Over relaties, homo's en hetero's

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Oud forumgebruiker

Over relaties, homo's en hetero's

Bericht door Oud forumgebruiker »

Afgesplitst van 3FM meetingtopic.

Is het merendeel hier homosexueel dan?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Serious Request 2010 Meet in Eindhoven?

Bericht door Suus »

Nee, dat niet volgens mij. Maar het aantal actieve vrouwelijke leden is bepaald hoog te noemen (volgens mij ongeveer gelijk aan 2).
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Serious Request 2010 Meet in Eindhoven?

Bericht door find_your_spot »

Bee schreef:Nee, dat niet volgens mij. Maar het aantal actieve vrouwelijke leden is bepaald hoog te noemen
Wie zegt hier dat ik geen vrouw ben? Dat kun je helemaal niet weten.
For Your Railroad Adventures
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Serious Request 2010 Meet in Eindhoven?

Bericht door tsov »

ziggy schreef:Is het merendeel hier homosexueel dan?
Volgens mij is daar wel eens een enquête over geweest en bleek het toen wel zo te zijn. Maar dat zou zomaar een aantal jaar geleden kunnen zijn geweest (was dat überhaupt al op OVNL?).
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Serious Request 2010 Meet in Eindhoven?

Bericht door Geert »

Dat was niet op OVNL nee.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Serious Request 2010 Meet in Eindhoven?

Bericht door tsov »

Ah, vandaar dat ik het niet kon vinden :')
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Serious Request 2010 Meet in Eindhoven?

Bericht door Ardan »

Tsja, de railhobby is toch vooral een mannending heh ;) En dan maakt het niet uit of je homo, bi of hetero bent... maar, wel erg leuk dat er óók vrouwen bij 'de club' horen! :D
(enne... het aantal homo's hier op het forum is bij mijn weten 8 tot 10. Op bijna 600 leden valt dat wel mee dus, gemiddeld is het 1 op 11 die andersgeaard is ;) )
Ik doe ook maar wat
Oud forumgebruiker

Re: Serious Request 2010 Meet in Eindhoven?

Bericht door Oud forumgebruiker »

Van de actieve gebruikers zou wel eens meer dan de helft (voor zo ver bekend) andersgeaard kunnen zijn, zou me niets verbazen. Maakt mij verder niet uit hoor... ik kom hier niet voor de ladies :wink:
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Serious Request 2010 Meet in Eindhoven?

Bericht door Dexter »

ziggy schreef:Van de actieve gebruikers zou wel eens meer dan de helft (voor zo ver bekend) andersgeaard kunnen zijn, zou me niets verbazen. Maakt mij verder niet uit hoor...
Volgens mij dat niet alleen, maar ik heb een sterk vermoeden dat zich daaronder zelfs een paar stelletjes bevinden. Leuk toch? :Y

De 21e heb ik een vrije dag mits de roosters niet overhoop gaan, want bij NS is iedereen rond de feestdagen vogelvrij. Als ik vrij ben kom ik zeker, kan ik eindelijk eens de gezichten achter de berichten ontmoeten. En als ik moet werken, tja dan gaat misschien mijn trein wel ineens spontaan kapoet in Ehv. :mrgreen: *Oeps*
Vallend blad maakt rails glad.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13545
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Serious Request 2010 Meet in Eindhoven?

Bericht door Wubbo »

Dexter schreef:Volgens mij dat niet alleen, maar ik heb een sterk vermoeden dat zich daaronder zelfs een paar stelletjes bevinden. Leuk toch? :Y
Dat weet ik eigenlijk wel zeker 8-)
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Serious Request 2010 Meet in Eindhoven?

Bericht door Meltrain »

Wubbo schreef:
Dexter schreef:Volgens mij dat niet alleen, maar ik heb een sterk vermoeden dat zich daaronder zelfs een paar stelletjes bevinden. Leuk toch? :Y
Dat weet ik eigenlijk wel zeker 8-)
Hadden we niet zelfs een hetero-stelletje hier op het forum? 8-)
In elk geval: ik moet nog even afwachten of ik de 21ste wel kan. Omdat het vlak voor de kerst is, kan het best zijn dat ik moet werken die dag, maar ik probeer wel vrij te krijgen.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Serious Request 2010 Meet in Eindhoven?

Bericht door Dexter »

Bij NS heet zoiets heel toepasselijk een trein-stel. En hoe dat hier dan, een OVNL-stel? :D
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Serious Request 2010 Meet in Eindhoven?

Bericht door Daantje »

Meltrain schreef:
Wubbo schreef:
Dexter schreef:Volgens mij dat niet alleen, maar ik heb een sterk vermoeden dat zich daaronder zelfs een paar stelletjes bevinden. Leuk toch? :Y
Dat weet ik eigenlijk wel zeker 8-)
Hadden we niet zelfs een hetero-stelletje hier op het forum? 8-)
Check :) Toch knap dat dat iets bijzonders is hier :P
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Serious Request 2010 Meet in Eindhoven?

Bericht door Ardan »

Haha, ik ben toch wel erg benieuwd hoe de verhoudingen hier eigenlijk liggen :P

(hoe snel kun je een topic trouwens van het onderwerp af laten glijden :') )

Enniewee, in Deventer is vanavond een soortgelijke actie gestart, lees ik net hiero...
Straks maar even kijken, ga vanavond toch nog even naar de stad om homo's te gaan pesten in het COC-café :P
Ik doe ook maar wat
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Over relaties, homo's en hetero's

Bericht door Fles »

wat is dit nu weer voor topic? :lol:
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Over relaties, homo's en hetero's

Bericht door JWM »

Het OVNL-datingtopic :X
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Over relaties, homo's en hetero's

Bericht door Mark »

Wat is de bedoeling van dit topic überhaupt?
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Over relaties, homo's en hetero's

Bericht door Fles »

:pos: Dan wil ik eerst wel eens weten wie die tweede vrouw hier zijn. Naast Daantje.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Over relaties, homo's en hetero's

Bericht door Caspar »

Ha, ik val op vrouwen, maar ben ook wel vaker in een homo discotheek geweest, of een bar/cafe wat meer gay georienteerd was. Behalve wat ervaringen op de wc (het staren van andere jongens/mannen bij de urinoir en dan nog een opmerking maken over je geslachtsdeel) voel ik me daar niet ongemakkelijk. Sterker, die foute muziek vind ik best nog wel leuk zo af en toe. Als ik daar dan op de dansvloer stond, had ik altijd wel aanspraak of sjans van jongens, wat ik dan maar snel afkaatste. Daarbij kwam wel de vraag omhoog, is het allemaal makkelijker als homo? In een gewone kroeg komen er namelijk niet op 1 avond een stuk of 3 vrouwen op me af helaas.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Over relaties, homo's en hetero's

Bericht door Fles »

oh serieus, okee :)

Dan moet ik zeggen dat het me weleens opvalt dat de sfeer in homo-kroegen vaak veel relaxter is dan in, laten we zeggen, niet-homo-kroegen. Het komt namelijk weleens voor dat je gewoon naar een kroeg gaat om een biertje te drinken. En niet om te checken wat voor chickies er allemaal te hosselen zijn. Dan zit je ook niet te wachten op chickies die uitstralen "HOSSEL MIJ!". Dan zit je gewoon te wachten op aandacht van de tap-bedien(st)er. :pos:
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Over relaties, homo's en hetero's

Bericht door Ardan »

Caspar schreef:(...) Als ik daar dan op de dansvloer stond, had ik altijd wel aanspraak of sjans van jongens, wat ik dan maar snel afkaatste. Daarbij kwam wel de vraag omhoog, is het allemaal makkelijker als homo? In een gewone kroeg komen er namelijk niet op 1 avond een stuk of 3 vrouwen op me af helaas.
Jep, inderdaad. Er is maar weinig contact nodig om al met elkaar te kunnen lebberen... had dat zelf ook met mijn huidige vriend, kende hem net anderhalve dag :')
Ik doe ook maar wat
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Over relaties, homo's en hetero's

Bericht door Mark »

Ooh maar ik heb ook weleens staan lebberen met een chick die ik eigenlijk nog niet kende _O- Daar hoef je geen homo voor te zijn... ;)
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Over relaties, homo's en hetero's

Bericht door AppleMoose »

Tja, dat is juist wat mij zo tegenstaat aan holebi-kroegen. Iedereen lebbert elkaar af zonder elkaar echt te kennen, iedereen duikt met iedereen het nest in. Als je zo'n kroeg binnenkomt, kijkt 3kwart van de kroeg je aan en staan ze je met hun ogen je "uit te kleden" (Vooral oudere mannen doen dat graag :roll: ), de relatie is nog niet uit, of men gaat al naar de volgende.
Nee, niet echt aan mij besteed :)

Natuurlijk, lang niet iedere holebi is zo natuurlijk, maar in de tenten waar ik geweest ben voerde dit soort types wel de boventoon :Y
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Over relaties, homo's en hetero's

Bericht door Suus »

Fles schreef::pos: Dan wil ik eerst wel eens weten wie die tweede vrouw hier zijn. Naast Daantje.
We hadden er laatst nog een in het voorsteltopic :P

Sommige vrouwen doen inderdaad niet bepaald moeilijk om aandacht te krijgen. Sommige zouden het zelfs wel iets moeilijker mogen maken, het moet wel een beetje sport blijven natuurlijk :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Over relaties, homo's en hetero's

Bericht door Fles »

Ronaldussen schreef: in de tenten waar ik geweest ben voerde dit soort types wel de boventoon :Y
Hokjes douwen is wel erg verleidelijk he? :lol:

hihi ik zei "douwen" :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 75 gasten