Mag ik even kwijt #61

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Caspar »

Over die speculoos±
Gelukkig kunnen smaken nog verschillen, het stond laatst op tafel bij mijn vader, en even een mespuntje van geproefd. Om bijna van te kokhalzen :oops:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Justin »

Och je bent niet de enige ;).

Vandaag weer eens naar de sportschool geweest... en toen trainde je samen met het team van FC Dordrecht, dan niet buiten kon trainen i.v.m. bevroren velden :lol: . Still, was ik maar zo fit....
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Caspar »

Over Richard de Mos van de PVV gesproken, ik vind dat zo´n domme vent... Volgens mij is het erg gezellig om met hem een biertje te gaan drinken, en kan ie goed moppen tappen, maar dit is ook best wel erg:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XjvIlVUOI7w[/youtube]
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door find_your_spot »

Caspar schreef:Over Richard de Mos van de PVV gesproken, ik vind dat zo´n domme vent...
Hij is anders wel schooldirecteur geweest, dus je mag verwachten dat die man verstand heeft waarover hij praat.
For Your Railroad Adventures
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Caspar »

Ja en hij heeft ook gezegd dat ie niet kon rondkomen van zijn baan als docent :roll: . Daarom is ie in de politiek gegaan.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Dexter »

Ik loop nog steeds schor en met toeterende oren rond na het Lady Gaga-concert van gisteren, man wat hebben we een lol gehad! :mrgreen: Het was een superleuk concert, wat eigenlijk meer weg had van een soort musical. Ze zochten op een soort Wizard Of Oz-achtige wijze de weg naar het 'Monsters Ball' en er werd vaak gewisseld van decor en outfit.

Natuurlijk lekker hard meegeblèrd met hits als Pokerface, Alejandro en Bad Romance! :Y En veel voorpret gehad toen we bij een feestwinkel even buiten Zuidplein pruiken gingen kopen. :lol: Achteraf hebben we ze maar in de tas gelaten, omdat er verder geen mensen om ons heen zaten met een gekke outfit, dus we durfden ze niet op te zetten... :@ Maar ik weet nu zeker dat lang haar niks voor mij is, véél te warm en het zit continu in je gezicht. Blond staat me wel. *O*

En man wat een slecht voorprogramma zeg, wat een herrie! Ze heten Semi-Precious Weapons en het was een soort goedkope rip-off van Tokio Hotel, met een schreeuwende zanger die een luipaardlegging en gouden glitterlaarsjes met stilettohakken droeg. We hebben er echt een permanente gehoorbeschadiging aan overgehouden. -o-
Vallend blad maakt rails glad.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Caspar »

Alejandro is wel een leuk nummer ja. Ik associëer het alleen met wisselstoringen, overwegstoringen, gedoofde seinen, storingsmonteurs en mensen langs de baan. Bij de opleiding stond altijd de Non-stop40 aan en die dus non-stop. Waardoor ik aan het einde van de week een keer of 12 Alejandro gehoord had :shock:
Zo zijn er nog wat van die nummers waarbij ik meteen het sporenplan van Vught aansluiting voor me zie terwijl ik aan de bar in een cafe wat zit te drinken met vrienden.
Etienne
Donateur
Berichten: 7893
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Etienne »

Mag ik even kwijt dat ik donderdag moet gaan afrijden voor rijbewijs B *O*
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Dexter »

Caspar schreef:Zo zijn er nog wat van die nummers waarbij ik meteen het sporenplan van Vught aansluiting voor me zie terwijl ik aan de bar in een cafe wat zit te drinken met vrienden.
Ik wist niet dat beroepsdeformatie zulke ernstige vormen aan kon nemen. :lol: Was maar gezellig met ons meegegaan!

@Pijnackerbus: Heel veel suc6 aanstaande donderdag! Ik hoop voor je dat het dan niet sneeuwt of glad is.
Vallend blad maakt rails glad.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Caspar »

Haha, ik heb het heel sterk met muziek, dat bepaalde nummers me aan bepaalde gebeurtenissen doen denken :wink:
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Dexter »

Dat heb ik ook, zelfs met hele cd's die ik heb. Het voordeel is dat zelfs na jaren bepaalde muziek voor een glimlach kan zorgen omdat dat je doet denken aan leuke herinneringen. Het nadeel is dat dat ook opgaat voor nare gebeurtenissen.
Vallend blad maakt rails glad.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Wubbo »

Het sporenplan van Vught Aansluiting ook nog... Nee, zo erg is het zelfs bij mij niet (terwijl ik, beroepsgedeformeerd als ik ben, een flink aantal emplacementen ongeveer uit mijn hoofd kan tekenen, met spoornummers erbij en met een beetje mazzel ook nog of er een overweg in de buurt ligt)...
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Dexter »

Ha dus dan kan ik net zo goed een kopje thee met jou drinken in plaats van te gaan wegleren, Wubbo? :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Daantje »

Pijnackerbus schreef:Mag ik even kwijt dat ik donderdag moet gaan afrijden voor rijbewijs B *O*
Succes :) Ik heb vanavond weer rijles en op 11 januari tussentijdse toets. Hoop dan eind januari/begin februari te mogen afrijden.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Geert »

find_your_spot schreef:
Caspar schreef:Over Richard de Mos van de PVV gesproken, ik vind dat zo´n domme vent...
Hij is anders wel schooldirecteur geweest, dus je mag verwachten dat die man verstand heeft waarover hij praat.
Ja dat zei hij ja. Hij was helemaal geen directeur geweest :roll:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Suus »

Ik mag nog steeds geen afwas doen, maar als ik nog langer wacht krijg ik het helemaal niet meer schoon. Ik tap gewoon extra warm water, wie weet ontdooit dat de ijslaag in de entree een beetje :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Freek »

psstt warm water is eerder ijs dan koud water :wink:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Suus »

Och, dan heb ik morgen gewoon weer mijn schaatsen nodig om buiten te komen _O-

De schoonmakers zijn de hele ochtend bezig geweest met warm water en zout de ijslaag van afgelopen nacht weg te dweilen. Je hebt ook wel een lekkage te pakken als de afvoer van 28 keukens en 40 wasmachines zo de entree van het gebouw binnenstromen :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door find_your_spot »

Morgen heb ik mijn eerste rijles in Utrecht. Spannend! *O*

Als ik het goed heb ziet mijn rijblik er morgen zo uit:

Afbeelding

Voor jullie als geruststelling zal ik morgen alleen maar in de regio rijden en een boompje planten.
For Your Railroad Adventures
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Fles »

Freek schreef:psstt warm water is eerder ijs dan koud water :wink:
Ehmm nee :lol:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Fles »

Bee schreef:De schoonmakers zijn de hele ochtend bezig geweest met warm water en zout de ijslaag van afgelopen nacht weg te dweilen.

Mja, zo kun je aan de gang blijven. Waarom rossen ze niet de schotsen ijs zelf aan de kant met spades of zo? Dat lijkt me handiger...
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Geert »

find_your_spot schreef:Morgen heb ik mijn eerste rijles in Utrecht. Spannend! *O*

Als ik het goed heb ziet mijn rijblik er morgen zo uit:
Je komt toch niet in Zeist of op de Uithof he? ;)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Suus »

Ze kunnen het niet zo goed niet doen trouwens, want met het tempo dat het water weer uit de afvoer stroomt staat binnen een kwartier alles weer blank. Maarja, ik kan wel de afwas in de badkamer doen, maar die gootsteen is eigenlijk net te klein voor mijn grote borden en pannen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Chauf21 »

find_your_spot schreef:Morgen heb ik mijn eerste rijles in Utrecht. Spannend! *O*
Wedden dat je je eerste bocht te krap instuurt? :P :mrgreen:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #61

Bericht door Justin »

Haha, wat een aanmoedigingen :p.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten