De eredivisie #3

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: De eredivisie #3

Bericht door Ardan »

Grmbl. GAE-Zwolle 1-3. :evil: :evil: :evil:
Ik doe ook maar wat
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: De eredivisie #3

Bericht door Fles »

Joh maak je niet druk. In de zomer komt Feyenoord op bezoek voor de playoffs :lol:
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21335
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: De eredivisie #3

Bericht door Meltrain »

Heb ik gelijk weer een reden om bij Ardan (en misschien Fles) op bezoek te gaan. :twisted:
:lol:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: De eredivisie #3

Bericht door Mark »

Heuj ben ik weer. Leuke stad is Milaan *O* Alleen jammer van de uitslag.
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21335
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: De eredivisie #3

Bericht door Meltrain »

Ach, Twente heeft Europa wel laten zien dat het zeker een goede ploeg is en zich in tegenstelling tot AZ (vorig seizoen) en (iets minder) Ajax niet belachelijk gemaakt, maar juist veel respect afgedwongen.
Nog even een mooie wedstrijd tegen de Spurs en daarna mag Twente proberen om in de Europa League de finale te halen. :D
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: De eredivisie #3

Bericht door Fles »

Oscar Moens komt weer terug op de Nederlandse velden *O* :D

Okee, bij Sparta :')
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: De eredivisie #3

Bericht door Mark »

Lachen :lol:

Ben net terug uit Nijmegen, waar we weer eens 3 punten op hebben gehaald bij NEC: 2-4 *O* *O* *O* Nu tijd voor een pilsje, proost mensen :pos:
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3265
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: De eredivisie #3

Bericht door marvinkok »

Vanavond Twente-Tottenham. De grootste politiemacht ooit is op de been om de boel orederlijk te laten verlopen, maar de eerste charge is al uitgevoerd door de ME. Twentesupporters gooiden schijnbaar een vuurwerkbom en dat werd niet zo gewaardeerd... Momenteel worden de Engelsen naar bussen begeleid om naar het stadion te gaan. Daavoor zijn weer een paar oude Duvedecjes van stal gehaald: http://twitpic.com/3dszgv
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: De eredivisie #3

Bericht door Fles »

Gaar volk. Net of die wedstrijd nog ergens om gaat :N
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: De eredivisie #3

Bericht door Fles »

Wel een prachtige pot trouwens, 3-3 geworden *O*

Minstens zo mooi: AC Milan - Ajax 0-2 _O_

En serieus, Ajax speelde echt goed :o
Lange_Dre
Berichten: 528
Lid geworden op: zo 28 feb 2010, 14:44
Locatie: Groningen-Den Haag

Re: De eredivisie #3

Bericht door Lange_Dre »

Fles schreef:Wel een prachtige pot trouwens, 3-3 geworden *O*

Minstens zo mooi: AC Milan - Ajax 0-2 _O_

En serieus, Ajax speelde echt goed :o
Jammer dat Jol zijn missie niet heeft afgemaakt.
Missie luide Ajax van binnen uit kapot maken (A)
Helaas heeft hij de missie niet afgemaakt :?

Maar ik moet toegeven dat ze wel weer eens goed speelde :wink: :?
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: De eredivisie #3

Bericht door Mark »

Ik heb vandaag 90 minuten lang met lede ogen in het Abe Lenstra Stadion staan kijken hoe Twente weggespeeld werd door Heerenveen. 6-2, mijn hemel :|
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: De eredivisie #3

Bericht door Fles »

Ja, dat zie ik een Tottenham Hotspur nog niet doen :shock:
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: De eredivisie #3

Bericht door mb90 »

Volgens mij haalt RTL hier een paar 'kleine' dingen door elkaar... :P :
Afbeelding
Een foutje in de titel kan, maar ook in de tekst zelf staat het er dus en ook al een paar uur lang.

Verder is het KNVB Bekertoernooi weer aan de gang. Twente maakt ook meteen gehakt van Vitesse, want na 80 minuten staat het 5-0 in Enschede. Ik merk echt al een Ferrer-effect in Hollywood a/d Rijn. :P
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: De eredivisie #3

Bericht door mb90 »

Het jaar 2011 is voor Feyenoord zeer triest begonnen. Mister Feyenoord, Coen Moulijn, is overleden op 73-jarige leeftijd na een herseninfarct (opgelopen in de nieuwjaarsnacht). Het kan dus snel gaan met iemand. :(

Om nog een laatste eer te bewijzen ben ik vanavond even naar De Kuip gegaan waar een standbeeld van hem staat. Dat was omringd door zo'n 1000 man die de ene minuut zongen en vuurwerk / fakkels afstaken en de andere minuut muisstil waren met soms alleen enkele fakkels. Het standbeeld zelf is omringd met bloemen, maar dat was voor mij nu niet goed te zien. Morgen ga ik erheen bij daglicht. Wat foto's van de fakkels en een filmpje:
Afbeelding

Afbeelding

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XZ798D8ij4k[/youtube]

Wat ook indrukwekkend was (ik neem aan dat het geen toeval was) was het tyfoneren van 3 langsrijdende treinen rond 8 uur toen er net wat vuurwerk de lucht in ging.

Morgen wordt er tussen Sparta en Feyenoord om de Zilveren Bal gespeeld op Het Kasteel van Spangen. Moulijn zou deze prijs uitreiken, maar dat is dus nu helaas niet meer mogelijk. Wel is er vooraf een minuut stilte en ik denk dat er vanuit de supporters ook wel wat komt. Ik ben er in ieder geval bij. Op 22 januari bij de eerste thuiswedstrijd na de winterstop tegen De Graafschap wordt er ook uitgebreid herdacht. Daarbij zullen er wel weer de nodige kippenvel-momenten komen..
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: De eredivisie #3

Bericht door Fles »

Willem 2 heeft GEWONNEN van Vitesse _O_

Wat niemand meer voor mogelijk hield :pos:

Gefeliciteerd Tilburg :)
Maik
Berichten: 552
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:50
Locatie: Aalten

Re: De eredivisie #3

Bericht door Maik »

Feyenoorddddd. *O*
Pommes.
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: De eredivisie #3

Bericht door mb90 »

Goed hè?

Het was weer ontzettend slecht. De beelden uit de samenvatting waren ook meteen de enige goede dingen uit de wedstrijd met ook nog een mooi laatste eerbetoon aan Coen Moulijn.
Voor de rest was qua voetbal het zelfs te moeilijk om ballen naar elkaar te schieten. Er werd maar wat gedaan en ook nog eens zonder passie. Dat schoot bij een hoop mensen in het verkeerde keelgat en zeker na de 0-1 brak de 'pleuris' uit. Een hels fluitconcert met teksten als "schaam je dood" en "werken voor je geld" kwamen langs. Het is lang geleden dat dat gebeurde, maar er moet nu ook echt iets gebeuren, want het is na de winterstop nog meer achteruit gegaan. :neg: In het stadion overheerste de woede, maar nu is het meer gelatenheid met ook nog eens een 'leuke' uitwedstrijd op het programma: tegen Twente. Als ik op Vak P zou zitten zou ik in de rust naar de overkant gaan, zodat je alle kansen van Twente kan blijven zien, want die zullen er genoeg komen...
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21335
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: De eredivisie #3

Bericht door Meltrain »

Fles schreef:Willem 2 heeft GEWONNEN van Vitesse _O_
Ach, Vitesse hoeft ook pas in 2013 kampioen te worden. :mrgreen:
Laten we hopen voor Zjordania dat Ferrer (of één van zijn opvolgers) er tegen die tijd wel een team van heeft weten te maken. :wink:

And about Feyenoord: no comment... :neg:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: De eredivisie #3

Bericht door Mark »

Ik ben net weer thuis uit Groningen, hééééérlijke middag gehad :D :D :D
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
hidihi
Berichten: 536
Lid geworden op: za 30 okt 2010, 00:10

Re: De eredivisie #3

Bericht door hidihi »

@ MB90

Na al die slechte wedstrijden was gisteren toch niet erger dan wat we de afgelopen maanden gezien hebben?
Het ontbreekt geloof ik aan zelf vertrouwen en geluk, want ik geloof niet dat een Junker of een Vleminx zoveel beter zijn dan de jonge spits van Feijenoord, hij zou meer zelfvertrouwen moeten krijgen dan scoort die echt wel meer.
Ik moest zeggen dat Feijenoord ook echt heel veel pech had, want de speler die de hoekschop bij de graafschap neemt, gaat hem nooit meer zo scherp schieten, de Graafschap heeft gewoon met veel geluk gewonnen want die ploeg heeft nooit de indentie gehad om te winnen.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: De eredivisie #3

Bericht door Fles »

Allemaal leuk en aardig, maar onder de streep gaan de punten gewoon naar Doetinchem :mrgreen:
hidihi
Berichten: 536
Lid geworden op: za 30 okt 2010, 00:10

Re: De eredivisie #3

Bericht door hidihi »

Fles schreef:Allemaal leuk en aardig, maar onder de streep gaan de punten gewoon naar Doetinchem :mrgreen:
helemaal gelijk maar als 75% van de selectie zo jong is dat hun moeder nog hun brood klaar maakt, moet je niet te veel eisen en hoewel de nacompetitie streep dichterbij komt maak ik me niet druk over na competitie, want je kunt pech hebben maar pech blijft natuurlijk niet eeuwig voort duren.
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: De eredivisie #3

Bericht door Freek »

Dat Feyenoord zo jong is valt best mee, in het begin van het seizoen zijn daar wel vergelijkingen tussen Ajax en Feyenoord over gemaakt. Feyenoord had als basiself toen gemiddeld een hogere leeftijd dan Ajax. Onder De Boer is dat bij Ajax bovendien niet veel slechter geworden.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6030
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: De eredivisie #3

Bericht door AppleMoose »

Tja, Vitesse... :X :X :X :X
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 27 gasten