Voorsteltopic #2

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Klaasje
Berichten: 7124
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Voorsteltopic #2

Bericht door Klaasje »

2e jaars CT?.. Prachtig, hier een 4e jaars V&M. Ik ben in mijn afstuderen alleen een beetje een grote zijsprong aan het maken geloof ik.. (niet zo civiel). In ieder geval:
Voel je hier welkom *O*
En oh, doe Kooltje (vast niet je favo docent..) de groeten van die Almeriaan.
MartijnCoenen
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 24 jun 2011, 08:55

Re: Voorsteltopic #2

Bericht door MartijnCoenen »

Hallo!

Ik kom als bezoeker al regelmatig op OVinNL, nu maar eens geregistreerd.

Ik ben Martijn Coenen, 30, werkzaam in de software ontwikkeling, om precies te zijn in de hoek van GIS-data op het web (zeg maar het beschikbaar maken van geografische data op Google Maps achtige zaken), in het mooie plaatsje Duiven. Ik ben sinds 2010 woonachtig in Zevenaar.

Geboren Rotterdammer (1980-1989), daarna inwoner van Zoetermeer (1989-2010), afgestudeerd aan de Haagse Hogeschool en eh... tsja....

Oh ja, OV natuurlijk.... ik ben actief lid geweest van ROVER in een aantal groepjes (o.a. Zoetermeer en Ketenmobiliteit), reis tegenwoordig niet echt vaak meer met het OV omdat de woon-werkafstand zodanig is, dat dit niet meer nodig is :)

Misschien wat termen rondslingeren: Stadsregio KAN, Zevenaar, PHP, Wordpress, Joomla, Ford Fiësta (1999), OVL, IRC RailChat. Woon samen met Jill, 2 katers.

Vragen is gratis (en nee, mijn pin-codes blijven geheim) en als het even kan, beantwoord ik de vragen ook nog!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Voorsteltopic #2

Bericht door Suus »

Ik ken Duiven alleen van de Ikea en de drukste McDonald's van Nederland maar als jij zegt dat het een mooi plaatsje is wil ik je best geloven :P Welkom verder :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Voorsteltopic #2

Bericht door Gekko123 »

Laat ik Duiven en Zevenaar allebei redelijk kennen, heb niet voor niks 16 jaar van mijn leven in die regio doorgebracht. En ik kan je verzekeren: Duiven is zeker een leuke plaats.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Voorsteltopic #2

Bericht door webguy »

Bee schreef:Ik ken Duiven alleen van de Ikea en de drukste McDonald's van Nederland maar als jij zegt dat het een mooi plaatsje is wil ik je best geloven :P Welkom verder :)
Is die serieus de drukste? Dacht bij de Gelredome...

Hier nog een "regio genoot": Arnhem (en vaak ook Velp). Ook software ontwikkelaar trouwens...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Voorsteltopic #2

Bericht door Suus »

Die bij het Gelredome is vooral druk bij evenementen, die heeft speciaal voor dat doeleinde ook meerdere keukens geloof ik, maar op normale dagen is Duiven de drukste. Je verwacht het eerlijk gezegd niet in zo'n uithoek, maar het schijnt juist door de ligging aan de A12 vlak bij de grens daar zo druk te zijn.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
MartijnCoenen
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 24 jun 2011, 08:55

Re: Voorsteltopic #2

Bericht door MartijnCoenen »

Nooit geweten dat het de drukste is. Ik kom er wel eens maar zo druk lijkt het niet i.t.t. een gemiddelde Amsterdamse vestiging.

Afbeelding [Mobiele post]
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Voorsteltopic #2

Bericht door Justin »

Hai :D
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Sinus
Berichten: 1
Lid geworden op: do 14 jul 2011, 01:44

Re: Voorsteltopic #2

Bericht door Sinus »

Hallo ovinnl'ers,

Ik ben sinus en heb daarnet besloten om, na meer dan een jaar het forum te hebben gelezen, ook lid te worden. Ik studeer econometrie/orm aan de uva en woon in Utrecht (hopelijk komt daar zeer binnekort verandering in) dus ik ben frequent te vinden in de 800 of de 3000 (maar ook vaak in andere treinen). Verder heb ik bijna twee jaar gewerkt in de Ahto go op Utrecht cs (uc) dus mogelijk heb ik velen van jullie al gespot. Tegenwoordig werk ik in de AH Jan van Galenstraat in Amsterdam (in west) en neem daarom nu vaak bus 18 en tram 14. Ik hoop later een baan te vinden die zowel met econometrie als met ov te maken heeft.
Misschien tot ziens;)
Laatst gewijzigd door Sinus op do 14 jul 2011, 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Klaasje
Berichten: 7124
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Voorsteltopic #2

Bericht door Klaasje »

Welkom *O*
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Voorsteltopic #2

Bericht door Justin »

Welkom! En doe de groeten aan tangens en cosinus ;).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Abracadabram
Berichten: 241
Lid geworden op: za 18 dec 2010, 02:56

Re: Voorsteltopic #2

Bericht door Abracadabram »

Onder het mom van Nooit gedaan-Maar het is nooit te laat, mij even voorstellen.

Ik ben Bram, bijna 22 uit Rotterdam. Officieel geboren in Amsterdam (Maar dat vertel ik niet in Rotterdam:P), opgegroeid in het zonovergoten Meppel. Vertrokken richting Rotterdam om te studeren en dat houd ik nu al 3 jaar vol.

Ik studeer een combinatie van Nederlands Recht en Bedrijfeconomie (Ik kon lastig kiezen, zag dit programma waarbij je beide kon doen, ik dacht ideaal). Hierdoor ben ik net halverwege mijn studeertijd van 6 jaar. Volgend jaar start ik met mijn Master, waarbij ik gekozen heb voor de Marketing richting

Als bijbaan ben ik momenteel werkzaam als onderzoeksassistent op de universiteit voor 2 maanden. Per het nieuwe schooljaar ga ik op een middelbare school Economie les geven, dit in combinatie met practicum groepen Accounting op de universiteit.

Daarnaast is het plan om Waterpolo weer op te pakken. Daarmee was ik gestopt voor ik ging studeren, maar de studentenkilos moeten er toch op een manier af. Ik heb net vanavond een leuk zwembad gevonden waar ik wil gaan zwemmen, dus dat moet goed komen.

Voor de rest ben ik totaal niet geintresseert in vrouwen, maar geloof niet dat ik daar de enige in ben hier. Ben licht dislectisch.

Geloof dat ik zo alles wel heb..
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Voorsteltopic #2

Bericht door Geert »

Nou, welkom hier! :)
waldo79
Berichten: 7592
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Voorsteltopic #2

Bericht door waldo79 »

Aangenaam :pos:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Voorsteltopic #2

Bericht door Justin »

Hai :)
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Bluearrow
Berichten: 286
Lid geworden op: za 23 jan 2010, 12:50
Locatie: Huizen

Re: Voorsteltopic #2

Bericht door Bluearrow »

Abracadabram schreef:Voor de rest ben ik totaal niet geintresseert in vrouwen, maar geloof niet dat ik daar de enige in ben hier.
Join the club...you're not alone.

Had het al eens laten ontvallen in een van mijn reacties, maar ook ik val op het 'gelijke geslacht'....maar ja, dat wisten jullie waarschijnlijk al.... :lol:

Wat zou dat toch zijn, met zoveel gays hier? Nieuw topicje ???
Groeten,
Chris
Buschauffeurs sporen niet, anders waren ze wel machinist geworden !
Klaasje
Berichten: 7124
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Voorsteltopic #2

Bericht door Klaasje »

Zo'n topic is er toch al? Wellicht moet die afgestoft worden. Mij zul je daar alleen niet zo actief zien omdat ik kennelijk als een van de weinigen wel op het andere geslacht val. Is dat nou een coming out? :mrgreen:
|Pim|
Berichten: 430
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 16:53
Locatie: Breda

Re: Voorsteltopic #2

Bericht door |Pim| »

Och ik ben dus niet de enige, maarja, mij maakt het niet uit op wat voor geslagt je valt
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Voorsteltopic #2

Bericht door Justin »

Klaasje schreef:Zo'n topic is er toch al? Wellicht moet die afgestoft worden. Mij zul je daar alleen niet zo actief zien omdat ik kennelijk als een van de weinigen wel op het andere geslacht val. Is dat nou een coming out? :mrgreen:
Het is maar hoe je het bekijkt :P....

"Mum, dad... I have to tell you something... I ...err.... I.... am... straight"

SHOCKING I TELL YOU!!!

;)
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Voorsteltopic #2

Bericht door deadlock »

"Mom, dad, I'm German"
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Voorsteltopic #2

Bericht door Suus »

Was dat niet het zwangere homo's in het vliegtuig-topic.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Voorsteltopic #2

Bericht door Fles »

Klaasje schreef: omdat ik kennelijk als een van de weinigen wel op het andere geslacht val. Is dat nou een coming out? :mrgreen:
Hee wacht :idea: Ik ook :D

coming IN dacht ik meer aan :twisted:
Bjarne
Berichten: 62
Lid geworden op: do 08 sep 2011, 18:18

Re: Voorsteltopic #2

Bericht door Bjarne »

Hallo mensen, in mindere mate mensen en aliens

Zoals mijn forum-naam al zegt ben ik Bjarne (niet echt die Bjarne, maar aan die Bjarne heb ik wel mijn naam ontleend :) ), ehm... Ja, Bjarne dus, 14 jaar, Brabander geboren, Twente getogen (Bgn resp. Hgl), wiskunde-liefhebber, 5vwo, fotograaf (treintjes en reclame-busjes), liefhebber van eten (lekker eten, veel eten, vlees). So, that's me (in birdsflight) 8-)
Mocht u meer willen weten, de klantenservice is te bereiken op kantoortijden (15 ct/m) :mrgreen:
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8579
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Voorsteltopic #2

Bericht door Milco »

Je bent 14 en je zit in 5vwo?!
Nou, in ieder geval welkom hier! *O*
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 16-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Bjarne
Berichten: 62
Lid geworden op: do 08 sep 2011, 18:18

Re: Voorsteltopic #2

Bericht door Bjarne »

Jonge leerling en heb ooit een klas overgeslagen, donc... (ben mijn 'liefde' voor Frans vergeten)
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten