Mag ik even kwijt #70

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door Fles »

Nou die kleuren vind ik op zich zo lelijk niet hoor. Maar dan die schreeuwerige url's en die VLOEKENDE posters erop, echt, welke gasdebiel verzint dat? :X
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #69

Bericht door ODRAIL »

STF schreef:Ik wordt gek van dat eindeloze ge-eet, maarja het is de enige manier om me nog enigzins goed te voelen; vandaag begonnen met drie boterhammen en een mandarijn, twee uur later een musli-reep, twee uur later boerenkool met worst, drie uur later wat koekjes en een appel, 1,5 uur later een tosti, drie uur later vier boterhammen en dan straks vlak voor het slapen gaan nog een sinaasappel... Ik voel me onderhand Gijs Gans met dat eten, eten en nog eens eten. En dan zit ik dus echt regelmatig met een hongergevoel van hier tot heb ik jou daar... :?
Ik probeer in ieder geval maar vaste tijden aan te houden.
Het zou misschien ook een snelwerkend darmgestel kunnen zijn, daar heb ik namelijk last van. Echte medicatie is hier niet voor.

Het eninge wat hiertegen echt help (dit weet ik uit eigen ervaring) is een regelmatig eetpatroon aanhouden met kleine portie's en een regelmatig slaappatroon aanhouden.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door Ronald »

htm_tram schreef:Hoeveel kost dat dan of waar kan ik dat makkelijk opzoeken?

Van Düsseldorf naar Keulen, 2 maal een enkeltje 2e klas.
http://bahn.hafas.de
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door Fles »

Mag ik even kwijt dat ik dit jaar tot nu toe inmiddels 5.880 km gereden heb per spoor, en dat 20 februari vorig jaar de eerste dag van het jaar was waarop (ook al waren het er maar 14) spoorkilometers gemaakt werden :)
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door STF »

Dat vele handen licht werk maken bewees zich vanavond maar weer eens; we hadden al bijna een maand een nieuwe keukenkoeling klaar staan (dat grote ding stond zo lang maar midden in het café) maar me vader en ik zagen ons nou niet zo 1-2-3 de oude koeling van die 1,2 meter hoge stellage afhalen en de nieuwe er voor in de plaats zetten. Toen er vandaag toch een paar vrienden uit Castricum overkwamen hebben we ze gelijk maar aan het werk gezet, binnen korte tijd stond de oude roestige koeling achterin de bestelbus en de nieuwe op de stellage. :D
De oude koeling naar de auto tillen was eigenlijk een lachertje, dat ding bleek helemaal niet zwaar te zijn terwijl de nieuwe 96 kilo weegt en nagenoeg identiek is aan zijn voorganger. Geen idee waar dat gewichtsverschil uit voortkomt...

Die jongens bij de vuilstort zullen zo langzamerhand wel denken dat er bij ons nooit meer een einde komt aan het wegbrengen van oude koelingen en vriezers, maar dit is de zevende en laatste uit de serie oude bende die hier stond toen we de camping overnamen (eentje daarvan is trouwens nooit naar de vuilstort gegaan, een kampeerder wilde die roestbak graag hebben). :shock:

Dat koelkast lease-contract wat in 1993 is gesloten is ook compleet waardeloos he; als er wat stuk is laat je het maar op eigen kosten repareren, als ze te oud worden koop je zelf maar nieuwe, etc. Wat stelt dat hele contract dan eigenlijk voor, eenmalig een aantal koelkasten krijgen en dan...?
En laat nou juist het enige apparaat, de koeler van het tap-bier wat wel volledig op kosten van de brouwerij wordt gereparereerd of vervangen, nooit stuk gaan. Het is een stok-oud rammelend en enorm energieverspillend ding maar elke lente zodra we weer bier van de tap hebben start die koeler weer vrolijk op... :neg:
Dat ding is echt niet kapot te krijgen, hij heeft tijdens het hoogwater van 1993, het hoogwater van 1995, het hoogwater van 2003 en het hoogwater van 2011 al onder water gestaan maar hij lijkt er geen enkel last van te hebben.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door Dexter »

Grrr, vandaag was ik nóg vroeger wakker dan gisteren, om 8.09u zelfs al. Dus ik baal nu nog harder dan gisteren. :?
Vallend blad maakt rails glad.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door htm_tram »

Wees blij, ik stond om 05:00 uur op. Snel broodjes smeren en naar station Den haag HS gelopen...

Via Schiphol naar Apeldoorn. Met de vervangende bus naar Deventer. Zit nu in de IC tussen Deventer en Enschede. :pos: Opweg naar Duitsland, curry worst en bier.
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door Michael »

Ik was gisteren bij de Mac in Rotterdam Stadionweg. En bestelde daar 20 hamburgers en dan nog vragen of ik het ter plaatse op ga eten :lol:
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door find_your_spot »

Michael schreef:En bestelde daar 20 hamburgers
Bah. Kun je nog beter helemaal niks eten of een pakje sultana's.
For Your Railroad Adventures
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door Michael »

find_your_spot schreef:
Michael schreef:En bestelde daar 20 hamburgers
Bah. Kun je nog beter helemaal niks eten of een pakje sultana's.
haha lekker man. We waren op een feestje en hadden besloten om effe 20 hamburgers te halen
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door find_your_spot »

Michael schreef: haha lekker man.
Wat je lekker noemt.....

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=udnYdSy0tMQ[/youtube]
For Your Railroad Adventures
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door hauptbahnhof »

Ik krijg net een berichtje via Whatsapp van een metrobestuurder: Er ligt iemand onder de metro op Station Nieuwmarkt.
Lijn 51 gaat dus tot Spaklerweg en 53 en 54 tot Weesperplein.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door deadlock »

Fles schreef:Nou die kleuren vind ik op zich zo lelijk niet hoor. Maar dan die schreeuwerige url's en die VLOEKENDE posters erop, echt, welke gasdebiel verzint dat? :X
Gasdebiel :D :D
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door MdJ »

htm_tram schreef: Met de vervangende bus naar Deventer.
Reden er touringcars, of ex-lijnbussen op die pendel?
Bij twijfel: gebruik beton.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door Caspar »

Servex heeft de koffiebekers bij de Kiosk verkleind ik schat 20 % minder inhoud voor het zelfde geld. Basterds zijn het bij Servex.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door deadlock »

Als ik om 15:44 de 140 naar Deventer pak kan ik in Deventer oversteken op het perron en met de tegentrein terug naar Zwolle :p
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door MdJ »

^^ In Dv gaat de 140 naar Amf gaat van spoor 2. De 140 naar Bh gaat van 3... Dat wordt dus trappenlopen :mrgreen: :wink:
Bij twijfel: gebruik beton.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door deadlock »

Oei, dat red ik denk ik niet nee :p
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door htm_tram »

MdJ schreef:
htm_tram schreef: Met de vervangende bus naar Deventer.
Reden er touringcars, of ex-lijnbussen op die pendel?
Ik heb gezien: 1 Mercedes integro oude variant cxx kleurstelling, 3 tourincars 14. Meer en 1 standaard. Waren MAN Lionel coach ofzo.

Zit nu te Vl. In de 1900 naar Gvc, helaas met klote virm... :neg:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door Fles »

:neg:

Wat voor onvoorstelbare onzin is dit nu weer :N

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=iPjgs72SZkA[/youtube]
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door Caspar »

Van harte welkom om een nachtje in door te brengen :lol:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door Fles »

Caspar schreef:Van harte welkom om een nachtje in door te brengen :lol:

er werden leegstaande slaaprijtuigen ingezet begreep ik :Y
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door Joshua »

Caspar schreef:Servex heeft de koffiebekers bij de Kiosk verkleind ik schat 20 % minder inhoud voor het zelfde geld. Basterds zijn het bij Servex.
Nou dat kwam omdat de juiste bekers niet geleverd konden worden aangezien ze teveel koffie hebben uitgedeeld door het slechte weer. Als goed is moeten de juiste formaat bekers in heel Nederland weer terug zijn, dan wel zonder bedrukking.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door Daniel »

Ik had toch echt het idee dat het een kleinere beker als voorheen was die ik vanmiddag kreeg... wel een blanco witte inderdaad.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door Dexter »

Caspar schreef:Servex heeft de koffiebekers bij de Kiosk verkleind ik schat 20 % minder inhoud voor het zelfde geld. Basterds zijn het bij Servex.

Moet je maar koffie met mij komen drinken. Ik betaal maar 0,15 cent voor een bakkie en voor dat geld maakt die 20% minder me nou ook weer niet zoveel uit. :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten