Mag ik even kwijt #53

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door Mark »

Als er een intercity meet dan +10 heeft gaan de s16000 als sneltrein rijden tussen Ut en Gdm geloof ik.
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door Meltrain »

Daantje schreef:Kan je niet gewoon een keer langsgaan dan?
Hij woont te veer weg om gewoon even langs te gaan. :(
Anderhalf uur heen en anderhalf uur terug met de trein zie ik niet zo zitten, tenzij ik toch ergens in de buurt moet/wil zijn. Verder is hij overdag weinig thuis.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door Daantje »

Bee schreef:Ik heb een prijs gewonnen bij Bol.com *O* Ik dolenthousiast kijken wat mijn prijs was: Een kortingsbon van 12,50 voor een A4 Fotoalbum. Nu vind ik het jammer dat ik geen fatsoenlijk fototoestel heb :(
Die heb ik ook gewonnen idd :) Bestelde m'n foto-albums altijd bij Albelli (voorheen albumprinter) maar nu toch maar eens kijken of ik er een bij bol.com kan maken.
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door Gekko123 »

Dat ik in het hele land op tv te zien ben geweest (op de lokale tv-zender bij het programma RegioNED). Oorzaak was de opening van een nieuw studentencomplex in Delft *O*
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door Joshua »

meltrain schreef:
Daantje schreef:Kan je niet gewoon een keer langsgaan dan?
Hij woont te veer weg om gewoon even langs te gaan. :(
Anderhalf uur heen en anderhalf uur terug met de trein zie ik niet zo zitten, tenzij ik toch ergens in de buurt moet/wil zijn. Verder is hij overdag weinig thuis.
Spreek dan gewoon af om een keer gezellig bij hem op de koffie te gaan als hij wel thuis is. Als je dan ook wat langer als 2 uur blijft is het nog wel de moeite waard om de reis te maken.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door find_your_spot »

meltrain schreef: Hij woont te veer weg om gewoon even langs te gaan. :(
Anderhalf uur heen en anderhalf uur terug met de trein zie ik niet zo zitten, tenzij ik toch ergens in de buurt moet/wil zijn. Verder is hij overdag weinig thuis.
Neem ik je mee met de auto 's avonds laat en overvallen we hem omdat we toch toevallig in de buurt waren.

Ik zeg: doen! :Y
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door Suus »

LOL, ik had net 3FM aan de lijn :lol:

Ik had ze gisteren gesms't voor een nutteloze vraag, en vandaag kreeg ik het nutteloze antwoord live in de uitzending :D
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
huibe
Berichten: 1250
Lid geworden op: di 29 sep 2009, 15:54

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door huibe »

*O* *bus* Yeah het NFL seizoen is weer begonnen! *bus* *O*
I never understood decimals. I can't see the point.
Ik kan je naam niet meer herinneren, maar aub help me niet.
"The trouble with quotes on the internet is that you never know if they are real" - Abraham Lincoln
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door Justin »

Whoa, Dragons-Sea Eagles 28-0 XD. Woehoe, Titans are going to the preliminary finals!

(Vreemd, ik volg de sport in Nederland nauwelijks...)
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door marvinkok »

Onze polocompetitie is gister ook weer begonnen. Meteen 4-9 verloren :( Wel 2 keer gescoord :)
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door Oud forumgebruiker »

Justin schreef:Titans are going to the preliminary finals!
YESSSSSSSSSSSS :D :D
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door htm_tram »

Hierbij wil ik de schoonmakers van Hoofddorp Opstel die gister avond de V-IRM moesten schoonmaken die om 00.20 binnen kwam met best wel veel kots in de voorste bak me excuus aanbieden. Het ging per ongeluk. -o-
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door Oud forumgebruiker »

Geeft niet jongen, dat gebeurt iedereen wel een keer op die leeftijd ;).
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door AppleMoose »

Helaas, de vakantie in Scandinavië (achtereenvolgens Denemarken, Noorwegen, Zweden en wederom Denemarken) zit er weer op :( Erg mooi, erg veel te zien en zeer zeker voor herhaling vatbaar!
Ook nog 2 mooie treinritten gemaakt (Flåmsbana en een deel van de Bergensbana (Voss-Bergen))

1 ding moet ik nog wel kwijt, wat een onvriendelijk chagrijnig gehaast k*tvolk zijn die Noren... op welgeteld 3 Noren na, waren het allemaal chagrijnige onvriendelijke mensen. Fransen zijn daar nog erg vriendelijk bij...
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door tsov »

Dan heb je de verkeerde getroffen ;) Ben er toch al drie keer geweest en vond het drie keer leuk. Het is misschien niet het meest relaxte volk (daarvoor wil ik de Nieuw-Zeelanders nomineren), maar onaardig, nou nee.
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door Fles »

Ronzol schreef:1 ding moet ik nog wel kwijt, wat een onvriendelijk chagrijnig gehaast k*tvolk zijn die Noren... op welgeteld 3 Noren na, waren het allemaal chagrijnige onvriendelijke mensen. Fransen zijn daar nog erg vriendelijk bij...

Je had ook je snuit moeten houden over Sven Kramer :mrgreen:
Reiziger Delft
Berichten: 1198
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door Reiziger Delft »

Ronzol schreef:wat een onvriendelijk chagrijnig gehaast k*tvolk zijn die Noren... op welgeteld 3 Noren na, waren het allemaal chagrijnige onvriendelijke mensen.
Nou, nou, dat is wel een heftige reactie; op mijn reis door Noorwegen ben ik bijna alleen maar vriendelijke Noren tegen gekomen. :)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door Suus »

Over het algemeen zijn Noren wel iets zuurder dan Zweden. Noren praten ook een beetje bijterig terwijl Zweeds juist meer zangerig is en daardoor vriendelijker aandoet.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door Caspar »

htm_tram schreef:Hierbij wil ik de schoonmakers van Hoofddorp Opstel die gister avond de V-IRM moesten schoonmaken die om 00.20 binnen kwam met best wel veel kots in de voorste bak me excuus aanbieden. Het ging per ongeluk. -o-
Heb ik ook eens gehad, maar dan na een kop te sterke thee, blijkbaar kan ik daar niet tegen. Gelukkig was ik uit voorzorg al op een klapstoel naast de wc gaan zitten, en was er vrij weinig verder aan de hand daardoor. En anders zou ik het zo veel mogelijk proberen op te ruimen met wc papier etc uit het toilet.

En over volkeren gesproken mijn lijstje met bevindingen:
Denen: aardig en betrouwbaar, op het platteland staat geen voordeur op slot, en op de fietsen zit doorgaans ook niet eens een slot. Duitsers, erg gemengd. Jongeren paar keer ronduit racistisch tegenover negers zien doen in Berlijn. (treiteren met apen geluiden enzo) maar ook erg vriendelijke mensen her en der. Fransen zijn doorgaans ook wel aardig, soms wat ongeduldig. Roemenen zijn juist rustig en geduldig, heb in mijn 2 vakanties daar niet eens 1 persoon zien rennen, ook niet bij de metro van Boekarest. Wel snauwden ze soms Roma af.
1 volk wat er uit springt in negatieve zien zijn de Tsjechen. In de horeca lijkt het wel alsof ieder woord geld kost wat men uitspreekt. Men kijkt ook meteen heel argwanend als ze een Nederlandse auto de straat in zien rijden in zo'n dorp daar.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door Suus »

Polen kunnen trouwens heel slecht autorijden, daar worden rijbewijzen voor mijn gevoel echt letterlijk bij een pak wasmiddel weggegeven :X Verder zijn het net mensen zoals wij, een echtpaar kan uitgebreid ruzie maken om een sleutel :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door Justin »

Och Maltezen zijn net zo erg hoor :P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door AppleMoose »

@Fles: O dat was het dus :mrgreen: :mrgreen:

@Bee en de rest enzo:
De Meeste Noren die we aanspraken deden nauwlijks hun mond open.
Voorbeeldje bij een camping in Fagernes: Wij zien een jonge vrouw achter de pc zitten van de receptie een spelletje te spelen met haar hoofd steunend op een hand. Wij groeten vriendelijk. Zonder opkijken "groet" ze (zeer ongeïnteresseerd) terug. We vragen vriendelijk of ze Engels spreekt, zonder weer op te kijken zegt ze dat ze dat kan, en dan neemt ze eindelijk de moeite om op te kijken... *lekker begin*
Supermarkt, zelfde verhaal. De lippen stiften is belangrijker dan een klant te helpen.
En als tentcampeerder was je ook zeer onwelkom. De campings waren of niet vlak, of je werd in een onbruikbaar hoekje weggezet, en je moest ook niet wagen om elektrisch bij je tentplaats te vragen. *Dat kan niet* .

Niet alle Noren zijn zo, en ook niet alle campings. De stadscamping in Voss was prima en de eigenaar en personeel waren zeer vriendelijk. Elektrisch? geen probleem. En als je besloot een dagje geen elektrisch te gebruiken, geen probleem, dan moest je dat maar ff zeggen, kreeg je het geld van die dag gewoon terug.
Maar helaas, deze mensen waren toch wel een uitzondering...

Maargoed, genoeg "geklaagd" over die Noren. Het land is prachtig en zeker het terugkomen waard :D
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door mb90 »

Bij de Zuiderparkweg voor het Ahoy in Rotterdam staan de verkeerslichten voor de voetgangers richting het Zuidplein een beetje verkeerd :P . Bij rood mag je dus lopen...:
Afbeelding

...en bij groen dus niet:
Afbeelding
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door htm_tram »

Caspar schreef:
htm_tram schreef:Hierbij wil ik de schoonmakers van Hoofddorp Opstel die gister avond de V-IRM moesten schoonmaken die om 00.20 binnen kwam met best wel veel kots in de voorste bak me excuus aanbieden. Het ging per ongeluk. -o-
Heb ik ook eens gehad, maar dan na een kop te sterke thee, blijkbaar kan ik daar niet tegen. Gelukkig was ik uit voorzorg al op een klapstoel naast de wc gaan zitten, en was er vrij weinig verder aan de hand daardoor. En anders zou ik het zo veel mogelijk proberen op te ruimen met wc papier etc uit het toilet.
Het was iets te veel om op te ruimen. En ik voelde me niet echt lekker. Heb wel me excuus aangeboden aan de hc... :oops:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #53

Bericht door Mark »

Ik heb een tijd geleden in het toilet van een fonkelnieuwe IRM staan overgeven, tot 2x toe. Was na een avondje flink doorzakken niet zo geslaagd om de volgende ochtend weer vroeg op te staan :o
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten