Mag ik even kwijt #47

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Ardan

Re: Mag ik even kwijt #47

Berichtdoor Ardan » Zo 20 Jun 2010, 21:46

Hehe, eindelijk weer thuis. Van gistermiddag 12 uur tot vandaag 12 uur bij een groot feest van drie mensen die 50 werden geweest. Via-via is mijn groep bij scouting gevraagd om daar een soort klimrek voor de kinderen in elkaar te bouwen van touw en balken. Prachtig mooi geworden. Rest van het feest? Gratis eten, gratis drinken (lees: gratis bier) en gewoon meefeesten. We waren er met zijn tweëen, we kenden geen hond, maar was lachen. Die avond speelde er een bandje van het niveau-totale-chaos, hartstikke aardige gasten, nog even mee gesproken. Het is zo'n bandje die nummers van Kinderen voor Kinderen covert. Ooit 'Ik ben toch zeker Sinterklaas niet' op de melodie van zo'n bekend nummer van Rage against the Machine gehoord? Geweldig. Vanmorgen brak de tent weer uit omdat om 9 uur een stel kinderen herrie stonden te schoppen, ontbijt, ding afbreken, en naar huis. Net nog even bijgeslapen, ben doodmoe. Kan de komende tijd geen balk of touw meer zien, mijn handen gloeien er nog steeds van XD
2016 (28-11):
Trein 4114 km · S-Bahn/RR 413 km · Zweeftrein 9 km · Metro 293 km · Tram 165 km · Funiculaire 1 km · Bus 124 km · Veer 6 km

Terug naar “OV Ontmoetingspunt”