En ja, you've won, toch maar eens elke dag gaan inchecken op elk station waar ik kom

tsov schreef:Staat je decoder ver genoeg weg van je tv? Als die te dicht bij elkaar staan wil dat ook wel eens rare vlekken geven (magnetisch veld te dicht bij het scherm).
Gertjan schreef:Vandaag druk bezig geweest om vanaf Leerdam mn halve trein te demonteren. Een reizigster was zo slim geweest om haar kortingskaart tussen de stoel en de wand te laten vallen ... en dat ding viel dus in de verwarmingGevolg; HC klopt bij ons (ik was aan het rijden met een mentor) aan, en vervolgens kon ik op ontdekkingsreis.
Helaas voor mevrouw kon ik er niet bij, omdat ik niet het goede gereedschap had. En met je rijtuigsleutel een paar inbusschroeven losdraaien onder een rij stoelen is nou ook niet echt makkelijk. Mevrouw dacht toen dat ik heel ziek was ofzoGevolg; op Geldermalsen kon ik mn HC en die reizigster uit elkaar houden, want het waren net twee vechtende katten
![]()
Op die momenten is het toch handig dat je met zn drieën bent.
Ennes schreef:Gertjan schreef:Vandaag druk bezig geweest om vanaf Leerdam mn halve trein te demonteren. Een reizigster was zo slim geweest om haar kortingskaart tussen de stoel en de wand te laten vallen ... en dat ding viel dus in de verwarmingGevolg; HC klopt bij ons (ik was aan het rijden met een mentor) aan, en vervolgens kon ik op ontdekkingsreis.
Helaas voor mevrouw kon ik er niet bij, omdat ik niet het goede gereedschap had. En met je rijtuigsleutel een paar inbusschroeven losdraaien onder een rij stoelen is nou ook niet echt makkelijk. Mevrouw dacht toen dat ik heel ziek was ofzoGevolg; op Geldermalsen kon ik mn HC en die reizigster uit elkaar houden, want het waren net twee vechtende katten
![]()
Op die momenten is het toch handig dat je met zn drieën bent.
Mja... soms!!!!..... 'k zeg maar niets
Justin schreef:Nou Fles, de worldtour gaat een andere richting in slaan. Volgend jaar naar Indonesië, jaar erop naar Australië weer terug... dus Japan staat de eerst komende vier jaar maar in de koelkast![]()
Fles schreef::idea: Sorry hoor, maar wmb kan je beter kijken naar WAT je probleem nu veroorzaakt (de Rim of Fire opzoeken, de hele omtrek van de Pacific is gewoon een notoir seismisch actief gebied, meneer de geostudent) En vervolgens DAT probleem tacklen. De rest bedenk je zelf wel he?
Justin schreef:Het is trouwens de Pacific Rim of de Ring of Fire.
Gertjan schreef:Vandaag druk bezig geweest om vanaf Leerdam mn halve trein te demonteren. Een reizigster was zo slim geweest om haar kortingskaart tussen de stoel en de wand te laten vallen ... en dat ding viel dus in de verwarming
Mijn reputatie is al heel goed binnen het bedrijfDexter schreef:Ik had de verwarming aan had gezet en wel zodanig hoog dat die kaart gesmolten was!
Terug naar “OV Ontmoetingspunt”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten