Het Grote Blundertopic

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Fles »

Nee, dat zou me niet zo gauw gebeuren. Andersom eerder :D
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Dexter »

3 weken lang rondlopen met een groot gapend gat in het kruis van je uniformpantalon, valt dat ook onder de categorie Blunders? Vroeg me al die tijd al af waarom al die mensen tegenover me zo raar zaten aan te kijken... :@
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door AppleMoose »

Dat valt zeer zeker onder de blunders :mrgreen:

3 weken, hoe krijg je het voor elkaar? :mrgreen: :mrgreen:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Dexter »

Het was net niet te zien telkens als ik 'm van de waslijn haalde, want er zit een soort voering in het bovenste deel van de broekspijpen. Ik kwam erachter toen ik een trein van het opstelspoor ophaalde en terwijl ik aan die trein hing te bungelen, voelde ik ineens een koude windvlaag daar beneden. :| Waarschijnlijk hebben de mensen waar ik tegenover heb gezeten het duidelijk gezien, want witte boxers onder een donkere stof waar een gat in zit valt natuurlijk wel op. :@

Wel flauw overigens dat niet één van onze medemens of collega's me gedurende al die tijd erop heeft gewezen. :x
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Fles »

T zou me weinig boeien. Heb je toch drie weken lekker geventileerd rond kunnen lopen zonder dat IEMAND zich eraan gestoord heeft blijkbaar :pos:
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3265
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door marvinkok »

Blunders op OV-gebied zijn er ook zeker wel, maar meestal niet als reiziger :roll:
Dingen als het stationsplein van Enschede via de verkeerde uitgang af rijden met een volle bus en er ook pas op het van Heekplein achter komen... En dan zegt ook niemand er wat van... Gebeurde me vorige week al weer bijna met dezelfde lijn 5.. Alleen toen kon ik nog net op tijd een rondje stationsplein maken :)

Het aantal lantaarnpalen en andere, kruishoge palen waar tegenop gelopen is kan ik op zes handen al niet meer tellen denk ik :?
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Daniel »

Owja, dan heb ik ook nog wel een mooie: Arriva die in 2003 de Qliner in Dordrecht een nieuwe route gaf.... ze hadden alleen een tunneltje over het hoofd gezien waar de op deze lijn rijdende bussen niet onderdoor pasten :mrgreen: Die route hebben ze niet lang volgehouden doordat de bus zodanig om moest rijden dat 't compleet onaantrekkelijk was.

Trouwens ook 'n keer met die lijn voor de hoogtebalk van die tunnel gestrand. Straatje keren met een 15 meterbus valt niet mee bleek toen wel :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door AppleMoose »

Ik ben ook echt een spastisch figuur.

Loop ik met een klein bakje musli met yochurt naar boven.
Voordat ik mijn kamerdeur open doe wil ik een hapje nemen, en ja hoor... klettert er een half lepeltje musli op de grond :roll:

Heb ik ook 9 van de 10x met drinken. Ben ik bijna in m'n kamer, klettert (zonder te drinken ofzo) het over de rand van de glas (terwijl ik die echt niet zo vol doe), over bij het neerzetten op m'n bureau, klettert de boel eroverheen. :| :|
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Dexter »

Ronaldussen schreef:Ik ben ook echt een spastisch figuur.
Dat geeft niet. Ik ben volgens mij motorisch gestoord, dat is nog erger. :P

Als ik ergens weinig kracht voor nodig heb, zet ik er extra kracht achter. Zoals iets eten met plastic bestek, dan hoor ik echt al na 3 happen: ~KNAK~ Maar als ik ergens extra kracht op moet zetten, is het op de een of andere manier juist nooit hard genoeg. Daarom werk ik ook zo graag met treinen, die zijn lekker degelijk en kunnen bijna niet kapot. :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Suus »

Moet je overigens niet te hard zeggen, maandag hadden wat collega's van je 2 Plan V's gesloopt op Amsterdam Centraal :P

Koffie, thee, water of cola omstoten is bijna dagelijkse kost. Soms weet ik gewoon bijna zeker dat het door de hand van God is gebeurd.

Waar ik ook een kampioen in ben is uitspraken net iets verkeerd doe, daar krijg je elke keer weer van die *Katrien slaat Donald met handtasjes* effecten van :@
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door webguy »

Ach, zo zei ik in een bijzin op m'n stage een keer dat "m'n vriendin hetzelfde was als m'n moeder". Dat heb ik geweten: hoorde het weken later nog, en de naam van m'n vriendin werd meteen onderdeel van het centrale wachtwoord (iedereen deelde computers, dus ook een wachtwoord), en is het nog ;) Bedoelde toen overigens zoiets als "t zijn allebei vrouwen die vanalles van je willen en waar je naar moet luisteren".

En m;n vorige laptop is inderdaad overleden na koffie, wijn en fris over het toetsenbord. Gister echter weer koffie over mn computer viel reuze mee, en in wat vervelende randjes. Dat laatste kon ik trouwens met wc papier goed droog krijgen: dat trekt zo de vocht omhoog...
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door AppleMoose »

Dexter schreef:
Ronaldussen schreef:Ik ben ook echt een spastisch figuur.
Dat geeft niet. Ik ben volgens mij motorisch gestoord, dat is nog erger. :P
Dat overlapt zich bij mij :| :mrgreen:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Ennes »

Dexter schreef: Dat geeft niet. Ik ben volgens mij motorisch gestoord, dat is nog erger. :P

....
Dat is toch juist van essentieel belang voor een NS'er?
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door AppleMoose »

En weer een blunder erbij.

Ik wilde een speculaasje pakken, maar had niet gezien dat voor het pak een potje suiker stond.
Dus ik pak het pak met speculaasjes, *kedeng*, suikerpot op de grond en natuuuuurlijk was die net gevuld, dus het lag door de hele keuken heen...

En dat voor maar 1 gebroken speculaasje (was de laatste) :|
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Ennes »

Ronaldussen schreef:En weer een blunder erbij.

Ik wilde een speculaasje pakken, maar had niet gezien dat voor het pak een potje suiker stond.
Dus ik pak het pak met speculaasjes, *kedeng*, suikerpot op de grond en natuuuuurlijk was die net gevuld, dus het lag door de hele keuken heen...

En dat voor maar 1 gebroken speculaasje (was de laatste) :|
wees blij dat het suiker was!

Volgens de bijgeloofs regeltjes is suiker morsen visite (die was er vandaag al) maar zout morsen is ruzie.

(moeten we toch eens zout gaan morsen ronaldussen)
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Ardan »

Ennes wil dus ruzie krijgen met Ronaldussen, begrijp ik? Hoezo dat :lol:
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door AppleMoose »

Op de visiste van vandaag zat ik ook niet te wachten hoor :lol: :lol:

Ennuh, als zout zou helpen om eindelijk eens ruzie te krijgen met elkaar... Bestel dan maar een paar kg!
Ik geloof niet dat slechts 1 potje helpt om ruzie te krijgen :lol: :lol:
Laatst gewijzigd door AppleMoose op wo 27 okt 2010, 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Ennes »

Ardan schreef:Ennes wil dus ruzie krijgen met Ronaldussen, begrijp ik? Hoezo dat :lol:
Dat proberen we al jaren, maar het lukt steeds niet.

En waarom... dat weet Ronaldussen zelf wel, dat is meer dan genoeg
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Suus »

Ronaldussen schreef:Op de visiste van vandaag zat ik ook niet te wachten hoor :lol: :lol:
Je schoonmoeder.

Ik snap nu waar de naam vandaan komt. Het enige wat mijn ex-schoonmoeder deed was zeuren dat het overal zo smerig was. Ja, gek he in een studentenwoning!
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door AppleMoose »

Nee, niet mijn schoonmoeder.
Ik heb dat mens nog nooit ontmoet, evenals dat kind van haar. :evil: :lol: :lol: :lol: :lol:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Dexter »

@Ennes & Ronaldussen: Voor ruzie heb je geen zout nodig hoor, jullie kunnen ook gewoon samen in een tentje in de Ardèche gaan liggen. En dan bij voorkeur zo'n oerdegelijk *not* hoepeltentje dat automatisch uitklapt als je het in de lucht werpt, dat je gratis bij twee spijkerbroeken krijgt en waar je net en amper met z'n tweetjes in past.

Zoals wij tijdens de zomer van 2006 hebben gedaan. Het wemelt daar van de mega-sprinkhanen van het formaat waar je bang van moet zijn dat ze uit je slaapzak komen sleuren. :shock: En laat ik nou een gloeiende hekel hebben aan alles wat meer dan 2 ogen en 4 poten heeft, dat hoort naar mijn mening gewoon niet in ons eco-systeem thuis. :x

Er was toen een geestig persoon in ons midden die het wel grappig vondt om me te laten schrikken met een krekel-ringtone op zijn gsm, terwijl ik s'nachts in dat tentje net bezig was met een puntig voorwerp. Dus dat leverde een gil op, gevolgd door een *SSSSSSSGGGGGGGGGGTT!* geluid, met als gevolg een cabrio-tent.

Dus het spreekwoord: 'Uit je tent gaan' was geboren en er was ook meteen ruzie in de tent. We hebben de rest van de vakantie maar bij vrienden in de voortent geslapen. :Y
Vallend blad maakt rails glad.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Ennes »

@Dexter,
wijhebben vaker samen in een tentje gelegen zowel in grote als kleine tent, en zelfs in de Ardèche. en nog steeds geen ruzie. doen wij nu wat fout, of heb jij wat fout gedaan
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Dexter »

@Ennes & Ronaldussen: Samen op vakantie in een tentje en nog steeds geen ruzie? Dan zijn jullie voor elkaar gemaakt! Hup, trouwen jullie, dan hebben we tenminste eindelijk weer eens een leuk feestje bij het spoor. :Y

Ruzie is alleen functioneel als een van beiden iets dwars zit en je daar niet op een rationele manier met elkaar over kunt praten. En dat hoort thuis in elke gezonde relatie/huwelijk/vriendschap/familieband. Zonder ruzie geen passie.

Tot zover weer de brievenrubriek van Mona. :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Ennes »

Dexter schreef:@Ennes & Ronaldussen: Samen op vakantie in een tentje en nog steeds geen ruzie? Dan zijn jullie voor elkaar gemaakt! Hup, trouwen jullie, dan hebben we tenminste eindelijk weer eens een leuk feestje bij het spoor. :Y

Ruzie is alleen functioneel als een van beiden iets dwars zit en je daar niet op een rationele manier met elkaar over kunt praten. En dat hoort thuis in elke gezonde relatie/huwelijk/vriendschap/familieband. Zonder ruzie geen passie.

Tot zover weer de brievenrubriek van Mona. :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:

Alleen je hebt pech Dexter... ik heb het niet zo op spoorfeestjes ;)
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door AppleMoose »

He jammer, dan hadden we misschien de Kameel van het NSM kunnen inhuren :mrgreen:
Ik heb ook altijd pech -o-

Dan maar een nieuwe blunder:
Naar Vitesse - PSV gaan en er nog voor betalen ook.
Wat een boutwedstrijd was dat zeg -o-
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 92 gasten