Mag ik even kwijt #2

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Geert »

Grrr...
Gisteravond kreeg ik met mijn fiets een klapband. Nou ja, dat kan gebeuren en gelukkig was ik al bijna waar ik zijn moest. Vanmorgen dus naar fietsenmaker #1 gelopen met de fiets aan mijn hand. Huh? Gesloten? Blijkt dat ding elke woensdag gesloten te zijn. Op zoek dus naar de volgende fietsenmaker, twintig minuten verder lopen en totaal de andere kant op. Eenmaal daar aangekomen blijkt die OOK op woensdag gesloten te zijn. Het is een complot! :twisted:

Gelukkig was het lekker weer, dat maakt het wat minder vervelend om bijna een uur met je fiets rond te stappen ;)
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door tsov »

Ik kreeg hier net post voor de vorige bewoner. Leek allemaal heel gewoon tot ik goed ging kijken, er stond namelijk:
(Naam)
(Adres)
(Postcode) AMSREDAM
Waar ligt dat? :roll: :lol:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Fles »

Mag ik even kwijt dat het erg interessant korte-rokjesweer is? 8-)
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Caspar »

Als het zaterdag nog steeds oost/noordoosten wind is ben ik van plan om eens fietsend naar Alkmaar te gaan vanuit Groningen. Ik denk wel een beetje te sjoemelen door met de trein tot Leeuwarden of Harlingen te gaan en verder te fietsen over de afsluitdijk etc. Of anders fietsend naar de boot bij Stavoren, en vanaf Enkhuizen met de trein verder naar Alkmaar als ik er genoeg van heb.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Karl »

Niet goed genoeg voor een eigen topic: binnenkort ga ik per ICE naar K
Het is een spectrum.
IC3
Berichten: 361
Lid geworden op: vr 21 mar 2008, 21:44

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door IC3 »

Jawel: http://www.ice-fanpage.de :)
Het staat ook bij www.bahn.de/kursbuch, in hetzelfde document als de Thalys overigens.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Karl »

Dankjewel, heb
Het is een spectrum.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Caspar »

Ja dat mag, dat systeem houdt daar inderdaad geen rekening mee, met uitzicht op een kunstof wandplaat of raam helaas.
Hopelijk is er nog wat beters vrij als je in Keulen opstapt!
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Mark »

Mag ik even kwijt...

... dat de hc van trein t1654 vanmiddag bezig was met reizigers pesten in plaats van service verlenen in Enschede? Meneer gooide zonder te fluiten met -2 de deuren dicht terwijl er nog een aantal mensen (waaronder ik) aan het instappen waren. Vervolgens werd hij ook nog gigantisch kwaad toen ik de sluitende deuren open drukte zodat een kameraad van mij (die niet zo snel is) en een aantal andere mensen ook nog in konden stappen. Toen ik hem vroeg of hij het leuk vond reizigers te pesten mocht ik in Hengelo de trein verlaten van hem, omdat hij me zo niet verder mee wilde hebben. Geen probleem, ik moest er in Hengelo toch al uit... :roll: Eikel.
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Thijs
Berichten: 471
Lid geworden op: za 15 mar 2008, 14:27
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Thijs »

Mark schreef:Mag ik even kwijt...

... dat de hc van trein t1654 vanmiddag bezig was met reizigers pesten in plaats van service verlenen in Enschede? Meneer gooide zonder te fluiten met -2 de deuren dicht terwijl er nog een aantal mensen (waaronder ik) aan het instappen waren.
-2? Dat is ernstig. Klacht indienen :!:
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Mark »

Ja, 14:54 gingen de deuren dicht, 14:56 planmatige vertrektijd. En niet eens fluiten ofzo.
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Karl »

Dus niet alleen -2, maar ook nog de veiligheid...
Het is een spectrum.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Karl »

Caspar schreef:Ja dat mag, dat systeem houdt daar inderdaad geen rekening mee, met uitzicht op een kunstof wandplaat of raam helaas.
Hopelijk is er nog wat beters vrij als je in Keulen opstapt!
Geen flauw idee, ik vertrek om 8:48 uit K
Het is een spectrum.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Aking »

ik wil even kwijt dat ik het weer asociaal vind voor de tijd van het jaar... 8-) heb de hele middag met n vriendin (en emmers water :p) op t balkon gehangen :D :pos:
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Mark »

Ja ik heb vanmiddag ook heerlijk met een biertje op een terrasje gezeten en genoten van de dames in korte rokjes en zomerse kleding die langskwamen :D
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Fles »

Mark schreef:Ja ik heb vanmiddag ook heerlijk met een biertje op een terrasje gezeten en genoten van de dames in korte rokjes en zomerse kleding die langskwamen :D

En de strakke shirtjes niet te vergeten :pos:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Justin »

Op Almelo zag ik niet zo veel leuks, in Apeldoorn wel (en Maastricht ook wel redelijk).. op de terrasjes en stations dan welteverstaan :p
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Jurjen »

[quote="Karl"]
Geen flauw idee, ik vertrek om 8:48 uit K
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Jurjen »

Bastiaan schreef:Woei, ik heb net weer een vragenlijst van Servex ingevuld en zal binnen enkele dagen een 'kleine attentie' ontvangen. Oeh, wat spannend! :P

Aangezien het een vragenlijst is over gezonde/biologische producten, gok ik dat er binnenkort een mueslireep bij mij in de brievenbus valt :mrgreen:
Kreeg een vragenlijst van Servex op de mat. Over AH to go, pagina of 5-6 vol met vragen. Maarja, voor medewerkers zal er wel geen presentje in zitten. ;-) Toch maar even invullen. :-p
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door deadlock »

Geert schreef:Grrr...
Gisteravond kreeg ik met mijn fiets een klapband. Nou ja, dat kan gebeuren en gelukkig was ik al bijna waar ik zijn moest. Vanmorgen dus naar fietsenmaker #1 gelopen met de fiets aan mijn hand. Huh? Gesloten? Blijkt dat ding elke woensdag gesloten te zijn. Op zoek dus naar de volgende fietsenmaker, twintig minuten verder lopen en totaal de andere kant op. Eenmaal daar aangekomen blijkt die OOK op woensdag gesloten te zijn. Het is een complot! :twisted:

Gelukkig was het lekker weer, dat maakt het wat minder vervelend om bijna een uur met je fiets rond te stappen ;)
Geert kan als echte man toch wel zelf een band verwisselen of niet ^^
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Ruben »

Vodafone is echt de grootste grafoperator die ik ooit heb meegemaakt!
Ben al wekenlang in een welles-nietes spelletje verwikkeld, en ik heb gewoon gelijk, maar ze kijkt niet verder dan d'r neus lang is!! :evil:
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Jurjen »

NS-Reiziger schreef:Vodafone is echt de grootste grafoperator die ik ooit heb meegemaakt!
Ben al wekenlang in een welles-nietes spelletje verwikkeld, en ik heb gewoon gelijk, maar ze kijkt niet verder dan d'r neus lang is!! :evil:
En dat gaat over?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Fles »

NS-Reiziger schreef:Vodafone is echt de grootste grafoperator die ik ooit heb meegemaakt!
Ben al wekenlang in een welles-nietes spelletje verwikkeld, en ik heb gewoon gelijk, maar ze kijkt niet verder dan d'r neus lang is!! :evil:
NS-reiziger is echt de grootste graf-klant die ik ooit heb meegemaakt!
Vanmiddag belde hij voor de bliksemduizend knetterhonderd en draakigste keer met weer diezelfde vraag over die domme rekening die hij nog moet betalen :evil: Ik heb het hem nu al bliksemduizend knetterhonderd en graftakkig keer uitgelegd, hij WIL HET GEWOON NIET BEGRIJPEN. :evil:

Met z'n korte lontje :evil:



:mrgreen: :idea:
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Vinny »

mwah, ik heb met KPN en XS4all afgelopen 3 maanden zo'n beetje elke dag de helpdesk moeten bellen om internet te krijgen thuis...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door JeePee »

Justin schreef:Op Almelo zag ik niet zo veel leuks, in Apeldoorn wel (en Maastricht ook wel redelijk).. op de terrasjes en stations dan welteverstaan :p
Op Zl viel het een beetje tegen op het werk eigenlijk. Ik had er meer van verwacht / gehoopt. Morgen beter dan maar :)
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten