Mag ik even kwijt #62

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Fles »

Gewoon, je leutert wat over "veiligheid" en vervolgens doe je waar je zin in hebt :)

Net zoals dat blonde veulen wat mij toen aansprak toen ik in Amersfoort foto's maakte van een stationsnaambordje :D
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Suus »

Ik denk gewoon dat ProRail probeert van die tak van sport af te komen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Fles »

ja, nu levert het geld op, terwijl je er niks voor hoeft te doen. Dat wil je natuurlijk niet :)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Daniel »

**Geeuwt** Vandaag zo goed als de hele dag opleiding gehad voor 'n nieuw apparaat op 't werk, da's toch vermoeiender als gewoon met 't normale werk bezig zijn.
Morgen ga ik ook weer hooguit twee uurtjes aan m'n normale werk toekomen, andere helft van de ochtend weer een andere cursus en in de middag weer 't vervolg van vandaag. En de donderdag is dan weer een afwijkend dagje (maar wel rustiger).

Prettige bijkomstigheid is wel dat bij dat soort gelegenheden is voorzien in een lunch met luxe broodjes, die smaakte goed :)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Suus »

De gemeente Diemen gaat een promotiecampagne beginnen om Diemen landelijk (positief) op de kaart te zetten als ideale woonplaats _O- Kwa incidenten hebben ze nog wel het een en ander te verbergen: Een mislukte ontvoering, een verkrachter in het park, een vrouw die een rapper wil neerschieten, een politieagent die plotseling bewusteloos op de stoep ligt, ga nog maar even door :roll:

En om nu te voorkomen dat treinreizigers kunnen genieten van dat schitterende Diemen gaat men vanaf de A10 tot aan het viaduct van het spoor naar de Watergraafsmeer een geluidsscherm van 5 meter hoog bouwen. (A)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
lisa

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door lisa »

ziggy schreef:Okee, ik heb zojuist het wijze besluit genomen door te gaan met mijn rijlessen (oftewel: opnieuw beginnen) bij Wolf Rijschool in de Van Woustraat. Iemand ervaring met deze keten? :)

In elk geval deze zomer dan maar op vakantie met de gereviseerde MAZDAm (met OBIS en WIFI!) 323 van Mark-Hengelo *O*

Afbeelding
Leuke auto, ik heb bij Wolf rijlessen genomen afgelopen zomer en ik heb mijn rijbewijs in een keer gehaald met 20 lessen. Goede rijschool dus :pos: (A)
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Dexter »

Waarom komen buitenlandse mensen altijd met hele volksstammen tegelijk naar het ziekenhuis, terwijl dat het er toch echt maar 2 mensen per patiënt tegelijk mogen zijn? Net in de kamer naast ons 14 man, waaronder 8 kinderen. :N
Vallend blad maakt rails glad.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door webguy »

Morgen nog even presentatietje en toetsje en dan vakantie! Donderdag eerst per trein naar Brussel Airport, en dan via Cairo (Egypte) naar Kampala, in Oeganda, waar m'n ouders wonen.
Overigens nog nooit in Belgie gereisd met de trein, maar we zien wel. T was veel goedkoper dan via Schiphol :) Met OV en jeugdtarief is een enkeltje maar 10 euro, dus dat scheelt al snel.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Dexter »

Maak je borst maar nat. De 'B' op die treinen staat voor de B van 'Bananenrepubliek' en dat is niet voor niets. :roll:

Wat doen je ouders trouwens helemaal in Oeganda en jij in je eentje hier, als ik vragen mag? Is dat niet erg eenzaam?
Vallend blad maakt rails glad.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door webguy »

Mwah, ik was het huis al uit... Maar eh, ja, m'n broertje woont bij een vrienden, ik op m'n kamer en de rest van de familie woont in Oeganda. M'n vader werkt daar, vandaar. Overigens heb ik al eerder in het buitenland gewoon en ver van m'n familie vandaan, dus helemaal vreemd is het me niet.
Maar ik heb er zin in: ben toe aan vakantie... En wat betreft de B: we gaan ruim op tijd weg, en hebben ruime overstappen, dus als we eenmaal de Benelux hebben komt het vast wel goed. Aan de andere kant wordt er wel sneeuw verwacht, dus we zien wel.
Rienstertje
Berichten: 85
Lid geworden op: di 18 mei 2010, 16:09
Locatie: Horst

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Rienstertje »

Pas geplaatst op Horst-Sevenum Centraal:
Afbeelding

Is het de bedoeling dat ze deze schermen echt overal gaan plaatsen? :shock:
Relevant, innovatief en immers, omdat het kan :D
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Dexter »

@Webguy: Als je er al aan gewend was is het niet vreemd meer natuurlijk. Maar het lijkt me wel moeilijk als je een hechte band hebt met je familie, want Oeganda is niet bepaald naast de deur en je kan elkaar niet 'even' opzoeken. Een voordeel is dan weer dat je jong op eigen benen leert te gaan staan en daardoor wordt je snel volwassen.
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Ardan »

Rienstertje schreef:Pas geplaatst op Horst-Sevenum Centraal:
Afbeelding

Is het de bedoeling dat ze deze schermen echt overal gaan plaatsen? :shock:
Jep. Dus ook Warffum en Uithuizermeeden gaan er ooit eentje krijgen. Oh ja, en Kapelle-Biezelinge natuurlijk.
Na de proef in de regio Amersfoort worden deze schermen nu door het land uitgerold. Regio Zuid was het eerst, daar zie je ze al bijna overal. Nu is het Westen aan de beurt. Zelf heb ik ze bijvoorbeeld al in Haarlem gesignaleerd (ben niet zo heel veel meer in het westen dus waarschijnlijk nog wel in meer plaatsen). Daarna is Noord aan de beurt en Oost komt helaas als laatste. We hebben in Deventer al sinds de zomer zo'n paal staan om een scherm aan op te hangen. Zutphen al een stukje langer. Zelfs Winterswijk heeft een paal!
Ik doe ook maar wat
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door STF »

Zo de kerstboom staat weer:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Ardan »

Met Minoes er laveloos onder :lol:

Okee, wie van jullie noemt zich op een profielensite 'Peet84', komt uit Zwolle en is 26 jaar? Sprak me aan met 'he ov-fanaatje, bevallen de nieuwe Syntus-bussen een beetje?'. Mocht diegene hier zitten (wat ik dus vermoed), meld u even via PB want ik herken je niet ;)
Ik doe ook maar wat
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Caspar »

Altijd weer leuk om met 140 per uur de file op de A7 aan je voorbij te zien gaan. Zo te zien staat de A7 vast vanaf Purmerend tot aan Amsterdam.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Suus »

Bee schreef:En hoera, het mailsysteem van mijn werk blijkt nu bezig zijn laatste adem uit te blazen, want het is belachelijk traag en men weet absoluut niet waar het door komt _O-
In plaats van de oorzaak te zoeken, hebben ze vandaag besloten er maar wat extra servers bij te hangen :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door webguy »

Dexter schreef:@Webguy: Als je er al aan gewend was is het niet vreemd meer natuurlijk. Maar het lijkt me wel moeilijk als je een hechte band hebt met je familie, want Oeganda is niet bepaald naast de deur en je kan elkaar niet 'even' opzoeken. Een voordeel is dan weer dat je jong op eigen benen leert te gaan staan en daardoor wordt je snel volwassen.
Je went aan alles, en het is soms praktisch lastig om geen ouders in de buurt te hebben. Aan de andere kant is het internet geweldig: ik kan mn ouders voor 8c / minuut bellen en Skypen of Facebooken. Toen we in 1995 naar Ethiopie verhuisde was dat allemaal niet mogelijk daar: er is in 15 jaar veel veranderd. Ik bel mn ouders nu vaker dan toen ze in Nederland woonden, slecht als dat is...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Suus »

Bee schreef:De gemeente Diemen gaat een promotiecampagne beginnen om Diemen landelijk (positief) op de kaart te zetten als ideale woonplaats _O- Kwa incidenten hebben ze nog wel het een en ander te verbergen: Een mislukte ontvoering, een verkrachter in het park, een vrouw die een rapper wil neerschieten, een politieagent die plotseling bewusteloos op de stoep ligt, ga nog maar even door :roll:
Ha, ik weet hoe dit moeilijke probleem aangepakt kan worden, namelijk op de manier die ze in Hengelo (OV) gaan toepassen. Zet gewoon gigantische beelden van een diersoort in je stadscentrum neer :D
Afbeelding
(Bron: Tubantia

Ik stel voor dat ze in Diemen inmens grote eenden neerzetten op het plein 8-)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Geert »

Rienstertje schreef:Pas geplaatst op Horst-Sevenum Centraal:
http://i964.photobucket.com/albums/ae12 ... to0290.jpg

Is het de bedoeling dat ze deze schermen echt overal gaan plaatsen? :shock:
Zou toch prima zijn? :)
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door tsov »

*zucht*
Iets met kastjes en muren enzo.
Mijn OVC deed al een paar keer raar. Gisteravond bleek de conducteur 'm helemaal niet meer uit te kunnen lezen en ontdekten we dat er een scheurtje in zit. Dus ik op internet zoeken: "ga naar een balie". Dus ik vanmorgen naar de balie: "Ja, hij is inderdaad stuk. Eens zien wat je dan moet doen. Ah, je moet dit telefoonnummer bellen". Dus ik bellen: "Ga naar een balie". Dus ik weer terug: "Oh, uhm, eens verder kijken. Dan moet je van de website een formulier uitprinten, omdat je nog een oud type hebt. Die formulieren hebben wij blijkbaar niet." Dus ik naar de website, formulier 1 aangevraagd, formulier 2 uitgeprint. Op formulier 2 staat dat ik de sticker moet verwijderen en m'n OV op de zelfklevende laag moet plakken, gebruik geen plakband of paperclips... Dat werkt dus niet bij iets wat je zelf uitprint. Ik ga morgen maar weer eens langs om te vragen of ze dat formulier niet "ergens" hebben.
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Dexter »

Bee schreef:Ha, ik weet hoe dit moeilijke probleem aangepakt kan worden, namelijk op de manier die ze in Hengelo (OV) gaan toepassen. Zet gewoon gigantische beelden van een diersoort in je stadscentrum neer :D
Afbeelding
(Bron: Tubantia
Ik vind het net levensgrote, rechtopstaande drollen. Weliswaar in een ietwat beer-achtige vorm gekleid.
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Suus »

Dit is nog maar het concept he, die gemeente daar heeft gisteren besloten dat er zes van die beren voor een half miljoen de binnenstad komen verfraaien _O-
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Dexter »

Verfraaien? Zouden de mensen die daarover beslissen zichzelf nou nooit eens de vraag stellen: "Zou ik dit zelf in mijn eigen tuin willen hebben?" :roll: Als die beren er eenmaal staan zullen die arme inwoners wel denken: "Oh Crap!" :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door MdJ »

Dexter schreef:Ik vind het net levensgrote, rechtopstaande drollen. Weliswaar in een ietwat beer-achtige vorm gekleid.
3D-figuurschijten voor gevorderden?:D (A) Het was ff werk, maar dan heb je ook wat :mrgreen:
Bij twijfel: gebruik beton.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten