Mag ik even kwijt #61

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Justin »

Och ja dat verhaal kon ik me nog herinneren ja =P.

Na 15 jaar mag onze kerstboom eigenlijk weggeflikkerd worden... ding ziet er niet uit!
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Caspar »

Ik ga zo eens kijken of er leuke foto's te maken zijn in de sneeuw. Het valt me trouwens een beetje tegen dat er nog niet van andere forumleden sneeuwfoto's hier staan. Vorig jaar waren na de eerste sneeuwvlokken het aantal topics met foto's als paddenstoelen de grond uit geschoten.
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door mb90 »

Voor mijzelf kan ik zeggen dat er al 15 OV-gerelateerde foto's klaar staan, maar het werd gisteren een beetje laat om er nog een lapje tekst omheen te maken. Vanavond komt er in ieder geval wat en als ik de verwachtingen zie met misschien nog wel meer sneeuw. :)
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door ODRAIL »

Dexter schreef:Kunnen ze geen kunstkerstbomen uitvinden die je als een paraplu kan uitklappen en dan direct klaar is, compleet met lichtjes, slingers en ballen :?:
Ja, die zijn er wel. Alleen heel erg duur en zonder lichtjes, slingers en ballen.

@ Dexter: Hoe is het inmiddels met je moeder?
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Ennes »

*O* het is me binnen 5 minuten gelukt een kerstboom te kopen, en nog 1 die klein is ook *O*


Maar voor ik hem ga optuigen, eerst een krans met netjes vogelzaad en pinda's maken voor op het grafje van m'n kat!
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Dexter »

@Ennes: Ach god... Ik heb pas met een collega gesproken over zijn overleden kat, dat kan jij weleens geweest zijn.
KM46 schreef:@ Dexter: Hoe is het inmiddels met je moeder?
Wat aardig dat je er naar vraagt! Ik heb een heftige tijd achter de rug, maar ik heb er verder eigenlijk niets meer over geschreven omdat ik niet wil dat mensen hier gaan denken van: "Pfff wat een gezeur"...

Ze was net een week thuis en het ging best goed, maar toen kreeg ze het ineens benauwd. Huisartsenpost gebeld, die concludeerden dat het ernstig was en ze is met een ambulance teruggebracht. Nu ligt ze inmiddels alweer 1,5 week in het ziekenhuis. Eerst leek het om een ontstoken hartzakje te gaan, maar na een paar onderzoeken zagen ze dat de aorta was gescheurd! :shock: Ik was net die avond voor het eerst eens niet op bezoek, maar naar het concert van Lady Gaga.

Omdat een paar maanden geleden de vader van een vriend van ons aan een aneurysma (scheuring van de aorta) is overleden, dachten we ook meteen aan het ergste dus we zijn hevig geschrokken. Twee dagen later hoorden we van de artsen dat het gelukkig met medicijnen en veel rust onder controle kan worden gehouden, ze hoeft zelfs niet opnieuw onder het mes. Voorlopig moet ze nog twee weken in het ziekenhuis blijven en dan mag zuster Dex opnieuw aan de bak.
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Daniel »

Zo, weet ook weer dat ik geen rare dingen mankeer al kostte het enige moeite... vanmiddag een PMO gehad bij de ARBO-dienst maar bij 't maken van 'n hartfilmpje vielen de elektrodes er steeds af. Is geloof ik wel een keer of tien misgegaan :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Ennes »

Daniel schreef:Zo, weet ook weer dat ik geen rare dingen mankeer al kostte het enige moeite... vanmiddag een PMO gehad bij de ARBO-dienst maar bij 't maken van 'n hartfilmpje vielen de elektrodes er steeds af. Is geloof ik wel een keer of tien misgegaan :P
Altijd prettig even een APK'tje
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Suus »

Zo, eindelijk Office 2011 binnen, nu kan ik de Windowslaptop definitief in de hoek zetten.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Mark »

Binnen enkele dagen ben ik eigenaar van een Mazda 323 *O* Bouwjaar '92, 3-deurs en automaat voor een net prijsje :pos:
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Ennes »

Zo... hij staat

Afbeelding
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Stefan »

Mark schreef:Binnen enkele dagen ben ik eigenaar van een Mazda 323 *O* Bouwjaar '92, 3-deurs en automaat voor een net prijsje :pos:
Nóg een 323 binnen de 'club' OVNL. *O* Ik wens je veel veilige kilometers toe. 8-)
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Fles »

KM46 schreef:
Dexter schreef:Kunnen ze geen kunstkerstbomen uitvinden die je als een paraplu kan uitklappen en dan direct klaar is, compleet met lichtjes, slingers en ballen :?:
Ja, die zijn er wel. Alleen heel erg duur en zonder lichtjes, slingers en ballen.
Ja, zo kan ik het ook :lol:

Ik heb zelf een boompje van porselein (of aardewerk, één van de twee) en daar zitten al lichtjes in. Die hoef ik alleen maar ergens neer te zetten, stekker erin en klaar *O* Inclusief slingers en ballen. En zelfs met kadootjes onderaan. :pos:
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door ODRAIL »

Dexter schreef:@Ennes: Ach god... Ik heb pas met een collega gesproken over zijn overleden kat, dat kan jij weleens geweest zijn.
KM46 schreef:@ Dexter: Hoe is het inmiddels met je moeder?
Wat aardig dat je er naar vraagt! Ik heb een heftige tijd achter de rug, maar ik heb er verder eigenlijk niets meer over geschreven omdat ik niet wil dat mensen hier gaan denken van: "Pfff wat een gezeur"...

Ze was net een week thuis en het ging best goed, maar toen kreeg ze het ineens benauwd. Huisartsenpost gebeld, die concludeerden dat het ernstig was en ze is met een ambulance teruggebracht. Nu ligt ze inmiddels alweer 1,5 week in het ziekenhuis. Eerst leek het om een ontstoken hartzakje te gaan, maar na een paar onderzoeken zagen ze dat de aorta was gescheurd! :shock: Ik was net die avond voor het eerst eens niet op bezoek, maar naar het concert van Lady Gaga.

Omdat een paar maanden geleden de vader van een vriend van ons aan een aneurysma (scheuring van de aorta) is overleden, dachten we ook meteen aan het ergste dus we zijn hevig geschrokken. Twee dagen later hoorden we van de artsen dat het gelukkig met medicijnen en veel rust onder controle kan worden gehouden, ze hoeft zelfs niet opnieuw onder het mes. Voorlopig moet ze nog twee weken in het ziekenhuis blijven en dan mag zuster Dex opnieuw aan de bak.
De reden dat ik zoveel belangstelling hiervoor heb is dat ik ook hartpatient ben. Ik heb namenlijk: de zieke van ebstein (via google kun je opzoeken wat dit is.).
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door MdJ »

Stefan schreef:
Mark schreef:Binnen enkele dagen ben ik eigenaar van een Mazda 323 *O* Bouwjaar '92, 3-deurs en automaat voor een net prijsje :pos:
Nóg een 323 binnen de 'club' OVNL. *O* Ik wens je veel veilige kilometers toe. 8-)
Gefeli :wink: Pimpelpaars met gouden stippen? :mrgreen:
Bij twijfel: gebruik beton.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Dexter »

KM46 schreef:De reden dat ik zoveel belangstelling hiervoor heb is dat ik ook hartpatient ben. Ik heb namenlijk: de zieke van ebstein (via google kun je opzoeken wat dit is.).
Aha, ik zal eens googlen. Mijn moeder heeft een lekkende hartklep. En heel veel pech, want die scheur in de aorta is 'zeer waarschijnlijk gerelateerd aan de operatie'. Met andere woorden: Iemand heeft zitten aankloten.
Vallend blad maakt rails glad.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door STF »

De stortbak van het toilet op de bovenverdieping in ons huis heeft in de tijd van de vorige eigenaar jarenlang staan stromen, de vlotter werkte wel maar het vulmechanisme zelf was lek dus met dat ijzer en kalkhoudende water krijg je zo'n effect als de stortbak jarenlang via het overlooppijpje in de toiletpot blijft lozen:

Afbeelding

Maar aangezien we bergruimte te kort kwamen is zo'n beetje sinds de eerste dag dat we hier kwamen wonen die ruimte gebruikt geweest als rommelhok, je zag niet eens meer dat er uberhaubt een toiletpot onder die stapel rommel stond. Vorige week heb ik eens grote opruiming gehouden en een aantal planken gemonteerd zodat het toilet weer tevoorschijn kwam, tja toen ik vanmiddag de stortbak gerepareerd had werd het toch eens tijd om die toiletpot schoon te gaan maken maar het resultaat mag er zijn (moet alleen nog even een nieuwe toiletbril op):

Afbeelding
Laatst gewijzigd door STF op za 04 dec 2010, 06:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Justin »

Goeiedag, wat schoon :shock: :pos:
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door find_your_spot »

Justin schreef:Goeiedag, wat schoon :shock: :pos:
STF is ook als werkster in te huren. Goed poetsen dat die kan! :Y
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Geert »

Dexter schreef:Wat aardig dat je er naar vraagt! Ik heb een heftige tijd achter de rug, maar ik heb er verder eigenlijk niets meer over geschreven omdat ik niet wil dat mensen hier gaan denken van: "Pfff wat een gezeur"...

Ze was net een week thuis en het ging best goed, maar toen kreeg ze het ineens benauwd. Huisartsenpost gebeld, die concludeerden dat het ernstig was en ze is met een ambulance teruggebracht. Nu ligt ze inmiddels alweer 1,5 week in het ziekenhuis. Eerst leek het om een ontstoken hartzakje te gaan, maar na een paar onderzoeken zagen ze dat de aorta was gescheurd! :shock: Ik was net die avond voor het eerst eens niet op bezoek, maar naar het concert van Lady Gaga.

Omdat een paar maanden geleden de vader van een vriend van ons aan een aneurysma (scheuring van de aorta) is overleden, dachten we ook meteen aan het ergste dus we zijn hevig geschrokken. Twee dagen later hoorden we van de artsen dat het gelukkig met medicijnen en veel rust onder controle kan worden gehouden, ze hoeft zelfs niet opnieuw onder het mes. Voorlopig moet ze nog twee weken in het ziekenhuis blijven en dan mag zuster Dex opnieuw aan de bak.
Oei, kan me voorstellen dat je je rot schrok! Je moeder heeft wel pech zeg. Beterschap in ieder geval!
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Stefan »

Ik denk dat ik zo m'n werk maar bel met de vraag of ik écht moet komen. Moet namelijk naar Den Haag en daarna de hele avond nog op de weg zitten.. Zie er best tegen op met dit weer, zeker als 't vanavond nog gaat ijzelen. -o-
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Meltrain »

Rond 12:00 was er schuin voor ons huis een ongeluk gebeurd: wat er precies gebeurd was weet ik niet, maar in elk geval was er een fiteser onderuit gegaan en die lag zwaargewond op de straat.
Een aantal mensen stonden eromheen en die hadden gelijk 112 gebeld, dus niet veel later kwamen de politie en een ambulance er al aan.
Mijn ouders hebben nog geholpen met de auto's tegenhouden, maar voordat ik me eenmaal goed warm aangekleed had, was de ambulance al ingeladen en ging net weg.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Mark »

MdJ schreef:
Stefan schreef:
Mark schreef:Binnen enkele dagen ben ik eigenaar van een Mazda 323 *O* Bouwjaar '92, 3-deurs en automaat voor een net prijsje :pos:
Nóg een 323 binnen de 'club' OVNL. *O* Ik wens je veel veilige kilometers toe. 8-)
Gefeli :wink: Pimpelpaars met gouden stippen? :mrgreen:
Eeh nee hoezo?
Hij is groenblauw.
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Stefan »

Stefan schreef:Ik denk dat ik zo m'n werk maar bel met de vraag of ik écht moet komen. Moet namelijk naar Den Haag en daarna de hele avond nog op de weg zitten.. Zie er best tegen op met dit weer, zeker als 't vanavond nog gaat ijzelen. -o-
Heb rond 4 uur trouwens te horen gekregen dat we vanavond niet open gaan, gelukkig. :)
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Fles »

Er is een extra stoptrein ingelegd naar Eindhoven. Planmatig vertrek 16:55. Voraussichtlich +71.

Ik wil NU al die sukkels horen die zo stonden te kraaien dat ze er klaar voor waren, na die "realistische praktijktest" van 10 oktober. Jullie FALEN. Best hard ook nog. En dan is het pas 4 december. :neg:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 32 gasten