Mag ik even kwijt #49

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door webguy »

Frequentieverschillen? Vroegah gebruikten we in NL 1 of 2 netwerkfrequenties, nu zijn dat er 3 geloof ik... En dat heeft dan ook weer met de provider te maken. Al een andere SIM kaart ingestopt?
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Stefan »

Grmpf. Ik dacht even te gaan spotten langs de lijn vlak bij Roosendaal. Ik heb er volgens mij net een kwartier gestaan, toen kwam er even een aardige regenbui aan. Ben wel even blijven staan in de regen, maar goed.. Dat had ik ook thuis kunnen doen. -o- :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Oud forumgebruiker »

Afbeelding
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Oud forumgebruiker »

Ik heb echt zin in de vakantie al. Elke dag party machen *O*

Afbeelding
Maik
Berichten: 552
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:50
Locatie: Aalten

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Maik »

Over 2,5 week zit ik daar. *O*
Pommes.
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door MdJ »

Check :mrgreen:

Mijn vader is van zijn geloof afgestapt :o Hij heeft de voorkant van het huis de randjes van de ramen rood (!) geschilderd ipv groen... :shock:

En ja, dat doen is vrij bijzonder voor mijn vader, "ineens" iets anders doen:p
Bij twijfel: gebruik beton.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door STF »

Ik zeg vanavond nog tegen me vader dat ik een dezer dagen de generator weer eens moet testen aangezien je zo'n ding hard nodig hebt als bij dit soort temperaturen de elektra uitvalt, dan zijn de ijsjes in de vriezer zo gesmolten.

Valt daarnet de elektra dus (al) uit, maar was na 2.5 minuut alweer terug dus geen generator nodig gehad.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Ardan »

Hmmm, Berlijn, over niet al te lange tijd ook weer te vinden *O*
Zo, ook net me nest in gedoken. Vriend R. en zijn vriendin M. liggen beneden te pitten, na een avondje vrije sferen.. nog even langs de IJssel gestaan vannacht en naar Ground Zero gekeken dat op Bussloo gehouden werd.. in ieder geval, welterusten!
Ik doe ook maar wat
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Mark »

ziggy schreef:Ik heb echt zin in de vakantie al. Elke dag party machen *O*
Whoooojaaa *O*
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Fles »

Het is weer zo laat. Mail van "infovragenlijst@ipmbv.nl"
Geachte heer Fles,

Graag nodigen wij u uit om deel te nemen aan een onderzoek over reizen op het traject Nederland - Londen. Het gaat hierbij zowel om reizen voor zakelijke als privé doeleinden.

Door dit onderzoek willen wij achterhalen:
- wat uw indruk is van de vervoermiddelen die u voor deze reis kunt gebruiken
- welke vervoermiddelen u zelf gebruikt en
- hoe u komt tot deze keuze.

Wij zijn zeer geïnteresseerd in uw mening en daarom vragen wij ongeveer 12 minuten van uw tijd om deel te nemen aan dit onderzoek.
[blabla]

We benadrukken dat uw antwoorden op deze vragenlijst in bezit blijven van IPM Research & Advies en dat alle antwoorden vertrouwelijk worden behandeld en anoniem worden verwerkt. Om uw antwoorden niet te beïnvloeden vertellen wij vooraf niet wie de opdrachtgever is, we zullen dit echter wel na afloop van het onderzoek vertellen.
Wie heeft er een ANDERE, steekhoudende verklaring dan "NS HiSpeed is OPNIEUW privégegevens aan het doorverkopen"? En wie heeft dit mailtje ook gehad? :evil:
En ja hoor. Een excuusmailtje met een toelichting. Het onderzoeksburo heeft dusdanig veel tegenwind gekregen dat ze hun opdrachtgever niet langer uit de wind wensen te houden. En terecht. Wordt hoog tijd dat er daar bij NS HiFail eens een keer een paar met de koppen tegen elkaar gekletst worden verdomme :evil: Want dit is dus niet de eerste keer :evil:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Fles »

:D en een mailtje eroverheen of ik een boekenbon wil winnen want dat NS graag meer inzicht in mijn reisgedrag wil. Het moet niet gekker worden :lol:
Wout87
Berichten: 166
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 14:00

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Wout87 »

Over vakantie gesproken:

Morgen gaat de enige echte vakantienachttrein Enschede-Schiphol weer rijden :)
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door htm_tram »

Was/is die ook geldig met studenten ov chipkaart?
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door MdJ »

Als je de goede versie hebt wel.
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Geert »

Fles schreef:(...) En ja hoor. Een excuusmailtje met een toelichting. Het onderzoeksburo heeft dusdanig veel tegenwind gekregen dat ze hun opdrachtgever niet langer uit de wind wensen te houden. En terecht. Wordt hoog tijd dat er daar bij NS HiFail eens een keer een paar met de koppen tegen elkaar gekletst worden verdomme :evil: Want dit is dus niet de eerste keer :evil:
Ik kreeg toevallig afgelopen vrijdag een mail van een afstudeerder van de Universiteit Twente die onderzoek doet voor NS Hispeed. Het mot niet gekker worden :N

Wat stond er eigenlijk in dat mailtje? Ik heb geen mail gehad :/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Suus »

Wat is dat NS Hispeed aan het doen met die klantgegevens. Kan iedere malloot die een briefje schrijft met de database onder zijn arm naar buiten lopen daar :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door STF »

Onze kat heeft een nieuwe manier van afkoelen bedacht; zodra er een kampeerder gedoucht heeft en de deur open is blijven staan, wandelt ze het douchehokje in en gaat op de nog natte tegelvloer languit liggen. :lol:
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Dexter »

Is dit toevallig jouw kat, STF? :lol:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1tMktJKS ... re=related[/youtube]
Vallend blad maakt rails glad.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door STF »

Een foto van jaren geleden; zwarte Minoes en rode Archie in mijn wastafel waar ik een laagje water in had laten lopen. Vooral Archie was dol op water, kwam vaak bij je onder de douche staan in een hoekje e.d. Helaas heeft ie dat dol op water iets te letterlijk genomen; in december 2007 is hij verdronken in de rivier hier bij de camping.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Geert »

Bee schreef:Wat is dat NS Hispeed aan het doen met die klantgegevens. Kan iedere malloot die een briefje schrijft met de database onder zijn arm naar buiten lopen daar :|
Er wordt trouwens met geen woord gerept over dit soort zaken in hun privacybeleid. Typisch...
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door webguy »

Lekker verzoekje indienen bij het CBP?
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Geert »

Het zou misschien geen kwaad kunnen! Dit is het privacybeleid van NS Hispeed (copy-paste van NS Reizigers zo te zien): http://www.nshispeed.nl/nl/algemeen/pri ... spoorwegen

Dit staat er onder het kopje e-mail:
E-mail

Wij informeren ook via e-mail onze klanten en relaties. U kunt via ‘Mijn NS’ zelf aangeven over welke onderwerpen u informatie wenst te ontvangen. Het is zelfs mogelijk in de loop van de tijd de onderwerpen waarover u informatie wenst te ontvangen zelf te wijzigen. Via Mijn NS kunt u ook het toesturen van e-mail stoppen. Mocht u daarna wederom informatie per e-mail wensen te ontvangen dan kunt u dit via Mijn NS opnieuw aangeven.
Er wordt met geen wordt gerept over het feit dat e-mailadressen aan derde partijen beschikbaar worden gesteld. Sterker nog:
Geen verstrekking van gegevens aan derden voor commerciële doeleinden

Regelmatig worden wij benaderd door partners met wie we samenwerken. Deze partners benaderen ons met de vraag of zij u als klant van NS een aantrekkelijke aanbieding mogen doen. U kunt daarbij denken aan kortingen op reizen, theaterbezoek of bijvoorbeeld boeken. Deze aanbiedingen willen wij u als klant natuurlijk niet onthouden. We zullen daarbij echter onder geen beding uw gegevens ter beschikking stellen aan derden. Ook zullen uw gegevens niet worden verkocht. Een aanbieding van een samenwerkende partner zal dus altijd door NS aan u kenbaar worden gemaakt en nooit door de betreffende partner zelf. Dat betekent dat uw gegevens bij ons veilig zijn en dat u tegelijkertijd op de hoogte wordt gehouden van interessante aanbiedingen.

Voor sommige aanbiedingen moet u als klant een antwoordkaart invullen. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn bij het reserveren van schouwburgplaatsen waarop u korting kunt krijgen. Op deze antwoordkaart vult u uw naam en adres in. De ingevulde kaart stuurt u vervolgens zelf rechtstreeks naar de betreffende aanbieder zodat deze de plaatsen kan reserveren en de kaarten aan u kan toesturen. In dat geval bent u zelf degene die uw gegevens aan de betreffende organisatie toestuurt. Wij kunnen echter geen verantwoordelijkheid dragen met betrekking tot de wijze waarop deze aanbieder met uw persoonsgegevens omgaat. Wij adviseren u daarom om u altijd op de hoogte te stellen van het privacybeleid van deze partijen of om contact met hen op te nemen voor een nadere toelichting op hun beleid rond het gebruik van persoonsgegevens.

We kunnen bij wet verplicht zijn om persoonsgegevens te verstrekken. Mocht zich dat voordoen, dan zullen wij ons uiteraard bij het voldoen aan deze wettelijke verplichting houden aan de eisen zoals deze door de Wet bescherming persoonsgegevens worden gesteld.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Mark »

Hmm de sirenes worden getest zo te horen, ik hoor ze alleen nauwelijks terwijl het raam open staat. Leuk als er een kernramp is :lol:
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door Suus »

Mijn telefoongesprek was niet meer te verstaan erdoor :(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #49

Bericht door webguy »

Over NS Hispeed: Ze zien onderzoek dus niet als commercieel, dus dan maakt het niet uit dat het inderdaad aan derden wordt verstrekt. Belachelijk... Heb daar nog nooit geboekt, dus krijg het niet, maar dit ruikt erg naar spam...
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten