Mag ik even kwijt #66

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Dexter »

Fles toch, ben jij werkelijk nog nooit in Parijs geweest of ben je nog niet met de Thalys geweest? Shame on you! :Y Overigens is 68 euries voor een retourtje helemaal geen slechte score voor een 'gewone sterveling'. :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Fles »

Dexter schreef:Fles toch, ben jij werkelijk nog nooit in Parijs geweest
Wel :Y in 1987, met m'n ouders, met een bon uit de krant voor 25 gulden met een toerbus :lol:
of ben je nog niet met de Thalys geweest? Shame on you! :Y
Nog niet eens in gezeten zelfs. Ik heb in 1989 op Treinen door de Tijd de hele middag in een TGV-Atlantique gezeten, maar dat is dan ook alles :')
Overigens is 68 euries voor een retourtje helemaal geen slechte score voor een 'gewone sterveling'. :lol:
Kreeg net een mailtje over die actie, dus ik dacht "Och ja, dat moet ook nog steeds een keer" :P
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Fles »

Iemand enig idee wat er tussen 13:35 en 17:25 op Paris Nord te beleven is?

Zal wel wat regionaal bordjesgeweld worden :mrgreen:
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Klaasje »

De tijd inhalen die je tussen Antwerpen en Brussel verloren hebt :?:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Fles »

Huh? welnee :)
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Dexter »

Haha ik zou toch maar een beetje rekening houden met Klaasjes voorspelling. :lol:
Fles schreef:Iemand enig idee wat er tussen 13:35 en 17:25 op Paris Nord te beleven is?
Bedoel je aan treingeweld of verwacht je soms een flashmob van nagellakkende SNCF-medewerksters? *O*
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Fles »

Dexter schreef:Haha ik zou toch maar een beetje rekening houden met Klaasjes voorspelling. :lol:
Mwoa ik weet dat ze daar bezig zijn aan de kanaalbrug bij Duffel die op instorten stond. Maar dat is al anderhalf jaar zo. Er moet daar 40 km/h gereden worden bij mijn weten. Maar knappe jongen die daar meer dan een kwartiertje mee verliest lijkt me. Of is er meer aan de hand daar? :?:
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Klaasje »

Afgelopen zomer heb ik daar +50 opgelopen ofzo.. waarom? Geen idee.
Kan je toch beter met de sneeuw door Nederland reizen. :X
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Suus »

Over mooie vertragingen gesproken. Tsov en ik zitten nu in ICE 104 met +heel veel bij Deurne. Stoppen pas weer in Utrecht!
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door htm_tram »

Connexxion wenst u een prettige reis:

Afbeelding
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door Fles »

Gaan we weer hoor _O- :D
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door STF »

Weken geleden winterbanden voor de bestelbus besteld, zou vier weken gaan duren, na verloop van tijd werd de verwachte levertijd al opgerekt naar de lente en nu is bekend geworden dat ze uberhaubt niet meer komen... :? Volgens de garage zijn alle bandenfabrikanten reeds begonnen met de zomerbandenproductie, zijn we mooi klaar mee want we hebben die winterbanden niet besteld om door sneeuw te rijden maar om met de nieuwe nog zwaardere aanhanger over een schuin boerenerf vol modder te kunnen rijden, daar moet je echt zo zacht mogelijk rubber en zo diep mogelijk profiel voor hebben. Een lagere bandenspanning in de huidige zomerbanden is ook geen optie want we zitten momenteel al zowat tegen lekrijden aan, zo'n lage spanning rijden we mee om uberhaubt nog een beetje grip te houden. All-seasonbanden zijn misschien nog een uitkomst maar helaas worden die vanaf winter 2011-2012 verboden in Luxemburg dus dat is ook geen optie...
Zou ook fijn zijn als die auto eens stopte met olie lekken (koppelingsolie en motorolie), er zijn nu al twee garages drie jaar mee bezig maar ze krijgen het niet opgelost. Zal volgende week bij de APK keuring wel weer gezeur opleveren; u heeft olielekkage! Oja, echt waar? Goh?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Fles »

dan moet je een nieuwe bus kopen he :) Eentje met vierwielaandrijving bijvoorbeeld. Vet toffe dingen zijn dat :Y

EN ja, dat kost geld. Kan ik ook niet helpen..
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Suus »

Ik zit net het compensatieformulier van NS Hispeed in te vullen, maar helemaal onderaan hebben wel een klein vakje verstopt dat je aan moet kruisen als je GEEN reclame van NS Hispeed wenst. Erg sneaky zeg.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Fles »

Bee schreef:Ik zit net het compensatieformulier van NS Hispeed in te vullen, maar helemaal onderaan hebben wel een klein vakje verstopt dat je aan moet kruisen als je GEEN reclame van NS Hispeed wenst. Erg sneaky zeg.
Er zitten wel meer van die geintjes in: zo moet je ook je DNR code opgeven, en moet je bij HiSpeed je kaartje juist WEL aan het formulier vastmaken :!:

Oh en je moet het opsturen naar een postbus ipv een antwoordnummer, en dus ook nog zelf een postzegel kopen voor erop.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Suus »

Ja, die postzegel doe ik niet moeilijk over, ik koop toch mijn postzegels op http://www.postzegelsmetkorting.nl . En anders stuur ik het wel via Port Betaald, dan laat ik het versturen door het mailcentrum :twisted:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Dexter »

Hehe eindelijk is onze auto gerepareerd, na een dikke maand en een week (sinds 5 dec) mocht dat ook wel weer eens.
Vallend blad maakt rails glad.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #65

Bericht door find_your_spot »

htm_tram schreef:Connexxion wenst u een prettige reis:

Afbeelding
Dat dit soort mensen vrij rond mogen lopen in de bus...
For Your Railroad Adventures
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Dexter »

Who is that guy...? :shock: Zeker iemand die vergeten is uit te checken.
Vallend blad maakt rails glad.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Caspar »

Ik pleit voor een OV verbod opgelegd door het supersnelrecht in dit soort gevallen.
|Pim|
Berichten: 430
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 16:53
Locatie: Breda

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door |Pim| »

Das toch niet normaal meer, is de verlichting voor uit, zal vast wel niet door die knul komen.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Klaasje »

Geniaal FYS *O* Je lijkt zo bijna op een zwaaiende toerist *O*
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Stefan »

De chauffeur had de verlichting voorin uitgezet zodat 'ie niet tegen dat hoofd aan hoefde te kijken in de reflectie in de voorruit. :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door Fles »

Ook in het spoorjaar 2012 heb ik nog minimaal één uitdaging over :')

Vandaag is alweer de 6e 12 januari op rij dat ik niet op de baan zit. Er zijn nog 7 andere dagen waar dat voor geldt, maar die kunnen allemaal in de komende 2 maanden nog "gespoord" worden. Ik ga vanavond echt niet in de stromende regen nog een ritje maken :N
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Mag ik even kwijt #66

Bericht door BR628 »

Voor die knaak maakt dat niet zoveel uit toch :p
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten