden en kwam de vriezer in de kantine van pas om een enorme voorraad ijsjes in op te slaan.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Maik
Berichten: 552
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:50
Locatie: Aalten

Re: Weerberichten-gekwek #9

Bericht door Maik »

Volgens mij is het hier nu nogsteeds ruim 25 graden, wat een hitte vandaag :|
Pommes.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Weerberichten-gekwek #9

Bericht door STF »

27,5 graad in me kamer en Minoes (kat) kruipt gewoon op schoot, zou ze het koud hebben...?
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Weerberichten-gekwek #9

Bericht door Daniel »

Wat 'n klamme bedoeling is 't vandaag zeg... begon al te zweten nadat ik me alleen nog maar afgedroogd had.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Weerberichten-gekwek #9

Bericht door Ardan »

We hadden gisteravond ideaal programma bedacht bij scouting: koud bier en waterballonnengevecht! :D :D
Maareh, waar blijft nou dat onweer? Hee?
Ik doe ook maar wat
Maik
Berichten: 552
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:50
Locatie: Aalten

Re: Weerberichten-gekwek #9

Bericht door Maik »

Hier rommelt het al een tijdje... :P
Pommes.
Oud forumgebruiker

Re: Weerberichten-gekwek #9

Bericht door Oud forumgebruiker »

Hier is ook al e.e.a. gevallen. Nu is het weer droog.
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Weerberichten-gekwek #9

Bericht door Gekko123 »

Een paar uur geleden rommelde het hier een beetje en er is wat hemelwater naar beneden gekomen. Maar het zette geen zoden aan de dijk -o- Na afloop is het alleen maar broeieriger op geworden :X
Maik
Berichten: 552
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:50
Locatie: Aalten

Re: Weerberichten-gekwek #9

Bericht door Maik »

Hier is het gewoon droog gebleven, het is wel lekker gaan waaien. :pos:
Pommes.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 146 gasten