Mag ik even kwijt #69

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Daantje »

Hier ook ziek (geweest). Weekend begon vrijdagavond met overgeven, misselijk, duizelig, warm/koud. Toen wel goed geslapen maar zaterdagochtend heel flauw en bijna de hele dag geslapen en op de bank gelegen. Wel weer voorzichtig wat gegeten. Rest van het weekend nog wel raar gevoel in m'n buik en niet helemaal lekker, veel geslapen. Vanmorgen wel gaan werken en heb nu alleen nog bij vlagen heel erg buikpijn maar verder smaakt m'n eten me wel weer enzo.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door STF »

Klinkt redelijk hetzelfde als me moeder een paar dagen geleden ook had...

Oja hoe is het trouwens met de valentijnskaarten? Ik kreeg een e-card vanmiddag van anonieme afzender, was meneer find_your_spot soms weer in een lollige bui of zou het deze keer toch echt van me buurmeisje komen? :lol:
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Geert »

deadlock schreef:NovellAttachmate-problemen? Bestaat niet.
FTFY ;) Ik mag hopen dat je sarcastisch was. Ik had vanmiddag bijvoorbeeld weer eens vage problemen met Novell GroupWise. As usual...

@STF: klinkt niet best! Konden ze bij de dokter niet even je bloed prikken om het suikerspiegel vast te stellen? Of gaan ze in het ziekenhuis een wat uitgebreider onderzoek doen?

@Daantje: beterschap!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Daniel »

Zow, vandaag op 't werk maar aan de slag gegaan met het omgekeerde van vorige week... nieuw vloertje ligt erin dus de boel kon weer ingeruimd worden.
Ook maar even wat kastjes afgesopt, dat was duidelijk al jaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet gebeurd. Pas bij de vierde keer kwam er geen zwart water meer vanaf :shock: (Vooral de bovenkant was erg, tja, dat zie je normaal niet he)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door ODRAIL »

Hmm, bij mij liep het er twee weken geleden een beetje snel uit (om het maar een beetje netjes uit te drukken). Dit was slechts 1 dag gelukkig.

Vandaag slechts een beetje hoofdpijn, maar dat kwam doordat ik mijn bril thuis had laten liggen. En met - 1,75 aan het ene oog en + 2,50 aan het andere oog is dat niet bepaald handig.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door ODRAIL »

STF schreef:Vanmiddag naar de dokter geweest i.v.m. al die telkens terugkerende klachten die ik sinds kerst heb, ze stelde voor om eerst een hersenscan en epilepsie onderzoek uit te laten voeren in het ziekenhuis maar we hebben er op aangedrongen de volgorde om te draaien en eerst een suikerspiegel onderzoek te doen. Dus dat zal hopelijk binnen een paar weken plaatsvinden.
Ook deze dokter was er (net zoals de artsen in het ziekenhuis destijds) van overtuigd dat de hartklachten waar het allemaal mee begon slechts voortkomen uit iets anders.

Tussendoor probeer ik toch maar wat te klussen op de camping want er zijn altijd dingen die voor een bepaalde datum af moeten. Maar het valt af en toe echt niet mee; vrijdag heel wat uren aan het klussen geweest zonder klachten, gisteren twee keer kortdurend aan het klussen geweest terwijl het zweet me uitbrak en ik me al snel als een "lege batterij" voelde.
Zou je niet eens normale slaaptijden aanhouden, dat scheelt misschien ook een hoop klachten :idea: :wink:.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door STF »

Nee beslist niet, ik voel me altijd het beste in de nacht. Ik zou juist mijn leven er ontzettend mee gaan ontwrichten door andere slaap en werktijden aan te gaan houden.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door STF »

Geert schreef: @STF: klinkt niet best! Konden ze bij de dokter niet even je bloed prikken om het suikerspiegel vast te stellen? Of gaan ze in het ziekenhuis een wat uitgebreider onderzoek doen?
In het ziekenhuis gaan ze een uitgebreider onderzoek doen, thuis heeft me vader vandaag twee keer de bloedsuikerspiegel bij me getest; vlak voor het avondeten een normale waarde, uurtje na het avondeten enorm laag.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Suus »

Hmm, het hele verhaal begint toch wel op Diabetes te lijken. Daar moet je jezelf goed in de gaten gaan houden, de situatie na het avondeten klinkt als een hypo.

(heb op de basisschool een klasgenoot met Diabetes gehad)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Geert »

Mijn vader heeft diabetes en de symptomen komen inderdaad erg bekend voor. Na een paar uur in de tuin werken was hij vaak ook chagrijnig en futloos omdat zijn suikerspiegel dan te laag was geworden. En veel te hoge suikerwaardes kunnen je zenuwstelsel aantasten en onder meer hartkloppingen veroorzaken...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Suus »

En dan ga ik nu maar proberen te slapen..

Want morgen om 7:00... Gaat een reusachtige heimachine hier beginnen met de bouw van een kinderdagverblijf... En dat 7 werkdagen lang. Ik ben nu al KAPOT!
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Caspar »

Hm koffiemeeting regelen? :lol:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door STF »

Ik neem aan dat er met ondersteuning van een medicijn toch wel redelijk mee te leven valt Geert?

Nou dan maar met gehoorbescherming op slapen Bee!
Me vader stond vanmiddag met de kettingzaag hout te zagen en ondanks de gehoorbescherming schrok hij zich rot toen een vrachtwagenband hier vlak voor deur kapot sprong.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Suus »

Caspar schreef:Hm koffiemeeting regelen? :lol:
Mag gelukkig om 9:00 werken, ik denk dat ik eerst maar even een uur lang naar de Bagels&Beans een straat verder ga :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Geert »

STF schreef:Ik neem aan dat er met ondersteuning van een medicijn toch wel redelijk mee te leven valt Geert?
Het hangt er een beetje vanaf in welke mate je diabetes hebt (in hoeverre de suikerspiegelhuishouding is verstoord), maar sommigen hebben genoeg aan een pilletje en anderen moeten enkele keren per dag insuline inspuiten. Maar zelfs dat laatste went volgens mij wel op een gegeven moment, althans ik kijk er niet meer van op ;) Er zijn tegenwoordig ook systemen die volautomatisch het bloed meten en een hoeveelheid insuline inspuiten, dan kun je het ook niet vergeten. Er valt in ieder geval goed mee te leven en als je verder goed op jezelf past kan diabetes ook niet meer zoveel kwaad.

Maar voordat ik je allemaal dingen aanpraat, ik ben benieuwd wat het ziekenhuis te melden heeft :)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Fles »

Wauw dat moet een klap geweest zijn ja :shock: Ik heb dat met de fiets weleens gehad, maar met een vrachtwagenband is wel andere koek :o
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door tsov »

STF schreef:Ik neem aan dat er met ondersteuning van een medicijn toch wel redelijk mee te leven valt Geert?
Als ik m'n broertje bekijk valt er heel goed mee te leven, maar inderdaad wel met de nodige medicatie. Al zal het op jouw leeftijd wel wat lastiger omschakelen zijn, hij was 7 toen het werd geconstateerd.

Maar inderdaad, zoals Geert ook al zegt, eerst het oordeel van de dokter maar eens afwachten voordat we je nodeloos ongerust gaan maken.
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door deadlock »

Geert schreef:
deadlock schreef:NovellAttachmate-problemen? Bestaat niet.
FTFY ;) Ik mag hopen dat je sarcastisch was. Ik had vanmiddag bijvoorbeeld weer eens vage problemen met Novell GroupWise. As usual...
Een van de voordelen van GroupWise is dat er geen vage problemen bestaan. In tegenstelling tot eDirectory. Probeer maar eens obits weg te krijgen die op de helft van de replica's niet en de andere helft wel bestaan.

Maar daar ben je dan ook MCNE voor ;)

In mijn ervaring is GroupWise (op de client na) vrij eenvoudig, zelfs in grote omgevingen. 99,99% van alle problemen die ik met Novell netwerken tegenkomen zijn configuratiefouten. Sterker nog, minimaal 50% van alle problemen zijn te wijten aan verkeerd geconfigureerde SLP en DNS servers.
Laatst gewijzigd door deadlock op ma 14 feb 2011, 23:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door deadlock »

Geert schreef:
STF schreef:Ik neem aan dat er met ondersteuning van een medicijn toch wel redelijk mee te leven valt Geert?
Het hangt er een beetje vanaf in welke mate je diabetes hebt (in hoeverre de suikerspiegelhuishouding is verstoord), maar sommigen hebben genoeg aan een pilletje en anderen moeten enkele keren per dag insuline inspuiten. Maar zelfs dat laatste went volgens mij wel op een gegeven moment, althans ik kijk er niet meer van op ;) Er zijn tegenwoordig ook systemen die volautomatisch het bloed meten en een hoeveelheid insuline inspuiten, dan kun je het ook niet vergeten. Er valt in ieder geval goed mee te leven en als je verder goed op jezelf past kan diabetes ook niet meer zoveel kwaad.

Maar voordat ik je allemaal dingen aanpraat, ik ben benieuwd wat het ziekenhuis te melden heeft :)
Tegenwoordig krijg je meestal wel een pomp bij type II. Bij Type I krijg je een ander dieet. Of het was andersom. In ieder geval kan een van de twee heel makkelijk behandeld worden.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Suus »

Gelukkig begon het heien pas om kwart over zeven :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Caspar »

Ik snap niet waarom bouwbedrijven ook zo vroeg moeten beginnen. Ik heb het vaak meegemaakt dat ik helemaal gek werd van het heien vanaf 7u ´s ochtends, terwijl na 14u smiddags niets meer te horen was. Werk dan lekker van 9 tot 16u ofzo.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Geert »

Bouwvakkers proberen de files te vermijden denk ik ;)
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Michael »

Ik word vrijdag geïnterviewd door een meisje van de krant. :D
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Fles »

Heeft ze al een vriend? :pos:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Fles »

*O* Voorjaar here I come *O*

Afbeelding
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 39 gasten