Mag ik even kwijt #57

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Suus »

Het vreemde is dat de enige verhuizing waar ik van af weet vorig weekend was :?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Daan »

Bee schreef:Ik ben al de hele week een beetje heel veel muziek aan het ordenen en documenteren. Opzich best leuk, want al die mooie covers die het beeldscherm van de computer vullen is altijd mooi om te zien, en er komt ook steeds wat bij omdat ik dan weer ontdek dat een artiest toch niet compleet is, of die simular artist op Last.fm toch ook wel heel erg fijn is.
Same here. Heb sinds afgelopen zaterdag een iPad, en de covers zien er erg vet uit op dat ding. Maar dan moet je muziek wel voorzien zijn van coverart... :lol:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door STF »

Ardan schreef:Toen ik daar donderdagavond met een vriendin aankwam, zagen we dat er bij de pinautomaten tegenover het station een heldere geest aan het werk is geweest.
Voor de mensen die het bordje niet begrijpen; er staat dat je geen Find your spot en STF'en tegen de gevel mag plaatsen.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Mark »

Fiesten?
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door htm_tram »

Een zware antibiotica kuur voor een week :( , 2-3 x per dag me teen schoonspoelen... Gaat leuk worden op school of in de bakkerij. Over een week terug naar het ziekenhuis voor controlle... :-(
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door find_your_spot »

Mark schreef:Fiesten?
Afbeelding
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Meltrain »

Ik heb net in de t5163 mijn rugzak laten liggen. :cry: :cry:
Normaal heb ik mijn rugzak altijd bij mijn voeten, maar vanwege de drukte had ik hem in het bagagerek gelegd. Toen ik bij Rotterdam Lombardijen uitstapte, was ik zo druk aan het praten dat ik mijn tas helemaal vergat. Pas 3 minuten later, op de fiets bedacht ik me ineens dat ik mijn rugzak kwijt was. :shock:
Thuis aangekomen, wilde ik gelijk de afdeling Gevonden Voorwerpen bellen (zoadat iemand op Rsd mijn rugzak gelijk apart kon houden), maar dat nummer was 'om technische redenen' niet bereikbaar. :evil:
En toen ik gewoon de Klantenservice belde, konden ze me daar ook niet helpen, noch doorverbinden. :evil: Heerlijk, die bureaucratie. :roll:
Ik ga straks even kijken of mijn rugzak héééél misschien in de t5162 ligt, maar die kans is eigenlijk vrijwel 0.
In elk geval ga ik dus morgen langs op zowel de stations Dordrecht als Roosendaal, om te kijken of hij gevoneden is. Verder heb ik on line het formulier ingevuld.

Maar weet iemand wat ik anders eventueel nog kan doen?

@ Ardan: ik ben morgen dus waarschijnlijk een stuk later in Deventer. Ik SMS nog wel wanneer ik in een trein die kant op zit, dan kun jij uitrekekenen wanneer ik er ben.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Wubbo »

Probeer ook Den Haag Centraal. En bel gerust nog eens het nummer van Gevonden voorwerpen, die kunnen voor je kijken of het gevonden is. En ik weet niet of je nu tijd/zin hebt: je kan ook naar de balie op Rotterdam (of een ander station) gaan en vragen of het gevonden is. Ook zij kunnen voor je kijken of het ergens gevonden is. Is hetzelfde systeem als wat het Bureau Gevonden Voorwerpen gebruikt, dus je hoeft niet beide te doen.

Succes!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Caspar »

NS Hispeed maakt nu heel veel reclame op de tv. Zo zijn er meer dan 400 bestemmingen in Europa online te boeken. Nu vroeg ik me af, is dat een uitbreiding van de bestemmingen? Of komen ze aan 400 bestemmingen door ook de meeste Belgische stations en een hoop Westelijke stations in Duitsland die ze toch al aanboden?
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Michael »

Meltrain schreef:Ik ga straks even kijken of mijn rugzak héééél misschien in de t5162 ligt, maar die kans is eigenlijk vrijwel 0.
houd er wel rekening mee dat door werkzaamheden de s5100 door werkzaamheden later uit Roosendaal vertrekt
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door MdJ »

2 minuten; In Odb en Zvb 1 minuut en op Zlw weer op tijd.
@Meltrain: Succes!
Bij twijfel: gebruik beton.
|Pim|
Berichten: 430
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 16:53
Locatie: Breda

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door |Pim| »

Dat ik morgen eindelijk legaal kan zuipen.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door htm_tram »

Dan is het niet leuk meer ;)

Gefeliciteerd *O*
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Ardan »

Meltrain meldde net per sms dat zijn rugzak nog in de t5162 lag! *O*
Ben blij voor hem. Maareh Meltrain, wat gaat er morgen dan gebeuren met ons uitje Oost-NL? Sms even..
Ik doe ook maar wat
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Caspar »

Wat staat er op het programma?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Suus »

Ik heb vandaag maar eens een kleine Syntusronde gedaan: Lijn 56 - Borculo Busstation - lijn 23 - Doetinchem OV-station - trein Doetinchem - Arnhem. Wat een grote plaats is dat Doetinchem eigenlijk, had ik nooit zo bij stil gestaan :)

Daarna via lijn 86 naar Wageningen nog even langs oma geweest, en had precies de Veolia 7800 te pakken in Wageningen, maar dat is dan meer midden-Nederland. Dat Renkum heeft trouwens echt geen tram nodig. Stapten in dat hele dorp precies twee mensen in de bus, en dat waren opgedofte meisjes met Uggs die later doorgaan voor een Ladycar :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Stefan »

Afgelopen vrijdag heb ik ook wel een leuk rondje gemaakt. Eerst met de bus en metro naar Rotterdam Centraal. Toen met de trein naar Arnhem, daar in lijn 31 gestapt richting Nijmegen en bij het station uitgestapt. Toen direct overgestapt in lijn 85 naar Druten en kwam uiteraard precies op het halve uur aan dat de 165 richting 's-Hertogenbosch niet reed. :|

Kwam echter wel goed uit, kon ik mooi even m'n lunch halen bij de Albert Heijn die naast het busstation zit, vervolgens verder gereisd met lijn 165 (Helemaal naar 's-Hertogenbosch ja. :P ) met een Mercedes Tourismo van Juijn. Best een leuk lijntje. :pos:

Toen in de trein gestapt en richting Den Haag gegaan waar ik afgesproken had met een vriend. Daar nog wat foto's en video's van trams en bussen gemaakt en vervolgens weer eens richting huis aan gegaan. :)

En dat alles zónder planning. :lol:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Michael »

zo had ik afgelopen donderdag een rondje gemaakt eert met lijn 122 naar Breda Station toen met de t1926 naar Rotterdam Centraal toen lijn 44 naar Zuidplein waar ik wat plaatjes geschoten heb toen met de metro naar beurs en toen wou ik naar Kralingse zoom gaan maar de ABC-lijn lag weer is op zijn gat het reed voor geen meter dus heb ik de tram naar Rotterdam Centraal genomen toen de trein naar Gouda en terwijl ik op de bus naar Leiden aan het wachten was wat plaatjes geschoten. in leiden nog wat plaatjes geschoten toen de trein naar Den Haag CS genomen en wat plaatjes geschoten daarna naar Leyenburg gegaan om een paar plaatjes te schieten toen weer terug naar Centraal en daar de trein naar Breda genomen en vervolgens met de 117 naar huis
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Caspar »

opgedofte meisjes met Uggs
Niets mis mee :lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Suus »

Michael schreef:Gouda en terwijl ik op de bus naar Leiden aan het wachten was wat plaatjes geschoten.
Had je de 186 of de 187 in Gouda? Als je de 186 had heb ik medelijden met je, dat is van de twee lijnen duidelijk de traagste :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Michael »

Bee schreef:
Michael schreef:Gouda en terwijl ik op de bus naar Leiden aan het wachten was wat plaatjes geschoten.
Had je de 186 of de 187 in Gouda? Als je de 186 had heb ik medelijden met je, dat is van de twee lijnen duidelijk de traagste :mrgreen:
dan ga ik je bedanken voor je medelijden want ik had de 186
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Suus »

Ja, dan ben je wel even bezig. Die stopt op één halte na (Station/NS) bij alle haltes in Boskoop, terwijl de 187 er slechts twee aan de rand van het dorp aandoet :P

En de 186 draait natuurlijk ook nog wat bochtjes op de Coenecoop, terwijl de 187 gewoon vrij recht door zee de Zuidplas en Waddinxveen West doet. Maar lijn 186 mag dan weer in Waddinxveen-Oost overal bochtjes, en verkeerslichten aandoen.

Mooiste deel van die twee lijnen vind ik toch tussen de haltes Kantoor Connexxion en Scheepjeskerk. Eerst wat mooie rechte stukken door akkerland/bos in aanleg, met ook nog hier en daar uitzicht op de sierteeltbedrijven, en dan nog een mooi stukje langs de Oude Rijn :) Jammer dat de dienstregeling op die lijnen (terecht) nogal karig is.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Daniel »

@Michael: En heb je de punten, komma's en hoofdletters dan toevallig in die bus laten liggen? :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Michael »

Daniel schreef:@Michael: En heb je de punten, komma's en hoofdletters dan toevallig in die bus laten liggen? :mrgreen:
Daar heb ik best wel moeite mee om de komma´s en punten op de juiste plekken te zetten :oops:
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door webguy »

Dus zet je ze maar niet?

Wat is het trouwens met wisselstoringen na werkzaamheden: was vorige week ook al in Arnhem na een weekendje werk, en vanmorgen weer bij Hoofddorp nadat Leiden - Schiphol eruit lag... (on)Geluk of correlatie?
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten