Mag ik even kwijt #60

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Dexter »

hauptbahnhof schreef:een laagje zeik in een cupje
Waarom moet ik nu ineens aan Nespresso denken? :roll:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Daantje »

Caspar schreef:Ik heb een vraagje. Als ik een dagje naar Duitsland, België etc ga, kan ik dan zomaar mijn medicatie (pillen) meenemen?
Of kan dat tot vervelende situaties leiden bij een eventuele controle in de trein.
Als je bij de apotheek even een medicijnpaspoort haalt (gewoon een printje met daarop alle medicijnen die je gebruikt) en het in de doosjes meeneemt moet het geen probleem opleveren. Zo doe ik het altijd en dat is altijd goed gegaan (trein/auto/vliegtuig).
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Caspar »

Ik zie nu een reclame langskomen van de NS en Prorail waar een HC aan een kindje uitlegt aan de hand van een konijntje dat we klaar zijn voor de winter.

Dank voor de tips met betrekking tot het meenemen van medicijnen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Suus »

Ik ontving een schitterend briefje in de brievenbus, en ik wilde het jullie niet onthouden:

De beste en meest bekende medium en helderziende
Mr. GUIRASSY
Zeer bekend om zijn uitstekende werk. Heeft spirituele krachte.
Hij zal u helpen om uw moeilijke problemen op te lossen. Zoals relatie,
liefde, familie, trouw en terugkeer van uw geliefde die u verlaten heeft.
Heeft u maatschappelijke of sociale problemen. Bent u ontevreden over
uw baan of uw bedrijf dat draait met negatief resultaat.
Al uw emotionele problemen enz. enz. Door middel van 1e consult
vertelt hij u eerlijk en serieus, wat voor mogelijkheden er voor u zijn.
Bel snel voor een afspraak.

Dus, heb je een relatie, ben je verliefd, een familie of ben je trouw, bel dan vooral om je hier vanaf te laten helpen! :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Daantje »

Oh, dat soort dingen krijg ik ongeveer elke week. Zag vorige week ook een duister uitziende man 's ochtends in het donker langs de deuren gaan met dat soort briefjes. Vergeet ze telkens te posten, meestal verdwijnen ze gelijk in de prullenbak.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Justin »

Ohjee, budgeteringsprobleem vanuit Melbourne... kan toch niet overgevlogen worden in februari/maart :'(.

Dus dan maar verder zoeken... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Fles »

Bee schreef:Ik ontving een schitterend briefje in de brievenbus, en ik wilde het jullie niet onthouden:

De beste en meest bekende medium en helderziende
Mr. GUIRASSY
Zeer bekend om zijn uitstekende werk. Heeft spirituele krachte.
Hij zal u helpen om uw moeilijke problemen op te lossen. Zoals relatie,
liefde, familie, trouw en terugkeer van uw geliefde die u verlaten heeft.
Heeft u maatschappelijke of sociale problemen. Bent u ontevreden over
uw baan of uw bedrijf dat draait met negatief resultaat.
Al uw emotionele problemen enz. enz. Door middel van 1e consult
vertelt hij u eerlijk en serieus, wat voor mogelijkheden er voor u zijn.
Bel snel voor een afspraak.

Dus, heb je een relatie, ben je verliefd, een familie of ben je trouw, bel dan vooral om je hier vanaf te laten helpen! :P
Ik heb geen relatie, ben niet verliefd, ben geen familie (whut? :D ) en ik ben zeker niet trouw :lol: Helaas ontzettend bekende mister GUIRASSY :W
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Caspar »

Je kan ook altijd bellen met Astro TV :wink: :lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Suus »

Hij heeft ook een website. Alleen te bekijken met een zonnebril of het beeldscherm uitgeschakeld.

Astro TV. Ik zag laatst inderdaad dat het weer terug is :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Fles »

Kunnen die lui ook iets vertellen over verstoringen in het spoorverkeer die eraan zitten tekomen? :idea:
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Dexter »

"Goedemorgen, wij zijn Bert Klerk en Bert Meerstadt en dit is AstroSpoorTV! Voor de reizigers tussen Rotterdam Centraal en Utrecht Centraal wordt het vandaag niet zo'n prettige avondspits, want wij zien dat er een wisselstoring op komst is!" *O* *O*
Vallend blad maakt rails glad.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Justin »

Maar dat brengt ook iets positiefs, want nu kunt u nog langer van elkaars aanblik genieten...

Edit: spelfoutje + vergeten woord
Laatst gewijzigd door Justin op wo 24 nov 2010, 23:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Caspar »

Ik voel ook heel veel warmte, ik krijg het er zelf ook helemaal warm van in mijn hart. Kan het zijn dat je naast een wissel staat met wisselverwarming? Nee die doet het niet? Ja maar ik voel toch nog die warmte. Een ICE treinstel dan misschien in Duitsland?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Fles »

Caspar schreef:Ik zie nu een reclame langskomen van de NS en Prorail waar een HC aan een kindje uitlegt aan de hand van een konijntje dat we klaar zijn voor de winter.
Die zag ik net ook. Fucking ziek gewoon -o-
MdJ
Berichten: 4533
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door MdJ »

Die andere vond ik beter eik.
*bij iemand die zijn vriendin/zijn vriend uitzwaait; CTA op "Schiphol"*

" Ja, ik heb d'r ook moeten missen. Maar ze is goed getest"

"... samen met heel veel andere treinen"

LOLZ.
Bij twijfel: gebruik beton.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Dexter »

*Priiii priiiii* "Oh Bert, volgens mij hebben we een beller!" Met AstroSpoorTV, zegt u het maar?" (En een scheldkanonade van woedende forenzen volgt) -o- -o-

Caspar en ik zouden ons dan spontaan ziek hebben gemeld en dan lachend van de bank gerold zijn met een grote bak popcorn. :lol: :lol:

@MdJ: Hoezo is dat raar? Ik mis ook elke trein die ik heb gereden en ik zwaai ze ook allemaal uit. :P
Vallend blad maakt rails glad.
MdJ
Berichten: 4533
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door MdJ »

Nou, met al dat geknik van die HC en dat hoofd van de persoon die iemand uitzwaait...
Bij twijfel: gebruik beton.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Caspar »

*Priiii priiiii* "Oh Bert, volgens mij hebben we een beller!" Met AstroSpoorTV, zegt u het maar?" (En een scheldkanonade van woedende forenzen volgt)
Ik heb wel een tijdje een Astro tv gevoel gehad. Als ik dan op het station stond, dan keek ik naar de klok, en dacht ik van ojee over 2 minuten en 30 seconden ga ik mezelf horen omroepen. En dan gebeurde het ook nog op de seconde af 8-) Maar helaas kwam ik niet door de voorselectie heen van de audities bij Astro.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Fles »

MdJ schreef:Die andere vond ik beter eik.
*bij iemand die zijn vriendin/zijn vriend uitzwaait; CTA op "Schiphol"*

" Ja, ik heb d'r ook moeten missen. Maar ze is goed getest"

"... samen met heel veel andere treinen"

LOLZ.
Dat mist helemaal elke realiteitszin -o-
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door STF »

Daantje schreef:Als je bij de apotheek even een medicijnpaspoort haalt en het in de doosjes meeneemt moet het geen probleem opleveren. Zo doe ik het altijd en dat is altijd goed gegaan (trein/auto/vliegtuig).
Sinds wanneer hebben we weer grenscontrole met de auto dan? :mrgreen: Nou ja, wel een keertje in Luxemburg tien kilometer na de grens een stopteken van een douane-auto gehad maar ze schrokken ineens van het Nederlandse kenteken en het stopteken werd direct ingetrokken.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Chauf21 »

STF schreef:Sinds wanneer hebben we weer grenscontrole met de auto dan? :mrgreen:
Als je naar buiten de EU reist kan dat voorkomen :idea:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Suus »

En ook binnen de EU, de VK houdt nog altijd grenscontroles en ook Denemarken staat erom bekend.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21229
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Meltrain »

De EU gaat ook alleen maar over vrij goederenverkeer tussen de lidstaten.
De landen die vrij personenverkeer toestaan, zijn de Schengen-landen. ;)
(Voorbeeldje: Noorwegen is geen lid van de EU, maar er is wel vrij personenverkeer van en naar Noorwegen.)

Iets anders: ik kreeg gisteren een brief van NS. :wink:
Daar stond in dat mijn inmiddels een maand geleden verloren rugzak, welke ik ook alweer een maand weer terug heb helaas niet is afgegeven bij de Verloren Voorwerpen.
Nou ja, in elk geval positief dat ze toch iets hebben laten horen. :)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door htm_tram »

Uw originele bericht:

Klant wenst reactie:wel
Betrekking tot:Rijdend personeel
Datum/tijd:27-oktober-2010-18:05
Vervoer:Bus = Bus 237 = Deccaweg
OV-chipkaartnummer:Niet van toepassing
Toelichting:Geachte heer/vrouw,

Ik stond op de halte te wachten op de 237 richting Coenhaven en Hempont. Deze was een paar minuten te laat net zoals de 239. Echter reed de 237 dus helemaal niet over de Deccaweg maar had een stuk over de Deccaweg overgeslagen. Dit is niet leuk als klant in de koude regen. Ik heb het busnummer. Deze was 252. Ik weet 100% zeker dat het hem was.

Dit is niet de eerste keer dat ik een klacht heb. Ik wil graag een schadevergoeding. Dit is gewoon niet leuk. Een half uur in de regen en de kou staan te wachten op dat grauwe bedrijven terrein. Omdat dit niet me eerste klacht is over een soort gelijk incident voel ik mij niet serieus genomen. Ik hoop dat er een goed excuus met misschien een klein leuk goedmakertje. Anders denk ik maar dat ik met deze en me vorige klacht maar naar de Gemeente Amsterdam moet of naar de stadsregio Amsterdam. Het is gewoon erg jammer dat dit moet gebeuren.

Ik hoop op een gezellig antwoord.

Met vriendelijke groeten,

(een teleurgestelde reiziger)

Nu maar wachten op de gratis 2X1 uurskaartjes :pos:


Antwoord na 4 weken wachten:

Geachte heer *htm_tram,

Hierbij reageer ik op uw bericht van 28-10-2010 waarin u uw ongenoegen uit over onze dienstverlening.

Lijnmanagement
GVB doet zijn uiterste best om zijn personeel te wijzen op het belang van het aanhouden van de dienstregeling en de vastgestelde route. Uw klacht heb ik doorgestuurd naar het lijnmanagement van buslijn 237, zodat de bestuurder kan worden aangesproken op zijn manier van handelen. Ik ga ervan uit dat dit zal leiden tot verbetering van het gedrag. Ik hoop dat u er begrip voor heeft, dat de uitkomst van dit gesprek vertrouwelijk zal blijven. GVB is conform de Vervoervoorwaarden niet verplicht om tot compensatie over tegaan. Toch wil ik u tegemoet komen en stuur u twee GVB 2x1 uurskaartjes toe.

Vragen?
Wij vertrouwen erop u met dit antwoord van dienst te zijn. Hebt u nog vragen, dan kunt u http://www.gvb.nl raadplegen of bellen met onze Klantenservice. De Klantenservice is bereikbaar op werkdagen tussen 8:00 en 19:00 uur op telefoonnummer 0900-8011(lokaal tarief en eventuele kosten voor het gebruik van een mobiele telefoon). Als u het kenmerknummer bij de hand houdt, dan kunnen wij u sneller van dienst zijn.

Met vriendelijke groet, GVB

*Echte naam weggehaald ;)
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #60

Bericht door Suus »

Ik lees de Volkskrant. Normaal gesproken vind ik de stripjes van Sigmund een beetje flauw, maar de afgelopen twee dagen heb ik toch aardig krom gelegen :P
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Suus op do 25 nov 2010, 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten