Wat eten we vandaag? #12

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door MdJ »

nom nom nom
Zelfgesneden patat, een stukje varkenshaas en wat worteltjes :)
nom nom nom.
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Suus »

Caspar schreef:
Bee schreef:Ik bak plantaardig en vloeibaar, dus het wordt nooit echt zo'n vieze dikke vetlaag als bij echte boter.
Je hebt een jaar of 8 terug zeker naar Goedele Liekens geluisterd? Die maakte toen ineens reclame voor ''vloeibaar'' bakken en braden :D
Nee, naar Mevrouw van Santen, de docente die ik voor Biologie I had. Vlak nadat ik het vak niet meer had bleek ze een hersentumor te hebben, die een deel van haar hersenen heeft aantast, en dan vooral het korte termijngeheugen waardoor ze na terugkomst zo verstrooid was dat ze helaas met vroegpensioen moest :(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Mark »

Een paar vette tortilla's met veel gehakt en chilisaus. Heerlijk :pos:
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Justin »

Vandaag een Mexicaans Lopend Buffet bij El Castillo in Valkenburg. Damn, ik zat zodanig vol dat ik voor het eerst in lange tijd in een restaurant GEEN toetje meer kon eten. Pas toen we met de auto m'n vriend dropten op 's-Hertogenbosch (circa 2 uur later dan toen we het restaurant verlieten) verdween het volle gevoel *lichtelijk*.... Maar oh, wat heerlijk was het!
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Suus »

Oja, vandaag wou ik een pan soep klaarmaken. Alleen heb ik dat in de recordtijd van 1:30 laten aanbranden :oops: Ik heb toen maar snel bij de Keet een nieuw blik soep gehaald.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Caspar »

Dat klinkt ook alsof je op een of ander vaag bouwterrein woont? :lol:
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Daniel »

Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar?
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Suus »

Caspar schreef:Dat klinkt ook alsof je op een of ander vaag bouwterrein woont? :lol:
Tja, de supermarkt heet nu eenmaal de Keet. Ik doe er liever geen boodschappen omdat het nogal duur is, maar ik breng mijn was er naar toe (schappelijke prijs van 6 euro voor wassen, drogen, strijken en vouwen) en je kan er ook pizza's halen. En ze hebben een ruim assortiment aan diverse Duitse en Poolse bieren.

@Daniel: Ik had de pan met soep op het fornuis gezet op 120 graden, en daarna even snel naar het toilet gegaan. Toen ik terugkwam van het toilet was de soep al aan het koken, en toen ik ging roeren kwamen er allemaal zwarte stukken bovendrijven. Inductie enzo :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Daantje »

Vanavond macaroni met ham en kaas na een heel weekend uitgebreid gegeten te hebben.

Zaterdag lookbroodjes, scampi's in lookboter met frietjes en capuccino en gisteren pizza met ham, parmezaanse kaas en rucola.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Dexter »

Een meeuw die boven Asd cirkelde wilde mij als lunch een witte bol belegd met meeuwenflatsen voorschotelen. Ik zat op een bankje onder het einde van de overkapping en ik was bezig om die ontzettende handige per-portie-verpakte zakjes beleg tussen mijn broodjes te doen, toen ik een telefoontje van de bijsturing kreeg voor een dienstwijziging. Dus ik legde mijn opengeklapte broodje naast me het bankje om de wijziging te noteren en toen gebeurde het: FFFFLATSJJJ! :shock:

Het ging rakelings langs mijn tas en jas en mijn broodje was meteen doordrenkt in de groen-witte smurrie, dus ik kon een zachte vloek niet onderdrukken. Overigens namen de geamuseerde reizigers om mij heen daar geen aanstoot aan... -o-
Vallend blad maakt rails glad.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Ennes »

Dexter schreef:Een meeuw die boven Asd cirkelde wilde mij als lunch een witte bol belegd met meeuwenflatsen voorschotelen. Ik zat op een bankje onder het einde van de overkapping en ik was bezig om die ontzettende handige per-portie-verpakte zakjes beleg tussen mijn broodjes te doen, toen ik een telefoontje van de bijsturing kreeg voor een dienstwijziging. Dus ik legde mijn opengeklapte broodje naast me het bankje om de wijziging te noteren en toen gebeurde het: FFFFLATSJJJ! :shock:

Het ging rakelings langs mijn tas en jas en mijn broodje was meteen doordrenkt in de groen-witte smurrie, dus ik kon een zachte vloek niet onderdrukken. Overigens namen de geamuseerde reizigers om mij heen daar geen aanstoot aan... -o-
_O- _O- _O- _O- _O-

Sorry Dexter (A) (nu kan ik die bak koffie wel vergeten)

OT: hier wordt het vanavond: Bakad potatis med köttbullar i hemlagad tomatsås *O*
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Gertjan »

Als ik het goed zie is het vanavond zuurkool met worst hier. Zal wel even voor het laatst zijn, want ik begin nu een beetje in de lente/zomer stemming te komen.
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Daniel »

Hier werd het vanavond een pizza. Met mooie timing overigens... pinautomaat bij Domino's bleek defect, dus na besteld te hebben even heen en weer gewandeld naar de dichtstbijzijnde geldautomaat. Die bevindt zich een dusdanig eind verderop dat toen ik terugkwam m'n pizza juist uit de oven kwam :)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Suus »

Dexter schreef:Het ging rakelings langs mijn tas en jas en mijn broodje was meteen doordrenkt in de groen-witte smurrie, dus ik kon een zachte vloek niet onderdrukken. Overigens namen de geamuseerde reizigers om mij heen daar geen aanstoot aan... -o-
Och, dit was het balkon van mijn vorige huis, precies 4 weken na een flinke schropbeurt
Afbeelding

Vanavond at ik Kip met Grootmoeder's saus (stond zo op het pakje) en broccoli.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Justin »

Arme Dex, ik had ooit op Utrecht Centraal een croissantje in mn rechterhand en de flats kwam op m'n hand -- 10 cm naast m'n croissantje gelukkig -_-".


Vandaag gekookte aardappels met rodekool en gebraden vlees...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Michael »

Ennes schreef:OT: hier wordt het vanavond: Bakad potatis med köttbullar i hemlagad tomatsås *O*
Volgens mij heb je een maaltijd bij de Ikea gegeten of gehaald :lol:

Ik heb gisteren voor de laatste keer de Chicken Sate op en ook nog een fishfilet en garnalen.

De Chicken Sate is vanaf vandaag uit het assortiment omdat de Chicken Foccacia nieuw in het assortiment komt vanaf vandaag. En we hebben een nieuwe milkshake. Namelijk Appel-Peer
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door tsov »

Volgens mij serveren ze bij de IKEA de gehaktballetjes alleen met friet en brunsås, niet met gebakken aardappels en tomatensaus ;)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Michael »

Ik wist niet wat het betekende maar het zag er zweeds uit dus vandaar dat ik ervanuit ging dat het een maaltijd van de Ikea was
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Suus »

De IKEA heeft wel gebakken aardappeltjes volgens mij, alleen ja, je houdt de bruine saus.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Fles »

Michael schreef:Ik wist niet wat het betekende maar het zag er zweeds uit dus vandaar dat ik ervanuit ging dat het een maaltijd van de Ikea was
We hadden het over wat er op het bord lag he, niet over wie het bord aan gaf :lol:
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Daantje »

Restje mie met runderreepjes, champignons, peultjes, venkel en paprika
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Fles »

Boerenkool met worst *O*
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Justin »

Rupsen op de boerenkool? ;) *O*
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Fles »

Nee :D Maar helemaal deugen deed het ook niet. Ik hoop maar dat de rook-aroma wat uitgeschoten was, ik heb in ieder geval geen peuken gevonden. Maar ik durfde er nauwelijks mee onder de brandmelder door te lopen :X
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Mark »

Justin schreef:Rupsen op de boerenkool? ;) *O*
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=CCHyToiY3Lw[/youtube] :D
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten