Mag ik even kwijt #50

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door Justin »

ZO'n echte Aussie Rules match @ the Melbourne Cricket Grounds was echt cool om te zien. It inspires me *O*

Tramnetwerk in Melbourne is ook wel grappig!
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door tsov »

@Caspar: dat interieur :shock: :shock: :shock:

@Justin: G'day mate!
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door webguy »

tsov schreef:@Caspar: dat interieur :shock: :shock: :shock:
Inderdaad, het is echt zo uit een huis/keuken/tuin blad... En daarnaast, waarom wil je een bed in de woonkamer als er boven ook een slaapkamer is?
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door Oud forumgebruiker »

Je mag er ook een flinke duit voor neerleggen, zo te zien..... voor een woning in Purmerend in elk geval.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door Oud forumgebruiker »

Iemand trouwens enig idee waar deye Citea's voor bestemd yijn? In de Zaanstreek zou wel een lange versie komen in een afwijkende kleurstelling:

Afbeelding
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door webguy »

Dubai
Moeten nog wel paar stickers op de zijkant...
Etienne
Donateur
Berichten: 7907
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door Etienne »

ziggy schreef:Iemand trouwens enig idee waar deye Citea's voor bestemd yijn? In de Zaanstreek zou wel een lange versie komen in een afwijkende kleurstelling:

Afbeelding
En die blauwe amba's zijn voor Midden-Overijssel :D
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door Suus »

Het heeft even geduurd voordat ik uberhaupt een hotspot gevonden had, maar dan toch: Grußen aus Sachsen!

Oja, en Die Bahn is geen haar beter dan ProRail: een ICE 40 minuten aan de kant gooien voor goederentreinen is werkelijk belachelijk. Goedmakertje was gelukkig de Panoramazitplaats in een ICE-T tussen Leipzig en Dresden.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door STF »

Kan het morgen niet even gedurende een kwartiertje 10 graden vriezen? Volgens mij is het voorgloeien van de bestelbus sinds een paar dagen gedeeltelijk of volledig defect, hij start zo traag dus heb eigenlijk eventjes koude temperaturen nodig om te zien of ie dan helemaal niet meer start. :wink:
Hopelijk blijft ie nog een week of vijf met wat moeite starten, het is momenteel veel te druk op de camping om naar de garage te gaan.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door Wubbo »

Vinny schreef:Die NMBS topman moet eens rondkijken in Europa. Ik vind de geprivatiseerde spoorwegondernemingen het in de meeste gevallen net zo goed, zoniet beter doen dan de (voormalige) staatsbedrijven, terwijl ze een stuk goedkoper werken...
Alsof er nog geprivatiseerde bedrijven die niet in overheidshanden zijn zijn... Dat is alleen maar kruimelwerk wat die nu doen, de grote klappen doen de voormalige staatsbedrijven weer/nog steeds. Wel beter dan voorheen, dat is zeker.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door STF »

Lekker onhandig dat de DHL chauffeur die hier daarnet was geen woord Duits of Engels sprak, uitsluitend Frans. Hij zal dus wel totaal niet begrepen hebben waarom ik het pakje niet wilde aannemen, terwijl ons adres er gewoon opstond. Maar we hebben niets besteld bij die firma en haalde de pakbon even uit het hoesje waar allerlei artikelen op stonden die wij in april al geleverd hebben gekregen.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door Mark »

Zo, weer terug uit Berlijn. Was zeer vet *O*
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
waldo79
Berichten: 7602
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door waldo79 »

@STF: dat is wel een nadeel van die Luxemburgers. Je weet niet welke talen men machtig is.
Het is of Duits, Luxemburgs en een beetje Nederlands of Frans (en dan spreekt men vaak ook nog wel Portugees of Italiaans). Maak er een gewoonte van om Duits met Frans en Engels te mengen.

Begroet men mij in het Luxemburgs dan volgt een reactie in het Duits 8-)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door Fles »

Heh grappig. Ik kom er net achter dat Titus Brandsma de enige persoon is die zowel een Arriva GTW (10322) als een Veolia Velios (7354) naar zich genoemd gekregen heeft :lol:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door STF »

waldo79 schreef:@STF: dat is wel een nadeel van die Luxemburgers. Je weet niet welke talen men machtig is.
Luxemburgers hebben dat nadeel niet hoor, die spreken namelijk meerdere talen. De oudere Luxemburger Duits/Luxemburgs, de wat jongere Luxemburger Duits/Luxemburgs/Frans en de jeugd Duits/Luxemburgs/Frans/Engels.

Het zijn echt de Fransen en de Walen die geen woord Duits of Engels spreken...
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door Justin »

Goh, de Myki heeft net zoveel ellende en problemen als de ov-chipkaart. Hier zijn ze er niet blij mee en bij het volgen van een radiointerview zitten ze er nog erg mee te worstelen. Ze vergelijken het steeds met de Oyster card...

Overigens is het OV in Melbourne wel erg fijn. Precies genoeg treinen en metro's en er wordt vooral ingezet op trams (Yarra, leveraar is Siemens...). Misschien moet ik maar een eigen topicje maken...

Morgen naar Canberra met een interstate/greyhound bus (8 uur durende rit), daar nachtje slapen en per trein verder naar Sydney.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door tsov »

Afbeelding
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door Fles »

Zo. Ouwe avatar weer terug. Dat neurotische elmobeest begon me toch wat te irriteren :)
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door webguy »

Zo, twee verstandskiezen laten trekken... Was binnen 15 min wer buiten, en nu met de gevolgen omgaan :P Typen met een hand gaat toch wat minder als je ijs op je verdoofde wang houdt...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door Fles »

Oh gaaf :D Je hebt ook heel niet in de gaten dat er dan allemaal kwijl uit je mond loopt :X
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door webguy »

:) Hebben ze gelukkig zuigslangetjes voor... Nu de verdoving laten uitwerken.
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door Gekko123 »

Zo, weer terug van een heerlijke vakantie in Italië. Heel veel gezien en gedaan *O*
Was wel een behoorlijk zware vakantie, wegens problemen binnen de groep op dag 3 van de vakantie -o- Die problemen waren zodanig dat ik een paar dagen mentaal gezien op het randje van de afgrond balanceerde :X Maar ben uiteindelijk, toen ik de verkeerde kant op kantelde goed opgevangen door de groep *O*
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door STF »

Gisteren ontvingen we dus een pakje wat we in april al ontvangen hadden, vandaag was het nog mooier; me moeder ontving opnieuw haar nieuwe rijbewijs, wat ze een paar weken geleden al ontvangen had! :lol: Maar weer retour sturen dus, anders krijg je naderhand misschien gezeur dat er sprake is van fraude, bla bla.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door Klaasje »

Om de vakantie toch een bijzondere start te geven ga ik morgen voor het eerst met de Thalys :mrgreen:
Vertrek op schiphol 15:31 als alles goed gaat! :pos:
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door Ruben »

Lekker zeg! Veel plezier!
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten