Mag ik even kwijt #64

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Justin »

@ Dexter: dank je. Dat is altijd zo hè - hoe harder je ontkent dat je op je ouders lijkt, des te meer je juist wél op ze lijkt. Ik zag tienerfoto's van m'n pa bij het opruimen hier, en damn ik lijk wel heel erg op hem. Misschien andere hobbies en bepaalde karaktereigenschappen, maar verderweg qua uiterlijk --- is gewoon eng! 19 jaar is al een hele poos, maar ik weet zeker dat hij altijd trots op zijn eigen vlees en bloed.

@ STF waarom zou je dat in godsnaam doen, haha. Gekke CH'ers :P.

@ Bee en kan je nu alweer poepen? :P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door deadlock »

Nog een paar uur totdat ik volgepompt word met lidocaïne. Kan niet wachten.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Suus »

Justin schreef:@ Bee en kan je nu alweer poepen? :P.
Het water bleef doorstromen en er zat een klein scheurtje in de afvoer, dus die is vervangen voordat het overlast zou geven. Maar dat tijdstip is niet mijn favoriete tijdstip voor dat soort dingen -o-
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Freek »

Maar kun je nu alweer poepen? :P

De vraag niet ontlopen he :wink:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Suus »

Wat denk je zelf :') Ik mag het toilet nu twintig dagen niet gebruiken en moet er elke dag een rituele dans omheen doen.

Ja, ik kan hem gewoon weer gebruiken
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Freek »

Haha. :lol: Vraag ik me eigenlijk wel af hoe je tiolet er uit ziet. Ik kan er namelijk niet om heen lopen. Succes in ieder geval dan de komende 20 dagen :wink:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Suus »

Ik heb een badkamer van ongeveer 1,5 bij 1,5 meter met daarin een toilet, wasbak en douchekop. De douche zit in een klein inhammetje en de put zit onder de wasbak, dus dat stroomt de halve badkamer door. Het water van de douche komt ook uit de kraan boven de gootsteen, dat zet je om met een knop. Ik vergeet wel eens die knop om te draaien, en als ik dan mijn tanden ga poetsen of mijn handen ga wassen heb ik meteen een natte vloer :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Dexter »

Stel je eens voor dat je echt elke keer een rituele dans rond je toiletpot zou moeten doen... :lol:

Ik snap totaal niet waarom van die woningcooperatie zonodig een loodgieter uit Hoorn moet komen om een toilet in Diemen te repareren. Ik veronderstel dat die het zeker wel goedkoper zal kunnen dan een loodgieter uit Diemen zelf?
Vallend blad maakt rails glad.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Oud forumgebruiker »

Ja voor het mooie uitzicht op de snelweg A7 doen ze het in ieder geval niet ;)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Fles »

Groetjes uit Budapest :)

Het vriest hier Zestien graden maar het bier smaakt goed :) JeePee: Ik ben na het eten nog even doorgelopen naar Nyugati, is echt belachelijk dichtbij ja :Y
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Suus »

Groetjes terug uit Nederland *O*
Dexter schreef:Stel je eens voor dat je echt elke keer een rituele dans rond je toiletpot zou moeten doen... :lol:

Ik snap totaal niet waarom van die woningcooperatie zonodig een loodgieter uit Hoorn moet komen om een toilet in Diemen te repareren. Ik veronderstel dat die het zeker wel goedkoper zal kunnen dan een loodgieter uit Diemen zelf?
Geen idee, normaal doet S.O.S. Snelservice het loodgieterswerk hier. Maar die man vertelde dat hij heel vroeg was vertrokken uit Hoorn en dat hij helemaal geen zin had in een klus zo vroeg :X

Maar ach, de wegen van woonstichting zijn ondoorgrondelijk. Vlakbij Tsov willen ze het oude Veronicaplatform ombouwen tot horecagelegenheid :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Fles »

ik heb ook weleens ergens geen zin in trouwens :)
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door JeePee »

Fles schreef:Groetjes uit Budapest :)

Het vriest hier Zestien graden maar het bier smaakt goed :) JeePee: Ik ben na het eten nog even doorgelopen naar Nyugati, is echt belachelijk dichtbij ja :Y
3 KM vanaf Keleti. Half uur lopen, 6u met de trein :P . Biertje halen doe je op Liszt Ferenc tér (vanaf Oktogon klein stukje Andrassy út ri Deák tér inlopen. Plein is dan aan de linkerkant). Karma zijn vaak wel leuke mensen (je kan Geert Wilders tegenkomen op de plee trouwens). Mocht je behoefte hebben is de warme choco ook erg ok daar.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Fles »

mooi puntje voor de terugweg dan :D 2 op 3 januari slaap ik weer hier :)
Gebruikersavatar
Cookie
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1671
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 17:06

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Cookie »

Uit het blundertopic:
Ardan schreef:Ik ben eerst naar Venlo gegaan, van daar naar Mönchengladbach, Aachen, Stolberg, in één ruk naar Siegen (ruim 2 uur), in één ruk naar Hagen (weer 1,5 uur)
Dan hadden wij elkaar tegen kunnen komen, ben dinsdag ook in Siegen geweest (maar via Kleve-Xanten-Duisburg Hbf -Essen Hbf-Hagen Hbf). Heb nabij Siegen overnacht, de omgeving daar is zeer de moeite waard trouwens (Rothaargebirge) :) .
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door STF »

Kijk dat is nou coulant; de defecte keukenkoeling waar ik een poosje terug over schreef wordt ondanks dat de garantie al meer dan een jaar verstreken is toch op kosten van de leverancier gerepareerd doordat we vandaag wat nieuwe keukenapparatuur bij ze hebben besteld. :pos:
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door BR628 »

Boney M dood. Nog één keer dan maar.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Suus »

Ik sprak daarnet met iemand die ik heb leren kennen in Leipzig, en die vertelde mij dat pas gisteren de tramdienst in Leipzig weer volledig is gaan rijden na 30 centimeter sneeuw op eerste kerstdag. Die dag zijn er een flink aantal trams ontspoord door vastgereden en vastgevroren sneeuw in de rails, waarvan een meerwagentram bij de belangrijke halte op het Hbf. De dagen erna was er nog meer sneeuwval, en is het bedrijf met bulldozers en sneeuwruimers bezig geweest om alle sneeuw op te ruimen zodat er weer trams konden rijden. In de tussentijd reden er tramvervangende buslijnen waar nodig.

Men moest ook de winkelstraten sneeuwvrij maken en men heeft 5 volle vrachtwagens aan sneeuw uit de belangrijkste winkelstraat afgevoerd :shock:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door ODRAIL »

In het jaar 2010 heb ik maarliefst 1919 kilometer afgelegt met de trein. Heb nog nooit zoveel kilometers met de trein gereist als dit jaar :wink:.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Suus »

Ook voor mij is dit wel het ultieme treinenjaar tot nu toe geweest, maar dat krijg je met een retourtje Sachsen :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Caspar »

Ik zit dit jaar op ongeveer 28500 à 29500 km.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door deadlock »

Ik op 20.000 ongeveer.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door STF »

Ik ben in 2010 een record aantal keer in Nederland geweest; in januari 10 dagen (huis van oma leeghalen), in maart 2 dagen (reunie), in april 4 dagen (vergadering), in juni 4 dagen (OVNL meeting) en in september 5 dagen (zomaar). Normaal gesproken kom ik hooguit 10 dagen per jaar in Nederland.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Stefan »

Caspar schreef:Ik zit dit jaar op ongeveer 28500 à 29500 km.
Dat aantal kilometers heb ik dit jaar met de auto achter de rug. :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #64

Bericht door Ardan »

Olieslaaf! Olieslaaf! Met je rijblik :lol:
Ik doe ook maar wat
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 65 gasten