Mag ik even kwijt #49

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Oud forumgebruiker »

Dat is toch gewoon een prima wagentje? :) Al die mensen die tegenwoordig 'niet meer zonder airco kunnen'.... :neg:
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Stefan »

Niets mis mee inderdaad! Heb 'm sinds december, tot nu toe nog geen problemen gehad. Alleen dat m'n autoradio gejat was in januari... Enneh, inderdaad. Als je hard genoeg rijdt met de raampjes open wordt het snel genoeg lekker koel in de auto. :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Daniel »

Is dat certificaat niet gewoon van de ARKO dan :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door ODRAIL »

Daniel schreef:We zijn momenteel intern druk in overleg om vast te stellen of en waarom we dat 'n probleem vinden. 't zijn er veel in ieder geval: 204 gebruikers die dit jaar niet actief geweest zijn en ook niet in de wiki actief zijn.
Is het dan misschiem handig om vast deze mensen een mailtje te sturen of dat ze lid willen blijven Ja dan Nee. scheelt bovendien ook weer serverruimte.

En is het misschien ook mogelijk om aan te geven dat men alleen lid is van de wiki?
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door ODRAIL »

Krijg zowat pijn in m'n ogen als ik naar deze foto kijk. kan ie wat scherper/ duidelijker ?
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Dexter »

Ik moest ondanks De Nationale Kater ontzettend lachen om de kop van De Pers van vandaag: NEEderland OH NEEderland!

En die paginagrote GVB-advertentie in de Spits was ook erg leuk gevonden trouwens. Wedden dat er veel mensen zijn mensen over die laatste paar zinnetjes heen hebben gelezen en die morgen doodleuk hun Vuvuzela's, oranje pruiken en Beesies aan de tramconducteur en buschauffeur laten zien? :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Daniel »

KM46 schreef:Is het dan misschiem handig om vast deze mensen een mailtje te sturen of dat ze lid willen blijven Ja dan Nee.
Als we er iets mee doen dan zou 't het deactiveren van de account zijn: dan krijgt de gebruiker automatisch een mailtje dat 'ie 'm weer moet activeren. Enige probleempje is alleen dat we dit allemaal handmatig en dus gebruiker voor gebruiker moeten doen: je kunt wel alle inactieve gebruikers deactiveren maar dan gebeurt dat ook met de gebruikers die alleen op de wiki actief zijn en da's nou weer niet de bedoeling.
scheelt bovendien ook weer serverruimte.
Dat valt ook wel weer mee... een inactieve gebruiker bestaat slechts uit één regeltje in de user-database en dat neemt zodoende amper ruimte in. Die hele tabel in de database is zelfs maar 239 KB groot :wink:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Ardan »

Zo zwaar balen dat ik geen laptop meer heb! Heb me het halve weekend verveeld, bankhangen, beetje naar de Tour gekeken, werken, cafeetje in.. vooral vrijdagnacht was een heeeeel idiote nacht in positieve zin, maar dat is iets te persoonlijk om uit te leggen :wink:
en dat terwijl mijn laptop normaal praktisch 24/7 aanstond, dit is wel een omschakeling :oops:
Beltegoed op, dus mobiel internet zit er ook niet in, en even niet genoeg geld om nieuwe te kunnen halen.
Ben ik blij met de OBA zodat ik het hele weekend forumberichtjes weer kan doorspitten en weer kan netwerken en socializen *O*
Alleen jammer dat ik nu alweer wegmoet omdat de toko zo dicht gaat -o-
Ik doe ook maar wat
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Caspar »

Rijdt er overigens nog ergens een Plan T? Lijkt me wel leuk nog een paar foto's te maken van interieur enzo.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Daniel »

Geloof dat er nog één in Limburg rijdt, in de s6900. Maar die gaat zodra er maar iets aan mankeert aan de kant...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door STF »

Kunnen we geen collecte houden? "Help Ardan de zomer door"
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Gekko123 »

Zo, mijn laatste bericht hier voordat ik op vakantie ga. Heb er toch best veel zin in. Op naar Italië *O*

En om nog even op het gebied van het OV te blijven: moet morgenochtend om 8 uur bij het station van Den Dolder zijn :lol:
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Stefan »

Fijne vakantie! :pos: :Y
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Oud forumgebruiker »

Dexter schreef:En die paginagrote GVB-advertentie in de Spits was ook erg leuk gevonden trouwens. Wedden dat er veel mensen zijn mensen over die laatste paar zinnetjes heen hebben gelezen en die morgen doodleuk hun Vuvuzela's, oranje pruiken en Beesies aan de tramconducteur en buschauffeur laten zien? :lol:
Ik ga het zien, morgen :mrgreen:
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Wubbo »

Over de 0-berichten-gebruikers: omdat wij geen last hebben van die mensen, omdat het voor ons niet mogelijk is om uit te zoeken wie hiervan wel of niet actief is op de Wiki (actief pagina's volgens op de Wiki is ook een vorm van actief zijn, maar wordt niet geregistreerd dus is voor ons niet na te zoeken) of op de portal (die je kunt personaliseren) gaan we hier geen actie op ondernemen. Iedere actieve gebruiker is voor ons gelijk, dus waarom mensen die meelezen op de Wiki wel aanschrijven maar mensen die meelezen op het forum niet?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Suus »

Gekko123 schreef:Zo, mijn laatste bericht hier voordat ik op vakantie ga. Heb er toch best veel zin in. Op naar Italië *O*

En om nog even op het gebied van het OV te blijven: moet morgenochtend om 8 uur bij het station van Den Dolder zijn :lol:
Fijne vakantie!

Wat mij er aan doet denken dat ik misschien ook maar eens mijn vakantie wil gaan plannen als ik volgende week nog weg wil :oops:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Dexter »

Valt dit ook onder openbaar vervoer? :arrow: http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/artic ... mmer.dhtml
ziggy schreef:Ik ga het zien, morgen :mrgreen:
Hoe was het op de tram vandaag Ziggy?
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Suus »

Ik denk dat we dat pas morgen weten, volgens mij is hij nog steeds aan het werk namelijk :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Dexter »

Ik ben blij dat ik vroege dienst had, want de aanvoer was gespreid en iedereen was vrolijk en vooral: nuchter. s'Avonds wil iedereen tegelijk naar huis, is bezopen en opgehitst. Dan is het bepaald geen feestje om te moeten werken. :N

Kan iemand me even het praktisch nut van muggen uitleggen, buiten het veroorzaken van jeukende bulten? Ik zit een goed halfuurtje lekker met de laptop op mijn balkon en ben niet minder dan 5x :!: gestoken. Zoemende aasgieren. :x
Vallend blad maakt rails glad.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Justin »

Rotbeesten he. Enige nut is dat de larven vervuild water filteren, maar verder :\.

Iemand hier verstand van douane, belasting en invoerrechten btw?
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Oud forumgebruiker »

Dexter schreef:Hoe was het op de tram vandaag Ziggy?
De drukte viel erg mee! Rond 19.30 konden we al weer gewoon de normale routes rijden, toen was het een beetje veegwerk, maar daarna ook weer gewoon rustig. Nee, het was een lekker dagje. En op het spoor?
Bee schreef:Ik denk dat we dat pas morgen weten, volgens mij is hij nog steeds aan het werk namelijk :X
Nouja, werk is een groot woord. Door omstandigheden heb ik slechts de helft van de ritten gedaan die ik moest doen en de rest van de tijd koffie gedronken en TV gekeken in de remise :lol:.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Suus »

Waar is Willy84 als je hem nodig hebt :wink: :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Oud forumgebruiker »

Tsja, dit waren omstandigheden waar niemand wat aan kon doen, maar daar ga ik hier verder niet of uitwijden :wink:
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door webguy »

Justin schreef:Iemand hier verstand van douane, belasting en invoerrechten btw?
There's an app for that...
Of bedoelde je in Australie?
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door webguy »

Het ging in het WK topic over V-IRM klembeveiliging... Begin juni was er de EO-jongerendag in Arnhem, in het Gelredome, christelijk concerten/festival. Een vriendin van een kennis ging ook, met de trein, en sprong op het laatste moment (waarschijnlijk na het fluitsignaal), in een V-IRM. Maar, ze bleef met een enkel tussen de deur zitten. Mensen zagen het, en wisten niet wat ze moesten doen, dus eerst conducteur zoeken. Die gevonden, kwam naar dat meisje toe, zag wat er aan de hand was en barste in huilen uit en kon het allemaal niet meer in, omdat zoiets een week eerder al was gebeurd. Maar ja, die trein bleef rijden, met enkel buiten de deur. In Arnhem de machinist er bij gehaald en uiteindelijk werd er met de hulp van omstanders de deuren open getrokken om d'r enkel los te krijgen. Inmiddels was die enkel helemaal kapot, paars en ruw. Ik geloof dat de deuren niet ontgrendeld konden worden, ook niet de noodontgrendeling, omdat de deur waar je in Ede instapt, links, ligt in Arnhem 99% van de tijd geen perron maar een ander spoor met treinen die daarover rijden. Maar resultaat is wel dat de ouders van dat meisje de NS gingen aanklagen... Persoonlijk had ik al in Ede aan de noodrem getrooken, voordat de trein begon met rijden, natuurlijk niet op de vrije baan. Verder lijkt het me dat elke HC een portofoon heeft: laat het de machinist weten en laat die een rijweg aanvragen langs het perron in Wolfheze ofzo, helemaal als de HC zo reageert en het niet meer aankan...
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 gasten