Mag ik even kwijt #62

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Mark »

Die beren zijn anders een hele verbetering als je ziet hoe het marktplein van Hengelo er nu uit ziet :')
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Caspar »

Ardan schreef: Regio Zuid was het eerst, daar zie je ze al bijna overal. Nu is het Westen aan de beurt. Zelf heb ik ze bijvoorbeeld al in Haarlem gesignaleerd (ben niet zo heel veel meer in het westen dus waarschijnlijk nog wel in meer plaatsen). Daarna is Noord aan de beurt en Oost komt helaas als laatste. We hebben in Deventer al sinds de zomer zo'n paal staan om een scherm aan op te hangen. Zutphen al een stukje langer. Zelfs Winterswijk heeft een paal!
Ze zijn inderdaad net klaar met het plaatsen van de nieuwe schermen en TBP's in het gebied wat door post Alkmaar wordt bediend. Waar Haarlem ook onder valt. Naar verluid klopt het niet helemaal dat Oost Nederland als laatste aan de beurt is, ik meen te hebben opgevangen dat Amsterdam (en misschien ook Utrecht) en omgeving als laatste overgaan op die dingen.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Daniel »

Dat Utrecht pas later om gaat heeft ongetwijfeld met de verbouwing te maken wat ook speelt in Arnhem en Rotterdam.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door deadlock »

Telefoon kwijt! *O*
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door deadlock »

Caspar schreef:Ze zijn inderdaad net klaar met het plaatsen van de nieuwe schermen en TBP's in het gebied wat door post Alkmaar wordt bediend. Waar Haarlem ook onder valt. Naar verluid klopt het niet helemaal dat Oost Nederland als laatste aan de beurt is, ik meen te hebben opgevangen dat Amsterdam (en misschien ook Utrecht) en omgeving als laatste overgaan op die dingen.
In Putten en Nijkerk hangen ze geloof ik ook al jaren? Of heb ik ergens last van kortsluiting.

Ik heb net de frietpan even schoongemaakt. Nou jah, het vet eruit gehaald, vol met water, thermostaat op 80 graden en een afwasblokje erin. Daarna is het ding zo goed als nieuw (y)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Caspar »

Daniel schreef:Dat Utrecht pas later om gaat heeft ongetwijfeld met de verbouwing te maken wat ook speelt in Arnhem en Rotterdam.
En ook met de grote van de post denk ik.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door tsov »

Zo, ik zit klaar voor het Groot Dictee. Meer deelnemers hier?
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door deadlock »

tsov schreef:Zo, ik zit klaar voor het Groot Dictee. Meer deelnemers hier?
Ja! Ik doe ook mee.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Fles »

tsov schreef:Zo, ik zit klaar voor het Groot Dictee. Meer deelnemers hier?

Neej. Ik ga foebal kijkeuh. :Y
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Daantje »

tsov schreef:Zo, ik zit klaar voor het Groot Dictee. Meer deelnemers hier?
Heb altijd wel meegedaan alleen vorig jaar kon ik niet en dit jaar komt het me ook even heel slecht uit dus nu ff niet ook al vind ik het wel jammer.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door MdJ »

Vandaag kostelijk vermaakt om een vrouw in lijn 107... Een vrouw van 26 (zei ze iig, ze zag eruit als iemand van 50 die teveel make-up had..)woonde in Harderwijk... En had een vriend van 44 die in Twello woont... En dat je daar heulemaal niet met de bus kon komen... En dat ze alleen naar de kroeg ging als de s in de dag zit... " 's Maandags, 's Dinsdags..." Ja..

En dat ze acteerlessen heeft om... ah, hoe heet zo iemand... Iemand die grappen maakt... te worden. En ze had twee maanden met Patrick Kluivert gehad, toen die getrouwd was... En ze had het koud en of de verwarming een stukkie hoger kon.

Ook ging ze even vertellen dat ze in 8 weken 20 kilo kwijt was, maar nu nog 40 kilo kwijt wil raken, zodat ze 70kilo weegt. En haar man/vriend (want ze was nog niet getrouwd, maar ze deed er een beetje vaag over) bofte maar met zo;n slanke den... (toen keek de reservechauffeur de echte chauffeur aan met een hoofd als " :') "

Je had er bij moeten zijn, echt. *O* (krijg ik nu voor elke "en" die ik gebruikt heb, een koekje?)
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Suus »

Als ik koekjes in huis had gehad wel. Maar helaas, ik heb alleen vier aardappelen, een homp brood en een half schaaltje salami in huis :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Daniel »

En ik ga niet verder als 8x... meer stroopwafels heb ik niet in huis :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Daantje »

En ik maar denken dat mijn koelkast leeg is... Ik heb dan tenminste nog twee pakken dubbelfriss, een fles cola, cola light, fanta en seven up, aanmaaklimonade, fles rosé, aioli, pesto, jam, pakjes drinken, citroensap, mosterd, kaas, gekookte worst, grillworst, boter, tomaten, komkommer, rucola en bier. :P
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Daniel »

Die stroopwafels liggen natuurlijk niet in de koelkast... die bevat hier overigens: 500 gram gehakt, een zak andijvie, boter, grillworst, bakboter, een fles curry, knoflooksaus, kerriesaus, mayonaise, knoflookpasta, een pak vla, een pak chocolademelk, een pak halfvolle melk en een pak dubbelfriss.

En buiten de koeling staan nog een pak chocolademelk en nog twee pakken dubbelfriss.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Mark »

Hmm...

8 flesjes Grolsch, een verdwaald blik Amstel ( :') ), een fles witte wijn, een fles fanta, een pak dubbelfriss, een pak melk, een pakje yoghurt, 5 eieren, bakboter, curry, mayonaise, boter, kaas, augurken, metworst, knakworstjes, roggebrood, jam, knoflooksaus, sladressing, tomatensap, een krop ijsbergsla, een bos wortelen en een halve chocoladeletter...
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door tsov »

deadlock schreef:
tsov schreef:Zo, ik zit klaar voor het Groot Dictee. Meer deelnemers hier?
Ja! Ik doe ook mee.
Hoeveel fout had je? Ik heb er 22 *O*
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door MdJ »

@Daniel: ik kom tot 9 :lol:

@Mark: Ben je van je geloof afgestapt met je Amstel? :lol:
Bij twijfel: gebruik beton.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Mark »

Fles schreef:
tsov schreef:Zo, ik zit klaar voor het Groot Dictee. Meer deelnemers hier?

Neej. Ik ga foebal kijkeuh. :Y
Ik ook, Liverpool-Utrecht is een stuk boeiender dan dat dictee waar toch niemand een hol van snapt _O-
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Fles »

Nou, om eerlijk te zijn is het maar een kutpot tot nu toe. En dat gelul van die kippen van RTL7 schiet toch ook niet op man :N
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Mark »

MdJ schreef:@Mark: Ben je van je geloof afgestapt met je Amstel? :lol:
Nee pik ik zeg toch ook dat dat blik verdwaald is _O-
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Suus »

In Amsterdam-Oost en het oosten van het centrum van Amsterdam heb je een dikke man die een zwarte legging draagt en een heuptasje om heeft. Ik kom hem de hele tijd tegen op de meest vreemde plekken en elke keer is hij aan het eten.

Ik ben hem wel eens tegengekomen naast restaurant Dauphine, op een terrasje naast de Hollandsche Schouwburg, in de Albert Heijn op de Linneausstraat, bij de tramhalte van het Muiderpoortstation, in de Albert Heijn op de Wibautstraat, in het metrostation Weesperplein, bij het fietsenrek voor het uitzendbureau, op de Dappermarkt...

Maar vandaag, vandaag kwam ik deze ietswat opmerkelijke man met een zak oliebollen tegen in het schoolgebouw waar ik werk :shock:

Sommige mensen denken dat ik spoken zie en dat deze dikke man niet bestaat, maar ik weet wel anders!
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Caspar »

Ik geloof je wel. Ik zag in oktober ook een man door Amsterdam Oost heen skaten met enkel een roze onderbroek aan, en een ontbloot bovenlijf, bij een graad of 12 buiten.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door tsov »

Een donkere man? Want die skatet al een jaar of wat door de stad. Net als de bebaarde man op sandalen met slechts een leren string en topje aan, met een hond (model luttenkikker) die hetzelfde droeg en vroeger elke zaterdag over het Buikslotermeerplein wandelde om boodschappen te doen :shock:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #62

Bericht door Suus »

Ja, die bejaarde man met string heeft ook elke zomer weer de touwklimact op het Leidseplein. Niet echt smakelijk als je dan net op je bitterbal zit te bijten.

Je hebt ook nog een man met een soort bakfiets. Die bakfiets bevat een blauwe krat, en daar zit een kloon van Samson in die ongeveer elke 15 seconden een keer blaft _O_
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten