Wat eten we vandaag? #8

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Wat eten we vandaag? #8

Bericht door Geert »

Werkt dat ook in wasmachines met kalkaanslag? :idea:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #7

Bericht door Suus »

Helaas groeien de wasmachines met kalkaanslag mij niet op de rug, dus ik zou het echt niet weten. Maar het klinkt wel een beetje raar, vind je niet :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Wat eten we vandaag? #7

Bericht door Oud forumgebruiker »

Bee schreef: kalkuitslag
Daar moeten die pannen goed ziek van geweest zijn dan :P
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #7

Bericht door Daniel »

Bee schreef:Bij dat laatste doe je toch iets verkeerd, want ik heb al aardig wat keren kip laten aanbakken maar nog nooit de muur hoeven schrobben
Als de olie wat aan de hete kant is gaat het met kip toch wel aardig spetteren hoor :P Probleem bij mij is dat ik de kookplaat in een hoek van de keuken heb zitten. Als er iets spettert zit het dus vrijwel direct op de muur (maar dat zijn gelukkig tegeltjes daar dus dat gaat makkelijk eraf)
alleen een roestvrijstaal gasfornuis heeft nog wel eens de neiging erg snel zichtbaar smerig te worden :roll:
Kwestie van direct wegvegen als je er iets op morst, maar je ziet er inderdaad wel veel op ja (hier ook een roestvrijstalen gasfornuis)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #7

Bericht door Suus »

Je denkt toch niet dat ik elke dag het gasfornuis ga schrobben als er nog drie medegebruikers zijn. Dan kan ik wel een schoonmaakbedrijf gaan beginnen :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #7

Bericht door Daniel »

Zeg ook niet schrobben, gewoon wegvegen met een stuk keukenpapier (voordat er bijdehandjes hier komen, ja eerst het gas uit zetten natuurlijk :P ) Dat maakt 't al minder zichtbaar vies.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Wat eten we vandaag? #7

Bericht door Ardan »

Ben nog steeds moe van vannacht, halve dag geslapen dan wel zitten dommelen..
Het wordt dus simpel voor mij: ik ga de snekbar op de hoek overvallen.. voor een vette bek die druipt van de drek :)
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21229
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Wat eten we vandaag? #7

Bericht door Meltrain »

Hier was het spaghetti met een saus gemaakt van roerbakgroenten, gehakt en een potje Chicken Tonight tomaten-room saus.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Wat eten we vandaag? #7

Bericht door Dexter »

Wij zijn onderweg naar een verjaardag rond etenstijd maar gestopt bij de Burger King langs de A13 bij Ruyven. Het werd een grilled chicken sandwich met curly fries en een emmer vanille milkshake om alles door te spoelen. :P Ik stond trouwens naast Peter Faber in de rij, die was daar met wat kleine kinderen. Hij hield het echter al snel voor gezien.
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #7

Bericht door Suus »

Een bezoekje aan de Burger King (zaterdagavond nog geweest :mrgreen: ) eindigt bij mij vaak met flink wat ergernissen. Ze maken het zichzelf daar echt veel te moeilijk.

Als die hele tent volstaat lukt het ze in de keuken nooit om de bestellingen vol te houden. Ik snap dat het lastig is om producten op bestellingen te maken, maar je maakt het jezelf wel lastig als je vijftien verschillende producten aanbied in vele verschillende varianten, op die manier is het nooit mogelijk om voorraad te houden. Het gevolg is dan ook vaak dat het samenstellen van de bestelling lang duurt, de rij maar niet kleiner lijkt te worden en door de stress op de productieafdeling er vaak vergissingen worden gemaakt. Hoe vaak ik al niet een Whopper zonder kaas met bacon heb besteld maar een Whopper met kaas en bacon heb gekregen terwijl het wel juist op de bon staat is echt ongelofelijk.

Nee, dan ging het bij de McDonald's toch beter. Een hamburger is met kaas of zonder kaas en als het moet kunnen er elke 45 seconden weer 8 warme broodjes naar de klant op een productietijd van 90 seconden :mrgreen: Ik weet niet of ik het nog steeds kan, maar ik heb ooit in de halve finale hamburgers bakken gestaan, dus de potentie was er. Geen wonder dat ik het zo langzaam vind duren bij de Burger King :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Wat eten we vandaag? #7

Bericht door Dexter »

Same here, ik hou ook helemaal niet van Burger King, die is vies en het is veel te veel en veel te groot. Maar vandaag was het het recht van de sterkste... :| Geef mij maar McDonald's, die is veel lekkerder. :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
Wout87
Berichten: 166
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 14:00

Re: Wat eten we vandaag? #7

Bericht door Wout87 »

Ardan schreef:Ben nog steeds moe van vannacht, halve dag geslapen dan wel zitten dommelen..
Het wordt dus simpel voor mij: ik ga de snekbar op de hoek overvallen.. voor een vette bek die druipt van de drek :)
Inmiddels weer meer nuchter? :mrgreen: En was de patat lekker/
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Wat eten we vandaag? #7

Bericht door Ardan »

Als ik kan kiezen ga ik ook voor de McDrek. Sowieso vind ik dat het Burger Knulpersoneel eerst op taalcursus mag, ik zie zoveel personeel daar dat zo zwaar onverstaanbaar Nederlands spreekt dat je echt goed moet luisteren of het wel jouw bestelling is die langskomt..
Ik doe ook maar wat
Wout87
Berichten: 166
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 14:00

Re: Wat eten we vandaag? #7

Bericht door Wout87 »

nee geef mij maar burgeer king!!
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Wat eten we vandaag? #7

Bericht door Dexter »

Have It Your Way. :wink:
Vallend blad maakt rails glad.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #7

Bericht door STF »

In vind het allebei totaal niets, maar als ik echt geen andere keus zou hebben dan ga ik absoluut naar Burger King. Al dat soort ketens als AC restaurant, Smullers, Quick, etc. leveren een waardeloze kwaliteit voor belachelijk veel geld.

Geef mij het restaurant van onze horecagroothandel maar; koffie, thee en allerlei soorten frisdranken gratis, het eten is prima en kost ook bijna niets. (En nee, je hoeft niet eens klant bij die winkel te zijn om het restaurant in te mogen.)
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #8

Bericht door Daantje »

Doe mij maar mac. Bij de Burger King ben ik altijd meer geld kwijt dan op dat bord staat omdat ze voor alle extra opties extra bedragen rekenen. Bij de mac moet je gewoon een broodje zonder iets onbenulligs vragen want dan krijg je een vers en niet zo klef broodje.

Ik eet vanavond frietjes met een kroket maar gewoon uit m'n eigen frituur en ook iets van komkommer en tomaat ofzo denk ik.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Wat eten we vandaag? #8

Bericht door Stefan »

Aangezien ik 3 weken alleen thuis ben, moet ik zelf ook maar weer koken. Om rustig aan te beginnen: Rijst met goulash en wat salade. :)
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #8

Bericht door Daantje »

Geert schreef:Werkt dat ook in wasmachines met kalkaanslag? :idea:
Daar moet je gewoon twee keer per jaar een fles (schoonmaak)azijn in gooien en dan laten draaien op 90 graden. Werkt prima, kost haast niets.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Wat eten we vandaag? #8

Bericht door Caspar »

In een restaurant Mexicaans gegeten. Met als dessert vers fruit met vanille ijs. Althans dat stond zo op de kaart. Het bleek alleen overduidelijk dat het uit een blik kwam dat fruit, van die geconserveerde perzikpartjes. Nadat ik er toch maar wat van zei (omdat de prijs ervan best hoog lag) kreeg ik het dessert daarom gratis. Zegt die meid: ow onze jongens hebben zich vergist in de keuken. :roll:
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #8

Bericht door Daantje »

Geen zin om te koken :oops: macaroni met kaassaus, spekreepjes en komkommer :)
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Wat eten we vandaag? #8

Bericht door Stefan »

Aardappels, worteltjes/doperwten en een hamburgertje. :)
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Michael
Berichten: 11742
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #8

Bericht door Michael »

Vandaag word het of Bami of makreel met brood
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Wat eten we vandaag? #8

Bericht door Dexter »

Hier was het Hokkien Mie van Conimex. Lekker, maar het geeft wel een enorme bende in je keuken.
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #8

Bericht door Daantje »

Penne met roomsaus, champignons, spekjes, uitje, knoflook, pijnboompitten en rucola :)
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 gasten