Meeting Eindhoven, wanneer?

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!

Wanneer?

Zaterdag 18 december
3
6%
Zondag 19 december
6
13%
Maandag 20 december
6
13%
Dinsdag 21 december
16
34%
Woensdag 22 december
8
17%
Donderdag 23 december
6
13%
Vrijdag 24 december
2
4%
 
Totaal aantal stemmen: 47

Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Meeting Eindhoven, wanneer?

Bericht door Gekko123 »

sta nu in de stoptrein naar Deurne. De t845 leek niet te rijden in ht. bijna in ehv.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Meeting Eindhoven, wanneer?

Bericht door find_your_spot »

Gekko123 schreef:sta nu in de stoptrein naar Deurne. De t845 leek niet te rijden in ht. bijna in ehv.
Dan zien we je vanzelf verschijnen in Eindhoven. Wij zijn net vertrokken vanuit 's Hertogenbosch dus zijn met ongeveer 15 minuten in de gekste.
For Your Railroad Adventures
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Meeting Eindhoven, wanneer?

Bericht door Gekko123 »

ik sta bij de trappen en ben te herkennen aan een blauwe tas met tu delft erop. tot zo.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Meeting Eindhoven, wanneer?

Bericht door Suus »

Jeuh, ik sta eindelijk met grote radioheld Gerard Ekdom op de foto :)
Afbeelding

En met mijn andere held de kerstman :)
Afbeelding
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Meeting Eindhoven, wanneer?

Bericht door Geert »

En, was het leuk? :)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Meeting Eindhoven, wanneer?

Bericht door Suus »

Ik vond van wel, maar ik ben dan ook een 3FM-fan. Was gezellig en ook wat nieuwe mensen leren kennen, dus dat is altijd goed :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Meeting Eindhoven, wanneer?

Bericht door Dexter »

Wat zijn jullie alweer vroeg terug (Bee althans) of lijkt dat maar zo? Hebben jullie nog ergens samen gegeten of nageborreld? En is Coen Swijnenberg echt zo lang in het echt?
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Cookie
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1671
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 17:06

Re: Meeting Eindhoven, wanneer?

Bericht door Cookie »

Was een vrij korte meeting inderdaad, maar wel gezellig :) . Eerst even naar het glazen huis geweest, daarna een cafeetje opgezocht en met z'n allen daar wat gedronken. Eind van de middag keerde iedereen weer huiswaarts.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Meeting Eindhoven, wanneer?

Bericht door Ardan »

Al zijn Meltrain en ik wel met een ommetje gegaan, zijn nog even met Bee bij de Subway in de Reguliersbree in Amsterdam wezen eten. FYS zijn nichtje kwam in Eindhoven erbij in het café en is achtergebleven. Ik denk dat hij het vriendinnetje van dat nichtje wel interessant vond. Ik ben nu net weer thuis. Was wel erg gezellig, ook weer nieuwe mensen leren kennen :) Foto's volgen :)
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Meeting Eindhoven, wanneer?

Bericht door Suus »

Dexter schreef:Wat zijn jullie alweer vroeg terug (Bee althans) of lijkt dat maar zo? Hebben jullie nog ergens samen gegeten of nageborreld? En is Coen Swijnenberg echt zo lang in het echt?
Caspar sms'te af door een bovenleidingbreuk bij Zaandam, de s800 die we oorspronkelijk naar Eindhoven zouden nemen werd opgeheven. Daarna samen met FYS en Klaasje met een volle s3000 in Utrecht gekomen, daar kwam Cookie erbij. Doorgereisd naar Eindhoven, ging af en toe erg langzaam (o.a. de IC-sporen in Houten zijn buiten gebruik op het moment). Daar kwamen Ardan, Meltrain, Joshua en Gekko123 erbij, en mijn vriend Paul (staat aan de andere kant van de kerstman), die heeft hier geen account.

Eerst geld in de brievenbus geworpen, daarna flessen weggebracht naar de Coca Cola Truck en met de kerstman op de foto.

Rondje gelopen door het centrum om uiteindelijk te nestelen in een café. Daar zijn we op een gegeven moment weer weggegaan, precies op het moment dat de tussenstand van 1 miljoen euro bekend werd gemaakt, Gekko123 ging richting Geldrop (geloof ik), Joshua ging de s800 uit nadat die na 20 minuten in Eindhoven langs het perron had gestaan defect werd afgevoerd en Paul zat al in de eerder weggereden s1900, die overigens strandde in Breda... Al snel daarna kwam gelukkig de volgende s800, waar Cookie, Klaasje, Ardan, Meltrain en ik weer richting noorden gingen. Cookie haakte af in Utrecht, uiteindelijk kwamen Meltrain, Ardan en ik met zo'n 25 minuten (+30 van de vorige uitgevallen trein) aan in Amsterdam Centraal (extra stops te Asb en Dvd). Te Dvd was Klaasje uitgestapt.

En Coen is inderdaad erg lang, maar dat had ik in Breda twee jaar geleden al gezien :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Meeting Eindhoven, wanneer?

Bericht door Oud forumgebruiker »

Dat jullie niet even langs zijn geweest :N :wink:
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Meeting Eindhoven, wanneer?

Bericht door Ardan »

Dachten we onderweg nog wel aan, maar is ons eenmaal in Amsterdam helemaal ontschoten :roll:
Ik doe ook maar wat
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Meeting Eindhoven, wanneer?

Bericht door find_your_spot »

Ardan schreef: FYS zijn nichtje kwam in Eindhoven erbij in het café en is achtergebleven. Ik denk dat hij het vriendinnetje van dat nichtje wel interessant vond.
:@ Ssssstttt!

Sorry menschjes van het goede leven die nog graag uren met mij wilde praten (kan het niet voorstellen)

Aangezien mijn nicht fulltime in de jeugdzorg werkt en in het zuiden des lands zie ik haar amper.
Laatste keer dat ik haar had gezien moet alweer 5 maanden geleden zijn geweest, vandaar dat ik het stiekem wilde combineren. :X
Alhoewel dat stiekem niet gelukt was.

Nadat jullie uit het zicht waren verdwenen ben ik met me nicht mee naar huis gegaan om daar met de familie een vorkje mee te prikken.
For Your Railroad Adventures
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Meeting Eindhoven, wanneer?

Bericht door find_your_spot »

Gelukkig hebben we de foto's nog.

Kan iemand mij vertellen wie wie is vlnr?

Afbeelding
For Your Railroad Adventures
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Meeting Eindhoven, wanneer?

Bericht door Fles »

Zijn alle geblokte oogjes OVNL-ers?
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Meeting Eindhoven, wanneer?

Bericht door ODRAIL »

find_your_spot schreef:Gelukkig hebben we de foto's nog.

Kan iemand mij vertellen wie wie is vlnr?

Afbeelding
Kan deze foto ook zonder balkjes geplaatst worden?
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Meeting Eindhoven, wanneer?

Bericht door find_your_spot »

KM46 schreef: Kan deze foto ook zonder balkjes geplaatst worden?
Ik weet niet van iedereen of hij/zij dat wel wilt, aangezien die foto zonder toestemming is geschoten.

Verder ben ik ook niet op de hoogte van privacy en copyright regels, dus is het oppassen geblazen.
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Meeting Eindhoven, wanneer?

Bericht door Suus »

Meltrain
Gekko123
Ardan
Joshua
Anonieme Nederlander
Klaasje
Hier niet geregistreerde vriend van mij
Cookie
Ik.
Laatst gewijzigd door Suus op wo 22 dec 2010, 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Meeting Eindhoven, wanneer?

Bericht door Fles »

Er mist er eentje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Meeting Eindhoven, wanneer?

Bericht door Suus »

Tussen Joshua en Klaasje zit er inderdaad nog een zie ik nu, maar dat is een anonieme Nederlander :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Meeting Eindhoven, wanneer?

Bericht door Dexter »

Ik herken alleen Meltrain (links) en Ardan (aan zijn petje), maar alleen omdat ze hier weleens eerder op foto's hebben gestaan. De meneer rechts die zo opzichtig reclame maakt voor A.H. moet dan Bee zijn. :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Meeting Eindhoven, wanneer?

Bericht door Fles »

Ardan gaat zo te zien net geweldig op zn plaat :X :lol:
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Meeting Eindhoven, wanneer?

Bericht door Dexter »

Jij schrijft het, ik dacht het. :wink: En hoe lang ben jij eigenlijk Ardan?
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Meeting Eindhoven, wanneer?

Bericht door Suus »

Ardan ging niet op zijn plaat, maar moest vaag op de foto :mrgreen:

Dat ik helemaal rechts stond had je kunnen zien als je helemaal naar boven was gescrolled, daar sta ik al met Gerard Ekdom vereeuwigd :D

En die tas: Tja, ik moest toch flessen meenemen, anders mocht je niet met de kerstman op de foto :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Meeting Eindhoven, wanneer?

Bericht door Fles »

Bee schreef: ik moest toch flessen meenemen, anders mocht je niet met de kerstman op de foto :P
Oh ja mn broer en ik waren er ook :lol:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten