Mag ik even kwijt #53

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
tsov
Berichten: 4083
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door tsov »

Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door Justin »

Haha, ik voelde dat al aankomen op twitter :lol: . Jammer voor de Duckstadse Damesclub ;).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door STF »

Ik zit net de omleidingen voor komende zondag in Amsterdam (i.v.m. de Dam tot Damloop) te bekijken, hoeveel reizigers verwacht GVB eigenlijk tussen Molenwijk en het Buiksloterwegveer te vervoeren want zowel lijn 35 als 38 leggen die dag exact dezelfde route op dat traject af, lijkt me niet erg zinvol... Zouden ze eigenlijk wel een extra pont inzetten? Want daar lees ik niets over en je kunt er wel leuk vijf buslijnen en drie nachtbuslijnen naar toe laten rijden maar als de pontverbinding ontoereikend is, heb je nog niet veel aan al die bussen daar.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door Karl »

De laatste tijd ben ik wat afweziger dan voorheen (niet dat ik zoveel berichten plaatste, maar vooral met lezen) en het valt mij op dat de laatste tijd de sfeer op dit forum wel ontzettend is, eh, veranderd. -o-
Het is een spectrum.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door Fles »

oh ik dacht dat het na wat polemiek de laatste dagen weer in rustig vaarwater gekomen was eigenlijk :)
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door Caspar »

Morgen gaat de wekker alweer om 4.10. Nou niet bepaald mijn lievelingstijd :shock:
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door AppleMoose »

Hmz, het lijkt er op dat mijn computer na 8 jaar echt in de terminale fase begint te verkeren.
MSN+Internet+muziek luisteren is geen goede combi meer.
Ook als ik alleen internet gebruik (zowel FF als expl) loopt het regelmatig vast, enorm traag.
Op linkjes klikken houdt de pc ook niet meer van. Schermpjes verschijnen of helemaal niet, of de boel loopt vast, of het duurt 5 min. voordat het schermpje verschijnt.
Zoek open je een map op de pc zelf, duurt het ook erg lang voor het tevoorschijn komt, of het loopt ook weer vast.

Voor de vakantie waren er al voortekenen, maar sinds ik weer terugben is het zeer achteruit gegaan :|

Toch maar 's gaan kijken voor een laptopje, en m'n rijbewijs maar weer 's wat uitstellen... :roll:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door Fles »

acht jaar :o

Dan kun je tegenwoordig wel een tien keer zo hippe bak kopen voor de helft van het geld *O* Ik zeg: DOEN!
Etienne
Donateur
Berichten: 7893
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door Etienne »

Hier moet ik alleen de accu eens een keer vervangen :S Deze loopt niet helemaal meer zoals ik het wil :evil:
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door Freek »

mijn laptop zit ook al in z'n zesde levensjaar. Doet het prima, voorlopig nog geen nieuwe, hoe hip dat ook mag zijn.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door webguy »

Is inderdaad bijkomend voordeel dat XP het zo lang uit houdt: niet perse nieuwe hardware. De levensduur van mijn computers is atm 2 jaar. Die andere 2 staan hier nog in de kast overigens en doen het wel :P Maar ja, m'n laptops gaan de hele aarde rond en kris kras door nederland, dus tja, wat wil je...
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door Caspar »

In mijn studentenkamer was een keer de voeding doorgebrand van mijn computer en kreeg ik kortsluiting plus een rookwolk uit de computer. Dat was niet echt tof. Ik dacht dat het aan die computer zelf lag, maar na verloop van tijd kreeg ik ook steeds vaker een schok als ik de deurklink daar vastpakte, soms zelfs met een vonk. Verder kwam het zo eens in de maand voor dat als ik mijn plafondlamp aandeed er meteen een peertje kapot plofte, ook met een duidelijk hoorbare plof. Toen kwam er eens een vriend logeren die HBO elektrotechniek studeerde, die zei dat de hele verdieping verkeerd aangesloten was. De huismeester kwam ook tot die conclusie daarna, maar daar bleef het dan ook wel bij...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door Suus »

Pijnackerbus schreef:Hier moet ik alleen de accu eens een keer vervangen :S Deze loopt niet helemaal meer zoals ik het wil :evil:
Die van mij doet het gewoon niet meer. Wellicht 5 minuten met een beetje geluk :roll:

Aangezien er zich ook op een zeer hinderlijke wijze een vlieg in het beeldscherm heeft weten te nestelen :shock: zit ik nu te twijfelen of ik die bijna 100 euro uitgeef voor een nieuwe accu, of nog iets langer wacht en een nieuwe laptop koop.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door Daniel »

Hier lijkt er een soort dalende trend in de levensduur te zitten... m'n tweenalaatste deed 't toch zeker wel een jaar of 6/7, die daarna heeft 't zo'n drie jaar volgehouden (beide waren desktops). M'n huidige laptop is nog geen jaartje oud, dus daar valt nog niet heel veel over te zeggen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door STF »

De ene kantoor computer is tien jaar oud, de laptop van me vader is acht jaar oud, de andere kantoor computer zeven jaar oud, mijn computer zes jaar oud, de computer in het restaurant voor de gasten drie jaar oud en de huiskamer computer twee jaar oud.
Ze doen het allemaal nog prima met bij de oudere exemplaren af en toe weleens een nieuw onderdeeltje zoals een videokaart.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door Justin »

webguy schreef:Die andere 2 staan hier nog in de kast overigens en doen het wel :P Maar ja, m'n laptops gaan de hele aarde rond en kris kras door nederland, dus tja, wat wil je...
Elke computer houdt het met mij zo'n 3 jaar uit. Deze Acer ook, maar die begint echt uit elkaar te vallen. Zolang hij het nog doet, houd ik hem wel, maar anders.... DVD-drive pakt ie niet meer :(. Maar ach, ding van mij gaat ook elke week van hot naar her, hij wordt intensief gebruikt, dus verwachtte ook niet anders...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door Stefan »

Mijn laptopje is inmiddels ook 3,5 jaar oud. Dus het is denk ik tijd voor een nieuwe, dus binnenkort staat hier een nieuwe MacBook Pro voor me. :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door htm_tram »

Weet iemand waar bus 315 vertrekt vanaf station Groningen. Ik weet dat hij jaren geleden een andere plek had waar de bus vertrok. Weet iemand waar die vertrekt, of is het van het gewone busstation?

Alvast bedankt.
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door Daniel »

Perron A heet het daar geloof ik, da's als je 't station uitkomt rechtdoor en dan aan je linkerhand langs de Stationsweg.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door AppleMoose »

Fles schreef:acht jaar :o

Dan kun je tegenwoordig wel een tien keer zo hippe bak kopen voor de helft van het geld *O* Ik zeg: DOEN!
Desktop he. Die gaan wat langer mee dan laptops. Hoewel, de nieuwste generaties doen niet veel onder voor desktops geloof ik.

Overigens heeft me deze laptop geen klap aanschafgeld gekost. Bij m'n pa's toenmalige werk werd deze computer na een half jaar draaien aan de kant gezet en kon hij hem voor niks meenemen. Zo zijn we hier eigenlijk allemaal aan een computer gekomen.
Hij heeft de afgelopen 8 jaar prima gedraait. 1 keer een nieuwe geluidskaart en een videokaart in moeten zetten, en paar keer de boel geformatteerd enzo, maar verder geen problemen mee gehad.
Het laatste half jaar echter begon ik wel te merken dat het einde langzaam aan in zicht kwam.

Maargoed, er is een tijdelijke oplossing gevonden, er lag hier nog een laptop die nauwelijks gebruikt werd, dus leen ik die nu een tijdje voor ik een nieuwe laptop koop.
Accu is wel kapot, dus continu aan een stroomdraadje. Nuja, als dat alles is... :mrgreen:
M'n desktop blijft voorlopig in gebruik om muziek mee af te spelen.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door webguy »

Ik zou gek worden :) Maar ja, ik zit er teveel uur per dag achter, en dit is m'n eigenlijk enige computer waar ik mee werk. Heb dus ook een top-of-the-line beestje, maar wat wil je...

Verder: druk druk druk :P Waarom maken ze de Uni zo ingewikkeld soms :)
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door find_your_spot »

Ik heb een desktop pc van 9 jaar oud, windows laptop van 6 jaar oud en een macbook van 3 jaar oud. Werkt allemaal nog prima! *O*
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15321
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door ODRAIL »

Zo, ben ook weer terug van een weekje weg :wink:.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door find_your_spot »

Weet iemand met welke metro Femke reist, in welke stad? En natuurlijke welk eindpunt?

http://twitter.com/FemkeHalsema/status/24603577340
For Your Railroad Adventures
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door Oud forumgebruiker »

Ik geloof dat ze in oost woont, dus de Wibautstraat zal me niets verbazen. Voor haar is dat natuurlijk haar eindhalte.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 gasten