Mag ik even kwijt #67

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Suus »

Er zitten inderdaad alleen maar dingen die overdag geopend zijn, zoals Hogeschool InHolland en allerlei (hoofd)kantoren van bedrijven zoals XS4ALL, Praxis en Makro. Maar er is verder helemaal niets, daarom vind ik die locatie ook zo'n groot minpunt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Chauf21 »

Bee schreef:Ik ben nogal aan het twijfelen. En wel als volgt.
Je kijkt nu heel erg naar de voor- en nadelen van de locatie (begrijpelijk en ook goed), maar heb je nu veel contact met je huisgenoten en hoeveel aanspraak zal je in je nieuwe containerwoning hebben? Op zich kan je prima naar de supermarkt fietsen vanuit je nieuwe locatie, maar je doet wel alles redelijk op jezelf. Nu heb je tenminste aanspraak en kan je in de buurt wat rondlopen en zie je allerlei dingen gebeuren (of althans, dat neem ik even aan). Hoe belangrijk vind je dat en vind je het waard om dat op te geven/of te veranderen?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Suus »

Ik heb morgenochtend een bezichtiging, moet maar eens zien of de voordelen van een container (zover die daar echt zijn) opwegen tegen de nadelen van de locatie.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Fles »

Er komen vandaag de meest fascinerende substanties uit mijn neus. Eindelijk. Grote-Beter-Word-Dag is aangebroken _O_
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door htm_tram »

Naast Friesland wil ik nu ook Zeeland en met name Zeeuws Vlaanderen opgeven als meest triesteloze en deprimerende gebied van Nederland. :') :neg:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Fles »

Ben je niet gewend he, ruimte om je heen :P Claustrofiel :D
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door htm_tram »

Ik kan tegen ruimte en rust. Heb tientallen dagen in Oostenrijk berggekommen / wandelen waar ik niemand tegen kwam en in een tentje heb overnacht. Oké... Mischien niet helemaal te vergelijken... Ik heb ook een jaar in Groningen gewoond elk weekend en dat was ook niet deprimerend :wink:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Wubbo »

Triesteloos. Is dat iets waar je heel vrolijk van wordt? ;-)
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Mark »

htm_tram schreef:Naast Friesland wil ik nu ook Zeeland en met name Zeeuws Vlaanderen opgeven als meest triesteloze en deprimerende gebied van Nederland. :') :neg:
Mee eens, al komen Drenthe, Flevoland, Groningen en Friesland ook een aardig eind in de buurt qua saaiheid. _O-
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Suus »

Het topje van Noord-Holland, de Wieringermeer en omgeving zijn ook behoorlijk saai :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Mark »

Inderdaad, en West-Friesland. Die regio trekt mij ook totáál niet...
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Caspar »

Mark schreef:Inderdaad, en West-Friesland. Die regio trekt mij ook totáál niet...
Dat ligt er heel erg aan waar je komt. Aan het IJsselmeer is het best mooi. Ook vind ik de fruitboomgaarden ten oosten van Hoorn wel wat hebben, beetje zoals de Betuwe (is of was geloof ik de 2e grootste fruitregio na de Betuwe) maar die zie je niet vanuit de trein. Hoorn, Schagen, Enkhuizen en Medemblik zijn plaatsen met mooie binnensteden die nog aardig origineel zijn gebleven. Veder heb je nog een hele hoop dorpjes met oeroude scheefgezakte kerkjes aan en dijk een een hoop oude molens. Maar toegegeven, daar moet je van houden.

Vanaf Hoorn naar Amsterdam vind ik ook mooi traject. In de zomer ben ik daar al vaak rustig aan wakker geworden zo tegen 6u met een opkomende zon vanuit het Markermeer. Als je bovenin een dubbeldekker zit kan je dat mooi zien gebeuren. :pos:

Wieringermeer is inderdaad vreselijk lelijk en landschappelijk gezien alles boven Heerhugowaard ook wel in Noord Holland. Ook de Beemsterpolder vind ik oersaai, ondanks dat het een werelderfgoed is :roll:
Tot slot vind ik het landschap tussen grofweg Vught en Best in Brabant ook tamelijk saai met al die lange rechte rijen van populieren langs gekanaliseerde beken, met om de paar honderd meter een grote varkensschuur.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door STF »

Het is mij in Nederland te vlak (zuid-Limburg uitgezonderd), wat dat betreft is Luxemburg precies goed. Al zou ik sommige Luxemburgse dalletjes nooit willen wonen; zomers komt vrijwel overal wel zon maar er zijn genoeg locaties hier in de omgeving waar de hele winter geen straaltje zon in zo'n dal schijnt doordat de zon te laag staat.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Caspar »

Net mailtje gekregen van Connexxion dat ik naar een OV oplaadpunt kan gaan om mijn ten onrechte afgeschreven saldo à 2,92€ terug te kunnen halen als reisproduct. Geen postzegel vergoed dus in dat bedrag, plus dat ik nog eens zelf naar de Readshop moet lopen. (gelukkig woon ik er zo ongeveer boven). Waarom moesten ze dan mijn bankrekening etc zo nodig weten als het op deze manier gaat?
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door deadlock »

De tandarts is vandaag begonnen met de renovatiewerkzaamheden. En nu heb ik acht hechtingen :(
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door find_your_spot »

Caspar schreef:Net mailtje gekregen van Connexxion dat ik naar een OV oplaadpunt kan gaan om mijn ten onrechte afgeschreven saldo à 2,92€ terug te kunnen halen als reisproduct. Geen postzegel vergoed dus in dat bedrag, plus dat ik nog eens zelf naar de Readshop moet lopen. (gelukkig woon ik er zo ongeveer boven). Waarom moesten ze dan mijn bankrekening etc zo nodig weten als het op deze manier gaat?
Wie heeft jou verteld dat je een postzegel moest opplakken en wie heeft jou gezegd dat je je bankrekening moest opgeven?

Dat Connexxion voorval is op 1 december gebeurd en op 3 december stond op connexxion.nl en vele andere media uitingen dat je onterechte saldo vanaf 17 december klaar zou staan bij een ophaalautomaat.
For Your Railroad Adventures
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door webguy »

Caspar heeft geen SOV... Het gaat om een totaal ander voorval...
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Geert »

find_your_spot schreef:
Caspar schreef:Net mailtje gekregen van Connexxion dat ik naar een OV oplaadpunt kan gaan om mijn ten onrechte afgeschreven saldo à 2,92€ terug te kunnen halen als reisproduct. Geen postzegel vergoed dus in dat bedrag, plus dat ik nog eens zelf naar de Readshop moet lopen. (gelukkig woon ik er zo ongeveer boven). Waarom moesten ze dan mijn bankrekening etc zo nodig weten als het op deze manier gaat?
Wie heeft jou verteld dat je een postzegel moest opplakken en wie heeft jou gezegd dat je je bankrekening moest opgeven?

Dat Connexxion voorval is op 1 december gebeurd en op 3 december stond op connexxion.nl en vele andere media uitingen dat je onterechte saldo vanaf 17 december klaar zou staan bij een ophaalautomaat.
Op al die restitutieformulieren staat een postbus (geen antwoordnummer dus!) en een vakje om een je rekeningnummer in te vullen. Lijkt me wel logisch dat je dan ook een rekeningnummer invult...
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Caspar »

Ja maar er wordt dus niets uitbetaald. Toen ik naar de Readshop ging voor het oplaadpunt, stond daar inderdaad een bestelling klaar. Waarom is er dan een rekeningnummer nodig?
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door webguy »

Ik vermoed dat het formulier de oude procedure ofzo vertegenwoordigt.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door find_your_spot »

Geert schreef: Op al die restitutieformulieren staat een postbus (geen antwoordnummer dus!)
Doorkrassen, verbranden en een sticker erop met:

Connexxion Klantenservice
Antwoordnummer 1860
2000 WC Haarlem


Geheel gratis, werkt ook. *O*
For Your Railroad Adventures
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door htm_tram »

Over 2 weken hebben we op school de vak wedstrijden, we moeten een etalage inrichten met als thema...: "film" Suc6 :roll:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
lamar
Berichten: 136
Lid geworden op: vr 12 jun 2009, 22:15

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door lamar »

Wow, sta je daar op Asd. Wil je de de 2200 in (DDm-1 natuurlijk 8-) ) Staan er aan het begin 3 hobbyisten heen en weer te vliegen langs, naast, onder, de loc. Zie ik het is vanuit een ander oogpunt.
Gelukkig ben ik wel rustig tijdens de uitvoering van mijn hobby (A)
''Schade dass die bahn nicht fliegen kann!''
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Caspar »

Gaan ze er eerdaags dan weer uit?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #67

Bericht door Suus »

find_your_spot schreef:
Geert schreef: Op al die restitutieformulieren staat een postbus (geen antwoordnummer dus!)
Doorkrassen, verbranden en een sticker erop met:

Connexxion Klantenservice
Antwoordnummer 1860
2000 WC Haarlem

Geheel gratis, werkt ook. *O*
En wie garandeert dat dat adres in gebruik blijft. Het is niet voor niets dat ze nu een postbus hanteren, antwoordnummers kunnen een dure hobby zijn.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten