Mag ik even kwijt #65

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Oud forumgebruiker »

Ardan schreef:woonvorm
En dat is? Een tehuis? :P
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door htm_tram »

deadlock schreef:
htm_tram schreef:En de nachtmerrie gaat maar door. Vandaag 8 paracetomol op (over de dag verspreid) maar niets hielp. Kiespijn was erg ging niet weg. Daarna begon ik hoofdpijn te krijgen, spierpijn. Later ook erg misselijk en erg moe. Was ook erg warm. Zou het allemaal met elkaar te maken hebben? Tandarts in paniek gebeld en ik mag morgen komen om half 10. :N
Ik heb speciaal hiervoor nog tramadol! Mocht het niet lukken met wat je voorgeschreven krijgt doe me een PM en ik stuur wel wat op.
Bedankt voor het aanbod, maar tis gelukkig niet meer nodig. :pos: Tandarts bezoek is uitgesteld tot maandag, tot die tijd heb ik iets wat redelijk goed werkt gelukkig.
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Dexter »

Mijn dag is weer om, de wekker gaat straks af om 3:15 uur dus ik ga mijn bed in. (Wat ik strikt genomen eigenlijk al eerder had moeten doen) Morgen eh straks maar eens kijken of ik Utg in het donker weet te vinden. Welterusten!
Vallend blad maakt rails glad.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Oud forumgebruiker »

Dexter schreef:Mijn dag is weer om, de wekker gaat straks af om 3:15 uur dus ik ga mijn bed in. (Wat ik strikt genomen eigenlijk al eerder had moeten doen) Morgen eh straks maar eens kijken of ik Utg in het donker weet te vinden. Welterusten!
Ik mag om 3.30 eruit :X, ik zal op Asdm zwaaien als ik een SLT voorbij zie stuiven :lol:.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Wubbo »

Je zal maar vrij zijn op vrijdag ;-). Maandag is trouwens de uitvaart: rouwkleding niet toegestaan, en de geruchten gaan over wijn en champagne. Ik ben benieuwd, ik laat me verrassen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Suus »

Ik moet op een menselijk tijdstip beginnen en ben voor de vrijmibo weer weg gelukkig. :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Oud forumgebruiker »

Wubbo schreef:Je zal maar vrij zijn op vrijdag ;-).
Lucky bastard :P
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Oud forumgebruiker »

De site van het GVB wordt overigens vernieuwd, aan de screenshots te zien lijkt ie heel erg op de huidige NS-website.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Daniel »

Hier nog zoeen die morgen lekker vrij is... maargoed, vakantie loopt op z'n eind en maandag weer aan 't werk.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Mark »

Morgen maar een kort werkdagje, 12:00 - 16:00 :)
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door webguy »

Mag worken weer lekker verplichtingen voor 6 vakken en het ondernemerschap jugglen: rennen tussen het kantoor en de uni dus...
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Ruben »

ziggy schreef:De site van het GVB wordt overigens vernieuwd, aan de screenshots te zien lijkt ie heel erg op de huidige NS-website.
De nieuwe NS-Site vond ik vergeleken met de vorige, zeker in het begin, echt rottig werken. Ben benieuwd.
Eigenlijk kom ik er nooit meer sinds ze hem hebben vernieuwd. Gebruik altijd m.ns.nl of Hafas.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door webguy »

Site zelf is opzich verbeterd, maar de reisplanner is er niet bijzonder goed vooruit op gegaan...
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Ardan »

ziggy schreef:
Ardan schreef:woonvorm
En dat is? Een tehuis? :P
Zoiets. Hij woont met 14 anderen in een gebouw, waarin iedereen een eigen ruimte heeft. Woonruimte+keuken, een slaapkamer en een badkamer+toilet. Je kunt je heel goed redden. En er is begeleiding, die je met de dingen waar je moeite mee hebt helpt. Er zijn drie fases, in de eerste fase heb je geen keuken in je ruimte maar kook je gezamenlijk, in de tweede fase (zit mijn vriend nu in) leef je al zelfstandiger en heb je iets van één, twee keer in de week een gesprek met de begeleiding, maar je leeft ook nog naar de regels van het gebouw, en in de derde fase, waar hij nu heen gaat, kom je in een appartementje te zitten, in bijvoorbeeld een normaal flatgebouw of iets dergelijks, waarbij je persoonlijk-begeleider eens in de week langs komt. Ben je daarmee klaar dan kun je geheel op jezelf wonen.

@Dexter: erg fijn om te horen dat je moeder weer naar huis kan! Ik help je hopen dat het nog een lange tijd goed mag gaan :)
Ik doe ook maar wat
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Ruben »

ziggy schreef:
Dexter schreef:Mijn dag is weer om, de wekker gaat straks af om 3:15 uur dus ik ga mijn bed in. (Wat ik strikt genomen eigenlijk al eerder had moeten doen) Morgen eh straks maar eens kijken of ik Utg in het donker weet te vinden. Welterusten!
Ik mag om 3.30 eruit :X, ik zal op Asdm zwaaien als ik een SLT voorbij zie stuiven :lol:.
Hoi ochtendmensen. Ik ga nu slapen. Heerlijk te kunnen nachtdieren. :Y
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Mark »

Zo, ook weer wakker... :@ ;) Nu maar eens naar het werk :)
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Wubbo »

Och, om 12 uur besloot ik maar eens te gaan douchen :P
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door tsov »

Wil je weten waar je met de euro kunt betalen? Sms ff bondige clips!
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Daniel »

Hier ook al zoiets... ik werd vanmorgen om half negen wakker, keek naar buiten en dacht laat ik nog maar lekker even blijven liggen :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Oud forumgebruiker »

Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Geert »

Moest van de week een herkansing maken van een statistiekvak, de vorige keer had ik een 5,4 en het dus net niet gehaald. Docent mailde net dat ik dit keer een 8,38 heb gehaald *O*
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Oud forumgebruiker »

Typisch een stoffig statistiekgrapje... mailen dat je een 8,38 hebt i.p.v. een 8,4 :N
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door deadlock »

Ardan schreef:Zoiets. Hij woont met 14 anderen in een gebouw, waarin iedereen een eigen ruimte heeft. Woonruimte+keuken, een slaapkamer en een badkamer+toilet. Je kunt je heel goed redden. En er is begeleiding, die je met de dingen waar je moeite mee hebt helpt. Er zijn drie fases, in de eerste fase heb je geen keuken in je ruimte maar kook je gezamenlijk, in de tweede fase (zit mijn vriend nu in) leef je al zelfstandiger en heb je iets van één, twee keer in de week een gesprek met de begeleiding, maar je leeft ook nog naar de regels van het gebouw, en in de derde fase, waar hij nu heen gaat, kom je in een appartementje te zitten, in bijvoorbeeld een normaal flatgebouw of iets dergelijks, waarbij je persoonlijk-begeleider eens in de week langs komt. Ben je daarmee klaar dan kun je geheel op jezelf wonen.

@Dexter: erg fijn om te horen dat je moeder weer naar huis kan! Ik help je hopen dat het nog een lange tijd goed mag gaan :)
Ardan is dat toevallig in de Aalanden in de buurt van de Dobbe? Ik woon schuintegenover zoiets namelijk.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door deadlock »

Dexter schreef:De moraal van het verhaal: Hou dus altijd je mobiel in de gaten als je pas een liefje hebt. :mrgreen:

Mijn moeder is sinds gisteren weer terug naar haar eigen huis gegaan na in totaal 2 maanden, waarvan alles bij elkaar 8 weken ziekenhuis en 2,5 weken bij ons thuis. Voorlopig krijgt ze nog wel elke dag thuiszorg voor het wassen en aankleden en de huishouding. Verder komen de buren ook regelmatig polshoogte nemen, dus red ze het nu wel alleen.

Nu ze weg is hebben we het weer uit handen kunnen geven en begint bij ons het normale leven weer. Maar man wat zijn we moe zeg, ik had nooit gedacht dat mantelzorg voor je eigen ouder zo zwaar kon zijn... (Ik heb het natuurlijk graag gedaan en het was vanzelfsprekend, maar dat neemt niet weg dat het best vermoeiend was)
Respect hoor. Ik zou het niet kunnen. Heb voor mijn moeder alleen een week boodschappen gedaan nadat ze 3 weken op de IC had gelegen.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Gekko123 »

Ik zou eigenlijk aan de slag moeten met een practicum voor mijn studie, maar ik heb er totaal geen zin in. Kunnen zie die opdrachten niet een keer wat leuker maken?
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 43 gasten