Mag ik even kwijt #69

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Justin »

Lag om 1 uur in m'n bed. Nu is het bijna 7:30 en heb nog geen oog dicht gedaan. Net maar uit bed gekropen.. en moet om 8:45 de bus hebben, dus echt veel nut/tijd/zin om te slapen zit er ook niet meer in -_-".
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Suus »

Dit is zo'n dag die het liefst nu al voorbij mag zijn.

Petra vanochtend op TV: Het is bewolkt vandaag. Ik dacht: dikke prima. Het is wel bewolkt, maar dan tot aan de grond, wat een hondenweer.
Zoek ik mijn schoenen, kan ik ze echt nergens vinden. Overal gezocht, staan ze onder mijn bed. Geen idee hoe ze daar komen, maar laat ik het maar op kaboutertjes houden
Onderweg nog even een kamikazefietser die ondanks twee stopborden, een haaientand op een bord en haaientanden op de weg het toch even noodzakelijk vind zichzelf voorrang te verlenen en zo mijn fiets in te rijden. Tot overmaat van ramp ontstaat er een kettingbotsing, aangezien fietsers achter mij niet meer konden uitwijken
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Daantje »

Dexter schreef:
Daantje schreef:Kijk je uit voor nekkramp/hersenvliesontsteking met de combinatie nekpijn en koorts? Wel in de gaten houden hoor, zeker als je niet meer met je kin op je borst kunt.
Nou nu je het zegt, soms lukt dat wel (met veel moeite) maar soms lukt het niet. Een vriendin had zoiets al laten vallen en ze noemde ook streptokokken of meningokokken of zoiets. Ik heb het duidelijk aangegeven bij de huisarts, maar die was van mening dat het wel met pijnstillers kan worden opgelost. :roll: Maar met mijn huisarts kan je niet bepaald de oorlog winnen: Zolang je niks hebt is het een prima huisarts, maar o wee als je iets mankeert. Dan ben je de pisang...
Streptokokken/meningokokken kunnen hersenvliesontsteking/nekkramp veroorzaken :) Naja, houd het in de gaten en als je ineens heel veel zieker wordt, ga dan snel naar een arts.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Michael »

Mag ik even kwijt dat ik net mijn bed uit ben en vannacht heerlijk geslapen heb
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #68

Bericht door Geert »

Dexter schreef:
Daantje schreef:Kijk je uit voor nekkramp/hersenvliesontsteking met de combinatie nekpijn en koorts? Wel in de gaten houden hoor, zeker als je niet meer met je kin op je borst kunt.
Nou nu je het zegt, soms lukt dat wel (met veel moeite) maar soms lukt het niet. Een vriendin had zoiets al laten vallen en ze noemde ook streptokokken of meningokokken of zoiets. Ik heb het duidelijk aangegeven bij de huisarts, maar die was van mening dat het wel met pijnstillers kan worden opgelost. :roll: Maar met mijn huisarts kan je niet bepaald de oorlog winnen: Zolang je niks hebt is het een prima huisarts, maar o wee als je iets mankeert. Dan ben je de pisang...
Dat is dan best wel waardeloos voor een arts. Een huisarts bezoek je normaal gesproken niet als je niets mankeert...
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Caspar »

Ik heb een wat oudere Lexmark z25 printer, die het met Windows 7 (en ook sinds Vista) niet meer werkt op Windows. De computer herkent de printer wel maar geeft de volgende melding:
Als u weet wie de fabrikant van het apparaat is, kunt u naar de website van de fabrikant gaan en op de ondersteuningspagina's controleren of er stuurprogramma's beschikbaar zijn
En die stuurprogramma's zijn nergens te vinden voor Windows vanaf Vista of Windows 7.
Iemand een tip om toch met mijn printer te kunnen werken, ZONDER een ander besturingsprogramma dan Windows 7 op mijn computer te installeren?
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door webguy »

Gewoon proberen de XP driver installeren. Hij geeft waarschijnlijk een foutmelding dat de driver niet geverifieerd is ofzo, maar dat is verder geen probleem.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Caspar »

Ik ga maar een nieuwe printer kopen, met scanner erin etc. Alleen jammer van de inktpatronen, die waren nog best nieuw. Eens kijken of ik daar nog iemand blij mee kan maken.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door webguy »

Nieuw kost tegenwoordig niks meer inderdaad: laatst nog voor 39 euro printertje voor m'n oma gehaald...
Tip: ga voor Epson of Brother, die cartridges zijn goedkoper/hervulbaar, al is de printer soms iets duurder.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Caspar »

Epson Stylus SX515 All-In-One - Inktjet/WiFi/UTP neem ik denk ik voor 66€. En daar kunnen ook merkloze cardridges in.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Fles »

webguy schreef:Tip: ga voor Epson of Brother, die cartridges zijn goedkoper/hervulbaar, al is de printer soms iets duurder.
Tip: Doe dat NIET. hervulbare cartridges drogen uit als je een weekje niet print. Bovendien verwissel je dan niet meteen je koppen mee, zodat je die op termijn ook apart moet vervangen. Ga dus lekker voor HP :)
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Michael »

Fles schreef:
webguy schreef:Tip: ga voor Epson of Brother, die cartridges zijn goedkoper/hervulbaar, al is de printer soms iets duurder.
Tip: Doe dat NIET. hervulbare cartridges drogen uit als je een weekje niet print. Bovendien verwissel je dan niet meteen je koppen mee, zodat je die op termijn ook apart moet vervangen. Ga dus lekker voor HP :)
Wij hebben hier thuis een printer van Brother. En de cartridges gaan al zeker heel lang mee hoor. Het komt voor dat wel is 2 weken niet printen en nog doen ze het
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Fles »

okee, wat jij wil :pos:
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door webguy »

Fles schreef:Tip: Doe dat NIET. hervulbare cartridges drogen uit als je een weekje niet print. Bovendien verwissel je dan niet meteen je koppen mee, zodat je die op termijn ook apart moet vervangen. Ga dus lekker voor HP :)
HP droogt net zo goed uit hoor... Ok, duurt wat langer, maar heb nog nooit problemen gehad. Je betaalt voor HP gemiddeld 2x zo veel voor een cartridge.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Fles »

ja, omdat je daarmee meteen ook je kop verwisselt ;)
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Stefan »

Fles schreef:okee, wat jij wil :pos:
Heb je even? :)

:mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Suus »

Ik zweer bij printers van HP, omdat ook ik van printers van dat merk de minste problemen heb gehad. De inkt van de printers van Lexmark droogt belachelijk snel uit en maakt de printer onbruikbaar. Bij HP vervang je ook de printkop als je er een nieuw patroon instopt, waardoor de werking altijd goed is. En de nieuwste modellen kunnen vaak op een Wifi-netwerk aangesloten, dus een stopcontact is dan voldoende :D
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Daniel »

Die HP patronen vallen trouwens best wel mee in prijs, althans, degene die ik nodig had wel.

Nadeel van HP Printers met scanner: als je ook Photoshop hebt gaat 't niet goed met de scannerdrivers.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Suus »

Ja, maar met scanners moet je nooit de meegeleverde troep gebruiken, dat is een groot drama. Want die drivers van HP werken ook niet goed met Novell bijvoorbeeld.

Oplossing: http://www.hamrick.com/vsm.html

Een klein pakket dat drivers voor meer dan 1500 modellen scanners heeft, en vaak nog betere instellingen heeft dan de originele drivers.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Fles »

DEXTER! Rij eens door man! :mrgreen:
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door webguy »

Bee schreef:Bij HP vervang je ook de printkop als je er een nieuw patroon instopt, waardoor de werking altijd goed is.
Ja, alleen als de printer 26 euro koste en de cartridges 23 euro kosten, dan kan ik ze maar 2 of 3 keer hervullen voor 10 euro omdat die printkop dan gaat smelten...
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Caspar »

Fles schreef:DEXTER! Rij eens door man! :mrgreen:
Die zelfde foto stond tijdje terug ook al ergens bij een bericht van een trein op de spanningloze spoorbrug aldaar.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Daniel »

Ik heb zo'n printer met losse cartridges voor elke kleur van HP en die cartridges kosten maar 9 euro ofzo.

Wat de scanner betreft: bedienen vanaf het apparaat zelf en dan naar een geheugenkaart laten opslaan werkt prima. Daarna pakt 'ie op de PC wel gelijk die geheugenkaart als extern medium, dus dat kost verder geen extra moeite.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door MdJ »

Net, twee uur geleden, mocht ik Vissie (ik noem hem maar even zo) een noodverbandje om zijn kieuw leggen. Daarna zwom hij nieteens verder :(

Scheelde dat het een snijpracticum biologie was, en dat het alleen een Vissenkop van een kabeljauw was :mrgreen:
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door Daantje »

Ik heb een paar jaar terug een nieuwe printer gekocht, simpel modelletje van HP met kleine cartridges. Ik heb toen wel bewust een iets duurdere printer gekozen met goedkope cartridges dan andersom. Ik print thuis nauwelijks, meeste print ik op het werk en sinds ik niet meer studeer print ik sowieso bijna niets. Tis alleen dat ik wel iets wil kunnen uitprinten thuis dat ik er een heb staan. Heb in die drie jaar dat ik hem heb, een keer de cartridges vervangen en tot aan het eind deden ze het prima. Vind het ook fijn dat je die hele printer dicht kan doen zodat het niet zo stoffig wordt als je hem weinig gebruikt.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten