Mag ik even kwijt #59

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Caspar »

deadlock schreef:
Bee schreef:Lekker vroeg beginnen is niets mis mee. Begon bij de McDonald's vroeger met regelmaat om 7:00 's ochtends, was je wel om 15:00 klaar. Helaas bied mijn huidige baan die mogelijkheden niet, of alle studenten van Amsterdam gaan opeens eisen dat het onderwijs om 7:00 begint :lol:

Vroeg beginnen is in de zomer overigens wel iets prettiger dan in de winter (A)
Andersom vind ik het fijner. Ik werk nu van 10:00 tot 18:30 en dat bevalt me echt uitstekend.
Ik heb volgende week nachtdiensten, dat betekent dat ik 4 dagen geen daglicht zie. (als ik kan slapen tenminste) Ben dan om 7.30 thuis, en kom gewoonlijk zo rond 17u mijn bed uit dan. Echt vrolijk word ik dan niet.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door deadlock »

Caspar schreef:Ik heb volgende week nachtdiensten, dat betekent dat ik 4 dagen geen daglicht zie. (als ik kan slapen tenminste) Ben dan om 7.30 thuis, en kom gewoonlijk zo rond 17u mijn bed uit dan. Echt vrolijk word ik dan niet.
Mja, als echte ouderwetse nachtbraker zou ik er niet zoveel problemen mee hebben. Mijn beste vriendin werkt 's nachts bij TNT en die lost dat op door tot 12 uur wakker te blijven en dan om 20:00 pas op te staan, ontbijtje en dan weer werken. Dan zie je bijna meer daglicht dan in de gemiddelde kantoorkolos.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door deadlock »

KM46 schreef:Hee deadlock is weer terug ! Hoe gaat het met je
Ha KM46, heel druk op het werk en thuis ook en nieuwe computer en toen was OVinNL opeens weg van mijn snelklikbalk. Maar nu weer terug dus!
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door STF »

Ik zie in dit jaargetijde ook bijna geen daglicht, kan opzich me werktijden wel zelf bepalen maar werk nou eenmaal het liefst 's avonds en 's nachts. Ik hoor trouwens vaker nachtwerkers klagen over de zomer dan over de winter omdat ze dan met fel zonlicht op het slaapkamerraam moeten slapen. Mij maakt dat geen bal uit, al zet je zo'n grote bouwlamp boven me bed aan dan nog slaap ik heerlijk door. Als me ouders eenmaal op een leeftijd komen dat ze met pensioen kunnen en we dit bedrijf verkopen zal ik zeker op zoek gaan naar een nachtbaan, dan ga ik echt met plezier naar het werk.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Ardan »

Same here, ik draai veel liever een dienst van 17 tot 1 dan van 8 tot 15..
Ik doe ook maar wat
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13544
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Wubbo »

Laat of vroeg of nacht, het maakt me niet zo veel uit, ik vind het allemaal prima. Als je maar niet met van die dagdiensten aan komt zetten (de mooiste was ooit 12.00 tot 20.30), daar heb ik echt een hekel aan. Als het vroeg is, dan het liefst vroeg vroeg. Idem voor laat ;-).
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Ardan »

Dan heb je ook nog wat aan de dag heh :)
Ik doe ook maar wat
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Michael »

Raymond schreef:
Michael schreef:De nieuwe dienstregeling van Veolia Brabant zal er wel nog niet in staan want de dienstregeling is afgekeurd
Door de chauffeurs afgekeurd of wat is daar gebeurd? De nieuwe dienstregeling voor de Brabantliners staat in ieder geval wel online, dus dat zal voor de rest van de concessie ook wel gebeurd zijn.
Ik zat zondagavond met een chauffeur ven Veolia Breda te praten en die zei dat de nieuwe dienstregeling afgekeurd was meer weet ik ook niet
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Suus »

Nog een vreemd station in Google Maps. Ik snap niet dat mensen uren in de trein zitten voor Berlijn, je bent er binnen een half uur vanuit Amsterdam :P

Afbeelding
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Chauf21 »

Michael schreef:
Raymond schreef:Door de chauffeurs afgekeurd of wat is daar gebeurd? De nieuwe dienstregeling voor de Brabantliners staat in ieder geval wel online, dus dat zal voor de rest van de concessie ook wel gebeurd zijn.
Ik zat zondagavond met een chauffeur ven Veolia Breda te praten en die zei dat de nieuwe dienstregeling afgekeurd was meer weet ik ook niet
Het zullen wel de dienstroosters voor de chauffeurs zijn. Die worden wel vaker afgekeurd, waarna er een paar weken later een nieuw dienstenpakket ligt. Niks nieuws eigenlijk en zegt ook niet zo veel over de dienstregeling van de bussen waar reizigers mee te maken hebben.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15343
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door ODRAIL »

Over Kerst gesproken, ik heb al drie weken geleden de eerst artikelen besteld op mijn werkt in verband met de Kerst.
Laatst gewijzigd door ODRAIL op di 16 nov 2010, 12:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Suus »

Ik ga vandaag de eerste kerstkaarten al de deur uit doen, ze moeten naar landen waar de postbezorging nogal traag is. Mijn kaarten naar Rusland, Taiwan en de Filipijnen die ik 3 weken geleden verstuurd heb zijn daar ook nog niet aangekomen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Mark »

Wubbo schreef:(de mooiste was ooit 12.00 tot 20.30), daar heb ik echt een hekel aan.
Haha 12:00-21:00 is redelijk standaard voor mij :P Geen problemen mee ook :pos:
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Suus »

Dat zijn echt roturen. Je hebt 's ochtends amper tijd en 's avonds amper nog tijd (want moe). Doe dan gewoon 9 tot 17, dan heb je tenminste nog iets aan je avond. Zeker nu steeds meer winkels tot 22:00 open zijn :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Caspar »

Ik mag zo om 15.00 weer beginnen tot 23.00. Morgen ons werkuitje :D
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Suus »

Ik heb al op 9 december een kerstfeest als werkuitje _O-
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Fles »

werkuitje. Hmm. Da's lang geleden, nou je t er zo eens over hebt.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door STF »

Het vervelendste vond ik nog de werktijden/dagen die ik omstreeks 2004 had; dinsdag tot en met zaterdag vanaf begin van de middag tot 1.00 uur 's nachts, wilde je bijvoorbeeld een afspraak bij de kapper maken was dat haast weer niet mogelijk omdat die op zondag en maandag dicht is en voor werktijd kwam dat ook niet echt gunstig uit want ik moest rond 12.45 uur richting het station terwijl ik dan eigenlijk pas net wakker was of die ochtend ook nog rijles had.
Dan bevielen de werkdagen het jaar erop bij een ander bedrijf me toch een stuk beter; zaterdag tot en met woensdag, alleen dat om 9.00 uur beginnen was me toch wel wat vroeg, zeker omdat ik nog weleens tot 1.00 uur werkte. (Dan is het echt amper de moeite om nog naar huis te gaan, je zou bijna ergens onder een tafel op het werk gaan liggen slapen.)
Laatst gewijzigd door STF op di 16 nov 2010, 15:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Mark »

Bee schreef:Dat zijn echt roturen. Je hebt 's ochtends amper tijd en 's avonds amper nog tijd (want moe). Doe dan gewoon 9 tot 17, dan heb je tenminste nog iets aan je avond. Zeker nu steeds meer winkels tot 22:00 open zijn :)
Dat is juist de reden dat ik tot 21:00 (en binnenkort tot 22:00) mag werken ;)
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Daantje »

Ik ben de week voor kerst vrij en de maandag na kerst en oudjaarsdag maar dinsdag/woensdag/donderdag tussen kerst en oud en nieuw werk ik wel. En omdat ik ongeveer de enige ben moet er elke dag iemand een vrije dag inleveren om mij te komen bijstaan want ik kan het werk natuurlijk niet alleen doen. Ben wel benieuwd, lijkt me ook wel weer gezellig en dan ben ik als het goed is ook alweer lekker een weekje op wintersport geweest *O*

M'n afzuigkap is net kapot gegaan, hij kan niet meer uit, heel handig. -o-
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door STF »

Dan trek je de stekker er toch even uit?
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Daantje »

Ik zie geen stekker dus die zit waarschijnlijk ergens waar ik niet zomaar bij kan. Maar m'n vriend zegt net dat het met een nijptang ook moet kunnen. Straks maar eens kijken.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door STF »

9 van de 10 keer zit de stekker boven het keukenkastje, dus vlak onder het plafond.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Michael »

Ik ben nou busfoto´s aan het uploaden op mijn hyves. Wat duurt dat lang zeg :lol:
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Caspar »

Pff de drukte met vertragingen blijft maar doorgaan vanavond rondom Amsterdam. Ben blij als het 23u is.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 70 gasten