Het Grote Blundertopic

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
hauptbahnhof
Berichten: 3923
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door hauptbahnhof »

Mijn grootste blunder:

Een afspraakje hebben met een jongen waar ik toch wel vlindertjes van kreeg. Alleen zei die niet meer dan vriendschap te zoeken. :(

Ik vervolgens een goeie vriend sms'en: "Hij wilt niet met mij :( ."

Is het smsje alleen naar de betreffende jongen gestuurd. :X :shock:
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Dexter »

Dat is geen blunder maar een blauwtje lopen, daar kan je niets aan doen. (Hoop dat je je nu wat beter voelt?) :wink:

Zo heb ik ook weleens een blauw blundertje gelopen, toen ik ooit eens in een discotheek aangemoedigd door vrienden iemand een sigaret aanbood om contact te maken. Terwijl ik zelf niet eens rook, maar het is wel een makkelijk beginnetje natuurlijk. :Y Krijg ik als antwoord: "Thanks! Maar eh, waar heb ik dit eigenlijk aan te danken?" En toen sloeg ik dicht, wist niks meer te zeggen en zei: "Eeeeh... :X Nou eeeh... [Korte, maar gevoelsmatig véél te lange pauze] Je stond in de buurt!" En toen kreeg ik weer als antwoord: "Ja, maar zij staat toch ook in de buurt, en hij, en zij en..."

Ik ben nog net niet op de vlucht geslagen en heb ter plekke besloten dat versieren not for me is... :N
Vallend blad maakt rails glad.
hauptbahnhof
Berichten: 3923
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door hauptbahnhof »

Hahahaha, het blauwtje maakt minder uit. Meer dat ik het smsje naar hem stuur i.p.v. naar die vriend van me. Kon door de grond zakken :oops: .
Is wel goedgekomen. Alleen kloten als ik die jongen in de stad tegenkom :oops: :oops: :oops:

Trouwens, een Breezer aanbieden heeft meer succes :lol:
Laatst gewijzigd door hauptbahnhof op zo 05 dec 2010, 23:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Ennes »

hauptbahnhof schreef:Mijn grootste blunder:

Een afspraakje hebben met een jongen waar ik toch wel vlindertjes van kreeg. Alleen zei die niet meer dan vriendschap te zoeken. :(

Ik vervolgens een goeie vriend sms'en: "Hij wilt niet met mij :( ."

Is het smsje alleen naar de betreffende jongen gestuurd. :X :shock:
die ken ik :lol:
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Dexter »

@Ennes: Nu ben ik nieuwsgierig, ken je die jongen of die situatie? Of was je zelf de ontvanger van het smsje? :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Ennes »

Dexter schreef:@Ennes: Nu ben ik nieuwsgierig, ken je die jongen of die situatie? Of was je zelf de ontvanger van het smsje? :lol:
Ik herken een vergelijkbare situatie :lol:

dus helaas Dexter... geen voer voor een koffietafel roddel :twisted: (A)
Laatst gewijzigd door Ennes op zo 05 dec 2010, 23:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Fles »

Los van inhoudelijkheid is "Hij wilT niet" al een grove blunder op zich natuurlijk :twisted:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Suus »

Ik was weer eens iets te simpel aan het denken, en dacht met een knop wel even mijn hele muziekcollectie van Windows Media Player naar iTunes te kunnen verhuizen. Helaas, te simpel gedacht. :')

iTunes vond het nodig de vele gigabytes aan muziek maar eventjes te kopiëren naar zijn eigen map, maar helaas, daar was dus geen schijfruimte meer voor, dus de boel liep halverwege genadeloos vast en van de bestanden die wel gekopieerd waren lukte het niet om de albumcovers te downloaden. Nu iTunes maar gereset en map voor map laten uitlezen zonder bestanden te kopiëren, en dan lukt het opeens wel. Nu heeft iTunes echter maar besloten de hele boel even door Genius te halen. Ik houd mijn hart alweer vast. Ik moet echt afleren om op knopjes te drukken :roll:

Ik had het niet gedaan als ik niet gewoon de mediabibliotheek van WMP had kunnen openen in iTunes op mijn Mac, maar helaas, dan maar andersom. Heeft toch wat nadelen, overstappen naar een Mac...

Oja, dat heb ik dus ook de hele tijd als ik op het touchpad van mijn oude laptop probeer te scrollen, lukt het niet _O- Moet je natuurlijk ook met een vinger in de rand doen, en niet met twee waar je maar wil. Rechtermuisknop hetzelfde verhaal, dat lukt niet met twee vingers klikken natuurlijk :oops:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Dexter »

Ennes, wij roddelen toch noooooooit bij het spoor. Hoe kom je daar nou bij? (A)
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Fles »

iTunes sukt gewoon hard :Y
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Caspar »

Ook suf afgelopen week. Ik ben gewend dat de trein naar Amsterdam hier altijd 4 minuten langs het perron staat, voor ie vertrekt. Nu kwam ik het perron op lopen en stond de trein er nog niet. Dus, ik denk ga even koffie halen. Ik zeg 1 koffie alstublieft. Mw gaat eerst 20 kaasbroodjes uit de oven halen en in een zakje stoppen en in het warmhoud kastje leggen. De trein komt binnen, het eerste wat de HC doet is sleutelen om de overweg te sluiten. Koffie klaar, trein staat vertrek gereed voor de gesloten overweg... Wat bleek de trein kwam dit keer op vertrektijd binnen, maar ik had verder niet naar de klok gekeken. De volgende trein had 25 minuten vertraging. Zo kreeg ik dus 55 minuten vetraging dankzij mezelf :evil:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Suus »

Ben ik met je eens, het is niet het beste computerprogramma, ook op de Mac heeft het wat vreemde hiaten (waarom staat bijvoorbeeld het stoplicht verticaal in plaats van horizontaal :roll: ), maar op de Mac werkt het stukken beter dan op Windows, waar het afschuwelijk traag is, onder andere omdat het niet een normaal Windowsprogramma is, maar een monsterlijk bakbeest dat probeert volledig op de Mac-versie te lijken, tot in de interface naar toe. Op de Mac ziet alles er zo uit, op Windows is dat lelijk.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Ardan »

Vanavond met mijn vriend naar Apeldoorn gegaan om samen met een stel anderen pakjesavond te vieren. Was echt supergezellig :D
Op een gegeven moment staat mijn vriend op van zijn stoel om naar de wc te gaan. Had alleen niet gezien dat er halverwege een fatboy-zitzak stond :lol: Hij heeft het later op de avond gewoon gepresteerd er nóg een keer over vol op zijn plaat te gaan XD
(maar goed dan dat het een fatboy was, kwam-ie nog een beetje zacht neer ;) )
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Geert »

Bee schreef:Ik was weer eens iets te simpel aan het denken, en dacht met een knop wel even mijn hele muziekcollectie van Windows Media Player naar iTunes te kunnen verhuizen. Helaas, te simpel gedacht. :')

iTunes vond het nodig de vele gigabytes aan muziek maar eventjes te kopiëren naar zijn eigen map, maar helaas, daar was dus geen schijfruimte meer voor, dus de boel liep halverwege genadeloos vast en van de bestanden die wel gekopieerd waren lukte het niet om de albumcovers te downloaden. Nu iTunes maar gereset en map voor map laten uitlezen zonder bestanden te kopiëren, en dan lukt het opeens wel. Nu heeft iTunes echter maar besloten de hele boel even door Genius te halen. Ik houd mijn hart alweer vast. Ik moet echt afleren om op knopjes te drukken :roll:

Ik had het niet gedaan als ik niet gewoon de mediabibliotheek van WMP had kunnen openen in iTunes op mijn Mac, maar helaas, dan maar andersom. Heeft toch wat nadelen, overstappen naar een Mac...:
De grootste blunder is iTunes gebruiken :lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Suus »

Ik heb een MacBook Pro gekocht, de keuze is dan iTunes of eh, bijna niets. Misschien dat de Mac App Store nog wat alternatieven brengt, maar ik vrees het ergste :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Fles »

Bee schreef:Ik heb een MacBook Pro gekocht,
Mja, jouw probleem :mrgreen:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Suus »

Vind dat niet bepaald een blunder, anders had ik hem niet gekocht natuurlijk :P 8 uur werken op een acculading, dat heb ik altijd al gewild :D
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Stefan »

Een Mac kopen is verre van een blunder. :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Dexter »

Weleens geprobeerd om uit te checken met je bankpas in de bus? Dat werkt dus niet. En dat een oud grijs vrouwtje met een boodschappentas-op-wieltjes jou daar als NS-er in uniform op moet wijzen is al helemaal genant... :X

(Ik wil wel graag even als verzachtende omstandigheden aanvoeren dat het maandagochtend was en ik al om 3:00 uur naast mijn bed stond, want of het spoor nou Winterhard of Boterzacht is, ik moest toch gewoon om 4:22 beginnen)
Vallend blad maakt rails glad.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door deadlock »

Ik heb gisteren mijn GroupWise account dusdanig gemolesteerd dat ik niet meer in WebAccess in kan loggen :roll:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door deadlock »

Bee schreef:Ik heb een MacBook Pro gekocht, de keuze is dan iTunes of eh, bijna niets. Misschien dat de Mac App Store nog wat alternatieven brengt, maar ik vrees het ergste :')
http://crenk.com/list-of-the-best-free- ... ernatives/
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door webguy »

deadlock schreef:Ik heb gisteren mijn GroupWise account dusdanig gemolesteerd dat ik niet meer in WebAccess in kan loggen :roll:
Dat had ik gedaan toen ik voor een vak moest aantonen dat ik ActiveDirectory kon inrichten met alle bijhorende rechten enzo. Had op een of andere manier de administrator toegang ontzegd tot de Domain Controller met Group Policy ofzo...
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Justin »

Mijn blunder van vandaag bleef beperkt door een uitglijder op de fiets... scheelde niet veel of ik lag onder een auto :@ .

Moest namelijk opeens uitwijken voor een truck of 2 die de weg blokkeerde...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door deadlock »

webguy schreef:
deadlock schreef:Ik heb gisteren mijn GroupWise account dusdanig gemolesteerd dat ik niet meer in WebAccess in kan loggen :roll:
Dat had ik gedaan toen ik voor een vak moest aantonen dat ik ActiveDirectory kon inrichten met alle bijhorende rechten enzo. Had op een of andere manier de administrator toegang ontzegd tot de Domain Controller met Group Policy ofzo...
Ook een goede (y) Gelukkig werkt dat bij Novell niet met policies. En je kan vanaf een client die GPO's natuurlijk nog wel aanpassen ;)

Maar ik heb mijn account weer aan de praat maar door een verkeerd gezet vinkje ben ik +/-2GB aan mail kwijt. En nu moet ik een backup gaan terugzetten. Daar heb ik me toch een bloedhekel aan :neg:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Geert »

Tja GroupWise... Die client vind ik nog steeds erg slecht. En dan is Novell ook nog eens overgenomen. Aflopende zaak :N
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 61 gasten