Mag ik even kwijt #53

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Mag ik even kwijt #53

Bericht door find_your_spot »

Volgens mij wordt lijn 63 opgeheven omdat er niet genoeg reizigers in zitten.
For Your Railroad Adventures
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door STF »

Ze hebben zowaar direct actie ondernomen bij GVB; de dienstregeling staat er weer op.

Opheffen? Dan zit half Osdorp zonder bus.
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door M57 »

Nu op NL1: reportage over de studentenchipkaart.
Laatst gewijzigd door M57 op wo 08 sep 2010, 10:08, 1 keer totaal gewijzigd.
tsov
Berichten: 4083
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door tsov »

Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Ardan »

Heheh, geinig. :)
Ik kwam ergens aan zee uit in de buurt van Santiago de Compostela.
Ik doe ook maar wat
tsov
Berichten: 4083
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door tsov »

Dat is blijkbaar het default-startpunt, want daar kwam ik de afgelopen paar keer dat ik 'm opende ook uit ;)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Mark »

Ik ook ;) Daarna in een wijkje in Manchester :P
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Oud forumgebruiker »

Ik kwam na een tijdje uit op de Knarweg. Ergens in Flevoland, schijnt...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Suus »

Mozartstraat in Bergen op Zoom :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
tsov
Berichten: 4083
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door tsov »

Scravel Hill Rd NE, Albany, Oregon, USA
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Ardan »

Een doodstille A43 bij Northampton in Engeland, op een zonnige wintermorgen..
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Daniel »

Het zat eraan te komen... had net op 't werk één doos nodig, maar dat werd dus een pallet van 500 stuks uitpakken :P Kreeg ze met enige moeite net allemaal in en deels op de stelling.
Wel 'n klusje waar je 't warm van krijgt zeg...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Suus »

ziggy schreef:Ik kwam na een tijdje uit op de Knarweg. Ergens in Flevoland, schijnt...
Dat is bij Lelystad in de buurt :P

Moet altijd nog eens een bezoekje brengen aan het Nationaal Geiten Centrum voor een lekker stukje kaas :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door find_your_spot »

In de trein van Den Haag HS naar Schiphol tussen alle hardwerkende Nederlanders...

Iedereen in deze coupe ligt te pitten. Hebben we steeds meer slaaptekort?
For Your Railroad Adventures
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door STF »

Het halve forum staat vol met foto's van een slapende find_your_spot in een metro, tram of bus en nu beweer jij dat je in de trein wel wakker blijft, zelfs als de rest van de coupe reeds in slaap gevallen is? :shock:
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Oud forumgebruiker »

Jij valt zelfs in slaap op straat :P - Als ik de foto mag geloven waar je achter een bus ligt in ieder geval ;).
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door STF »

De enige plek waar ik in slaap val is in me bed, verder totaal nergens. Ik val alleen in slaap als ik wil slapen, zo simpel werkt dat bij mij.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Daantje »

Ik kan overal slapen, zelfs staand in een rijdende trein. Slaap ook regelmatig in de trein terug naar huis. Zo raar is het toch niet als je moe bent na een dag hard werken?
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Daniel »

Inderdaad alles behalve raar... doe 't zelf ook geregeld (wel minder daar ik nu veel korter in de trein zit). Slaap in een trein wel anders als in bed: veel lichter en daardoor komt het tenzij ik echt heel moe ben zelden voor dat ik 'n station mis. Sterker nog, wordt wakker bij elke stop en drastische snelheidsvermindering uit gewoonte. Da's ook de reden dat ik in een bus niet kan slapen trouwens (die stopt immers wat vaker) :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21229
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Meltrain »

Hmm, slapend een station voorbijrijden is mij al twee keer overkomen... :oops:
Slapen in een bus heb ik trouwens ook geen moeite mee als ik moe ben (vraag maar na aan mb90 :P).

Over Shuffelen met Google Streetview: de derde keer kwam ik ergens in een plaatsje aan de oostkust van de VS, waar volgens mij veel te veel smog is. De naam ben ik vergeten.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Suus »

Meest bizar blijf ik toch mijn vriend uit Rotterdam vinden. Die stapte op Marconiplein in een metro naar Nesselande, viel in slaap en werd wakker bij Delfshaven. Oja, de metro was onderweg naar Schiedam Centrum :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Daniel »

Ach, ik heb verhalen gehoord van mensen die in Arnhem in de trein naar Utrecht in slaap vielen en in Arnhem weer wakker werden. Trein was tussendoor wel op en neer naar Den Helder geweest :P

Heb zelf één keer gehad dat ik dacht pas in Gouda te zijn terwijl de trein al op Rotterdam Alexander stond, maargoed, toen moest ik naar Rotterdam Centraal dus was nog op tijd wakker :wink:
En tijdens de reis de andere kant op werd ik meestal wel wakker van de wissels bij Woerden, maar heeft het ook wel tot toekomstig station Leidsche Rijn geduurd...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Fles »

Ik ben één keer door Utrecht Centraal heen geslapen. Vanuit ROtterdam werd ik in Amersfoort wakker :lol:

Naja, taxi maar dan, voor n keertje.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Caspar »

Vandaag was een leuke dienst, lekker druk, met een hoop verschillende dingen die zich zoal voordeden.
Wat minder spoor gerelateerd was dat bijvoorbeeld het douchen van de overburen (aan de centrumkant van de sporen) zonder gordijntje voor de ramen bijvoorbeeld. Mensen staan er blijkbaar niet bij stil dat er mensen zijn die 24 uur per dag met het gezicht richting hun douche kijkend aan het werk zijn. Tsja op 5 hoog, heb je natuurlijk geen inkijk vanaf een trein of de straat.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21229
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Meltrain »

Ik heb sinds een tijdje ruzie met een goede vriend van me. :?
Iets meer dan drie weken geleden was ik met hem een weekendje weg geweest, maar omdat hij niet wist hoe hij de tickets on line moest boeken, had ik dat destijds (zo'n twee maanden vantevoren) gedaan en zou hij het geld van zijn kaartje (bijna €100,-) aan mij terug betalen.
In de week voorafgaand aan de reis hadden we afgesproken dat hij het geld na de reis aan mij zou overmaken, aangezien hij in de vakantie veel zou werken. Tijdens de reis kwam de laatste oplossing: hij zou €75,- betalen als hij zijn loon had en het resterende bedrag zo'n 5 dagen later, wanneer de studiefinanciering kwam.
Inmiddels zijn we dus zo'n drie weken verder en ik heb tot op heden nog geen Euro ontvangen... :?
Dat is het geld nog niet heb, is op zich jammer, maar ik vind het nog veel kwalijker dat hij mijn vertrouwen zo beschaamd heeft. :(
Als ik hem bel, neemt hij nooit op en hij heeeft ook nooit gereageerd op mailtjes, SMSjes f zelfs een ingesproken voice-mail. Ik ben dus echt bang dat hij me probeert te negeren, in de hoop dat ik het vergeet ofzo.
Ik bedoel: als hij gewoon contact met me opneemt, kunnen we de situatie uitpraten en komen we samen wel tot een oplossing, maar nu denk ik echt dat hij misbruik van me maakt. :(
Ik zou het dus echt jammer vinden als door zoiets onze vriendschap verpest wordt en ik hoop dat hij snel contact met me opneemt om het uit te praten, zodat we weer normaal met elkaar om kunnen gaan.
Laatst gewijzigd door Meltrain op vr 10 sep 2010, 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten